Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
The final binding agreement between the port authority (Luka Rijeka) and HHLA should be signed before the end of this year.
The concessionaire, which will acquire 50% plus one share, is required to invest E54.5M in the short term, including (at least) two new post-Panamax ship-to-shore gantry cranes, and increase capacity to a minimum of 400,000 TEU/year.
The concession lasts until 2041, based on the extension of Luka Rijeka’s own operating rights agreed with Jadranska Vrata (the Croatian government’s "sea gates" initiative) at the end of last year.
Zašto naše poslovne novine ništa ne pišu o ovome??!!
Zato jer nasim novinarima to treba netko dostaviti i po mogucnosti prevesti
u jednoj studija na koju sam slučajno naletio, koju su napravili zajedno talijani, slovenci i mi naravno, savršeno je objašnjeno kakva je perspektiva LKRI i ako se to povezže s aktualnim najavama i projektima vlade RH…meni se čini da je to davno definirano i jednostavno je to dobitna kombinacija koju će tržište valorizirati prije ili kasnije tj. po 200 ili 400,500 kn…
http://www.eclac.cl/transporte/perfil/iame_papers/proceedings/Trupac_et_al.doc
Nedavno sam razgovarao sa jednim našim renomiranim akademikom, koji je napravio idejno rješenje za LKRI, sa tehničke, ekonomske, gospodarske, strateške strane jako,jako dobro kao i tranzicijski sadržaji na željeznici do Karlovca….
Kinezi su tu zagazili solidno, ali zašto naša vlada to ne doživljava kao vrlo bitno, te stvari drži u ladicama to je već pitanje za nekoga iz vlade!
[cry]
mozda ce vam ovo vise odgovarat
Jesu li Nijemci kupili Brajdicu?
U svjetskim medijima specijaliziranim za pomorstvo objavljena je informacija – uz ogradu "navodno" – da je tvrtka HHLA iz Hamburga izabrana za strateškog partnera Jadranskih vrata na kontejnerskom terminalu Brajdica, i time stekla 50 posto plus jednu dionicu.
U Luci Rijeka demantiraju tu vijest jer se još uvijek pregovara s pet potencijalnih strateških pertnera, a izbor bi trebao biti do kraja godine.
Sve je provjerila Branka Malnar. Poslušajte!
mozda ce vam ovo vise odgovarat
Jesu li Nijemci kupili Brajdicu?
U svjetskim medijima specijaliziranim za pomorstvo objavljena je informacija – uz ogradu "navodno" – da je tvrtka HHLA iz Hamburga izabrana za strateškog partnera Jadranskih vrata na kontejnerskom terminalu Brajdica, i time stekla 50 posto plus jednu dionicu.
U Luci Rijeka demantiraju tu vijest jer se još uvijek pregovara s pet potencijalnih strateških pertnera, a izbor bi trebao biti do kraja godine.
Sve je provjerila Branka Malnar. Poslušajte!
Postavlja se pitanje odakle istim medijima taj info. vjerojatno je negdje procurilo. Bit će jako zanimljivo ako u državi odgovarajućem tajmingu ista infornacija bude plasirana. Po mom skromnom mišljenju tako će se nešto dogoditi zajedno sa rješenjem za brodogradilišta, nekako mi izgleda da sve odjednom žele napraviti.
Nedavno sam razgovarao sa jednim našim renomiranim akademikom, koji je napravio idejno rješenje za LKRI, sa tehničke, ekonomske, gospodarske, strateške strane jako,jako dobro kao i tranzicijski sadržaji na željeznici do Karlovca….
Kinezi su tu zagazili solidno, ali zašto naša vlada to ne doživljava kao vrlo bitno, te stvari drži u ladicama to je već pitanje za nekoga iz vlade!
[cry]
Ne drži se u ladicama, Kalmeta je nedavno izjavio da postoji interes kineza, pa vjerojatno čekaju još neke(Nijemce) da vide koja im ponuda najviše odgovara.
Šuker je izjavio da planiranih 14 milijardi eura investicija neće biti financirane iz državnog proračuna ili tvrtki koje su u većinskom državnom vlasništvu, već za njih planiraju privući privatni kapital. Izrazio je da ima interesa za razne projekte, kao što su Luka Rijeka i Zračna luka Zagreb, te da nam strani investitori vjeruju. -Vlada je napravila projekte, a sada treba osigurati privatne investicije, kao i potporu poslovnih banaka za koju se nadam da će biti vjetar u jedra rasta gospodarstva.
Vaš link