Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Kolega plavi, ja vam toplo preporučam da uzmete toplomjer i izmjerite si temperaturu! U kojem svijestu vi živite?
Nikad niste čuli za gateway projekt? Ne znate ni za proširenje Brajdice za kapacitet pola milijuna TEU?
Ring any bells kolega plavi?
http://www.hrt.hr/index.php?id=466&tx_ttnews%5Btt_news%5D=64055&tx_ttnews%5BbackPid%5D=465&cHash=3ff84e667e ">Vaš link
24.02.10. Kreće proširenje kontejnerskog terminala na Brajdici
…Na kontejnerskom terminalu Brajdica obavljeni su svi pripremni radovi za početak gradnje nove operativne obale i skladišta.
…Radovi kojim će započeti gradnja 330 metara nove obale i 50 tisuća metara skladišnog kapaciteta počet će idućeg tjedna, potvrdio nam je predstavnik investitora, ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača
…Vrijednost radova kojim će se utrostručiti kapacitet kontejnerskog terminala Brajdica je 190 milijuna kuna.
Kolega plavi, pa vi iz dana u dan pokazujete neupućenost i neznanje, a druge prozivate. Mislim, kolega, jel vi uopće živite u Hrvatskoj il ste operirali dio mozga koji se odnosi na razumijevanje?
Ravnatelj Lučke uprave Bojan Hlača napominje da će proširenjem kontejnerskog terminala na Brajdici, a riječ je o gradnji 330 metara nove operativne obale te povećanju prostora za odlaganje kontejnera za 50.000 četvornih metara, kapacitet toga kontejnerskog terminala biti povećan na 500.000 TEU-a godišnje. Taj projekt bit će realiziran u iduće dvije godine, a svjetska recesija je na neki način i dobro došla kada je riječ o Brajdici, jer bi dodatni pritisak kontejnerskog prometa na taj terminal izazvao velike probleme za Luku Rijeka zbog ograničenih kapaciteta. Gradnjom Zagrebačke obale u dužini od 680 metara do 2016. godine riječka će luka godišnje moći ukupno pretovariti milijun TEU-a. Taj će promet Luci godišnje donositi zaradu od 50 milijuna dolara, a istodobno 550 milijuna dolara zaradit će svi ostali na tom prometnom pravcu…
Evo, kolega plavi bi me još nazvao i lašcem kad govorim o budućoj dobiti, a čovjek lijepo izbacio brojke. Pa uostalom ni nije teško izračunat. 20-stopni kontejner ( 1 TEU ) nosi zaradu luci u visini 50 dolara, pa milijun TEU daje 50 milijuna dolara. Eto kako je matematika jednostavna.
Inače, možda je problem kolegi pojmit odnose između budućih 1 000 000 TEU koje se očekuje u Luci Rijeka sa sadašnjim kontejneskim pretovarom u Luci Ploče koji iznosi manje od 30 000 TEU. Da, da, mislim da je u tome problem.
@ inverter & RiBorg
Sry dečki, ali ja pred lukom više ne vidim niti jednog broda, a trenutno gledam sa područja Kantride.
istok… [proud] blize sam ,,danas ih nema
Da je stanje na ovoj dionici ozbiljno govori i podatak da na kupnji trenutno ima samo 13 naloga i to ukupne vrijednosti ca. 150 000 kuna.
lp
Gateway projekt: ukupna investicija 190 milijuna eura
– planiran kapacitet 1.000.000 TEU
Proširenje Brajdice: ukupna investicija 190 milijuna kuna
– rok izgradnje 2 godine
– postepeno osposobljavanje za rad novoizgrađenih dijelova terminala
– planiran ukupni kapacitet 500.000 TEU
Trenutni mcap čitave firme 125 milijuna eura. Trenutni prekrcaj oko 130.000 TEU. Modernizacija. Racionalizacija. Konstantno otvaranje novih poslovnih mogućnosti sa svjetskim prevoznicima. Planirana privatizacija ( ulazak stranog partnera ). Dodatne investicije. Približavanje EU – strašno poboljšanje konkurentnosti. Strateške prednosti. Buduća godišnja zarada samo od pretovara kontejnera do 50 milijuna dolara.
Kupuje se budućnost a ne sadašnjost, to je istina. I netko to vrlo dobro zna.
A cijena dionice nekad cijenjene i na 800-900 kuna je 170 kuna.
Jel to Božić uranio?
Da je stanje na ovoj dionici ozbiljno govori i podatak da na kupnji trenutno ima samo 13 naloga i to ukupne vrijednosti ca. 150 000 kuna.
lp
Vidite kolega plavi, još ovaj puta vam dobrovoljno sugeriram da bacite oko na tehničku analizu pa ću samo za vas ponovit:
Dramatičan squeeze na 170, no naravno bez značajnog efekta.
Stvar je otprilike potvrđena kako je ranije predviđeno. Cijena ne pada. A i kako bi padala kad se nalazi na trend liniji, a nikom se ne prodaje ispod 170.
Fast stochastic otkriva svu čar cijeđenja. I ponovo je na samoj nuli ( brojkom 0 ), šta će reći da je na sceni kratkoročna maksimalna preprodanost. I kuda će onda dalje, a u minus ne može?
Kada se pogleda čitava korekcija uočit će se nekoliko faza iscrpljivanja fast stocha od maksimalne prema minimalnoj vrijednosti. Kada se prikažu samo high i low vrijednosti cijene ( za određene faze trgovanja ) u sklopu kojih su se razvijale faze iscrpljivanja fast stocha dobit će se vrlo kvalitetan prikaz traženja potporne linije tj dna. Zadnje fast stoch iscrpljivanje se zbilo u vrlo kratkom periodu od samo 2 tjedna što je dodatni znak skorog proboja. ( Uz napomenu da je prethodno poništena negativna linija otpora ).
Da se kojim slučajem ide probijati potpora na 170 potreban je izniman prodavač. I u tom slučaju target je oko 100 kuna. Vjerojatnost za ovakav proboj je po meni manji od 2 posto.
Sve što je cijeni ostalo za napravit ukoliko ode ispod 170 je eventulano kratak izlet ( šta bi se naravno moralo iskoristit za kupnju ) prije snažnog odbijanca. Radi istog se ovdje može uvijek naći solidna količina naloga na bidu. Znači kod pada opcije nema, il na ovakav način il na 100 kuna.
Ipak imam osjećaj da smo ovom nepotrebnom prepirkom koju ste započeli otjerali glavnu misao, a to su tehničke perspektive dionice. Pa nije zgoreg još jednom ponovit.
Ipak se u tehničkoj analizi radi o objektiviziranju a ne subjektiviziranju podataka, tako da imamo realniju sliku koja nam više govori od informacije koliko dionica ima na bidu. A kad smo kod toga, ako se sjećate, prije godinu dana je bilo daleko manje dionica na bidu pa je cijena vrlo brzo rasla s 80 na 300 kuna.
Evo, ja svaki dan gledam u tu riječku luku, pa sam i maloprije pogledao ne bih li negdje ugledao broda, i gle, ugledao sam ga, vidim jedan brod koji čeka ispred luke ! Gdje su ona vremena kada sam ih znao pobrojati preko dvadeset i to u ratnim godinama?!
Pa sam si dao truda pogledati gdje su ti strani investitori i potencijalni strateški partneri na startnoj liniji, ali osim što sam danas vidio startnu liniju na tartanu stadiona Kantrida, druge startne linije vidio nisam, niti u Rijeci netko o njoj priča. Glavna tema u Rijeci su riječke SDP tržnice, Linić i Obersnel, nezaposlenost, zabrinutost.
Jedini stranci koje ponekad srećem su neke zalutale turističke grupe njemačkih, austrijskih ili talijanskih penzića i poneka grupa japanaca. Istina, u Rijeci se već godinama priča o prenamjeni Delte, proširenje lučkih kapaciteta, dogradnji kontejnerske obale, ali ….
Ja u luci vidim sve manje lučkih sadržaja, sve manje lučkih radnika, ne pamtim kada sam ugledao kompoziciju drva, silos je prastar i neadekvatan, jedino što se moderniziralo zadnjih godina je kontejnerski terminal Brajdica. Sve ostalo je samo zamišljeni Rijeka Gateway program od kojeg smo za sada dobili samo šetnicu po lukobranu, putnički terminal koji je dan u najam privatniku-ugostitelju i na kojem nisam vidio privezanog broda ni putnika od prošle jeseni.
Volio bih da se obistini ovo što pero priča, no za sada je stvarnost ipak malo drugačija.
Dragi perice, eto netko nepristran, očito iz susjedstva LKRI, kao što je kolega JUBITO,pa što nam je relevantnije za čitateljsvo od toga?
Katastrofa perice, katastrofa.
lp
[/quote]
Aaaaaaaaaaa, uporno se blamirate. U kojoj se to još luci danas na sidru čeka za istovar? U vremenima kada brod u luci stoji po par sati, sidrenje je čisti gubitak. Brod ispred luke smije stajati onoliko koliko treba remorkeru i peljaru da dođu do njega. Mene bi zabrinulo da ispred luke ima usidrenih brodova jer bi to značilo da luka ne radi svoj posao.
Prije 30 i više god. ispred luke je znalo biti po 30brodova, samo tada se teret prekrcavao ručno.Radnici su iz štiva krcali na dizalicu i onda na obali opet sa dizalice u traktore.
Ovi brodovi što se sidre, sidre se ispred Urinja i to su tankeri koji zbog praktičnih razloga(promjer cijevi) nemogu prekrcati teret u par sati.
E Plavi,Plavi, sa svakim postom sam sve sigurnija da nemaš pojma o čemu pričaš. Otvori si forum moj novac(imaš histori varijantu), pa si pročitaj od kad se piše o tom tvom dokapu.Ali glavu gore unucima si osigurao budućnost. Naime, bez obzira na docap. sve dionice su na takvim razinama da su nam djeca osigurana.
Draga Cehinjo, treba malo otvoriti okeca, znam da je rano jutro, ali ipak..
Naime, nisam ja pisao usidrenim brodovima, pogledajte malo bolje.
lp
Gateway projekt: ukupna investicija 190 milijuna eura
– planiran kapacitet 1.000.000 TEU
Proširenje Brajdice: ukupna investicija 190 milijuna kuna
– rok izgradnje 2 godine
– postepeno osposobljavanje za rad novoizgrađenih dijelova terminala
– planiran ukupni kapacitet 500.000 TEU
Trenutni mcap čitave firme 125 milijuna eura. Trenutni prekrcaj oko 130.000 TEU. Modernizacija. Racionalizacija. Konstantno otvaranje novih poslovnih mogućnosti sa svjetskim prevoznicima. Planirana privatizacija ( ulazak stranog partnera ). Dodatne investicije. Približavanje EU – strašno poboljšanje konkurentnosti. Strateške prednosti. Buduća godišnja zarada samo od pretovara kontejnera do 50 milijuna dolara.
Kupuje se budućnost a ne sadašnjost, to je istina. I netko to vrlo dobro zna.
A cijena dionice nekad cijenjene i na 800-900 kuna je 170 kuna.
Jel to Božić uranio?
Dragi perice, moj odgovor je moderator prebacio na temu usporedba luka, pa ti šaljem link:
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=9377&pg=12&#post977471
lp
SeeBiz: …..Doznajemo da je srbijanski predsjednik, istaknu kako je Beograd zainteresiran za koridor V C. Isto tako predsjednik Tadić iskazao je veliko zanimanje za mogućnosti Luke Rijeka (ZSE:LKRI-R-A), za koju je, kako doznajemo Srbija itekako zainteresirana. …. [thumbsup]
Ovdje upišite svoj komentar…Vaš link
Jako dobra vijest da su Srbi vrlo zainteresirani za Luku Rijeka. valjda će nam to podići cijenu.i oni bi htjeli ući dok još ima mogućnosti.dok nisu Kinezi sve uzeli