LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 09:57
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
786
104
7,55
7,70
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Rijeka postaje najveća jadranska kontejnerska luka – novi Rotterdam

http://www.jutarnji.hr/rijeka-postaje-najveca-jadranska-kontejnerska-luka/722415/

smanjuje se minus.......


Rijeka postaje najveća jadranska kontejnerska luka – novi Rotterdam

http://www.jutarnji.hr/rijeka-postaje-najveca-jadranska-kontejnerska-luka/722415/


Sve je to lijepo i sve je za pet ali zapadni dio luke će se započeti kada ??? .a trebao je biti gotov do kraja 2008 aloooooo(s Kajimom ugovor raskinut već ohohooo),autorice načitao sam se vaših tekstova i hvalospjeva u Novom Listu previše , to ozbiljni investitori više ne puše,kao ni banana upravu Vukorepa,Pešut,Kramarić-sorry dioničari ali ja ne kupujem dionice za unuke .a onaj koji je kupio ovu za 999 kuna ostaje mu da ih ostavi baš unucima,kao ex-zaposleniku ove firme dozvolićete malo realnog pelina.take care !


Rijeka postaje najveća jadranska kontejnerska luka – novi Rotterdam

http://www.jutarnji.hr/rijeka-postaje-najveca-jadranska-kontejnerska-luka/722415/

Što volim takve članke [lol]

Kao prvo, ni jedna jadranska luka se ne može mjeriti sa sjevernim lukama.

Kao drugo, luka Rotterdam je veličine grada Rijeke, to je nešto ogromno.

Kao treće, kroz Rotterdam godišnje prolazi preko 5.000.000 TEU.

Ako Rijeka planira u kapacitet 1.000.000 TEU, kako može biti novi Rotterdam?

Osobno bi me zadovoljilo i to da Rijeka prestigne Kopar, makar to neće bit lak posao. Potencijal je tu, no nažalost nedostaje im prostora pa to otežava razvoj.

@Rocky
prostor je u biti najmanji problem. Problem je teret. Ako se nađe tereta za 5 mio kontejnera prostor će se sigurno naći.
Postojeći prostor u Gradu Rijeci može podržati do cca 1,5 milijuna kontejnera, ali to je sada naučna fantastika. Mi nemamo prateću infrastrukturu za toliki teret. NIje luka usko grlo nego ceste, željeznica i dr.
Ako se riješi ta pozadinska infrastruktura i nađe dovoljno tereta/kupaca, onda će se luka izmjestiti iz Grada Rijeke na Krk, tako ima prostornih uvjeta za 5 mio kontejnera godišnje.
Znači nije problem kapacitet nego teret , prodaja, marketing, kupci, veze, interesi i dr.
Zato je najvažnija ova najava da će se zapadni terminal (ZG obala) dati nekom od svjetskih operatera u koncesiju ili slično, jer oni onda mogu dovući teret, to će biti onda njihov interes.
Po meni je to najvažnija odluka unutar cijele ove strategije (Rijeka Gateway)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Prostor je trenutno NAJVEĆI problem, a nedostatak istoga ograničava i maksimalni godišnji promet. Ne pričam samo o kontejnerima, kontejneri su samo jedan dio tereta koji prolazi kroz luku.
Nakon toga je problem prometna infrastruktura pa zatim i iznimno zastarjela lučka oprema.

Ne znam otkuda ti podatak da postojeći prostor može podržati do 1,5 milijuna kontejnera? To jedino ako oduzmu prostor ostalim lučkim djelatnostima, a što je opet nemoguće.

Što se tiče prodaje i marketinga, to je valjda jedino što im koliko-toliko štima.

P.S. Ako ne vjeruješ to za prostor, evo upitaj ih da ti recimo na pola godine iznajme 5.000m2 otvorenog skladišta u samoj luci, pa javi što su ti odgovorili. [wink]

@Rocky5
Krivo sam se izrazio..postojeća lokacija u gradu može podržati toliki promet, a tu naravno mislim nakon što se izgradi Zagrebačka obala.
Što se prostora tiče..evo, trenutni kapaciteti Brajdice su oko 200-250.000 kontejnera..zašto ne naprave toliki promet? Ako naprave 150.000 to će biti super. Dakle nije njima ni danas prostor najveći problem..nego nema dovoljno tereta.
Inače, luka je stješnjena, to je jasno, ali ponavljam, nije to ključni problem.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

nije ovdje problem u prostoru već u prometu, ima još dosta prostora koji se može staviti u funkciju,
žalosno je gledati kvarnerski zaljev i nekoliko brodova u njemu.

što se tiče cijene navedene dionice- lagano klizanje na niže razine-100-120 kn .
moje skromno razmišljanje..


nije ovdje problem u prostoru već u prometu, ima još dosta prostora koji se može staviti u funkciju,
žalosno je gledati kvarnerski zaljev i nekoliko brodova u njemu.

što se tiče cijene navedene dionice- lagano klizanje na niže razine-100-120 kn .
moje skromno razmišljanje..

Ima li iti jedna da će rast po tebi ….

smanjuje se minus.......



nije ovdje problem u prostoru već u prometu, ima još dosta prostora koji se može staviti u funkciju,
žalosno je gledati kvarnerski zaljev i nekoliko brodova u njemu.

što se tiče cijene navedene dionice- lagano klizanje na niže razine-100-120 kn .
moje skromno razmišljanje..


Pa ako "skromno" prihvatimo razmišljanje lacoste-a ja sam uz njega! Vrebam…….

[/quote]

marcello



@Rocky

prostor je u biti najmanji problem. Problem je teret. Ako se nađe tereta za 5 mio kontejnera prostor će se sigurno naći.
Postojeći prostor u Gradu Rijeci može podržati do cca 1,5 milijuna kontejnera, ali to je sada naučna fantastika. Mi nemamo prateću infrastrukturu za toliki teret. NIje luka usko grlo nego ceste, željeznica i dr.
Ako se riješi ta pozadinska infrastruktura i nađe dovoljno tereta/kupaca, onda će se luka izmjestiti iz Grada Rijeke na Krk, tako ima prostornih uvjeta za 5 mio kontejnera godišnje.
Znači nije problem kapacitet nego teret , prodaja, marketing, kupci, veze, interesi i dr.
Zato je najvažnija ova najava da će se zapadni terminal (ZG obala) dati nekom od svjetskih operatera u koncesiju ili slično, jer oni onda mogu dovući teret, to će biti onda njihov interes.
Po meni je to najvažnija odluka unutar cijele ove strategije (Rijeka Gateway)




@Rocky5

Krivo sam se izrazio..postojeća lokacija u gradu može podržati toliki promet, a tu naravno mislim nakon što se izgradi Zagrebačka obala.
Što se prostora tiče..evo, trenutni kapaciteti Brajdice su oko 200-250.000 kontejnera..zašto ne naprave toliki promet? Ako naprave 150.000 to će biti super. Dakle nije njima ni danas prostor najveći problem..nego nema dovoljno tereta.
Inače, luka je stješnjena, to je jasno, ali ponavljam, nije to ključni problem.

Luka je stješnjena i problem za budućnost je upravo manjak prostora koji kako veliš pruža mogućnost za maksimalni kapacitet od oko 1.500.000 TEU.

No trenutni maksimalni kapacitet koji Brajdica pruža je oko 170.000 TEU ( a ne 200.000-250.000 TEU kako kažeš ! ).

I ova brojka od 170 tisuća je nategnuta jer je u prvom redu planiran kapacitet za postojeći terminal bio oko 120-150.000 TEU, i održava nekako normalno poslovanje, bez zatrpavanja luke teretom. No zahtjevi tržišta su 2008. podigli ovaj promet na neslućene više razine, čime je postalo jasno da je kapacitet maksimalno iskorišten.

Govorit o neiskorištenom prostoru ( za 1,5 mil TEU ) kao nekakvom uskom grlu je bespredmetno, ali govorit o realnom manjku kapaciteta za sadašnji promet je predmetno, jer planiran kapacitet za neko normalno poslovanje postojećeg terminala je oko 120-150.000 TEU!

Prema tome i sadašnji promet ( koji će i ove godine iznosit oko 150-160.000 TEU po mojoj procjeni ) praktični submaksimalno ispunjava kapacitet raspoloživog terminala.

Iz tog razloga se širi Brajdica za 330 metara čime će se kroz 2,5 godine nabacit još prostora za dodatnih 200.000 TEU, čime se teoretski može postići kapacitet od oko 350.000 TEU.

Naravno, uz najdublji gaz na sjevernom jadranu i uz strateško partnerstvo sa recimo svjetskim operatorom ( koji će i preusmjerit teret na ovu luku ) mislim da nikakav rast promet do navedenih vrijednosti nije upitan.

A već u drugom dijelu ove godine se po planu i programu može očekivat i odabir strateškog partera za gradnju Zagrebačke obale, koja će pružit dodatni kapacitet od najmanje 225.000 TEU.

never surrender

@peromadjar
Ovaj kapacitet Brajdice je bio takav kakav kažeš prije cca 2 godine i to je tada bilo točno. Onda je bila velika frka i oslobodilo se dodatnog prostora i malo se presložilo da se vatrogasno poveća kapacitet jer je tereta tada bilo više od mogućnosti manipulacije terminala.
Ako poznaješ situaciju, onda znaš da je odlučeno da se terminal za drvo izmjesti i napravljen je dio toga, ali ne sve jer je promet pao pa nije bilo tolikog pritiska.
Ako se maknu preostale nadstrešnice za drvo na Brajdici koje su preostale i dade to za skladištenje kontejnera Brajdica već sad može glatko podržati 200-250.000 kontejnera kako sam i napisao.
Kad se napravi nova obala na Brajdici, kapacitet terminala će biti ukupno cca 500.000.

Ponovit ću članak nedavno objavljen na ovu temu u slijedećem postu.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Datum objave: 17.3.2010 u 07:46h
Počela gradnja nove operativne obale riječke luke
Nova Brajdica za kapacitet od pola milijuna TEU-a
Terminal mora funkcionirati tako da i ove godine možemo ostvariti promet na razini prošlogodišnjeg, ističe Goran Manfreda

Riječ je o jednoj od najvećih riječkih investicija i dosad najvećoj investiciji Rijeka gateway projekta u segmentu širenja i modernizacije lučkih kapaciteta vrijednoj 189 milijuna kuna
RIJEKA – Gradnja novih 328 metara operativne obale na kontejnerskom terminalu Brajdica službeno je započela još prošlog mjeseca, pa su već sada vidljive promjene na budućem gradilištu, gdje bi uskoro trebala niknuti betonara, te početi izmještanje oko 100 tona teških kamenih blokova uz koje svakodnevno pristaju kontejnerski brodovi.

Uskoro bi prosječno stotinjak radnika trebalo biti na Brajdici i to iz GP Krka, Viadukta i slovenskog Primorja Ajdovščina, tvrtki koje su udružene dobile posao vrijedan 189 milijuna kuna.

Riječ je o jednoj od najvećih riječkih investicija i dosad najvećoj investiciji Rijeka gateway projekta u segmentu širenja i modernizacije lučkih kapaciteta.

Brajdica bi u roku od tri godine trebala dobiti novih 50.000 četvornih metara prostora, obalu dubine 14,5 metara, te potencijalni kapacitet od maksimalno 500.000 TEU jedinica, što je otprilike tri puta više od prometa u rekordnoj 2008. godini kada je ostvareno oko 169.000 TEU jedinica.

Zdravko Sršić, zamjenik direktora Sektora niskogradnje u GP Krku, naglašava kako će još neko vrijeme trajati uređenje platoa Brajdice, gdje će se smjestiti buduće gradilište, betonara, gradilišna postrojenja, uredi i strojevi.

– U tijeku je izrada izvedbene dokumentacije, a plan je da počnemo od izmještanja veliki betonskih blokova kako bismo mogli pristupiti obali i i izvesti podmorske iskope, jer treba prokopati dva do tri metra podmorja kako bi se dobila veća dubina.

Te blokove, nove i stare ugrađivat ćemo postupno u budući obalni zid, a postojeća školjera bit će produžena u more još otprilike 40 metara da bi se na nju u smjeru istoka nadovezao još jedan lukobran dug 68 i širok 40 metara.

Mi ćemo gradilište organizirati tako da rad terminala ne bude ugrožen i da normalno mogu pristajati veliki brodovi-matice, ističe Sršić dodajući kako će se nova obala i površine sukcesivno graditi i koristiti.

To znači da će prvih 60 do 80 metara obale biti otvoreno praktično odmah po izgradnji, pa bi se kapacitet Brajdice postupno povećavao i prije isteka krajnjeg roka gradnje od tri godine.

To potvrđuje i Goran Manfreda, direktor tvrtke Jadranska vrata, koji naglašava da su prethodno učinjeni napori čišćenja dodatnih površina za kontejnere i to micanjem lučkih nadstrešnica, što je omogućilo da se kontejneri približe željeznici.

– Terminal mora funkcionirati tako da i ove godine možemo ostvariti promet na razini prošlogodišnjeg. Nama će svaki dio nove obale puno značiti, jer ćemo moći primati i nekoliko manjih brodova odjednom, te raditi na postavljanju novog kontejnerskog mosta, čime će se povećati efikasnost, a dugoročno i kapacitet terminala, zaključuje Manfreda.

Uz projekt Brajdice dijelom se nadovezuje i uređenje buduće marine, koja je predviđena generalnim urbanističkim planom Grada Rijeke na području istočno od terminala i sadašnje školjere. Za taj gradski projekt tek treba osigurati financiranje, što znači da se još uvijek ne zna kada će biti realiziran.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close