LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 11:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


peromadjar, 26.03.2010. u 11:26
A isto tako planirani promet nakon opremanja i puštanja terminala u rad je oko 60.000 TEU. No kako stvari stoje i ta brojka je nedostižna.

Kolega nemojte izmišljati i iznositi netočnr podatke ali nema veze ljudi su vas ionako skužili:

Planirani promet je 500 000 TEU.

lp
[/quote]

Ma tko iznosi netočne podatke????

Izvor, službene stranice.

Molim tvoj službeni izvor za planiran promet u dogledno vrijeme! Sve se bojim da ćeš ga naći.
[bye]

never surrender



Anonimno, 26.03.2010. u 11:31
A isto tako planirani promet nakon opremanja i puštanja terminala u rad je oko 60.000 TEU. No kako stvari stoje i ta brojka je nedostižna.

Kolega nemojte izmišljati i iznositi netočnr podatke ali nema veze ljudi su vas ionako skužili:

Planirani promet je 500 000 TEU.

lp
[/quote]

Ma tko iznosi netočne podatke????

Izvor, službene stranice.

Molim tvoj službeni izvor za planiran promet u dogledno vrijeme! Sve se bojim da ćeš ga naći.
[bye]
[/quote]
Mislim da je krajnje sramotno iznositi podatke stare preko dvije godine ali to puno govori o vama ali kažem ljudi su vas ionako skužili pa ne obraćaju pozornost na vaše pisanje.

Barbastari, prestani miješat lončiće i prestane zaje8avat ljude.

Planiran kontejnerski promet po dovršetku terminala na Brajdici za luku Rijeka je oko 500.000 TEU.
Planiran kontejnerski promet po dovršetku terminala u luci Ploče je oko 60.000 TEU.

Druga faza izgradnje nije ni počela i neće tako skoro počet ni u jednoj luci. A ovo su službene brojke i procjene koje će vrijedit za narednih nekoliko godina.

never surrender




peromadjar, 26.03.2010. u 11:49
A isto tako planirani promet nakon opremanja i puštanja terminala u rad je oko 60.000 TEU. No kako stvari stoje i ta brojka je nedostižna.

Kolega nemojte izmišljati i iznositi netočnr podatke ali nema veze ljudi su vas ionako skužili:

Planirani promet je 500 000 TEU.

lp
[/quote]

Ma tko iznosi netočne podatke????

Izvor, službene stranice.

Molim tvoj službeni izvor za planiran promet u dogledno vrijeme! Sve se bojim da ćeš ga naći.
[bye]
[/quote]
Mislim da je krajnje sramotno iznositi podatke stare preko dvije godine ali to puno govori o vama ali kažem ljudi su vas ionako skužili pa ne obraćaju pozornost na vaše pisanje.
[/quote]

Pa dobro može i noviji od prije mjesec dana. Jel dovoljno to novo??

Utorak, 16 Veljača 2010 19:08
Na novome kontejnerskom terminalu u luci Ploče u tijeku su završni radovi, koji uključuju uređenje skladišnih površina i pokrova obalne konstrukcije, kao i postavljanje rasvjetnih tijela. Prema riječima Tomislava Batura, ravnatelja Lučke uprave Ploče, u završnoj je fazi izgradnja najznačajnije građevine lučke infrastrukture u posljednjih 50 godina u hrvatskim lukama! Vrijednost investicije, s pristupnom cestom i željezničkom infrastrukturom, iznosi 36 milijuna eura. Prva faza novog kontejnerskog terminala obuhvaća 310 metara obale s RO-RO rampom koja leži na 217 armirano betonskih pilota visine 45 metara i promjera 1,5 metara.
Terminal se gradi na vrlo zahtjevnome terenu koji u svom sastavu sadrži samo mulj, blato i pijesak. Ukupna površina terminala u prvoj fazi je oko 40 tisuća metara četvornih, dok je 250 tisuća metara četvornih konačna planirana površina terminala, nakon čega će mogućnost godišnjeg prometa kontejnera biti 400 tisuća TEU-a.

Vaš link

Barbastari, ono šta si ti vidio se odnosi na neko neodređeno buduće vrijeme, futur drugi.
A ovaj terminal koji se dovršava i koji se već suočava s problemom opremanja jer nema na vidiku značajnog strateškog partnera ( gdje su sada kinezi koji se mjesecima spominju ?? ) će omogućavat promet od oko 60.000 TEU, i to po najoptimističnijoj verziji.

A tih spominjanih 400.000 TEU je daaaaaaaaaaaleka budućnost koja je samo u glavama određenih zaluđenika, a koja se neće ostvariti još dugo, dugo , dugo. Nit ima takvog prometa, nit se gradi takav terminal.

Znaš, nekad treba i shvatit šta je pisac htio reć, a čini mi se da su kod tebe veće oči od pameti pa shvaćaš stvari onako kako želiš shvatit.

Nego de ti nama baci link ili najnoviju vijest gdje će se u Pločama prekrcat pola milijuna TEU do kraja godine kako uporno tvrdiš. Krajnje si sramotam ti sa svojim gluparijama! Ajmo, službene podatke i predviđanja na sunce!

never surrender

citat kolega

Anonimno, 26.03.2010. u 11:55
U današnjoj luci na terminalu rasutih tereta pretovaruju se brodovi do 60 tisuća tona, gdje je gaz 13 metara i norma 10 tisuća tona dnevno. Na novom terminalu rasutog tereta pretovarivat će se brodovi od 200.000 tona, gaz će biti 18,5 metara i dnevna norma 40.000 tona. Takva luka može biti konkurentna Kopru, jer tamo već postoji takav terminal rasutih tereta”, istaknuo je Ivica Pavlović.

Produžavamo obalu kontejnerskog terminala tako da mogu pristajati brodovi najvećih svjetskih kompanija Maersk SeaLand, MSC i Evergreen. Tako će nam moći dolaziti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana i koji za sada mogu uploviti u samo jednu do dvije luke na Sredozemlju”, objasnio je Ivica Pavlović.

@perica

Malo ste mi smješni i još gore kontradiktorni prvo kažete da je u krajnjoj fazi moguć pretovar 60 000 kontenjera zatim da je to 400 000 kontenjera ali da je to san za LKPC a za luku Rijeku koja još nije ni počela izgradnju kontenjerskog terminala nije san, njihovi planovi nisu san a još nisu ni počeli graditi terminal a ovima u Pločama je to san jer je terminal pred završetkom i otvara se krajem petoga mjeseca.

Pogubili ste se kolega jer nije lako nešto što je bolje prikazati kao lošije i obrnuto.

lp


citat kolega

peromadjar, 26.03.2010. u 12:26
U današnjoj luci na terminalu rasutih tereta pretovaruju se brodovi do 60 tisuća tona, gdje je gaz 13 metara i norma 10 tisuća tona dnevno. Na novom terminalu rasutog tereta pretovarivat će se brodovi od 200.000 tona, gaz će biti 18,5 metara i dnevna norma 40.000 tona. Takva luka može biti konkurentna Kopru, jer tamo već postoji takav terminal rasutih tereta”, istaknuo je Ivica Pavlović.

[/quote]

Barbastari, mislim da si se opet izgubio, kao i inače.
[bye]

Ne pričamo ovdje o tonama rasutog tereta, već o TEU kontejnerskog tereta.

A ako ti misliš da je to isto, onda ti nije ovdje mjesto da komuniciraš s ostatkom koji se razumije u ono što piše.

Dakle još jednom. TEU je mjera kontejnerskog prometa, tona je mjera prometa rasutim teretom.

I još jednom.
Luka Rijeka planira kontejnerski promet od 500.000 TEU s izgradnjom novog terminala.
Luka ploče planira kontejnerski promet od 60.000 TEU s izgradnjom novog terminala.

Terminal za rasuti teret nitko nije spominjao, a i poznato je da luka više zarađuje kontejnerskim pretovarom nego pretovarom rasutog tereta.

Prestani se barbastari više sramotit svojim neznanjem.

never surrender

@perica

Ovdje pričamo o lukama kao cijelinama a ne dijelovima luka i nemojte izvrtati istinu, prihod od rasutog tereta je isto prihod kao i onaj od kontenjera isto kao onaj od kamena, soli B materije i svih drugih tereta koji na kraju određuje kako neka luka poslije.

Ponavljam Riječki plan od 500 000 je ostvar jer još nisu ni počeli izgradnju kontenjerskog terminala.

Pločanski plan od 400 000 nije reala jer je terminal pred otvaranjem.

Mene zanima jel vi čitate šta napišete i pitam se jel uopće vi to pišite ili vam netko napiše i vas sramoti pred forumskom zajednicom.

lp

Da, da barbastari, nema više od 60.000 TEU što se tiče kontejnera, koliko se napravilo se napravilo. Toliko stane na ovih 40-ak tisuća metara kvadratnih novoizgrađenog terminala.

Za onih 400.000 TEU površina mora dosezat 250 tisuća kvadratnih metara i to je konačna buduća planirana površina terminala, tamo negdje u budućnosti, al nema govora ni spomena o tome kad će se to graditi, i nema govora o tome da će to bit bliska budućnost, jer je sadašnji kontejnerski promet lkpc ispod 30.000 TEU godišnje.

S druge strane brojka od 500.000 TEU će za luku Rijeka bit spremna do kraja iduće godine, s tim da će se pojedini dijelovi terminala sukcesivno otvarati ( u više etapa ), šta znači da se može očekivati postepen porast prometa od 130.000 TEU do tih planiranih 500.000 TEU, a ne da će naglo skočit na tu razinu tek kad terminal bude dovršen.

never surrender

Vjerovatno po vama ta luka u koju mogu uplovljavati ovi brodovi je Rijeka ali ja vas moram razočarati ne kolega to nije Rijeka.

Produžavamo obalu kontejnerskog terminala tako da mogu pristajati brodovi najvećih svjetskih kompanija Maersk SeaLand, MSC i Evergreen. Tako će nam moći dolaziti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana i koji za sada mogu uploviti u samo jednu do dvije luke na Sredozemlju”, objasnio je Ivica Pavlović.

Vjerovatno po vama ta luka u koju mogu uplovljavati ovi brodovi je Rijeka ali ja vas moram razočarati ne kolega to nije Rijeka.

Produžavamo obalu kontejnerskog terminala tako da mogu pristajati brodovi najvećih svjetskih kompanija Maersk SeaLand, MSC i Evergreen. Tako će nam moći dolaziti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana i koji za sada mogu uploviti u samo jednu do dvije luke na Sredozemlju”, objasnio je Ivica Pavlović.

Opet si se prevario, luka Rijeka već sad prima brodove kapaciteta od 6000 TEU na više, a luka Ploče i s novim kontejnerskim terminalom neće moći primat brodove većih kapaciteta od 4000 TEU ( više od četvrte generacije ). Znači ništa od matica. Raspitaj se malo.

I kako će to onda otet promet Rijeci?? Kako će se to onda privući najveći brodovi???

never surrender

New Report

Close