Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Izvješće je više manje očekivano. Prihodi su gledajući ovaj u odnosu na protekli kvartal ( koji je isto bio solidan po dobiti ) ipak doživjeli rast i približavaju se onima prije krize.
Jedino upada u oči relativno visoka dobit ( obzirom na niže prihode gledajući 1. kvartale 2009/2010 ). Dovoljno je reć da je 3 milijuna kuna dobiti samo u ovom kvartalu jednaka dobiti koja je ostvarena kroz cijelu 2009 godinu.
Zadrži li se ovako stanje, moguće je da se ostvaruje dobit od 3-4 milijuna kuna po kvartalu, tj do kraja godine da dobit iznosi 12-15 milijuna kuna, što je višestruko od bilo koje dobiti zadnjih nekoliko godina. Samo u 2010 bi se zaradilo koliko u zadnjih 4-5 godina skupa. Eto šta znači racionalizacija u poslovanju. A još ima prostora za napredak.
A još kad uleti strateški partner ( što donosi još veću disciplinu ) , pa još kad se naprave terminali i poveća kapacitet i promet jedno 6-7 puta kako se planira…pa ima da dobit skoči u nebo.
Rekao sam ja da očekujem da će se godišnja dobit povećat po meni bar 20 puta od prošlogodišnje nakon investicija, a možda sam time naveo čak niska očekivanja. Pa koja firma izlistana na burzi je to isto kadra napravit iz sadašnje perspektive? Pa drugima je problem uopće držat pozitivan cash flow, da ne kažem da im je problem ostvarit ikakvu dobit!
Dakle ako na prihode od nekih 220 milijuna kuna godišnje firma može napravit dobit od barem 12 milijuna kuna ( a može ), a smislenom investicijom se povećaju ukupni prihodi recimo 6 puta ( čime se generira još veća neto zarada ), koliko bi se ovdje onda ukupno moglo ostvarit dobiti nakon provedenih investicija? I onda da se ta dobit usporedi s prošlogodišnjom od 3 milijuna kuna. Brutalno.
Pero, bez uvrede, počeo si fantazirati:
zašto bi dobit bila za cijelu godinu 12 milja ako je za prvi kvartal 3 milje? Za to što je 3×4=12
pa nismo đaci prvaci..
kažeš da se prihodi povećaju "recimo" 6 puta..to ti tako odoka a na temelju ničega..
što se tiče investicija Belje je uložilo cca 1,5 mlrd kn zadnje 2 g a cijena je pala s 388 kn na 80, lani i na 60kn..
tko ti garantira dobit čak i ako uđu ti Kinezi za oko 5 g u luku?
koliko će kinezi opće platiti dionicu?
A podjela dionica radnicima po cca 30 kn
a podjela braniteljima besplatno
a direktorima dodjela besplatnih dionica, svakome po par tisuća kom…
znamo da država ima cca 4 i pol milje dionica pa ima za svakog…
uđu li kinezi umjesto svega toga mogu napraviti squeez out i dati ti siću za dionicu..
onda postoji opasnost delistiranja sa burze
itd..itd..nećemo o grčkoj, portugalu, talibanim, alkaidi, potresima, poplavama i ratovima zvijezda…
svaka dionica ima neke od ovih opasnosti ali ova ih ima previše..
Lijep pozdrav!
(nisam plavi)
Da li su sada neke stvari malo jasnije:
http://www.bum.vjesnik.hr/html/2009/03/16/ClanakTx.asp?r=unu&c=12
Da li su sada neke stvari malo jasnije:
http://www.bum.vjesnik.hr/html/2009/03/16/ClanakTx.asp?r=unu&c=12
daješ vijesti od 16.3.2009.
pogledaj što se događa preko bare, da smo sada radili lkri bi pala na 70 kn, nisam valjda ovim dugačkim postom srušio dow, nije mi to bio cilj. Nisam za ponovni slom burze da se razumijemo.
Da li su sada neke stvari malo jasnije:
http://www.bum.vjesnik.hr/html/2009/03/16/ClanakTx.asp?r=unu&c=12
daješ vijesti od 16.3.2009.
pogledaj što se događa preko bare, da smo sada radili lkri bi pala na 70 kn, nisam valjda ovim dugačkim postom srušio dow, nije mi to bio cilj. Nisam za ponovni slom burze da se razumijemo.
[/quote]
To nisu vijesti, nego planovi i ostvarenja tek toliko da se vidi što donosi budućnost. Ovaj slom u americi će se negativno odraziti na kompletan ZSE i vrlo vjerojatno niti jedna dionica neće biti zaobiđena crvenilom, al ovakve budalaštine od 70 kuna stvarno više ne mogu komentirati.
Pa cuj jucer je vrijedila oko 160kn sa padajucim nozevima, danas vrijedi 70, a sutra Lojtra?
Pero, bez uvrede, počeo si fantazirati:
zašto bi dobit bila za cijelu godinu 12 milja ako je za prvi kvartal 3 milje? Za to što je 3×4=12
pa nismo đaci prvaci..
kažeš da se prihodi povećaju "recimo" 6 puta..to ti tako odoka a na temelju ničega..
što se tiče investicija Belje je uložilo cca 1,5 mlrd kn zadnje 2 g a cijena je pala s 388 kn na 80, lani i na 60kn..
tko ti garantira dobit čak i ako uđu ti Kinezi za oko 5 g u luku?
koliko će kinezi opće platiti dionicu?
A podjela dionica radnicima po cca 30 kn
a podjela braniteljima besplatno
a direktorima dodjela besplatnih dionica, svakome po par tisuća kom…
znamo da država ima cca 4 i pol milje dionica pa ima za svakog…
uđu li kinezi umjesto svega toga mogu napraviti squeez out i dati ti siću za dionicu..
onda postoji opasnost delistiranja sa burze
itd..itd..nećemo o grčkoj, portugalu, talibanim, alkaidi, potresima, poplavama i ratovima zvijezda…
svaka dionica ima neke od ovih opasnosti ali ova ih ima previše..
Lijep pozdrav!
(nisam plavi)
Kolega lojtra, prihodi se ne povećavaju već će se tek povećavat. Ovo je ništa naspram budućih prihoda.
Neto dobit pokazuje zadnja 2 kvartala da se kreće oko 3 milijuna po kvartalu, ne vidim razloga da se istim tempom ne nastavi, a možda čak i poveća. Dakle 12 milijuna kuna neto dobiti uopće nije sporno.
A ako kontejnerski promet ( koji daje gro zarade ) nakon potrebnih investicija naraste oko 7 puta ( s 130 tisuća na 0,8-1,0 milijun TEU kakve su procjene ) vjerujte mi da će ukupni prihodi narast barem 6x, a neto dobit još više. Pa si računajte.
A ovo o podjeli dionica braniteljima, radnicima, ženi i djeci, i ljudima s posebnim potrebama, zaboravite kolega, ako će radnici i dobivat išta bit će posrijedi lock up period na minimum 10-15 godina. Znači možeš kao zaposlenik kupit ekstra dionica po toliko i toliko kuna, al nema šanse da ćeš svoje dionice moći prodat tako skoro. Al čak ni to nije opcija.
A država Kinezima neće ništa dat za siću. Dapače, ako išta vrijedi državi prodavat skupo to su dionice luke Rijeka. Strateški možda najznačajnije točke južne Europe uopće što se tiče transporta i logistike. Ako ijedan projekt vrijedi to je upravo Gateway II. Postoje crno na bijelo financijske računice da se radi o win-win situaciji. Iz tog razloga je i toliki interes stranih investitora.
Al šta bi ti ionako znao o tome, samo baljezgaš.
Pravo je vrijeme za ulaganja u Hrvatskoj
Napomenuo je kako su Japan kao i zemlje tzv BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina) zainteresirani za razvijanje odgovarajućih lučkih kapaciteta, koji bi im služili za distribuciju i plasman roba ne samo u Hrvatsku nego u središnjoj i istočnu Europu. U Japanu su nas pitali kada ćete graditi ravničarsku željezničku prugu od Rijeke prema Zagrebu, a potom preko Save te doći u Vukovar, kako bi se zaobišao dugi put koji ide preko Egejskoga, Mramornoga i Crnog mora uz Dunav, podsjetio je Bebić.
30 kuna rušenja u 3 dana , a čekate licitaciju u narednom razdoblju , jadni hrvatski ološu. Što vama treba svaki dan naručit članak na Seebiz da bi vjerovali u nešto.