Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
ovo je baš super
evo ja ću sutra platiti nacionalu 100 eura da poguramo neku akciju
primam prijedlogu može i na pm
hahaha
mala zemlja za veliki kriminal
plavi jesi kupio?
Rekao sam ti da ćeš dionicu danas plaćat 20 kuna skuplje nego jučer.
Mislim krasan je to promet i krasan bullish signal. Je malo pregrijano za intraday al se lijepo zahuktalo, zato ni ne čudi današnja korekcija s 210 na 195. Dok je raslo prema današnjem vrhu su prodavali oni koji su kupovali po 170 i sitno, a dok je padalo to su prodavali ovi koji su uspjeli namaknut neke dionice po 180-190 kuna.
I opet sve završilo u čvrstim rukama. I što je najbolje, imam osjećaj da će sutra bit još skuplja dionica. Osobno ne vidim smisla ni za shortanje ( iako sam imao prilike ) dok cijena ne dođe do 240-250 kuna gdje je prvi iole značajniji otpor. Nijedan oscilator nije "pregrijan" niti postoji ikakav znak da je dionica napravila svojevrstan vrh. Zato treba i dalje bit strpljiv. A ima i daleko viših targeta.
Da, vidi se, ljubomora je gadna stvar. Zato su najglasniji postali oni najljubomorniji. Al šta se tu može. Bolje bi im bilo da šute i kupuju, još se stigne ohoho zaradit. No svako neka odluči sam. Ja neću nikog nagovarat, ja samo komentiram tehničku analizu.
Osobno ne vidim smisla ni za shortanje ( iako sam imao prilike )
na kojoj to vi burzi trgujete?
na kojoj to vi burzi trgujete?
[/quote]
Mislim na shortanje na hrvatski način. Skratiš poziciju pa uđeš niže nakon korekcije cijene. No ovdje je najuspješniji danas mogao zashortati ( smanjiti ulaz ) na ovaj način možda za 7-8 posto.
na kojoj to vi burzi trgujete?
[/quote]
Mislim na shortanje na hrvatski način. Skratiš poziciju pa uđeš niže nakon korekcije cijene. No ovdje je najuspješniji danas mogao zashortati ( smanjiti ulaz ) na ovaj način možda za 7-8 posto.
[/quote]
šortanje po hrvatski [lol] [lol]
ovo je baš super
evo ja ću sutra platiti nacionalu 100 eura da poguramo neku akciju
primam prijedlogu može i na pm
hahaha
mala zemlja za veliki kriminal
Boris, nemoj njatke, u niti jedan segment u Hr se ne ulaže koliko u LKRI, LKPC te vezanu infrastrukturu i niti jedna privredna grana u Hr nema takvu snažnu i jasnu strategiju razvoja i podršku Svj. razvojnih banaka kao Hr. morske i po novome rječne luke!
Ne grizu Kinezi, Arapi i drugi na Hr luke zato što to piše regionalna novina ili portal, nego zbog geostrateške pozicije, novoizgrađenih lučkih kapaciteta i prometne infrastrukture.
ovo je baš super
evo ja ću sutra platiti nacionalu 100 eura da poguramo neku akciju
primam prijedlogu može i na pm
hahaha
mala zemlja za veliki kriminal
Boris, nemoj njatke, u niti jedan segment u Hr se ne ulaže koliko u LKRI, LKPC te vezanu infrastrukturu i niti jedna privredna grana u Hr nema takvu snažnu i jasnu strategiju razvoja i podršku Svj. razvojnih banaka kao Hr. morske i po novome rječne luke!
Ne grizu Kinezi, Arapi i drugi na Hr luke zato što to piše regionalna novina ili portal, nego zbog geostrateške pozicije, novoizgrađenih lučkih kapaciteta i prometne infrastrukture.
[/quote]
Pa barbosa, kako još nisi skužio da se na forumu javljaju najveći znalci?
Oni su ti u glavi i dalje tipični Hrvati, tj razmišljaju na način "lapi sada a poslije neka se postavljaju pitanja".
Tako oni ni ne mogu sagledat cjelokupnu sliku na način kako je kinezi recimo gledaju. Dok većina ulagača koji se ovdje skupljaju razmišlja na rok od nekoliko dana do nekoliko tjedana, recimo jedan veliki ulagač ( uzmimo da je u pitanju kineski cosco ) razmišlja na period od 20 il 30 il više godina.
Kinezi prvenstveno gledaju svoje interese i ako je njima u interesu jednog dana jeftinije plasirat svoju robu u Europu preko sjevernojadranskih luka i ako postoji računica koja će im omogućiti to putem investicija ( a postoji, samo treba naći i pročitat ), dakle ako postoji opravdanje, ne vidim šta bi drugo osim dobre volje naših političara spriječilo takav deal.
Kao što sam rekao, u pitanju je win-win situacija. Hrvatska će svakako profitirat izgradnjom ove infrastrukture i tranzitom robe. Pitanje je samo tko će uz državu bit suvlasnik hrvatskih luka, da li švabo ili kinez. U kranjoj liniji, našima je to zapravo posve nebitno. Netko mora dat novac za te investicije, a država tih novaca nema.
E onda će se ovi sitni ulagači koji sad prde i smrde na forumu kako je dionica fundamentalno skupa sjetit za 20 godina kako je to upravo u današnje vrijeme izgledalo, a neki će možda reć: e da je bilo više pameti pa kupit tu dionicu dok je bila onako jeftina.
Eto to je zbilja hrvatskih ulagača. Al kome to ovdje objasnit kada svi vide samo "teorije zavjere" protiv malih ulagača i "loše fundamente", a sami jedni drugima podmeću klipove da bi profitirali za par posto.
Ako se godišnje prekrca recimo 12 milijuna TEU kontejnerskog tereta iz Azije u Europu, a od toga većina ide kroz suez do sjevernoatlantskih luka ( antwerpen, rotterdam, hamburg ), i ako se planira da se bržim prekrcajem preko sjevernjadranskih luka dodatno uštedi i otvori prostor za brži i jeftiniji protok robe u središnju Europu ( koji će još dodatno rast ), ne vidim šta bi smetalo kineze da sami sebi izgrade potrebnu infrastrukturu za uzvrat za vlasnički udio u našim lukama i željeznici.
Recimo cosco koji se ovdje spominje ( a koji je u vlasništvu kineske države ) je u onoj bajnoj 2008 godini imao negdje oko 30-ak milijardi kuna operativnih prihoda, i čistu zaradu od oko milijardu eura.
Širenjem poslovanja kroz investicije i joint venture ( koje kinezi prakticiraju već neko vrijeme ) , ova zarada će im s vremenom postat i veća. Tako da je investiranje od par milijardi eura njima piece of cake, ako znaju da će profitirat na tome u budućnosti, a nama jadnim Hrvatima ovo zvuči kao neki SF. Kao i što je nekima SF zašto netko kupuje ovu dionicu po ovim cijenama. Al sve ima svoju računicu.
Zato i ponavljam, da se neki ne bi zaboravili, tržišna kapitalizacija ove dionice je trenutno svega oko 150 miljuna eura. Ako se mene pita, to je obzirom na neku buduću vrijednost ove luke bezobrazno jeftino.
Al nekima je u glavi i dalje trenutno skupa dionica. I u glavi su im i dalje neke mušice pa izjednačavaju špekulacije o gradnjih crnogorskih autocesta s upitnim jamstvima sa strateškim euroazijskim ciljevima u okviru globalnog transporta robe.
never surrender
Ako se godišnje prekrca recimo 12 milijuna TEU kontejnerskog tereta iz Azije u Europu, a od toga većina ide kroz suez do sjevernoatlantskih luka ( antwerpen, rotterdam, hamburg ), i ako se planira da se bržim prekrcajem preko sjevernjadranskih luka dodatno uštedi i otvori prostor za brži i jeftiniji protok robe u središnju Europu ( koji će još dodatno rast ), ne vidim šta bi smetalo kineze da sami sebi izgrade potrebnu infrastrukturu za uzvrat za vlasnički udio u našim lukama i željeznici.
antwerpen, rotterdam, hamburg – preopterećene luke i prometnice koje ih vežu s unutrašnjosti.
Rijeka je idealna lokacija za ono što trebaju Kinezi.
Ali evo dolaze Čileanci – tko prvi djevojci….. [cool]
Oni koji su danas kupovali LKRI na vlastitoj će koži osjetiti šta znači biti dugoročni ulagač.
Fundamenti su živa katastrofa nisu mi jasni koji ovo kupuju.
To vam je kao da kupite fiću i nada te se da će se pretvoriti u mercedesa, znam da se ono ružno pače pretvorilo u prekrasnog labuda ali ipak to je samo bajka a ovo je ipak stvarnost.
Pazite na svoj novac i prije svake odluke odvagnite dva pa ako treba i pet puta da vas ne bi namagarčili, poslije će biti kasno.
Evo ga, ovo je ipak najveći biser od ulagača.
Prvo vrijeđa dionicu do besvijesti, pa onda kupi 70-80 komada po 165 kuna, pa onda proda prije vremena za bagatela zaradu, i kad vidi da i dalje dionica raste krene prosipat čemer i žuč i solit drugima pamet kako dionica ne valja.
Ukratko, nikad ulagača od njega.
Inače, pa naravno da u luci rijeka ne mogu ništa definitivno potvrdit ali ni demantirat jer se još uvijek ( na državnoj razini naravno, jer je dionica je ipak u vlasništvu države ) odvaguju sve moguće ponude za strateškog partenra . Bilo bi više nego loša poslovna politika i ponašanje da se javno iznose ovako delikatne stvari prije nego se zgotove, pa tko to još normalan radi?
Pa nije ovo konglomerat skrpanih privatnih firmi gdje perići i žderići odmah pozijevaju na sva usta da su dobili posao stoljeća a nemaju nikakve garancije za odradit ga ni godinu dana nakon te objave, a kamoli ranije.
Ako se godišnje prekrca recimo 12 milijuna TEU kontejnerskog tereta iz Azije u Europu, a od toga većina ide kroz suez do sjevernoatlantskih luka ( antwerpen, rotterdam, hamburg ), i ako se planira da se bržim prekrcajem preko sjevernjadranskih luka dodatno uštedi i otvori prostor za brži i jeftiniji protok robe u središnju Europu ( koji će još dodatno rast ), ne vidim šta bi smetalo kineze da sami sebi izgrade potrebnu infrastrukturu za uzvrat za vlasnički udio u našim lukama i željeznici.
Upravo tako kolega, izgradnjom luka i prometne infrastrukture postali smo interesantni globalnim transportnim tvrtkama te smo stekli preduvijete, tj. poziciju za privući široki spektar investicija zainteresiranih tvrki u same lučke kapacitete, logističke centre, bescarinske, proizvodne, skladišne i dr. zone, u prometnu i komunalnu infrastrukturu itd.
U svakom slučaju, za LKPC i LKRI je krenuo snažan poslovni proces razvoja za jedno dugoročno razdoblje.