Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,60 | 4.408 | 580 | 7,60 | 7,65 | -0,65% |
Ovdje upišite svoj komentar…Vaš link
Dal su dobili radnici konačno dionice? Za kolegu Gigu: nije to godišnji jer sam nezaposlen. Samo more….
ja sam profesionalac u dionicama..hebem ti dioničara koji je zaposlen… [cool]
Tek sam sada svratio na PDe, pa vidio vas post.
Neda mi se citati zadnjih par stranica vjerojatno je kao i prehodnih 50ak, pkvarena ploca u kurg, pa samo da Vas pozdravim kolega, evo mene opet na ovoj temi. Nadam se da ne propustam mozda vijest o tome da su dionice otisle na prodaju radnicima po 20kn, kolega Lojtra?
Gdje su nestali oni Kinezi?? Šta je sa onim da će početkom 8 mjeseca biti objavljeno više o mogućim strateškim partnerima/partneru??
Gdje su nestali oni Kinezi?? Šta je sa onim da će početkom 8 mjeseca biti objavljeno više o mogućim strateškim partnerima/partneru??
… jučer u Rijeci bila delegacija iz druge najveće luke u J.Koreji, ozbiljno zainteresirani za ulaganja i suradnju sa LKRI… [rolleyes]
DELEGACIJA PARLAMENTA REPUBLIKE KOREJE POSJETILA RIJEČKU LUKU
Delta i Porto Baroš zanimljivi Korejcima
RIJEKA Republika Koreja zainteresirana je za razmjenu iskustava i razgovore o mogućem učešću u realizaciji razvojnih investicija na riječkom prometnom pravcu. Taj interes jučer je potvrdio i Eui Hwa Chung, potpredsjednik Parlamenta Republike Koreje, koji je predvodio visoko izaslanstvo u posjeti riječkoj luci. Kako je kazao ravnatelj Lučke uprave, Bojan Hlača riječ je o delegaciji najvišeg ranga iz ove dalekoistočne zemlje, koja je dosad bila u riječkoj luci i to svega mjesec dana nakon što je Rijeku posjetio i visoki predstavnik Komunističke partije Kine, što zorno svjedoči o sve jačem interesu najrazvijenijih zemalja s Dalekog istoka za korištenje riječkog prometnog pravca.
Potpredsjednik korejskog parlamenta, Eui Hwa Chung hrvatskim medijima dao je kratku izjavu istaknuvši kako dolazi iz Busana, drugog korejskog grada po veličini nakon Seula, gdje se, kao i u Rijeci, trenutačno realiziraju brojne investicije u luci.
– Rijeku i Busan redovno povezuje i feeder linija. Sve te sličnosti i velike investicije razlog su zanimanja Parlamenta i Vlade u Koreji za planove razvoja u Rijeci, kazao je Eui Hwa Chung.
U sastavu korejske delegacije bio je i veleposlanik Koreje u RH, Seong -Ung Park, te zastupnici u Parlamentu Koreje, koji su iskazali veliki interes za mogućnost sudjelovanja korejskih tvrtki u projektu prenamjene Delte i Porto Baroša. Osim toga Korejci su postavili i pitanja o uvjetima privatizacije u Hrvatskoj, odnosno na riječkom prometnom pravcu, ne samo kad je riječ o lučkim terminalima, već i o mogućoj privatizaciji željeznice. Jedan od važnijih dugoročnih ciljeva za Koreju bi bio stvaranje sigurnih uvjeta za promet korejskih roba prema Europi. Trenutačno se preko sjevernog Jadrana odvija dio prometa za tvornicu KIA u slovačkoj Žilini, što je jedan od razloga nedavnog uspostavljanja feder linije korporacije Hyundai prema Rijeci i drugim lukama na Jadranu.
D. PAJIĆ
Nedaj bože samo da netko od stranaca kupi Lkri jer sigurno neće plaćati više od cijene na burzi već samo manje a neki su dioničari plaćali Lkri i po 1000 kn.
Podsjetimo se DDJM..na burzi 2200 kn, kupac platio po 600 kn.
Sjetimo se Mlinara, Žitnjaka, Sunčanog Hvara i još puno toga..neda mi se sad misliti i tražiti..
Puno firmi je država prodala za bagatelu i to u zlatna vremena burze a možemo si misliti tek sada.
Sumnjam da će stranci platiti po više od 30 kn po dionici po koliko traže i radnici. Razmislite si dobro prije nego dionicu platite više od 100 kn.
LP