Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,55 | 619 | 82 | 6,05 | 7,70 | 0,00% |
Bilo sada na TV u Dossieru.hr Kako su kod Kineza lobirali još Tuđman 1993.g. pa nedavno Mesić pa sada Josipović. Prošlo 17 g. od njihovog obećanja i ništa. Imam 47 komada ostatka naloga što sam prodao po 300 kn i to ću riješiti sutra po bidu.
Ajmo lojtra čekamo, pljuni po bidu…minus je minus, al pregrist ćeš već to, bolje prodat po 180 nego po 100 kuna…
[/quote]
Ma pusti ga vidiš da je gaće ostavio na građevinarima, nikada nije imao pravu dionicu u portfeju pa i ne zna jadan kako izgleda imati perspektivnu dionicu i kako je to kada se investitori tuku za nju.
[/quote]
Kolega jeste li riješili tih 47 ako ne evo stavite na ask po 176 znači bolje od sutrašnjeg bida i ja vas počistim [lol]
Stvarno zanimljivo, u naslovu piše "gradi se" a još se nije počelo graditi a kako stvari stoje nit se neće.
I to za aute a još se neznha koje marke. Neznam stvarno tko to može popušiti.
Netko se očajno želi iskrcati iz ove dionice ali nisu više ljudi naivni.
Treba se desiti nešto jako konkretno pa da se uopće opravda sadašnja cijena dionice.
Realno sada joj je vrijednost 120 kn…. [bye]
P.S. Nemam dionicu inače bi trenutno prosuo po bidu 800 komada.
Stvarno zanimljivo, u naslovu piše "gradi se" a još se nije počelo graditi a kako stvari stoje nit se neće.
I to za aute a još se neznha koje marke. Neznam stvarno tko to može popušiti.
Netko se očajno želi iskrcati iz ove dionice ali nisu više ljudi naivni.
Treba se desiti nešto jako konkretno pa da se uopće opravda sadašnja cijena dionice.
Realno sada joj je vrijednost 120 kn…. [bye]
P.S. Nemam dionicu inače bi trenutno prosuo po bidu 800 komada.
Radi se o ovome i svakako će LKRI dobiti dio kolača, osim toga da se krene u iskrcavanje, prvo ide par blokada, a mali se investitori uključuju poslije druge ili treće i onda se njima uvaljuje:
Kopar najveći konkurent
Auti su specifičan i visokovrijedan lučki teret u kojemu najveći primat na sjevernom Jadranu ima Kopar, gdje je 2008. godine zabilježen promet od 568.941 vozila, dok je prošle godine ta brojka zbog globalne krize pala na svejedno respektabilnih 314.824 vozila. U Kopru se takva visoka razina prometa omogućila kontinuiranim ulaganjem u pozadinske automobilske terminale sa čime riječka luka tek sada namjerava krenuti od nule i to u Bakru, gdje je prostor ipak limitiran, barem ukoliko postoji ambicija približavanja konkurenciji u Sloveniji. Naravno, dostizanje Kopra nije realno ni spominjati, ali bi bilo važno barem započeti novo poglavlje priče o automobilima u riječkoj luci.
Napominjem LKRI ulazi sa 50 000
Luka Rijeka d.d. – Rijeka Gateway Projekt – Uvođenje strateškog partnera u Jadranska vrata
23.6.2010 14:12:50
Krajem ovog i u prvih desetak dana idućeg mjeseca, predstavnici potencijalnih strateških partnera posjetit će kontejnerski terminal, odnosno Jadranska vrata d.d. te će prezentirati koncept poslovnog plana, stratešku viziju razvoja i budućeg nastupa Jadranskih vrata d.d. odnosno Luke Rijeka d.d. na svjetskom tržištu …
Strašno..kaj je značilo đuri kaj su Kuvajćani dolazili tu i Mesić tamo? I što je najgore sve je bilo već dogovoreno a opet ništa. A ovo s Lkri je miljama daleko i najvjerojatnije nikad ostvareno.
Po lojtrici gor po lojtrici dol.
Ali Lojtra bi samo po lojtrici dol [lol]