Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Nadam se da niste pogrešno shvatili poruku Kineza ?
Kinezi nigdje u svijetu, osim u USA, neigraju po tržnoj i realnoj cijeni i dogovoru. Kakva im je roba takva i gospodarska politika; napravi smeće jeftino, prodaj skupo ( u EU jeftino ) .
U prijevodu jeftinije je kupiti gotovo bilo koji skupi EU proizvod ( izvorni ) nego za istu cijenu 2-3 kineska slična. EU proizvod nadživi 4 kineska, a time se opravdava isplativost kupnje. U tom slučaju najskuplja je ubiti kineska roba i proizvodi, ali treba vremena da se to shvati.
Isto to sada žele u Rijeci, za malo novaca napraviti kokošinjac jeftinog dilanja ogromnih količina kontejnera. Mislim da nam to netreba i da takovi poslovi neće dugo opstati, a prirodne resurse saćuvati.
Wang Jiarui: 200 milijuna eura nije puno za prenamjenu Delte i Porto Baroša
Autor/izvor: SEEbiz / Novi list
RIJEKA – Rijeka ne mora biti samo hrvatska, već svjetska luka s najkraćim putem od Azije do Europe, luka u kojoj bi i kineske kompanije mogle naći interes za investiranjem, kazao je Wang Jiarui, voditelj Odjela za međunarodne odnose Centralnog komiteta komunističke partije Kine.
Nadam se da niste pogrešno shvatili poruku Kineza ?
Kinezi nigdje u svijetu, osim u USA, neigraju po tržnoj i realnoj cijeni i dogovoru. Kakva im je roba takva i gospodarska politika; napravi smeće jeftino, prodaj skupo ( u EU jeftino ) .
U prijevodu jeftinije je kupiti gotovo bilo koji skupi EU proizvod ( izvorni ) nego za istu cijenu 2-3 kineska slična. EU proizvod nadživi 4 kineska, a time se opravdava isplativost kupnje. U tom slučaju najskuplja je ubiti kineska roba i proizvodi, ali treba vremena da se to shvati.
Isto to sada žele u Rijeci, za malo novaca napraviti kokošinjac jeftinog dilanja ogromnih količina kontejnera. Mislim da nam to netreba i da takovi poslovi neće dugo opstati, a prirodne resurse saćuvati.
Ne razumijem onda zašto ne dopustiti ulazak kapitala, pa nek poslije propadnu kad im je roba toliko loša.
Glavno da lova ostaje. [proud]
Hmm koliko je ovo kontejnera:
Političari sa zapada tvrdili su kako se podcijenjeni yuan dati Kini nepravednu prednost u trgovanju. Statistike o robnoj razmjeni i izvozu tuku sva očekivanja. Izvoz je u lipnju bio vrijedan 137,4 milijarde dolara, što znači rast od 43,9 posto u odnosu na lipanj 2009., dok je rast uvoza od 34,1 posto bio razmjeran očekivanjima.
Po kojoj cijeni i što prodaju me zaista nije briga,ali očigledno potražnja za tim proizvodima postoji i imam osjećaj da će LKRI trebati uskoro nove kadrove, a za sutra prognoziram laganu blokadicu
Ništa od Lkri, još kad radnici kroz mjesec dana dobiju dionice evo nas u 2 dana na 100 kn. [sad]
mora da ti je visok ulaz ovdje [tongue]
Kod LKRI najavljena je do kraja godine privatizacija, a sad Kinezi izjavljuju da im je riječka luka "najbrži i najjeftiniji put kineske robe u središnju i jugoistočnu Europu".
Defintivno treba ubacit LKRI u portfelj pa neka čeka rasplet do kraja godine jer ovdje bi moglo biti oko +30% bez problema
Svega još tu može biti ali obično to prati ”povuci – potegni”, zato pamet u glavu i strpljivo. [thumbsup]
Imam zamolbu za kolegu LOJTRU-štengu, da prokomentira zašto LKRI raste a CROBI na – 1,5%!
Unaprijed hvala na odgovoru!
[proud]
Imam zamolbu za kolegu LOJTRU-štengu, da prokomentira zašto LKRI raste a CROBI na – 1,5%!
Unaprijed hvala na odgovoru!
[proud]
Kolega izgleda da vam je Lojtra odgovoril preko ZSE s jednom dionicom. [lol]
sutra smo opet na 175 kn, to je jad i bijeda ZSE [bye]