Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
@peromađar
LKPC Current ratio 3,98 Quick ratio 3,83
LKRI Current ratio 0,79 Quick ratio 0,76
Meni nije stvarno jasno šta sa ovim hoćeš reći, pa promet je promet pa zar ne vidiš da LKPC puno bolje posluje iako joj većinu prometa čini rasuti teret a sa izgradnjom kontenjerskog terminali i to taj će se segment popraviti.
Pa to vam zavisi koliko će platiti taj oglas Nacionalu što više plate to će procjena biti veća.
Iz mojih postova se da štogod iščitati a iz vaših baš i ne evo sad sam stavio tok novca za obadvi luke pa procjeniti koja je bolja.
[/quote]
[tongue] [tongue] [lol] [lol]
Ma ti si stvarno munjen, nit znaš šta je cash low, a kamoli kako se izračuna vrijednost budućih čistih cash flow-ova u investicijskom periodu.
A to što si načrčkao su ti mislim koeficijenti tekuće likvidnosti ( ??? halo, pa nije čak ni slično ), a kakva je njihova veza s cash flowom, je zapravo isto onakva veza tebe i tvog znanja o ulaganju na temelju fundamenata.
I opet, kao i inače, ništa nisi pametno rekao, samo puste priče i baljezgarije. Al to je tvoj obraz, ti se sramoti, samo izvoli, papir trpi sve.
[/quote]
Evo kolega pravo štivo za vas
Od kada je Puki otišao sve se naplaćuje, on je imao dostojanstvo i ovakvi plaćeni oglasi u njegovo vrijeme ne bi prošli.
Dajte stavite koju brojku a ne tu bez veze mlatite praznu slamu, podsjećate me na seosku babu sve zna a ništa nije kako ona kaže.
No dobro, da se vratimo na bitne stvari nakon silnog naklapanja određenih forumaša koje ne vodi nigdje.
Vidjeli smo šta se zbivalo protekli tjedan. Očekivali smo proboj iz postojeće formacije ( na bilo koju stranu ) i to se dogodilo. Proboj je tehnički bio posve ispravan, a snagu kojom je taj proboj učinjen možemo očitat među ostalim i kroz izvanredni volumen. Znači isplatilo se kupovat po 170 kako sam sugerirao u više navrata.
Cijena je rasla do prvog idućeg otpora koji se nalazi na oko 215 kuna, a obzirom na korekciju koja je uslijedila, možemo reći da i dalje ostaje na snazi taj otpor na 215.
Sada smo u fazi konsolidacije, po meni moguće je testiranje prethodnog otpora ( dakle potpore ) na oko 180 il će se konsolidacija vršit na sadašnjim vrijednostima oko 190. Sve je ovdje otvoreno. Zapravo pravi igrači tek u ovakvim prilikama konsolidacije hvataju svoje pozicije za daljnji rasplet, dok svi ostali ( uglavnom ) reagiraju kasno.
U svakom slučaju onaj ogroman rast na ogromnom volumenu nam sugerira dobar rasplet.
Sretno trgovanje.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/predsjednik-real-madrida-zeli-kupiti-rijecku-brajdicu,76374.html [cool] odjedanput svi zainteresirani
jako zanimljivo-radnicima luke popust na kunju dodatnog paketa dionica ispod nominale ,koja je 100 kn,
znači trenutna cijena : 2= ???
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/predsjednik-real-madrida-zeli-kupiti-rijecku-brajdicu,76374.html [cool] odjedanput svi zainteresirani
Nekako mi lijepo to čitati…….[proud]
RIJEKA – Novi strateški partner riječke luke na kontejnerskom terminalu Brajdica postat će jedna od ukupno 11 renomiranih tvrtki koliko ih je iskazalo interes za privatizaciju tvrtke Jadranska vrata, koja ima koncesiju na Brajdici do 2043. godine.
Popis kandidata je uistinu impresivan, jer su na njemu redom najmoćniji svjetski lučki operateri, koji između ostalog upravljaju lukama u Hong Kongu, Singapuru, Dubaiju, Hamburgu, Rotterdamu, te na nizu drugih lučkih terminala lociranih diljem svijeta. Riječ je o korporacijama koje zajedno imaju više od polovice udjela u svjetskom pomorskom kontejnerskom prometu, a osim lučkog, pomorskog i kopnenog transporta bave se i nizom drugih djelatnosti, zbog čega nije uvijek jednostavno detektirati razgranatost njihovih poslova. Interes za Brajdicu iskazali su Hutchinson Port Holding iz Hong Konga, PSA Singapore Terminals, Dubai Ports World, APM Terminals, Hamburger Hafen und Logistik AG, International Container Terminal Services, Grup TCB, Overseas Port Management, T.O. Delta S.p.A. (dio Evergreen Groupa), Mariner Corporation Limited i Dragados (čiji je direktor predsjednik Reala Florentino Perez)……………."
Ajde sad ožežite s prepucavanjem……..
Nakon današnje vijesti na naslovnici Novoga lista, moglo bi biti lijepoga rasta..http://novine.novilist.hr/default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285B2863285D2863285A285828592858286328962897289E28632863285C28612858285E285D285E28632863286328582863V
kolega do toga događaja je još minimalno godinu dana, prerano je za euforiu.
Nakon današnje vijesti na naslovnici Novoga lista, moglo bi biti lijepoga rasta..http://novine.novilist.hr/default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285B2863285D2863285A285828592858286328962897289E28632863285C28612858285E285D285E28632863286328582863V
Što ste naivni, pa danas i klinac od 5 godina može napisati u novine što god hoće. Plaćeni članak da se netko iskrca. nekima treba 1000 puta da nauče…
Hvala bogu da se ova drukerska ekipa s LKPC napokon makla s ove teme i počela pisat tamo gdje i treba, a niti današnji rast LKRI nije zanemariv, baš jedan prekrasan dan.
Da li se kupci pitaju zašto još nema izvješća?
Ništa to ne valja.
http://www.business.hr/hr/Kompanije/Vijesti/Divovi-u-borbi-za-rijecki-kontejnerski-terminal?homesrclink=carousel
Koncesija riječke tvrtke vrijedi do 2043. godine, a popis kandidata zainteresiranih za partnerstvo je usitinu impresivan. Naime, radi se o korporacijama koje imaju više od polovce udjela u svjetskom komorskom kontejnerskom prometu.
Interes za Brajdicu iskazali su Hutchinson Port Holding iz Hong Konga, PSA Singapore Terminals, Dubai Ports World, APM Terminals, Hamburger Hafen und Logistik AG, International Container Terminal Services, Grup TCB, Overseas Port Management, T.O. Delta S.p.A. (dio Evergreen Groupa), Mariner Corporation Limited i Dragados.
„Nama nije previše važno u kojem će postotku novi strateški partner postati vlasnik, već će ključan u krajnjoj odluci biti sadržaj budućeg ugovora, između ostalog u visini ponuđenih investicija, količina tereta i privlačenja novih partnera. Mi ćemo za nekoliko godina dobiti na Brajdici novih 330 metara obale s dubinom od 14,5 metara, a to naša konkurencija nema. Znači da ćemo negdje 2013. godine imati kapacitet od 500.000 TEU-a i prethodno želimo učiniti sve da taj kapacitet bude iskorišten. Tu je vjerujem izgledno i otvaranje nekoliko stotina novih radnih mjesta na terminalima, pored čega će značajno porasti prihodi na cijelom prometnom pravcu“, izjavio je Vukorepa za Novi list.