Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
istok… [proud] blize sam ,,danas ih nema
Kako nema ? Pa znam da je zadnjih godinu dana bar jedan uvijek na sidru!
A po info i on bi mogao sad ubrzo uteć.
Kako nema ? Pa znam da je zadnjih godinu dana bar jedan uvijek na sidru!
A po info i on bi mogao sad ubrzo uteć.
[/quote]
Neće taj tako brzo uteć, to ti je Falak G koji je usidren od 2006. nakon što se nasukao u luci Koromačno, a sada je još jedan usidren u riječkoj luci:
http://www.maritime-connector.com/NewsDetails/7265/lang/Croatian/Luka-Rijeka–Nova-brodska-ruina-prijeti-Porto-Barosu.wshtml
[lol]
Kako nema ? Pa znam da je zadnjih godinu dana bar jedan uvijek na sidru!
A po info i on bi mogao sad ubrzo uteć.
[/quote]
Neće taj tako brzo uteć, to ti je Falak G koji je usidren od 2006. nakon što se nasukao u luci Koromačno, a sada je još jedan usidren u riječkoj luci:
http://www.maritime-connector.com/NewsDetails/7265/lang/Croatian/Luka-Rijeka–Nova-brodska-ruina-prijeti-Porto-Barosu.wshtml
[lol]
[/quote]
Jubito, ne mislim na brodove na vezu u luci već govorim o sidrištu u aquatoriju ispred riječke luke!
Točno po voznom redu : u 9.ooh stigao CMA CGM Voltaire.
300m dužine, 77.900 S.DWT
p.s : @jubito:nadam se da se magla digla sa Kantride i da se vidi promet u zaljevu [thumbsup]
Točno po voznom redu : u 9.ooh stigao CMA CGM Voltaire.
300m dužine, 77.900 S.DWT
p.s : @jubito:nadam se da se magla digla sa Kantride i da se vidi promet u zaljevu [thumbsup]
Vidio sam ga danas privezanog na Brajdici, lijep komad broda.
A vidim i jednog solidnog bulkera na sidrištu ispred Rijeke.
Nemoj mislit da sam ja protiv naše riječke Luke, dapače, kako bih to mogao biti ?!
Itekako bih volio da ide naprijed i da se razvija, da pridonosi boljem životu građana, da se završi ta šugava fantomska cesta D 404, da započnu graditi novu prugu, da se započne sa planiranjem premještanja luke na Krk, samo što od silnih obećanja i planova već godinama nitko ništa ne poduzima. Inače, premještanje Luke na Krk je ideja koju je predložio još pokojni legendarni direktor luke Josip Štefan.
http://www.rijeka.hr/Default.aspx?art=2407&sec=330
A tu sam se javio iz razloga što pero uporno kenja na temi LKPC i druka za LKRI, iako su svi bitni pokazatelji ipak na strani dionice LKPC. Međutim, kada se uzvrati istom mjerom na topicu LKRI tada nađe se "uvređen i iznenađen".
***obrisano***
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
Slažem se kolega,jako dobre vijesti za lkri al to što "malu riječnu luku" očekuje 2018 godine LKPC će imati do kraja ove godine!!!
lp
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
Slažem se kolega,jako dobre vijesti za lkri al to što "malu riječnu luku" očekuje 2018 godine LKPC će imati do kraja ove godine!!!
lp
[/quote]
Kolega, shvaćate li kakvu ste blasfemiju napisali ?? LKPC je 2009 pretovarila niti 26.000 TEU (LKRI cca 140.000 TEU), a do milijun ima jako, jako puno, a još da će to biti do kraja godine [shocked]
lp
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
Izvor vam je malo smiješan kakve se tamo bedastoće mogu pročitati to je čudo pravo ali nema veze bolje da i oni pišu već nitko.
Kao što kaže kolega LKPC će taj promet imati do kraja ove godine a do 2018 taj promet će biti bar tri puta veći od onoga Riječkoga jer kada u utrci zakasnite na startu za vas je utrka izgubljena.
O ovom ti pričam!!!
Vaš link
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
Izvor vam je malo smiješan kakve se tamo bedastoće mogu pročitati to je čudo pravo ali nema veze bolje da i oni pišu već nitko.
Kao što kaže kolega LKPC će taj promet imati do kraja ove godine a do 2018 taj promet će biti bar tri puta veći od onoga Riječkoga jer kada u utrci zakasnite na startu za vas je utrka izgubljena.
[/quote]
Barbastari tvoj je izvor smiješan, evo službenih statističkih podataka za tvoju luku sa službenih internet stranica tvoje luke:
godina….TEU
2003……13.300
2004……14.520
2005……17.065
2006……18.150
2007……29.385
2008……35.124
2009……25.931
A isto tako planirani promet nakon opremanja i puštanja terminala u rad je oko 60.000 TEU. No kako stvari stoje i ta brojka je nedostižna.
I kako onda barbastari ti planiraš da će LKPC ovaj kapacitet od 500.000 TEU imati krajem ove godine?!!! Pa neće bit ni 30.000 TEU a kamoli 500.000 TEU!
Kolega nemojte izmišljati i iznositi netočnr podatke ali nema veze ljudi su vas ionako skužili:
Planirani promet je 500 000 TEU.
lp