Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Kolege mcincha i marcello,
Pa zar niste do sada shvatili da su najveći pljuvači ove dionice unazad više mjeseci ( imenom: plavi-barbastari, lojtra ) ujedno i oni koji aposlutno ništa ne znaju ni o poslovanju luka, ni o procjeni fundamenata u jeku velikog investicijskog ciklusa, ni o tehničkoj analizi, a ni o uljudnom ponašanju?
Ja njih samo puštam da pričaju, pa ionako ih uvijek, u svakoj raspravi i u svakom trenutku mogu demantirat, jer posjedujem znanja kakva oni s ovakvim stavom nikad neće imat. I meni je to baš zanimljivo. Bez njih bi mi bilo dosadno. Zato prvo pustim da se pošteno izblamiraju, pa onda ubodem u ono najbolnije mjesto – njihovo neznanje.
Samo na ovom primjeru, tako oni ni ne znaju protumačit vijest da je "Luka Rijeka smanjila prihod, ali i povećala dobit 15 posto" u prošloj godini u odnosu na 2008.
Usput prihodi su bili niži 12 posto u odnosu na prethodnu godinu zbog onog dramatičnog pada prometa koji je zadesio čitav svijet, pa tako i nas. A zamisli, na padu prometa oni još i zarađuju više. Koliko tek ima prostora za zaradu kad dođu novi tereti i kad se dramatično poveća promet?
I kad se već spominje luka ploče, valja napomenut da je njima prihod pao čak 27,6 posto, a za razliku od rječana, bome i dobit im je pala, i to za enormnih 86 posto.
Svatko normalan može zaključit da su se u upravi luke Rijeka daleko bolje pripremili za krizu, da su se izvrsno nosili s krizom i da na scenu polako stupa racionalizacija poslovanja koja polako ali sigurno povećava profitabilnost.
Svatko normalan može jedino zaključit da će se s oporavkom prometa ( a i umnogostručenim rastom prometa kako je kroz investicije predviđeno ) uz nastavak racionalizacije poslovnih aktivnosti dobit dramatično povećavati.
Svatko normalan može vidjet da za ovom lukom vlada golem interes i to na svjetskoj razini ( što iz dana u dan potvrđuju i dosadašnji partneri s kojima luka surađuje ).
Svatko normalan može zaključit da je pred ovom lukom svijetla budućnost, samo naši ljudi trebaju odigrat sve poteze pametno do kraja ( kako uostalom svjetska banka diktira ).
Svatko normalan to sve može zaključit bez da se sto puta mora jedno te isto ponavljat. Jedino plavi-barbastari i lojtra to ne mogu zaključit.
@peromađar
Za razliku od vas ja sve podkrijepim brojkama a vi vašim niškorisnim crtkarijama koje su se do sada svaki put pokazale niškorisne.
pogledajte ožujak u odnosu na 2009 LKPC povećanje za 80%
ožujak 2009 231.040.684 ožujak 2010 402.093.667
Svaka čast za upravu prvi put da će dobit po dionici biti veća od 0,5 kuna stvarno odlično nema šta samo tako naprijed.
Tako je kolega pa tu je jedan plaćeni oglas u Nacionalu kojega je čak i uprava demantirali da oni ne vode nikakve razgovore ni sa kakvim Kinezima i da se njima nitko nije javlja u svezi nikakvih pregovora.
@peromađar, n eda mi se do kraja čitat tvoj post jer već od početka griješiš:
1. ja pišem tek 2 dana na temi a ne par mjeseci
2. u krizi je puno bitniji prihod nego dobit a dobit se ionako kod nas uvijek može namjestiti
a prihod je slab a ove i iduće godine će biti još slabiji
barbastari jesam lijepo rekao da se isplati kupit lkri po 170? Jel se isplatilo onom ko je prodao po 210?
barbastari jesu to tebi ništkorisne črčkarije?
Čuj, ja mislim da je netko imao itekako koristi od tog.
Pa koga briga šta ti črčkaš i prepisuješ kao sumanut, kad nemaš blage veze ni kako shvatit te brojke koje iznosiš, a kamoli kako ih primjenit za ulaganje?
barbastari, pusti ti promet rasutim teretom, de ti nama nabaci brojke o tome koliko je rastao prihod i koliki je po tebi porast dobiti, to je ono što sve zanima.
Evo ja plavog već danima prozivam da mi iznese koliko će bar približno iznosit kontejnerski promet za lkpc do kraja ove godine, a on nikako da odgovori. Ajde mi ti reci koliki će bit? Ajde, pa da vidimo imaš li ti išta pametnije od "črčkarija". Parazitiraš mjesecima po forumima a nemaš pojma ni sam šta bi radio s novcima kojima ulažeš u burzu.
barbastari kad si tako pametan, ajde mi reci koliki je budući procjenjeni prihod luke rijeka slijedom do 2016, 2018., 2020.g. pri implementaciji cjelokupnog raspoloživog kontejnerskog terminala ( uz ostale predviđene aktivnosti ) nakon provedenih najavljenih investicija.
barbastari kad si tako pametan, ajde reci kako će izgledati budući novčani tokovi uslijed investicija, kako bi se mogla kretat neto sadašnja vrijednost, kako će to utjecat na dobit ( profit ) i kako će to utjecat na fundamente.
barbastari zar ti misliš da će dionica samo u jednom trenutku skočit 150-200 posto kad se posve iskaže potencijal ovakve investicije?
ajde barbastari, pa de pobogu reci nešto ali bilo što korisno a ne samo da se ponavljaš kao papagaj!
30.01.2010.
Lkri je daleka budućnost. Sve preko 100 kn je prevelika cijena za nju.
17.02.2010.
probaj kupit po 160 ,cim to uspijes ,koliko god kupis komada ja ti dam jos toliko ok?
[/quote]
To bi značilo da kupujem po 80 kn. Hvala neću.
[/quote]
27.02.2010
02.04.2010.
U idućoj turi hfp daruje dionice lkri braniteljima pa možda to nešto pokrene. Ne moramo se bojati da će dati radnicima.
Da, lojtra piše tek 2 dana. Aha.
De još koju pametnu.
Iz Novog lista
Župan Komadina je Josipovića upoznao s planovima i projektima Primorsko-goranske županije na području energetike.
– Zadovoljstvo je vidjeti da u Hrvatskoj imamo i uspješne priče, a ne samo probleme. DIOKI, odnosno Dina, kao i Janaf su primjeri uspješnog poslovanja. DIOKI je u stalnim razvojnim projektima, riječ je o ulaganjima u visoko moderne tehnologije koje, između ostalog, i otvaraju radna mjesta.
Janaf je pak jedna od najuspješnijih hrvatskih tvrtki od strateškog značaja za Hrvatsku, ali i za međunarodnu energetiku.
Ulaganja u ovo područje otoka Krka otvaraju veliku priliku i za komplementarne djelatnosti poput riječke luke – rekao je Josipović.
Ipak se Luka širi na Krk u područje budućeg LNG terminala!
@peromađar
LKPC Current ratio 3,98 Quick ratio 3,83
LKRI Current ratio 0,79 Quick ratio 0,76
Meni nije stvarno jasno šta sa ovim hoćeš reći, pa promet je promet pa zar ne vidiš da LKPC puno bolje posluje iako joj većinu prometa čini rasuti teret a sa izgradnjom kontenjerskog terminali i to taj će se segment popraviti.
Pa to vam zavisi koliko će platiti taj oglas Nacionalu što više plate to će procjena biti veća.
Iz mojih postova se da štogod iščitati a iz vaših baš i ne evo sad sam stavio tok novca za obadvi luke pa procjeniti koja je bolja.
Tako je kolega pa tu je jedan plaćeni oglas u Nacionalu kojega je čak i uprava demantirali da oni ne vode nikakve razgovore ni sa kakvim Kinezima i da se njima nitko nije javlja u svezi nikakvih pregovora.
[/quote]
A da pročitaš službeno izviješće na zse?
Ima 13 točaka za ciljeve poslovne politike u 2010.godini, evo samo prvih 5:
1) Potpisivanje koncesijskog ugovora temeljem zahtjeva za produljenje
2) Daljnje jačanje sadašnje tržišne pozicije kako na Mediteranu tako i na svjetskoj razini kroz strateško partnerstvo sa svjetskim liderima u pomorstvu
3) Nova investiranja kroz samostalne projekte i projekte temeljene na strateškom partnerstvu sa velikim svjetskim operatorima
4) Nastavak aktivnosti u provođenju reorganizacije društva koja se temelji na izdvajanju terminala u nove tvrtke kćeri a u kojima bi vlasnik većinskog paketa trebala biti Luka Rijeka d.d. dok bi preostali vlasnički paket bio osnova za partnerske odnose sa svjetski pozicioniranim operatorima.
5) „Ulazak“ strateškog partnera na kontejnerski terminal
…
Vaš link
Ajde ti sad lijepo za domaću zadaću pobroj koliko puta je ovdje naglašeno riječ svjetski ( hoćeš od svjetske razine, svjetskog partnerstva il svjetskih operatora ).
Šta misliš da će ti netko taksativno nabrojat s kim se sve pregovara, za koje uvijete i za koju cijenu? De se saberi.
Rekao sam ti, ako više nemaš šta za napisat ne moraš se ponavljat, odi lijepo na lkpc čekat "kineze", vidiš da ovdje više nemaš šta korisnog za reći. Doduše možeš pobrojat ovo što sam te pitao, meni se ne da, a bio bi lijep podatak.
@peromađar
LKPC Current ratio 3,98 Quick ratio 3,83
LKRI Current ratio 0,79 Quick ratio 0,76
Meni nije stvarno jasno šta sa ovim hoćeš reći, pa promet je promet pa zar ne vidiš da LKPC puno bolje posluje iako joj većinu prometa čini rasuti teret a sa izgradnjom kontenjerskog terminali i to taj će se segment popraviti.
Pa to vam zavisi koliko će platiti taj oglas Nacionalu što više plate to će procjena biti veća.
Iz mojih postova se da štogod iščitati a iz vaših baš i ne evo sad sam stavio tok novca za obadvi luke pa procjeniti koja je bolja.
[/quote]
[tongue] [tongue] [lol] [lol]
Ma ti si stvarno munjen, nit znaš šta je cash low, a kamoli kako se izračuna vrijednost budućih čistih cash flow-ova u investicijskom periodu.
A to što si načrčkao su ti mislim koeficijenti tekuće likvidnosti ( ??? halo, pa nije čak ni slično ), a kakva je njihova veza s cash flowom, je zapravo isto onakva veza tebe i tvog znanja o ulaganju na temelju fundamenata.
I opet, kao i inače, ništa nisi pametno rekao, samo puste priče i baljezgarije. Al to je tvoj obraz, ti se sramoti, samo izvoli, papir trpi sve.
A to što si načrčkao su ti mislim koeficijenti tekuće likvidnosti ( ??? halo, pa nije čak ni slično ), a kakva je njihova veza s cash flowom, je zapravo isto onakva veza tebe i tvog znanja o ulaganju na temelju fundamenata.
Dragi perice, ako se netko sramoti, to si onda ti.
NHF.
ALi samo ti piši..
Nego, ako nije tajna.. koliko imaš godina?
lp