Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
I da li će Vukorepa odgovarati ako ovo nije istina? Neće, kao ni bilo tko do sad. A i da ima nešto u tome, prije 2015 g. neće biti veće dobiti. A prije mora biti pad, između ostalog i zbog ovog odlomka u članku:
……U pripremi je i svojevrsna opcija dodatne beneficije za radnike povlaštenom kupnjom dodatnog paketa dionica, vjerojatno po cijeni nižoj od nominalne, dakle manjoj od sto kuna, što je upola manje od trenutne vrijednosti dionica na tržištu….
IZ iskustva svi znamo u toj situaciji da je dionicu najbolje odmah prodati. Od 100 takvih slučajeva svih 100 puta isplatilo se najviše prodati odmah prvi dan.
Ako dionicu dobiju po 30 kn prodavat će je po 50 kn. Velika većina.
Nakon današnje vijesti na naslovnici Novoga lista, moglo bi biti lijepoga rasta..http://novine.novilist.hr…285E28632863286328582863V
Kolega do tog događaja još koji mjesec. Al nema veze. Mora netko kupovat i onda.
I da li će Vukorepa odgovarati ako ovo nije istina? Neće, kao ni bilo tko do sad. A i da ima nešto u tome, prije 2015 g. neće biti veće dobiti. A prije mora biti pad, između ostalog i zbog ovog odlomka u članku:
……U pripremi je i svojevrsna opcija dodatne beneficije za radnike povlaštenom kupnjom dodatnog paketa dionica, vjerojatno po cijeni nižoj od nominalne, dakle manjoj od sto kuna, što je upola manje od trenutne vrijednosti dionica na tržištu….
IZ iskustva svi znamo u toj situaciji da je dionicu najbolje odmah prodati. Od 100 takvih slučajeva svih 100 puta isplatilo se najviše prodati odmah prvi dan.
Ako dionicu dobiju po 30 kn prodavat će je po 50 kn. Velika većina.
lojtra, interesantno je da se uvijek javiš prije nego krene rast cijene lkri. Tako da se može reći da si ti kao zvjezda koja svima obasjava put.
Inače, ja se slažem da prije 2015.g neće bit veće dobiti, al u periodu nakon 2015.g. će se neto dobit u tolikoj mjeri uvećati da će sadašnja dobit bit smješna ( po meni x 20) .
Tako da će dionica, umjesto da napravi jedan golemi skok od recimo nekih 200 posto u kratkom periodu, u prosjeku odraditi svake godine skokove od 30-40 posto ( il će odradit skokove od 60-80 posto u periodu od dvije godine ili skokove od 90-120 posto u periodu od tri godine ). Al sigurno neće najednom skočit 200 posto.
A ti ćeš sa svojim stavom propustit svaki ovaj skok i onda ćeš dionicu kupit 2015.g. po boktepitakakvoj visokoj cijeni i onda ćeš reći da je dionica super za ulagat.
Meni je interesantniji ovaj drugi dio teksta, gdje se konačno spominje tko je zainteresiran za investicije:
Tko želi u Rijeku
Hutchinson Port Holding – Vode luku u Hong Kongu, više od 30.000 zaposlenih. Operater i developer u 50 luka u 25 zemalja diljem svijeta. Prošle godine servisirali 65,3 milijuna TEU-a i ostvarili udio od 20 posto u svjetskom kontejnerskom transportu morem.
PSA Singapore Terminals – Vode luku u Singapuru, oko 6.000 zaposlenih. Investicije u 28 projekata u lukama u 16 zemalja. Prošle godine ostvarili 25,14 milijuna TEU-a samo u Singapuru, a globalno ukupno 56,93 milijuna TEU-a. Nude uslugu više od 200 pomorskih linija i vezu sa 600 luka u 123 zemlje.
APM Terminals – Dio su Maersk grupacije, imaju oko 18.000 zaposlenika i 50 terminala u 34 zemlje, između ostalog u luci Rotterdam. Ostvaruju promet od 31 milijun TEU-a, te zauzimaju jedno od vodećih mjesta u svijetu u pomorstvu i logistici.
Dubai Ports World – Oko 30.000 zaposlenih, 49 terminala i još 12 u razvoju u 31 zemlji svijeta. Prošle godine ostvaren promet od 43,4 milijuna TEU. Očekuju rast prometa do 95 milijuna tona u idućih 10 godina zbog niza razvojnih projekata u Indiji, Kini i Bliskom istoku.
Hamburger Hafen und Logistik AG – Vlasništvo grada Hamburga, imaju oko 5.000 zaposlenika i slave 125 godina postojanja, te osim u Hamburgu imaju terminal u ukrajinskoj Odessi na Crnom moru. Prošle godine ostvarili 4,9 milijuna TEU-a.
T.O. Delta S.p.A. (Evergreen Group) – Sjedište u Veneciji, dio su Evergreen grupacije koja ima oko 18.000 zaposlenih i predstavlja jednog od najvećih svjetskih brodara sa više od 150 brodova u floti.
International Container Services Inc. – Sjedište u Manili na Filipinima, posjeduju i upravljaju sa 18 terminala u 13 zemalja. Promet prošle godine iznosio 3,55 milijuna TEU-a. Između ostalog imaju terminale u Brazilu, Poljskoj, Indoneziji, Japanu, Ekvadoru, Magadaskaru.
itd itd
Bolje da je taj naslov izgledao: Tko ne želi u Rijeku.
Jer izgleda da gotovo žele svi najveći, i to:
– operatori 1. i 3. najprometnije svjetske luke Singapur i Hong Kong ( nedostaje samo Shanghai )
– operatori dvije najprometnije europske luke Rotterdam i Hamburg
– Dubai Ports World, 3. najveći svjetski lučki operator bogatih šeika ( inače dio velike investicijske firme Dubai World, tko za njih ne zna nek se odmah objesi ), sa sjedištem u UAE u Dubaiu, inače šestoj najprometnijoj svjetskoj kontejnerskoj luci
A samo da se baci oko na promete koje ostvaruju ( da to su deseci miljuna TEU! ) i da ih još zanima ulazak u Europu preko Rijeke? Pa šta vam to govori koliko bi bili spremni investirat ovdje? Pa letjet će i dolari i euri da se ugrabi najbolja pozicija.
Ja sam očekivao da će bit solidna navala od ponuda, kad li ono skupio se sam svjetski vrh u sektoru transporta robe.
Pa naspram ovih igrača i ovih brojki, COSCO koji se spominjao prije koji dan izgleda kao pi*kica!
Meni je interesantniji ovaj drugi dio teksta, gdje se konačno spominje tko je zainteresiran za investicije:
Tko želi u Rijeku
Hutchinson Port Holding – Vode luku u Hong Kongu, više od 30.000 zaposlenih. Operater i developer u 50 luka u 25 zemalja diljem svijeta. Prošle godine servisirali 65,3 milijuna TEU-a i ostvarili udio od 20 posto u svjetskom kontejnerskom transportu morem.
PSA Singapore Terminals – Vode luku u Singapuru, oko 6.000 zaposlenih. Investicije u 28 projekata u lukama u 16 zemalja. Prošle godine ostvarili 25,14 milijuna TEU-a samo u Singapuru, a globalno ukupno 56,93 milijuna TEU-a. Nude uslugu više od 200 pomorskih linija i vezu sa 600 luka u 123 zemlje.
APM Terminals – Dio su Maersk grupacije, imaju oko 18.000 zaposlenika i 50 terminala u 34 zemlje, između ostalog u luci Rotterdam. Ostvaruju promet od 31 milijun TEU-a, te zauzimaju jedno od vodećih mjesta u svijetu u pomorstvu i logistici.
Dubai Ports World – Oko 30.000 zaposlenih, 49 terminala i još 12 u razvoju u 31 zemlji svijeta. Prošle godine ostvaren promet od 43,4 milijuna TEU. Očekuju rast prometa do 95 milijuna tona u idućih 10 godina zbog niza razvojnih projekata u Indiji, Kini i Bliskom istoku.
Hamburger Hafen und Logistik AG – Vlasništvo grada Hamburga, imaju oko 5.000 zaposlenika i slave 125 godina postojanja, te osim u Hamburgu imaju terminal u ukrajinskoj Odessi na Crnom moru. Prošle godine ostvarili 4,9 milijuna TEU-a.
T.O. Delta S.p.A. (Evergreen Group) – Sjedište u Veneciji, dio su Evergreen grupacije koja ima oko 18.000 zaposlenih i predstavlja jednog od najvećih svjetskih brodara sa više od 150 brodova u floti.
International Container Services Inc. – Sjedište u Manili na Filipinima, posjeduju i upravljaju sa 18 terminala u 13 zemalja. Promet prošle godine iznosio 3,55 milijuna TEU-a. Između ostalog imaju terminale u Brazilu, Poljskoj, Indoneziji, Japanu, Ekvadoru, Magadaskaru.
itd itd
Bolje da je taj naslov izgledao: Tko ne želi u Rijeku.
Jer izgleda da gotovo žele svi najveći, i to:
– operatori 1. i 3. najprometnije svjetske luke Singapur i Hong Kong ( nedostaje samo Shanghai )
– operatori dvije najprometnije europske luke Rotterdam i Hamburg
– Dubai Ports World, 3. najveći svjetski lučki operator bogatih šeika ( inače dio velike investicijske firme Dubai World, tko za njih ne zna nek se odmah objesi ), sa sjedištem u UAE u Dubaiu, inače šestoj najprometnijoj svjetskoj kontejnerskoj luci
A samo da se baci oko na promete koje ostvaruju ( da to su deseci miljuna TEU! ) i da ih još zanima ulazak u Europu preko Rijeke? Pa šta vam to govori koliko bi bili spremni investirat ovdje? Pa letjet će i dolari i euri da se ugrabi najbolja pozicija.
Ja sam očekivao da će bit solidna navala od ponuda, kad li ono skupio se sam svjetski vrh u sektoru transporta robe.
Pa naspram ovih igrača i ovih brojki, COSCO koji se spominjao prije koji dan izgleda kao pi*kica!
[lol]
Ono što je po kontejnerskim prometima u SAD-u Miami, ono što je u Europi Marseille, ono što je u Južnoj Africi Cape Town, to će na Jadranu biti Rijeka, a uprava sa svojim planom baš cilja na takve promete od oko 800.000 do 1.000.000 TEU za 6-7 godina. A bome investitora za takve investicije ne nedostaje, vidi se iz priloženog.
I da li će Vukorepa odgovarati ako ovo nije istina? Neće, kao ni bilo tko do sad. A i da ima nešto u tome, prije 2015 g. neće biti veće dobiti. A prije mora biti pad, između ostalog i zbog ovog odlomka u članku:
……U pripremi je i svojevrsna opcija dodatne beneficije za radnike povlaštenom kupnjom dodatnog paketa dionica, vjerojatno po cijeni nižoj od nominalne, dakle manjoj od sto kuna, što je upola manje od trenutne vrijednosti dionica na tržištu….
IZ iskustva svi znamo u toj situaciji da je dionicu najbolje odmah prodati. Od 100 takvih slučajeva svih 100 puta isplatilo se najviše prodati odmah prvi dan.
Ako dionicu dobiju po 30 kn prodavat će je po 50 kn. Velika većina.
Ispred sebe imam rješenje HFPiz svibnja 1998.g., imali smo pravo na 180 dionica dakle 18000 kuna,ovih dana dobijen je sudski spor i ići će prodaja zaposlenicima jer smo tada bili zakinuti u procesu pretvorbe,međutim kolega niti ćemo mi dobijati dionice po toj smješnoj cijeni niti će ikada dionica pasti na pola nominale,ovdje je toliko jala kao i na lkpc da je zapravo degutantno čitati neke postove,realno naše obje luke su biser i ti treba vrednovati(pa 90% roba ide putem MORA aloo%,take care!!!
Nakon današnje vijesti na naslovnici Novoga lista, moglo bi biti lijepoga rasta..http://novine.novilist.hr…285E28632863286328582863V
Kolega do tog događaja još koji mjesec. Al nema veze. Mora netko kupovat i onda.
[/quote]
kolega ne brinite,samo naprijed velikim koracima.želim puno uspjeha u razlici cijene…
http://www.seebiz.eu/hr/burze/zagrebacka-burza-samo-nebo-je-granica-za-obje-lucke-dionice,76512.html
jel netko računao koliko je to love po dionici?
treba uzet konzervativno, da neće biti aukcije, to jest nadmetanja izmedju ovih divova.
Lojtra će biti tužan, izgleda da mediji nisu lažno pisali, ne njegovu veliku žalost