LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Hvala luci rijeci Kupili novog golfa.Adumis nek čeka

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode

Za one koje interesira, ispunjavaju se ovdje solidni uvjeti za dobar tehnički rast.

Danas konačno izlaz iz inverznog head&shouldersa, proboj još nekih tehničkih linija ( i na grafu i nekim oscilatorima ), double-bottom, nedavno odbijanje od donjeg bolingera, pozitivno MACD ukriženje, zatvaranje iznad srednjih pomičnih vrijednosti ( 9, 20, 50 ) i još par sitnica s čime ne bi ljude zamarao. Šteta jedino šta nema većeg volumena al šta je tu je. Proboj 180 osigurava i postavlja prvi tehnički cilj na 215-230 kuna. Malo je širi raspon, nije uobičajeno za mene da sam ovako neprecizan, jer je uzak raspon nekih linija, al to je i dalje vrlo dobrih tridesetak posto zarade bez puno znoja. Za početak.

Lijep pozdrav kolegi plavom, ako nas sluša i gleda, nadam se da će i njegova lkpc imat ovakav krasan učinak. I kao šta sam rekao, neće se dovijeka moć kupovat po 170. Ovo je dobra dionica za pametne i strpljive ulagače.

never surrender

A za plavog, iz svoje dobrodušnosti osim kratke besplatne tehničke analize nudim i link za krasno štivo ( doduše po 500 dolara, al šta je to investitoru poput njega ).

Vaš link

never surrender

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-hyundai-od-proljeca-na-terminalu-brajdica,69384.html

Ovo bi nas moralo dići barem na 250 kuna

Kitio sam ja i veće ulagače od vas na ovom forumu i opet ću!!!!

Ivrsna vijest gospodine Nacvrcani! U tišini i miru Riječani sklapaju poslove!

Hura za Rijeku! Hura za Hjundai! Hura za Lkri!

Koliko ulagači znaju o Korejskom korporacijskijskom divu Hyundai Shipping ?
Što nam se to sprema ?
[wink]

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

lkri preko 100000 kn prometa a lkpc 8000…dokup i samo dokup [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]

lkri preko 100000 kn prometa a lkpc 8000…dokup i samo dokup [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]

Ovo danas je tek ispitivanje terena [thumbsup]
Do 200 biti će mali prometi i većini će biti preskupo pa će propustiti lijepe i sigurne prinose,
no za cca mjesec dana budu se lomili i utapali u velikim prometima da skupe nekaj ispod 250,
a tada će biti lijepo plasirati im dio portfelja iz prosjeka 16x [wink]

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

kad je lkpc bila na 1700 lkri je bila na 220 [thumbsup]dokup i samo dokup

@ Mertojak

za par godina omjer ove ti usporedbe mogao bi biti obrnuto proporcionalan [thumbsup]

PORTFELJ U GIPSU ... PRODAJEM NAJBOLJEM PONUĐAČU !!!

kad uđemo u EU lkri ce uzest odnosno vratit od luke Koper 70% posla.Prioritet je vec sada da se od novca za ulazak u EU koji cemo dobit-oko 2 miljarde eura u startu ulozi u prugu Rijeka-Zagreb.Samo nebo nam je granica…. [thumbsup] [thumbsup]

Nitko ne spominje, a nedavno je održan Skup Hrvatskoga svjetskog sabora za dijasporu i domovinu s temom "Projekti za izlaz iz gospodarske i političke krize".

Skupili se tamo akademici i profesori ( od političara naravno ni p ) te predstavljeno 7 kapitalnih projekata.

Evo ukratko:

Akademik Miloš je, uz videoprojekcije, zorno prezentirao rezultate istraživanja do kojih se došlo u izradi međunarodnih projekata čiji je naručitelj bila Europska komisija i čiju je izradu financirala s nepovratnim financijskim sredstvima.

Posebno je naglasio da Europska komisija, svojim ugovorom s projektnim timom, traži da se svi njezini projekti javno prezentiraju na međunarodnim i domaćim javnim tribinama kako bi bili dostupni čim široj javnosti.

Od većeg broja prometno-industrijskih projekata, koje je akademik Miloš izložio posebnu pozornost izazivaju sljedeći:

1) Izgradnja nizinske dvokolosiječne, elektrificirane željezničke pruge Rijeka-Karlovac-Gotovo, i dalje do Budimpešte, Praga, Bratislave, itd. odnosno do velikog prometno-logističkog europskog čvorišta koje godišnje generira više od 90 milijuna tona tereta u međunarodnom javnom prometu, osobito prema području Bliskog, Srednjeg i Dalekog istoka i koje, sa više od 2/3 sveukupnih svjetskih potrošača, predstavlja najveće tržište na svijetu, danas i u idućih najmanje 100 godina;

2) Izgradnja matičnog kontejnerskog terminala »Zagrebačko pristanište« na području Luke Rijeka, kao najvećeg europskog prometno-logističkog čvorišta na Jadranu za koji je Europska komisija pokazala osobiti interes i zbog čega je izdala svoj certifikat, kojim potiče svoje poduzetnike za ulaganje razvojnog kapitala upravo u projekte od osobitog interesa za EU, na području riječkog, glavnog hrvatskog prometnog pravca;

3) Izgradnja strateškog intermodalno-logističkog čvorišta »Miklavlje« koje, s korisnom površinom od 250 ha, predstavlja najveće srednjoeuropsko prometno-industrijsko čvorište za integraciju temeljnih funkcija sjevernojadranskih luka »Rijeka«, »Koper« i »Trst«, u osiguravanju logističkih usluga robi u međunarodnom javnom prometu između najvećih i najperspektivnijih svjetskih tržišta EU i Kine;

4) Izgradnja IMONODE željezničke pruge na koti od 200 m/nv Rijeka-Koper-Trst, zbog prometne integracije luka sjevernog Jadrana u homogeni sustav, jer one više nisu konkurenti nego kooperanti (po uzoru na EU udruženje ARA), jer sve zajedno ne mogu prihvatiti stvarnu prometnu potražnju…

…Za sve te programe i projekte postoje konkretni interesi strateških partnera iz EU-a i cijeloga svijeta (Kina, SAD, Katar, Kuvajt, Egipat), koji nude strateško partnerstvo kroz koncesije, jer su utvrdili, iz sadržaja EU-projekata, da je prometna potražnja (tržište) osigurana na dugi vremenski rok i da Hrvatska više ne može odbacivati njihovu aplikaciju, jer je obvezuje Međunarodna konvencija o neškodljivim prolazima da mora osigurati izlaz na more svim zemljama čije državne granice izravno ne tangiraju pomorske komercijalne koridore, a koje sve više ulaze u međunarodnu prometnu izolaciju (Mađarska, Austrija, Češka, Slovačka).

To praktično znači da Hrvatska može i mora odmah donijeti svoju razvojnu strategiju u kojoj će posebno odrediti prioritete za aplikaciju pojedinih projekta i utvrditi model za prihvaćanje strateškog partnerstva, jer se više ne može i ne treba zaduživati nego pokrenuti svoj New Deal i u predstojećem srednjoročnom razdoblju otvoriti najmanje 150.000 novih proizvodnih radnih mjesta, osigurati najmanje 4,5% fiksnog i dugoročnog porasta BDP-a, te ući u red visoko razvijenih zemalja Europe i svijeta, a sve to bez bilo kakve prodaje svoga teritorija i bez rizika za uloženi kapital. Naravno, Hrvatska mora pokazati konkretnu političku volju za tu strategiju i mora znati upravljati svojim strateškim resursima, koji se procjenjuju na 50 milijarda eura…

never surrender

New Report

Close