Proširenje lučkih kapaciteta u Rijeci
Prema procjenama britanskih stučnjaka pomorskog prometa, svjetske bi luke 2012. godine mogle vratiti promet na razinu iz 2008. godine. Kinesko gospodarstvo ponovno oživljava, što je za luke signal uzlaznog ciklusa u prometu robe, javlja hrt.hr.
Do kraja godine Luka Rijeka trebala bi dobiti strateškog partnera na kontejnerskom terminalu Brajdica, na čijem se prostornom proširenju upravo radi.
Novih 20.000 četvornih metara, prva faza proširenja terminala Brajdica, trebalo bi biti u funkciji iduće godine. Kontejnersku dizalicu i ostalu opremu na nju bi postavio strateški partner koji se bira prema pravilima Svjetske banke, čijim se novcem i proširuju lučki kapaciteti u Rijeci. Za partnerstvo su zainteresirane luke Dubai, Hamburg, partneri iz Barcelone i neke brodarske kompanije.
Ovogodišnji promet preko Luke Rijeka trebao bi biti na razini lanjskog ili barem oko 12 milijuna tona prekrcanog tereta.
Riječka vlast pa i sami riječani će se uskoro morati odlučiti da li će biti ogromni industrijski kompleks ili turističke destinacije.Govorim iz prve ruke jer INA mlaka u centru grada je zatvorena i čeka rezanje,koksara u Bakru zatvorena dimnjak srušen.Dali će prevladati mađari koji su KUPILI INU a ustvari kupili cijeli bakarski zaljev i uski centar grada za malu lovu-koji žele turizam ili strani investitori koji žele najveću luku u ovom dijelu Europe.Pošto se naši ulizuju i dat će sve samo da se uđe u EU,mislim da će to odlučiti ipak netko izvana.A za nas male to znači da stvarno sjedimo na raketi čiji motori su upaljeni i čekaju start.SRETNO SVIMA.
Dobro jutro poštovani kolege.Moram se osvrnuti na članak d 25.08.2010. -SLAVKO LINIĆ-Luka rijeka želi postati najveća luka u regiji.Točno i zato se potvrđuju moja pisanja na ovom forumu.Linić je za svog mandata prodao INU,25 posto plus 1 zlatna dionica mađarima za 500 miliona kuna.Država pokrpava proračunske rupe i zadovoljna jer se ima love.Drug Linić ima druge planove-ugasiti sisačku rafineriju,prebaciti sve u riječku,mađarima prodat i Mlaku ,zajedno sa kumom vrhovnikom sredit brodogradilišta.OD luke rijeke stavarno napravit naj naj,jer na Krku je terminal Jadranskog naftovoda,a družba Adria će izgurati naftovod iz Rusije kroz Hrvatsku i to je to.Mat u par poteza Dobio je najveću luku okruženu naftom ,terminale kontejnerske, brodogradilišta kojima upravlja njegov kum,hotele u centru grada na mjestu INA-mlake ,A ON UPRAVLJA SA SVIME.Odlično odrađen posao za grad Rijeku,a šta to znači za Hrvatsku………..sreća i bog da je svrgnut sa trona. Luka rijeka treba biti najjača u regiji- stoji i ona će to i biti.Samo ne preko mrtvih.Ili turizam ili industrija, a Luka se sa turizmom jako dobro uklapa za razliku od industrije- zagađivača.čEKA NAS KVALITETNA I JAKO BLISKA BUDUĆNOST,jer razvojem takvog kompleksa Luke cijela Hrvatska profitira.Sretno svima.
Dobro jutro poštovani kolege.Moram se osvrnuti na članak d 25.08.2010. -SLAVKO LINIĆ-Luka rijeka želi postati najveća luka u regiji.Točno i zato se potvrđuju moja pisanja na ovom forumu.Linić je za svog mandata prodao INU,25 posto plus 1 zlatna dionica mađarima za 500 miliona kuna.Država pokrpava proračunske rupe i zadovoljna jer se ima love.Drug Linić ima druge planove-ugasiti sisačku rafineriju,prebaciti sve u riječku,mađarima prodat i Mlaku ,zajedno sa kumom vrhovnikom sredit brodogradilišta.OD luke rijeke stavarno napravit naj naj,jer na Krku je terminal Jadranskog naftovoda,a družba Adria će izgurati naftovod iz Rusije kroz Hrvatsku i to je to.Mat u par poteza Dobio je najveću luku okruženu naftom ,terminale kontejnerske, brodogradilišta kojima upravlja njegov kum,hotele u centru grada na mjestu INA-mlake ,A ON UPRAVLJA SA SVIME.Odlično odrađen posao za grad Rijeku,a šta to znači za Hrvatsku………..sreća i bog da je svrgnut sa trona. Luka rijeka treba biti najjača u regiji- stoji i ona će to i biti.Samo ne preko mrtvih.Ili turizam ili industrija, a Luka se sa turizmom jako dobro uklapa za razliku od industrije- zagađivača.čEKA NAS KVALITETNA I JAKO BLISKA BUDUĆNOST,jer razvojem takvog kompleksa Luke cijela Hrvatska profitira.Sretno svima.
Kolega, nisam dugo pročitao veći kaos od teksta.
Vi ste dragi kolega pobrkali apsolutno sve. Napravili ste takvu zbrčku od teksta da to nemože superkompjutor dešifrirati.
Prestrašno.
Poštovani kolega sve šta sam napisao je istina- iz prve ruke.Često sam poslovno u Rijeci ,a radim u INI-gledam ,slušam ljude iz Rijeke a inače radim u INI u Sisku.Ne znam šta Vam nije jasno.Komentiram i glasno razmišljam sa lica mjesta iz Rijeke.
Tekst ti je napisan vrlo nejasno, puno malih i velikih slova, tockica,sve zbrda zdola i nejasno.
Npr.
čEKA NAS KVALITETNA I JAKO BLISKA BUDUĆNOST,jer razvojem takvog kompleksa Luke cijela Hrvatska profitira.Sretno svima.
Ceka nas bliska buducnost, WTF
[sealed]
Ok ljudi- izbacivao sam sve frustracije iz sebe jer mi je muka od te politike koja se miješa u sve.Htio sam Vam prenesti informacije iz grada Rijeke i razmišljanja i priče ljudi koji tamo žive.IZVINJAVAM SE za pravopisne greške,ali mislim da je jako puno forumaša skužilo o čemu pišem.S poštovanjem .
ČEKA SE ODOBRAVANJE SREDSTAVA ZA PROJEKTIRANJE PRAVCA RIJEKA-ZAGREB-BOTOVO
EU daje 60 milijuna eura za nizinsku prugu
RIJEKA Iz predpristupnih fondova Europske unije bit će odobreno ukupno 60 milijuna eura za projektiranje nizinske pruge Rijeka-Zagreb-Botovo. Ova informacija trebala bi biti jedna od važnijih u materijalima HŽ-a, koji se pripremaju za predsjednicu hrvatske Vlade, JAmogućnostima financiranja ili pronalaska investitora.
Prema informacijama iz tvrtke HŽ Infrastruktura sredstva EU-a će na sektoru nizinske pruge biti korištena za projektiranje drugog kolosjeka na dionici pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac (Skradnik), drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom, te za projekt nove teretne obilaznice Zagreba na dionici Zaprešić – Horvati – Turopolje – Dugo Selo, gdje predviđena dužina kolosjeka iznosi ukupno oko sto kilometara. Sredstva su na kraju namijenjena i za projekt pruge na dionici od Goljaka (novi kolodvor umjesto kolodvora Draganići koji se ukida) do kolodvora Skradnik kod Josipdola, što označava početak ozbiljnog rada i na budućoj trasi između Karlovca i Rijeke. Ovaj redoslijed važan je i zbog buduće gradnje, jer će se najprije raditi na dionicama Karlovac-Zagreb-Botovo, dok bi upravo nizinski dio pruge između Karlovca i Rijeke posljednji trebao doći na red.
Iako je 60 milijuna eura respektabilan novac to je tek kap u moru za megaprojekt nizinske pruge. HŽ za nizinsku prugu nema novca, pa se i ostali projekti na svim dionicama namjeravaju knadidirati prema europskim fondovima. Mogućnost početka gradnje ostavlja se za financijsko razdoblje od 2014. do 2020. godine i tu teško nešto može ubrzati premijerka Kosor.
D. PAJIĆ
Vaš link
Ok ljudi- izbacivao sam sve frustracije iz sebe jer mi je muka od te politike koja se miješa u sve.Htio sam Vam prenesti informacije iz grada Rijeke i razmišljanja i priče ljudi koji tamo žive.IZVINJAVAM SE za pravopisne greške,ali mislim da je jako puno forumaša skužilo o čemu pišem.S poštovanjem .
Tko si ti da prenosis razmisljanje Rijecana? Vojko Odojko? Dobri duh Rijeke?
Cijela Hrvatska ne zaradi od turizma kao Prag, a Rijeka je jedini grad u Hrvatskoj koji ima neku industrijsku tradiciju.
Ako te zanima kako koegzistiraju luka, industrija i turizam, pogledaj malo potez LA, San Pedro, Long Beach i dalje u OC. Pari mi se da te mat ne bi pustila…
Industrijsku tradiciju- oprostite poštovani kolega pa Opatija je turističko središte i najpoznatije u svijetu još od Franje Ferdinanda i prije.Sve ostalo vam je dao tito pa njegovi i sad vladaju Rijekom.I koliko sam vidio na forumu se piše HRVATSKIM jezikom.
Oprostite ako sam ikoga uvrijedio.Hrvatska je moja zemlja i sa Vama poštovani kolege razmijenjujem mišljenja.Naša Rijeka sa širom okolicom je trenutno najzanimljivija destinacija za sve investitore.Postoje dvije struje- oni loji žele ulagati u turizam i oni kojima treba tranzit kroz našu zemlju.Obadvije solucije su za Luku rijeku odlične kao šta veli kolega Patrik koji me je dočekao na nož.Ali sa dužnim poštovanjem-ako rusi provuku naftovod do Krka ,mislite li da će naše rafinerije opstati.Pa oni šalju gotov proizvod na naše i europsko tržište.Evo rafinerija Mlaka je ugašena i ide u staro željezo, ljude sa Mlake su prebacili u rafineriju na Urinj,a INA daje ogromne poticaje i ljudi uz debele otpremnine odlaze najviše njih u mirovinu.DO13.12.2010. odlazi između 4000 do 5000 ljudi.Znači još 4000 novih penzionera.A veliki tankeri koji budu dolazili po rusku naftu negdje moraju izbaciti svoje balasne vode ,da bi utovarili naftu,a izbacuju ju u more- naše more.to je jedna struja koja po meni gazi sve pred sobom i zbog svoje dobiti uništava naš Jadran.zato mislim da je turizam puno kvalitetnija solucija.Razgovarao sam sa jednim starijim ribolovcem koji me je pitao gdje se kupam kad sam u Rijeci-pa normalno u Opatiji.Kaže on -Pogledaj za bonace na zalasku sunca u daljinu na površinu mora-vidjet ćeš preljevanje duginih boja……..-nafta.STVARNO čovjek je u pravu i sad se kupam na Urinju ina kostreni.SAD SE NADAM DA SHVAĆATE ŠTA ŽELIM REĆI……….Ja volim i Rijeku i Riječane i cijelu našu zemlju ali se bojim da ćemo sami sebe uništiti.SRETNO SVIMA.
Ja pisem hrvatskim jezikom, ako ga ti ne razumijes, onda nisi iz Rijeke.
Tito nam je dao rafineriju 1882, elektricnu centralu 1890, Teatro Fenice, Cantieri Navali di Quarnaro, Danubius i naredio Whiteheadu da napravi torpedo za borbu protiv neprijatelja socijalizma…
BTW, Titovi nasljednici zele isto sto i ti, Rijeku bez industrije… Grad u kojem zivi 100.000 konobara, sobarica i prostitutki…