Kolega Crumarix, da ima ocjena 1000 dao bih vam je al nažalost nema pa ćete dobiti samo 100.
Samo je jedan glavni kupac i glavni prodavač, samo je jedan konstantno na bidu i na asku i nitko ne zna kakvi su mu planovi. Samo jedan kontrolira igru.
Mi smo ovdje samo nemoćni promatrači i pasivni sudionici. Ali zato imamo tehničku analizu koja nam služi za pomoć.
Dakle, još jednom, prema TA, probojem ove potporne linije oko 170 ( plus minus koja kuna, sa svim preduvjetima za tehnički proboj ) definitivni target je 100 kuna.
Ukoliko se ( po četvrti puta ) ne uspije napraviti proboj potpore dionica nastavlja ili postranično kretanje ( pitanje koliko još dugo može tako, jer vremena je sve manje i manje ) ili slijedi rast. A i rast ima svoje targete. Pa tako imam i ja neku računicu.
Uz mali dodatak da ovo država neće sigurno gledat prodat što jeftinije već što skuplje.
I da, na kraju sve je stvar koliko je tko željan uložiti rizika i s kojim novcem. Za neke stvari se isplati riskirati a za neke ne. Tko voli nek izvoli, ovo je čisto stvar osobne procjene.
" Gradonačelnik Vojko Obersnel izrazio je zabrinutost za budućnost riječke luke zbog toga što je u programu hrvatske cestogradnje nula kuna predviđeno za izgradnju ceste D-403 bez koje će Zagrebačko pristanište teško funkcionirati na adekvatan način. "
Na to sam upozoravao, nažalost evo potvrde.
Koga briga za Riječku luku..
NULA KUNA ZA RIJEČKU LUKU!
Dragi perice, molim te komentar, ne javljaš se nešto u zadnje vrijeme, moramo te zvati, obrazloži molim te što je sada to, drukao si sa BRA analizama na 185 danas je prosječna cijena na burzi bila 166 kuna.
Istina bog netko malo lupi po asku da prividno digne cijenu, ali ne može promijeniti ono što je.
Ako tako nastavi mogao bi ga netko prijaviti Hanfi, možda ti perice, ti voliš prijavljivati ljude Hanfi, pa eto ti prtilike.
lp
Evo komentar:
Cesta D-403 koja se spominje u planu je spojna cesta za Zagrebačku obalu, drugi dio terminala koji još nije u fazi izgradnje.
Cesta D-404 je izgrađena spojna cesta za Brajdicu, gdje se gradi terminal za kapacitet 500.000 TEU.
Vidiš plavi, jednostavan odgovor. Nema potrebe da se pravi D-403 kad se još ne gradi Zagrebačka obala. Al zašto bi to druker poput tebe morao znati? Pa to ne bi uopće bilo nalik tebi da poznaješ osnovne činjenice šta je u ovom trenutku bitno za luku.
A de mi ti reci tko to ne može promijenit ono što je, i što ti misliš da je? Pričaš u nekim čudnim šiframa. Ne razumijem ti ja to. Tvoje analize šta se zbiva na bidu i asku su komplicirane kao da se radi o kakvoj teoriji urote. I kakva ti je to BRA analiza? Ne poznajem ti te tvoje seljoberske analize. Ja se bavim samo s TA. Ups, al zašto ti ja to govorim kad se ni u to ne razumiješ.
Dragi perice, ne znam gdje je završio moj post, ali samo sam postavio jednostavno pitanje, a ono glasi:
Da li ćemo vjerovati:
a ) Gradonačelniku Rijeke koji " je izrazio zabrinutost za budućnost riječke luke zbog toga što je u programu hrvatske cestogradnje nula kuna predviđeno za izgradnju ceste D-403 bez koje će Zagrebačko pristanište teško funkcionirati na adekvatan način. "
b ) perici
????????
lp
Zbog atraktivnog tržišta i lokacije nužno je, ističe, iskoristiti i hrvatske prednosti luka za ugljen, termoelektrana Plomin i Ploče te u Zagrebu, Osijeku i Sisku, a Hrvatska, naglasio je, nikako ne smije odustati od realizacije projekta Družba Adria te LNG Omišalj i dijela Južnog toka.
Čačić je istaknuo i da Hrvatska mora iskoristiti svoj geostrateški položaj i kvalitetnim projektima privući investicije za rekonstrukciju željezničkog koridora X između Europe i Orijenta, kao i koridora Vb Budimpešta-Rijeka, izgradnjom ravničarske pruge do riječke luke i vezom s Krkom. Ukupna investicija kretala bi se do 4,5 milijardi eura, od čega bi 85 posto bilo iz EU fondova, a 15 posto iz Hrvatske.
Zbog atraktivnog tržišta i lokacije nužno je, ističe, iskoristiti i hrvatske prednosti luka za ugljen, termoelektrana Plomin i Ploče te u Zagrebu, Osijeku i Sisku, a Hrvatska, naglasio je, nikako ne smije odustati od realizacije projekta Družba Adria te LNG Omišalj i dijela Južnog toka.
Čačić je istaknuo i da Hrvatska mora iskoristiti svoj geostrateški položaj i kvalitetnim projektima privući investicije za rekonstrukciju željezničkog koridora X između Europe i Orijenta, kao i koridora Vb Budimpešta-Rijeka, izgradnjom ravničarske pruge do riječke luke i vezom s Krkom. Ukupna investicija kretala bi se do 4,5 milijardi eura, od čega bi 85 posto bilo iz EU fondova, a 15 posto iz Hrvatske.
Čačić danas valja prvoaprilske šale pa bio je na vlasti četiri godine koliko je kilometara željeznice napravio za svoga mandata, zatvorio je i ono malo pruga što imamo a sad se pravi pametan te treba ovo te treba ono, šta si radio četiri godine jel se ikada upitaš, osim krađe i lopovluka ništa se nije događalo jedino je njegov biznis u to vrijeme doživio procvat a kako i ne bi kad je poslove dobivao prije natječaja koliko je tunela samo on u svoje vrijeme obojio nikada nećemo doznati.
Kol.barbastari, o Čačiću bi mogli diskutirati do preksutra i samo bi potrošili vrijeme, eto ja nemam loše mišljenje o njemu a za vrijeme njegovog mandata km. Ac Dalmatina je bio duplo jeftiniji nego što ga sada plača Don Kalmeta.
Meni ovo ipak izgleda kao dobar temelj za prijeko nam potrebnu gospodarsku strategiju…kao npr. prednost izgradnje energetskih postrojenja u blizini luka i željezničko povezivanje Hr luka sa Eu.
Ja sam tako fasciniran pokušajima plavog barbastarog da ocrni sve vezano uz lkri, ali uvjeren sam da će isti u doglednom periodu posve okrenut ploču i počet samo pozitivno pričat o ovoj dionici. I naravno, skidati dionice na asku po 2xx-3xx kuna. To je jednostavno tako.
A sada još malo tehničke analize.
Dionica je danas po prvi put probila potpornu liniju i završila tjedan na 167 kuna ( oko 2 posto ispod potporne linije ). Ovime je dionica postigla najnižu zaključnu cijenu još od srpnja 2009.
Dakle, imamo proboj potpore i izlaz iz višemjesečno formiranog trokuta koji bi mogao ukazat na negativan rasplet i nastavak pada. U tom slučaju prva iduća prolazna potpora je na 145 kuna, a definitivni target koji proizlazi iz obrasca oko 100 kuna.
No iako je potporna linija probijena, to je napravljeno na malom volumenu. Iz tog razloga još ne možemo govorit o tehničkom proboju. Dok nema porasta volumena nema ni kvalitetnog breakouta, dakle ovo šta vidimo može biti i lažni breakout. Uskoro se tržište mora opredjelit šta će se dogodit ili daljnji pad na velikom volumenu ili daljnji rast na velikom volumenu. Kako god bilo, tu smo na točki preokreta i jedino nedostaje veliki volumen koji će nam i reći kuda dionica ide dalje.
I još napomena o oscilatorima.
Prema sadašnjem stanju svi važniji indikatori su u pozitivnoj divergenciji, uključujući fast stochastic, slow stochastic, rsi, dmi, obv.
Nadalje adx sugerira vrlo slab trend. Jednostavno nedostaju volumeni i to je ono što će definitrat proboj koji slijedi.