Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
…Ako se već ide u ulaganje u kapitalne projekte, poput željezničke pruge Zagreb – Rijeka ili gradnje novih energetskih objekata, za takve investicije, smatra Novotny, potrebno je privući strane ulagače putem javno-privatnog partnerstva ili izdavanjem koncesija….
Ovo povlačenje sredstava iz EU fondova (koje Kalmeta još neće izrijekom navoditi, a dobro zna o čemu se radi) odnosi se največim djelom na nizinsku prugu RI – ZG. Netreba apostrofirati šta to znači za LKRI !
…Ako se već ide u ulaganje u kapitalne projekte, poput željezničke pruge Zagreb – Rijeka ili gradnje novih energetskih objekata, za takve investicije, smatra Novotny, potrebno je privući strane ulagače putem javno-privatnog partnerstva ili izdavanjem koncesija….
Ovo povlačenje sredstava iz EU fondova (koje Kalmeta još neće izrijekom navoditi, a dobro zna o čemu se radi) odnosi se največim djelom na nizinsku prugu RI – ZG. Netreba apostrofirati šta to znači za LKRI !
[/quote]
Ova lova ne može pokrit ni dio minusa jednog od največih gubitaša ( čitaj HaŽe)
Ovdje je promet takav da ovi jadnici iz Hypo skrbničkog iz top 10, jednostavno nemaju kome više prodavati ovu dionicu.
Šteta da nema netko pa da ponudi fer cijenu za cijeli paket koji imaju još za prodati, ovako je upitno koje godine će prodati to što imaju za prodati..
lp
Ovdje je promet takav da ovi jadnici iz Hypo skrbničkog iz top 10, jednostavno nemaju kome više prodavati ovu dionicu.
Šteta da nema netko pa da ponudi fer cijenu za cijeli paket koji imaju još za prodati, ovako je upitno koje godine će prodati to što imaju za prodati..
lp
Pa evo ja sam im nudio se danima na bidu po poštenoj cijeni pa se nisu htjeli na meni iskrcat. Možda im je bilo malo šta sam nudio. E više im se ne nudim! Nek si traže drugu žrtvu.
A ovo malo sirotinje od dionica ću čuvat dok ne umrem, bar će mi se tako isplatit dio investicije koju treba čekat 370 godina da bude isplativa, šta ja mogu.
2.retest nakon proboja moguć na 168-169kn gdje je po meni padanje gotovo i slijedi dugotrajniji rast.
2.retest nakon proboja moguć na 168-169kn gdje je po meni padanje gotovo i slijedi dugotrajniji rast.
naravno da je gotovo…..ovo je cjedjenje zadnjih slabih rucica… [wink]
Ajd sad bi bilo dosta, neću više na lijep način…
Pa oćete se više maknut svi s bida???
Jel ja svaki dan moram trpit i gledat kako neko podmeće naloge na bidu na 170 kuna??
Pa zašto se stalno gurate na bidu na 170 kuna, zašto pitam vas??
Zašto ne pustite letvicu niže da Hypo onda mora izaći na nižim razinama??
Pa tako bi i vi jeftinije kupili zar ne???
Plavi pomagaj! Baci nam još jednom fundamente da ljudi vide kako je ovo skupa i neperspektivna dionica u čije se ulaganje isplati tek za 370 godina, molim teeee! Ja šta god kažem, šta god napravim nitko se ne želi maknut sa kupnje, ajde malo ti zacrnjači!!
Ajd sad bi bilo dosta, neću više na lijep način…
Pa oćete se više maknut svi s bida???
Jel ja svaki dan moram trpit i gledat kako neko podmeće naloge na bidu na 170 kuna??
Pa zašto se stalno gurate na bidu na 170 kuna, zašto pitam vas??
Zašto ne pustite letvicu niže da Hypo onda mora izaći na nižim razinama??
Pa tako bi i vi jeftinije kupili zar ne???
Plavi pomagaj! Baci nam još jednom fundamente da ljudi vide kako je ovo skupa i neperspektivna dionica u čije se ulaganje isplati tek za 370 godina, molim teeee! Ja šta god kažem, šta god napravim nitko se ne želi maknut sa kupnje, ajde malo ti zacrnjači!!
Peromadjar, ipak Plavi sa prinosom -5% u ovoj godini i nije mjerilo burzovnog igrača koji zna pogađati gdje će što. Imate listu na http://www.mojedionice.com
Datum objave: 18.3.2010 u 11:51h
Investicijski projekt na terminalu Brajdica
Za kontejnerske mostove 14 milijuna eura
Prvi kontejnerski most trebao bi biti dopremljen u roku od godine dana
RIJEKA – Luka Rijeka pokušat će dobiti kredit po povoljnim uvjetima iz Programa kreditiranja hrvatske Vlade i HBOR-a za nabavku dvaju kontejerskih mostova vrijednih ukupno oko 14 milijuna eura, koji se planiraju instalirati na terminalu Brajdica.
Vjerojatno će taj projekt biti na drugoj aukciji, čije se održavanje očekuje u roku od nekoliko tjedana.
Predsjednik Uprave Luke, Denis Vukorepa naglašava kako već dugo traje ispitivanje tržišta, kao i da je popis sužen na nekoliko potencijalnih proizvođača, redom renomiranih svjetskih tvrtki, što znači da se sada vode završni pregovori o cijeni i rokovima isporuke.
– Razmišljamo kandidirati naš projekt kao investiciju za modernizaciju i povećanje kapaciteta. Naravno imamo i neke druge opcije, kao što je financiranje od strane proizvođača ili pratnja komercijalne banke s kojom i inače dobro surađujemo i koja priprema potrebnu dokumentaciju za Program Vlade i HBOR-a.
U svakom slučaju nadamo se da će ugovor biti potpisan u roku od mjesec dana, a to znači da bi prvi kontejnerski most trebao biti dopremljen u roku od godine dana, negdje u vrijeme kada bi pred završetkom mogao biti prvi dio obale, gdje bi se most instalirao, naglašava Vukorepa, dodajući kako će biti ugovorena kupnja dva kontejnerska mosta, s tim da će drugi biti kasnije isporučen, negdje u vrijeme kada gradnja novih 328 metara obale na Brajdici bude pred završetkom, a to se očekuje krajem 2012. godine.
Riječ je kontejnerskim mostovima post-panamax generacije, većih i snažnijih od mostova Samsunga, koji su nabavljeni i instalirani na Brajdicu prije desetak godina. Tako bi nosivost novih mostova bila oko 90 tona, što je oko 30 posto više od starih mostova.
D. PAJIĆ
Ovaj forum je poligon za teško navlačenje na svakoj dionici, dajte ljudi nemojte se paliti na kupovanje neke daleke budućnosti. Luka Rijeka još dugo dugo neće po stvarnom poslovanju opravdavati ovakve cijene dionice. Mene dionica ne zanima pokraj toliko firmi koje sadašnjim poslovanjem opravdavaju rast cijene.. Iz Rijeke sam pa znam dosta o odnosima uprave luke i gradske uprave.. Par ljudi koje znam i koje rade u luci na solidnim pozicijama za mizernu plaću mi ne pričaju ništa pozitivno o firmi.
Što se tiče povezivanja luke sa unutrašnjosti pogledajte ovo
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/nema-novca-za-projektiranje-cest.aspx
tko je iz Rijeke zna koliko je ova cesta važna. Da skratim sve je to daleka budućnost, ne brzajte sa investicijama potaknutima neopravdanim optimstima. Sad će se ovdje javiti pet ljudi koji čekaju da prodaju svoje dionice na višim razinama i optužujući me da sam medvjed ali baš me briga… Pamet u glavu, kupujte firme koje su i ovu prošlu godinu prošle više manje neokrznute..bolje ćete spavati
..
Vjerojatno će taj projekt biti na drugoj aukciji, čije se održavanje očekuje u roku od nekoliko tjedana.
Predsjednik Uprave Luke, Denis Vukorepa naglašava kako već dugo traje ispitivanje tržišta, kao i da je popis sužen na nekoliko potencijalnih proizvođača, redom renomiranih svjetskih tvrtki, što znači da se sada vode završni pregovori o cijeni i rokovima isporuke….
ja mogu samo reći da je sramota i teška nesposobnost da ti natječaji nisu tako koncipirani da banke kreditom poprate naše tvrtke koje bi odradile taj posao. Recimo da DDJH taj posao odradi za LKRI. Država je većinski vlasnik u obje tvrtke, a na kraju će nam to raditi stranci s našim kreditima!
Vlada je totalno nesposobna i ne zna povezati osnovne stvari [angry]