Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,65 | 161 | 21 | 7,65 | 7,70 | 0,00% |
Hvala luci rijeci Kupili novog golfa.Adumis nek čeka
Za one koje interesira, ispunjavaju se ovdje solidni uvjeti za dobar tehnički rast.
Danas konačno izlaz iz inverznog head&shouldersa, proboj još nekih tehničkih linija ( i na grafu i nekim oscilatorima ), double-bottom, nedavno odbijanje od donjeg bolingera, pozitivno MACD ukriženje, zatvaranje iznad srednjih pomičnih vrijednosti ( 9, 20, 50 ) i još par sitnica s čime ne bi ljude zamarao. Šteta jedino šta nema većeg volumena al šta je tu je. Proboj 180 osigurava i postavlja prvi tehnički cilj na 215-230 kuna. Malo je širi raspon, nije uobičajeno za mene da sam ovako neprecizan, jer je uzak raspon nekih linija, al to je i dalje vrlo dobrih tridesetak posto zarade bez puno znoja. Za početak.
Lijep pozdrav kolegi plavom, ako nas sluša i gleda, nadam se da će i njegova lkpc imat ovakav krasan učinak. I kao šta sam rekao, neće se dovijeka moć kupovat po 170. Ovo je dobra dionica za pametne i strpljive ulagače.
A za plavog, iz svoje dobrodušnosti osim kratke besplatne tehničke analize nudim i link za krasno štivo ( doduše po 500 dolara, al šta je to investitoru poput njega ).
Ovo bi nas moralo dići barem na 250 kuna
Ivrsna vijest gospodine Nacvrcani! U tišini i miru Riječani sklapaju poslove!
Hura za Rijeku! Hura za Hjundai! Hura za Lkri!
Koliko ulagači znaju o Korejskom korporacijskijskom divu Hyundai Shipping ?
Što nam se to sprema ?
[wink]
lkri preko 100000 kn prometa a lkpc 8000…dokup i samo dokup [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
Ovo danas je tek ispitivanje terena [thumbsup]
Do 200 biti će mali prometi i većini će biti preskupo pa će propustiti lijepe i sigurne prinose,
no za cca mjesec dana budu se lomili i utapali u velikim prometima da skupe nekaj ispod 250,
a tada će biti lijepo plasirati im dio portfelja iz prosjeka 16x [wink]
@ Mertojak
za par godina omjer ove ti usporedbe mogao bi biti obrnuto proporcionalan [thumbsup]
kad uđemo u EU lkri ce uzest odnosno vratit od luke Koper 70% posla.Prioritet je vec sada da se od novca za ulazak u EU koji cemo dobit-oko 2 miljarde eura u startu ulozi u prugu Rijeka-Zagreb.Samo nebo nam je granica…. [thumbsup] [thumbsup]
Nitko ne spominje, a nedavno je održan Skup Hrvatskoga svjetskog sabora za dijasporu i domovinu s temom "Projekti za izlaz iz gospodarske i političke krize".
Skupili se tamo akademici i profesori ( od političara naravno ni p ) te predstavljeno 7 kapitalnih projekata.
Evo ukratko:
Akademik Miloš je, uz videoprojekcije, zorno prezentirao rezultate istraživanja do kojih se došlo u izradi međunarodnih projekata čiji je naručitelj bila Europska komisija i čiju je izradu financirala s nepovratnim financijskim sredstvima.
Posebno je naglasio da Europska komisija, svojim ugovorom s projektnim timom, traži da se svi njezini projekti javno prezentiraju na međunarodnim i domaćim javnim tribinama kako bi bili dostupni čim široj javnosti.
Od većeg broja prometno-industrijskih projekata, koje je akademik Miloš izložio posebnu pozornost izazivaju sljedeći:
1) Izgradnja nizinske dvokolosiječne, elektrificirane željezničke pruge Rijeka-Karlovac-Gotovo, i dalje do Budimpešte, Praga, Bratislave, itd. odnosno do velikog prometno-logističkog europskog čvorišta koje godišnje generira više od 90 milijuna tona tereta u međunarodnom javnom prometu, osobito prema području Bliskog, Srednjeg i Dalekog istoka i koje, sa više od 2/3 sveukupnih svjetskih potrošača, predstavlja najveće tržište na svijetu, danas i u idućih najmanje 100 godina;
2) Izgradnja matičnog kontejnerskog terminala »Zagrebačko pristanište« na području Luke Rijeka, kao najvećeg europskog prometno-logističkog čvorišta na Jadranu za koji je Europska komisija pokazala osobiti interes i zbog čega je izdala svoj certifikat, kojim potiče svoje poduzetnike za ulaganje razvojnog kapitala upravo u projekte od osobitog interesa za EU, na području riječkog, glavnog hrvatskog prometnog pravca;
3) Izgradnja strateškog intermodalno-logističkog čvorišta »Miklavlje« koje, s korisnom površinom od 250 ha, predstavlja najveće srednjoeuropsko prometno-industrijsko čvorište za integraciju temeljnih funkcija sjevernojadranskih luka »Rijeka«, »Koper« i »Trst«, u osiguravanju logističkih usluga robi u međunarodnom javnom prometu između najvećih i najperspektivnijih svjetskih tržišta EU i Kine;
4) Izgradnja IMONODE željezničke pruge na koti od 200 m/nv Rijeka-Koper-Trst, zbog prometne integracije luka sjevernog Jadrana u homogeni sustav, jer one više nisu konkurenti nego kooperanti (po uzoru na EU udruženje ARA), jer sve zajedno ne mogu prihvatiti stvarnu prometnu potražnju…
…Za sve te programe i projekte postoje konkretni interesi strateških partnera iz EU-a i cijeloga svijeta (Kina, SAD, Katar, Kuvajt, Egipat), koji nude strateško partnerstvo kroz koncesije, jer su utvrdili, iz sadržaja EU-projekata, da je prometna potražnja (tržište) osigurana na dugi vremenski rok i da Hrvatska više ne može odbacivati njihovu aplikaciju, jer je obvezuje Međunarodna konvencija o neškodljivim prolazima da mora osigurati izlaz na more svim zemljama čije državne granice izravno ne tangiraju pomorske komercijalne koridore, a koje sve više ulaze u međunarodnu prometnu izolaciju (Mađarska, Austrija, Češka, Slovačka).
To praktično znači da Hrvatska može i mora odmah donijeti svoju razvojnu strategiju u kojoj će posebno odrediti prioritete za aplikaciju pojedinih projekta i utvrditi model za prihvaćanje strateškog partnerstva, jer se više ne može i ne treba zaduživati nego pokrenuti svoj New Deal i u predstojećem srednjoročnom razdoblju otvoriti najmanje 150.000 novih proizvodnih radnih mjesta, osigurati najmanje 4,5% fiksnog i dugoročnog porasta BDP-a, te ući u red visoko razvijenih zemalja Europe i svijeta, a sve to bez bilo kakve prodaje svoga teritorija i bez rizika za uloženi kapital. Naravno, Hrvatska mora pokazati konkretnu političku volju za tu strategiju i mora znati upravljati svojim strateškim resursima, koji se procjenjuju na 50 milijarda eura…