Dapače, pa ovdje postoje školski primjeri proboja svih negativnih trend linija. U kombinaciji s ostalim tehničkim pokazateljima ovo daje masivan signal za kupnju.
No nemam namjeru drukat,
Perice, ako nemaš namjeru drukati, onda ne drukaj.
Uz dužno poštovanje, znamo ćemuslužitehnička,tjBRA analiza, tome daonaj tkoju priloži prikaže tržišu kretanje cijene u smjeru u kojem ona njemu odgovara.
Umjesto toga, perice,preporučujem da semalonaučite fundamentalnoj analizi i uzmeš uobzir ono okočega smose složili,a to je da je Luka Rijeka najskuplja dionica naHR tržištu iširoj regiji.
lp
Bubnjari! Da je LKRI "loša" dionica vidljivo je iz današnje transakcije pred kraj trgovanja kad je ubačen "klin" od 10 dionica i smanjio kraj trgovanja sa prosječnih 177,44 kn na /za sutra/ sakupljačima prihvatljivijih 173,05 kn. Sve ostalo je lupanje po praznim kantama!
Zadnje transakcije: Cijena Količina Iznos Datum
173,05 10 1.730,50 9.3.2010 15:32:11
177,10 12 2.125,20 9.3.2010 13:09:51
177,10 20 3.542,00 9.3.2010 11:52:59
177,10 28 4.958,80 9.3.2010 10:47:21
177,10 40 7.084,00 9.3.2010 10:45:57
177,85 60 10.671,00 9.3.2010 10:45:57
177,85 10 1.778,50 9.3.2010 10:21:04
177,85 120 21.342,00 9.3.2010 10:20:06
Mirno spavajte! (Kao i Hanfa, he, he)
Zaista nepotrebno gubljenje vremena i dokazivanja čiji tata je jači.
Da ponovim, ja ću svoje dionice LKRI prodati na 500 kn, a to će biti najkasnije 01.01.2012. iliti neki drugi datum nakon ulaska u EU. Tada će sve dionice skočiti htio to netko ili ne 🙂
Upravo tako
Ovom dionicom se trgovalo i po visim cijenama tj bila je jos skuplja (po FA) i trgovat ce se opet.
Brza pruga do Budimpešte novi prioritet države
Beograd – Prva brza pruga jugoistočne Evrope u dužini od 360 kilometara, gradiće se na relaciji Beograd-Subotica-Budimpešta, kao deo železničkog Koridora 10. Projekti se uveliko rade, a u toku su i pregovori sa međunarodnim bankama i pretpristupnim fondovima Evropske unije, saznaje Danas.
Sa mađarskim partnerima dogovoreno je da se na toj trasi izgradi dvokolosečna elektrificirana pruga za brzine do 160 kilometara na sat, a ukupna vrednost saobraćajnice koja u dužini od 160 kilometara prolazi kroz Srbiju, procenjena je na oko 800 miliona evra. Početak radova očekuje se na proleće naredne godine, a završetak u roku od dve godine. Projektom rukovodi Ministarstvo za infrastrukturu, a ministar Milutin Mrkonjić naglašava da je za srpsku privredu, železnički koridor, u razvojnom smislu, važniji nego putni.…
…Svaki minut donosi tri miliona evra
Srbija je prema EU preuzela obavezu da u dve faze, do 2020. godine izvrši komplentu rekonstrukciju železničke mreže u ukupnoj dužini od oko 700 kilometara. Za taj posao međunarodne banke spremne su da odobre 4,6 milijardi evra, a u prvoj fazi, do 2012. godine, biće uloženo više od milijarde evra. Završetak radova omogućiće da se putovanje kroz Srbiju skrati za tri sata, a izračunato je da svaki minut manje na godišnjem nivou donosi uštedu u teretnom saobraćaju od tri miliona evra.
Evo ga i srbi se bacili na pravi posao. Pazi ovo, iako Hrvatska ima bdp ( ppp ) oko 70 posto veći od Srbije, Srbi su prepoznali prave vrijednosti ulaganja u željeznicu, a naši nisu u stanju izgurat možda jedini suvisli projekt za ovu zemlju ( nizinska pruga Rijeka-Zagreb ). I još im nije dosta autocesta. Skupih i neisplativih.
Izgleda da jedino naši žvaljavci cupkaju u mjestu godinama dok se sve zemlje oko nas razvijaju ( s iznimkom Bosne ). Kako drugo nazvati ulupavanje hrpe novaca u neisplativu infrastrukturu i još s time masivno opteretit državni budžet. Pa izgleda da ćemo vrlo brzo postati prava balkanska crna ovca ( skupa s Bosnom ). Bravo, bravo!
A domaći tisak o ovim stvarima puno ne piše jel bi dobili po piksi.
Ovaj mi je najinteresantniji članak o hrvatskim željeznicama ( spominje se naravno i pruga Rijeka-Zagreb-Botovo ) koji zorno pokazuje čime se u međuvremenu bavi vlada ( HDZ ) i kakvo je stanje s modernizacijom željeznice kod nas.
Vaš link
HŽ gubi milijune iz EU fondova jer nema pripremljen ni jedan projekt
…Zapravo od osamostaljenja Hrvatska nije izgradila ni jedan metar modernih pruga. Da nije bilo velikosrpske agresije na istočnu Hrvatsku u kojoj je potpuno uništena pruga od Vinkovaca do Osijeka, HŽ vjerojatno ne bi napravio ni jedan metar pruge. Proizlazi da je osim 12 kilometara nove pruge na dionici od Perušića do Gračaca, koji su napravljeni u okviru modernizacije ličke pruge, najviše “profitirala” upravo istočna Slavonija, koja je 2009. godine dobila obnovljenu dionicu od Vinkovaca do Osijeka vrijednu 90 milijuna kuna. Inače, ta je pruga izgrađena i puštena u pogon 1910. godine, a prije Domovinskog rata bila je najvažnija sporedna linija u cijeloj bivšoj državi. I to je zapravo sve što se na modernizaciji željezničke mreže napravilo u 20 godina…
…Prema stručnim procjenama, danas vlakovi Hrvatskom putuju prosječnom brzinom od 40 kilometara na sat, otprilike isto koliko se vozilo i prije 200 godina, kada je izgrađena pruga od Rijeke do Budimpešte, koja je i danas u prometu…
…Sve HDZ-ove vlade, pa i onu jednu koalicijsku, pruge uopće nisu zanimale. Oni su voljeli autoceste jer se na njima moglo dobro zaraditi, a donosile su i političke poene. Osim toga što nije ništa napravljeno na modernizaciji željezničkog prometa, nitko do sada nije uspio riješiti ni višak ljudi u HŽ-u, gdje i danas radi više od 14.000 radnika, od kojih mnogi gotovo pa ništa.
U Hrvatskoj sada više nema novca ni za što, pa tako ni za modernizaciju željeznice. Jedina je nada zapravo EU, koji je spreman izdvojiti velika nepovratna sredstva za kapitalne projekte na europskim željezničkim koridorima. Iako dakle imamo priliku dobiti milijune eura, jer su pruga Rijeka – Zagreb – Botovo i ona Zagreb – Vinkovci od europskog značaja, pitanje je hoćemo li to iskoristiti budući da nemamo spreman ni jedan projekt za sudjelovanje na europskim natječajima…
Krasno, baš krasno. Jel tko uopće čita ove stvari?
Nisu mi jasni oni koji žele kupiti ovu dionicu sam pogledet na fundamente ukazuje da ovdje nema ništa dobro, tehnička analiza pokazuje targete na dole prvi target na 110 a druga tek na 80.
Zarada po dionici 0,5 kuna, da bi se isplatila ova investicija treba čekati 370 godina ne znam tko ima toliko vremena.
Sam P/E 200 jasno govori u kakav rizik ulaze oni koji kupuju .
Dioničarima sve najbolje i puno sreće jer ona će im trebati uz ovakve fundamente biće to jako vruće ljeto.
E moj barbastari, ostao si bez Tiska, ostao bez Varteksa, pa šta će ti toliki cash kad sve povuče gore?
doduše trebat će netko pogurat LKRI od 230 do 270kn
Nisu mi jasni oni koji žele kupiti ovu dionicu sam pogledet na fundamente ukazuje da ovdje nema ništa dobro, tehnička analiza pokazuje targete na dole prvi target na 110 a druga tek na 80.
Zarada po dionici 0,5 kuna, da bi se isplatila ova investicija treba čekati 370 godina ne znam tko ima toliko vremena.
Sam P/E 200 jasno govori u kakav rizik ulaze oni koji kupuju .
Dioničarima sve najbolje i puno sreće jer ona će im trebati uz ovakve fundamente biće to jako vruće ljeto.
E moj barbastari, ostao si bez Tiska, ostao bez Varteksa, pa šta će ti toliki cash kad sve povuče gore?
doduše trebat će netko pogurat LKRI od 230 do 270kn
[/quote]
Pun INE kao brod
Nisu mi jasni oni koji žele kupiti ovu dionicu sam pogledet na fundamente ukazuje da ovdje nema ništa dobro, tehnička analiza pokazuje targete na dole prvi target na 110 a druga tek na 80.
Zarada po dionici 0,5 kuna, da bi se isplatila ova investicija treba čekati 370 godina ne znam tko ima toliko vremena.
Sam P/E 200 jasno govori u kakav rizik ulaze oni koji kupuju .
Dioničarima sve najbolje i puno sreće jer ona će im trebati uz ovakve fundamente biće to jako vruće ljeto.
E moj barbastari, ostao si bez Tiska, ostao bez Varteksa, pa šta će ti toliki cash kad sve povuče gore?
doduše trebat će netko pogurat LKRI od 230 do 270kn
[/quote]
splite-možda mu treba keš za kupnju -po 100-120 kn-ne brini za takve probleme.
Nisu mi jasni oni koji žele kupiti ovu dionicu sam pogledet na fundamente ukazuje da ovdje nema ništa dobro, tehnička analiza pokazuje targete na dole prvi target na 110 a druga tek na 80.
Zarada po dionici 0,5 kuna, da bi se isplatila ova investicija treba čekati 370 godina ne znam tko ima toliko vremena.
Sam P/E 200 jasno govori u kakav rizik ulaze oni koji kupuju .
Dioničarima sve najbolje i puno sreće jer ona će im trebati uz ovakve fundamente biće to jako vruće ljeto.
Tržište nije savršeno, uvijek ima onih koji znaju, i onih koji misle da znaju.
Ovi drugi će kupiti Luku Rijeka.
lp
Kad Plavi napiše kako će LKPC-R-A gore ona ode debelo dolje prema 15xx, a čovjek zvao 2000kn.
Sad piše da će LKRI do 120kn, dakle ja je vidim na 200kn jer čovjek svaki put profuli.
Da se nadovežem na kolegu, Peromadjar dobro uočava bitne stvari i stoga njegovo mišljenje (poklapa se s mojim) mi kaže da LKRI treba rasti,a LKPC (BiH pred bankrotom) padati.
Nisu mi jasni oni koji žele kupiti ovu dionicu sam pogledet na fundamente ukazuje da ovdje nema ništa dobro, tehnička analiza pokazuje targete na dole prvi target na 110 a druga tek na 80.
Zarada po dionici 0,5 kuna, da bi se isplatila ova investicija treba čekati 370 godina ne znam tko ima toliko vremena.
Sam P/E 200 jasno govori u kakav rizik ulaze oni koji kupuju .
Dioničarima sve najbolje i puno sreće jer ona će im trebati uz ovakve fundamente biće to jako vruće ljeto.
E moj barbastari, ostao si bez Tiska, ostao bez Varteksa, pa šta će ti toliki cash kad sve povuče gore?
doduše trebat će netko pogurat LKRI od 230 do 270kn
[/quote]
Pun INE kao brod
[/quote]
Bitno je da te CASH ne žulja, samo se pazi klina na INI, jer jednom mora probiti dolje!