LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 14:44
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,60
4.408
580
7,60
7,65
-0,65%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

brajdicu treba prepustiti na upravljanje onom tko će osigurati i gradnju pruge
a to su zasada samo kinezi koliko sam ja shvatio
ako se njemcima prepusti brajdica kinezi vjerojatno neće graditi prugu(ako ništa drugo onda iz inata jer ipak su oni veće gospodarstvo od njemačke) i di smo onda?
ćekat sljedećih deset godina?
to je jedna cjelina koju treba rješavati u paketu.
samo tko to može kalmeti objasniti[sad]

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

to je već riješena stvar

Sad opet polako, sa mizernim prometima, na 180. A onda opet nova vijest o "Kinezima", pa ponovno za par dana "vruce", nesto veci prometi, kurs do 200 i ciklus se ponavlja.

nekak bas i ne

mislio sam da neće više biti vremena se ukrcati po ovim cijenama ,ali na sreću ima prodavatelja dosta


mislio sam da neće više biti vremena se ukrcati po ovim cijenama ,ali na sreću ima prodavatelja dosta

Onda koliko si ukrcao danas? Bolje da si zapio te novce. Dok radnici nagrnu na prodaju, bit će dionica za bagatelu. Ako se još poklopi sa korekcijom vani evo ti dionica ko salate.

Luka Rijeka je savršeno odradila preko ljeta 180 je držala cijelo ferje ai danas je još bolja.čupao sam se iz svega van i ulazio u Luku i dobro profitirao jer su sve dionice pale 20-30 posto.mislim da je luka trenutno najperspektivnija dionica danas i sjedimo na atomskoj bombi koja će nas baciti jako visoko.
Atada dokup građevinara i brodara pa da se vrate oni lijepi dani.Sretno svima.

peyo


Luka Rijeka je savršeno odradila preko ljeta 180 je držala cijelo ferje ai danas je još bolja.čupao sam se iz svega van i ulazio u Luku i dobro profitirao jer su sve dionice pale 20-30 posto.mislim da je luka trenutno najperspektivnija dionica danas i sjedimo na atomskoj bombi koja će nas baciti jako visoko.
Atada dokup građevinara i brodara pa da se vrate oni lijepi dani.Sretno svima.

stvari se ovdje slažu baš kako treba, jedino je sve malo usporeno..ali s obzirom na atraktivnost Luke, mislim da će zainteresirani investitori pritisnuti vrlo jako ove naše neodlučne mediokritete što gledaju samo svoju guzicu

Raspisan natječaj za granični prijelaz na kontejnerskom terminalu

Schengen na Brajdici

Prijelaz će sadržajem udovoljavati kriterijima EU-a, a gradit će se na čvoru kod tunela Pećine koji će povezivati cestu D-404 i Brajdicu

RIJEKA Na cestovnom čvoru, koji će kod portala tunela Pećine povezivati cestu D-404 i kontejnerski terminal Brajdica, priprema se izgradnja novog graničnog prijelaza. Upravo ovih dana Lučka uprava Rijeka raspisala je natječaj za budućeg graditelja Ulazno-izlaznog punkta kontejnerskog terminala Brajdica, koji bi svojim sadržajima trebao udovoljavati sve kriterije Schengena, odnosno graničnog prijelaza Europske unije, namijenjenog prije svega teretnom prometu. Na površini od otprilike 16.000 četvornih metara planira se izgraditi zgrada s prizemljem i jednim katom u kojoj će biti smješteni djelatnici carine, policije i drugih graničnih službi.

Predviđen je i prostor za parkiranje osobnih i teretnih vozila, te polaganje frigo kontejnera, gdje će se provoditi carinske i policijske kontrole. Prema početnim procjenama projektanata cijela investicija mogla bi biti vrijedna oko 6 milijuna eura, a financiranje je osigurano iz kredita Svjetske banke u sklopu Rijeka gateway projekta 2.

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Bojan Hlača naglašava da ipak očekuje nižu cijenu od onoga što predviđaju projektanti, dijelom i zbog žestoke konkurencije među građevinarima, koji imaju zajednički problem nedostatka posla.

– Natječaj raspisujemo sada, a odabir izvođača radova očekujemo negdje početkom naredne godine. Rokove gradnje ćemo tek utvrditi uz poštivanje nama najvažnijeg cilja, a to je da novi granični prijelaz bude završen i spreman za rad istovremeno sa okončanjem gradnje nove obale na Brajdici u dužini od 330 metara, ističe Hlača, koji napominje kako uređenje novog graničnog prijelaza predstavlja pripremu za poslovanje po kriterijima EU-a. Na dobitku bi trebali biti i građani Rijeke prvenstveno zbog nešto manjih prometnih gužvi u središtu grada.

Kad se otvori novi granični prijelaz sva teretna vozila do Brajdice bi trebala stizati preko ceste D-404 i kod portala tunela Pećine ulaziti i odlaziti s terminala. Šleperi s kontejnerima više ne bi prolazili preko Delte i dviju najviše opterećenih ulica – Slavka Cindrića i Šetališta Andrije Kačića Miošića. Pod uvjetom da cesta D-404 doista bude puštena u promet.

D.PAJIĆ
Vaš link

HRVATSKE CESTE IPAK ĆE FINANCIRATI DOKUMENTACIJU ZA CESTU IZMEĐU ČVORA ŠKURINJE I ZAGREBAČKE OBALE

Uskoro natječaj za projekt ceste D-403

RIJEKA Hrvatske ceste pripremaju raspisivanje natječaja za projektiranje ceste D-403, koja bi trebala povezati čvor Škurinje na riječkoj obilaznici s budućim kontejnerskim terminalom riječke luke na Zagrebačkoj obali. Informaciju koju je nedavno neslužbeno iznio riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, sada su potvrdili i u Hrvatskim cestama u čijem se službenom priopćenju kratko navodi da će HC u cijelosti preuzeti trošak izrade projektne dokumentacije za cestu D-403. To znači da definitivno otpadaju ideje o podjeli troškova između HC-a, Grada Rijeke, Luke Rijeka i Lučke uprave, koju su u jednom trenutku predlagali u HC-u, nastojeći tako prevladati nedostatak novca u vlastitom budžetu. Po nalogu hrvatske Vlade o uštedama na svim razinama u državnim tvrtkama u cestogradnji smanjen je ili potpuno ukinut niz investicija, među kojima i niz cestovnih projekata na području Grada Rijeke i Primorsko-goranske županije. U nadležnosti HC-a najvažniji je svakako projekt liburnijske obilaznice, gdje novaca za projektiranje i dalje nema, te spomenuta cesta D-403 za koju je idejno rješenje prije više godina napravio Rijekaprojekt.
Vrlo važnu ulogu u rješavanju problema oko projektiranja ceste D-403 imala je Svjetska banka, gdje nisu željeli dopustiti kašnjenje važnog segmenta u projektu terminala na Zagrebačkoj obali za čiju su gradnju sredstva osigurana u Rijeka gateway projektu 2. Cilj Svjetske banke bio je osigurati dovršenje ceste D-403 paralelno s izgradnjom Zagrebačke obale, gdje je službeno i dalje aktualan rok izgradnje do lipnja 2015. godine. Međutim, riješen je tek manji dio problema. Tek treba vidjeti tko će financirati izgradnju ceste D-403, koja će biti duga oko 2,5 kilometara i imati nekoliko vrlo zahtjevnih i skupih objekata, prije svega trotračni tunel Rujevica dug oko 1.300 metara. Taj problem vjerojatno će rješavati buduća hrvatska Vlada u trenutku kad faza projektiranja ceste D-403 bude u poodmakloj fazi, naravno pod uvjetom da se konačno s mrtve točke pomakne i predugo iščekivani terminal na Zagrebačkoj obali. Bez njega sigurno neće biti ni ceste D-403.

D. PAJIĆ

Baldrick, 01.10.2010. u 21:18
… Ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Bojan Hlača naglašava…

Bojan Hlača – član HDZ-a u jednoj Rijeci, čvrstom uporištu SDP-a.

Da li će se ovdje prelamati stranački interesi i podmetanja ili će ipak prevladati zdravi razum da Luka Rijeka napkon ostvari svoj potencijal koji joj se nudi? [pray]


Da li će se ovdje prelamati stranački interesi i podmetanja ili će ipak prevladati zdravi razum da Luka Rijeka napkon ostvari svoj potencijal koji joj se nudi? [pray]

Ovo prvo kaze povijest.

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.

New Report

Close