LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ja mislim da sve te vijesti ne zanimaju ulagače, il da na njih nemaju efekta. Stvar je opet jasna: nema nitko love ni volje tu ulagat.

Dionica je kao nekakav krš, na periferiji svih događaja, nikog ne zanima, likvidnost očajna, p/e pokazatelj abnormalan i nesaglediv za analizu ( negdje oko 1000 ) i još cjenovno dionica kotira vrlo loše ( bez naznake za rast ) uz konstantno blokiranje na prodaji. Sve skupa izgleda kao loša kombinacija za ulagače. Bez obzira šta generalno društvo iz tog sektora sasvim drugačije ( pozitivnije ) diše.

Imam osjećaj da ovdje trguje samo jedan ulagač i to sam sa sobom i još se nikako ne može dogovorit šta točno želi. Sve u svemu bezveze.


slazem se…. [thumbsup] ali nemilice dolaze 500 tice na prodaju…vec vise od mjesec dana….i zbilja prodaje ne bjezi sa aska….oko 5-6000 je proslo cca ….ali i bez njega nema bas interesa…..

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak




http://www.poslovni.hr/136723.aspx

Možda sam trebao ranije reći [lol] , ajd da vidimo


Jel to dobra ili loša vijest za Lkri?
Hvala!
[/quote]

Pa kako će biti dobra, nažalost po vas, pogledajte usporedbu sa Lukom Ploče u istom članku:

"Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "

U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.

Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan terminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !

Dakle, očekivanja za ovu godinu su:
LKRI 5,2 mil tona,
LKPC 4-4,3 mil tona

Samo kaj po sadašnjnim cijenama Luka Rijeka vrijedi ca. 1,4 milijarde kuna, a Luka Ploče ca. 380 milijuna kuna. O fundamentima da i ne govorimo, Luka Rijeka kudikamo skuplja.

[/quote]

Uspoređivanje vrijednosti ovih luka kroz cijene dionice je nezahvalno, pogotovo u sadašnjem momentu krize. Više se gleda kolko će to koštati za nekih 10 il 20 il više godina. Budi siguran da će neki budući kupac/investitor ( govoreći o privatizaciji kroz prizmu dioničarstva ) gledat šta se može dobit na dugi vremenski rok od takvog ulaganja i da se neće zamarat ovakvim razlikama.

A da rijeka ima prednosti ispred ploča mali milijun, to ne treba ni govorit. I zbog toga proizlaze te razlike i zbog toga je toliki nesrazmjer po fundamentalnim pokazateljima ( najjednosavnije recimo p/e ). Ne možeš sve analizirat crno na bijelo.

Ukratko, iz dugogodišnje perspektive, nakon perioda boljeg kotiranja lkpc u odnosu na lkri u proteklih nekoliko godina, očekujem u narednim godinama switch na stranu rijeke, kada bi se konačno izjednačio taj uzajamni odnos cijena dionica koje su ove dvije dionice imale. Ovo temeljim na pretpostavci ispunjavanja većine realnih potencijala ( a i zajedničkih limitirajućih faktora ) obiju firma u narednom desetljeću.

never surrender





http://www.poslovni.hr/136723.aspx

Možda sam trebao ranije reći [lol] , ajd da vidimo


Jel to dobra ili loša vijest za Lkri?
Hvala!
[/quote]

Pa kako će biti dobra, nažalost po vas, pogledajte usporedbu sa Lukom Ploče u istom članku:

"Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "

U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.

Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan terminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !

Dakle, očekivanja za ovu godinu su:
LKRI 5,2 mil tona,
LKPC 4-4,3 mil tona

Samo kaj po sadašnjnim cijenama Luka Rijeka vrijedi ca. 1,4 milijarde kuna, a Luka Ploče ca. 380 milijuna kuna. O fundamentima da i ne govorimo, Luka Rijeka kudikamo skuplja.

[/quote]

Uspoređivanje vrijednosti ovih luka kroz cijene dionice je nezahvalno, pogotovo u sadašnjem momentu krize. Više se gleda kolko će to koštati za nekih 10 il 20 il više godina. Budi siguran da će neki budući kupac/investitor ( govoreći o privatizaciji kroz prizmu dioničarstva ) gledat šta se može dobit na dugi vremenski rok od takvog ulaganja i da se neće zamarat ovakvim razlikama.

A da rijeka ima prednosti ispred ploča mali milijun, to ne treba ni govorit. I zbog toga proizlaze te razlike i zbog toga je toliki nesrazmjer po fundamentalnim pokazateljima ( najjednosavnije recimo p/e ). Ne možeš sve analizirat crno na bijelo.

Ukratko, iz dugogodišnje perspektive, nakon perioda boljeg kotiranja lkpc u odnosu na lkri u proteklih nekoliko godina, očekujem u narednim godinama switch na stranu rijeke, kada bi se konačno izjednačio taj uzajamni odnos cijena dionica koje su ove dvije dionice imale. Ovo temeljim na pretpostavci ispunjavanja većine realnih potencijala ( a i zajedničkih limitirajućih faktora ) obiju firma u narednom desetljeću.
[/quote]

Priče u prazno, samo prazna naklapanja zato jer si dioničar Luke Rijeka.
Gdje su te prednosti?

Evo prednosti Luke Ploče u odnosu na Luku Rijeka:

a) Da li je Luka Ploče fundamentalno daleko jeftinija u odnosu na Luku Rijeka?

JE

b) Da li na ovim cijenama Luka Ploče vrijedi ca. 380 milijuna kuna, a Luka rijeka 1,4 milijardi kuna, nije li razlika malo prevelika?

JE

c) Da li Luka Ploče gradi 2 nova terminala i proširit će još time svoje kapacitete, vjerojatno i prestići Luku Rijeka?

TOČNO

d) Da li je za Luku Ploče, za razliku od Luke Rijeka iskazan interes od stranih investitora za ulaganje?

JE

e) Da li su forcasti za 2010. bolji kod Luke Ploče, nego kod Luke Rijeka?

JESU

f) Imamo li kod Luke Ploče najavu dokapitalizacije ( kod najave prošle cijena dionice na burzi je skočila ca. 75 % na 6 500 kuna )?

IMAMO

g) Da li je put kraći za dva dana ako se ide preko Ploča, nego preko Rijeke ( zbog blizine luke ) ?

JE

Treba li još?

Kaže se – vrata ti mogu otvoriti, ali ući moraš – sam.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Za početak ovo su u svojoj formi dvije apsolutno netočne i neutemeljene izjave.


d) Da li je za Luku Ploče, za razliku od Luke Rijeka iskazan interes od stranih investitora za ulaganje?

JE

e) Da li su forcasti za 2010. bolji kod Luke Ploče, nego kod Luke Rijeka?

JESU

A za kraj, luka rijeka je vjerovao ti to il ne na duži period perspektivnija od luke ploče. Točka.

S time ova rasprava završava, bar šta se mene tiče, jer ne da mi se s tobom ulazit u raspravu oko osnovnih stvari o lukama i njihovom djelovanju.

To šta ti misliš da nešta znaš s takvim površnim naklapanjem i nabrajanjem je tvoja briga, a mene toga poštedi. I još jednom, ako želiš skraćivat brodovima dane putovanja mogu se oni iskrcat i u pireju umjesto pločama, nije greda, pa imaju grci autocesta ko konzum salame.

never surrender

pocelo se piskarati ovdje….znaci ekipa je nakrcana…..decki morat ce se malo pogurat cjena….takodjer molim kolegu plavog da ne druka ovdje svoju lkpc…

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


Za početak ovo su u svojoj formi dvije apsolutno netočne i neutemeljene izjave.


d) Da li je za Luku Ploče, za razliku od Luke Rijeka iskazan interes od stranih investitora za ulaganje?

JE

e) Da li su forcasti za 2010. bolji kod Luke Ploče, nego kod Luke Rijeka?

JESU

[/quote]

Što je neutemeljeno?

http://www.slobodnadalmac…icleId/59582/Default.aspx

" s dalekog istoka pOkazuju zanimanje za izgradnju terminala
Kinezi ulažu u Luku Ploče "

Forcasti su vam dani iz Uprava obiju luka, u članku gore,jedni predviđaju stagnaciju ( Luka Rijeka ), a drugi porast od ca. 35 %.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

A za kraj, luka rijeka je vjerovao ti to il ne na duži period perspektivnija od luke ploče. Točka.

S time ova rasprava završava, bar šta se mene tiče, jer ne da mi se s tobom ulazit u raspravu oko osnovnih stvari o lukama i njihovom djelovanju.

To šta ti misliš da nešta znaš s takvim površnim naklapanjem i nabrajanjem je tvoja briga, a mene toga poštedi. I još jednom, ako želiš skraćivat brodovima dane putovanja mogu se oni iskrcat i u pireju umjesto pločama, nije greda, pa imaju grci autocesta ko konzum salame.

Ja sam iznio gole činjenice i argumente, a ti svoje puko naklapanje da je Luka Rijeka perspektivnija.
Ne mislim ništa loše o Luki Rijeka, luke su bogatstvo, ali mislim da sam argumentirano dokazao da je Luka Ploče bolja prilika trenutno u svim segmentima, apsolutno svim.

Neka čitateljstvo samo procijeni uostalom.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]



A plavi nisi nam objasnio kako to da ploče šire kapacitete a promet im tako pada??
Zašto je pao 40 posto, a rijeci samo petnajstak?

Nešta mi ne štima ova računica na dodatne kapacitete, pa zar nije vidljivo da je promet gadno pao bez obzira na kapacitet. Očito nije kapacitet ograničavajuća stvar. Po tome ploče mogu imat i kapacitet od milijarde, al promet im je takav kakav je! 40 posto manji!

Evo da ti objasnim zašto je tako.
Kapacitete šire, i tek će ih početi koristiti, ne mogu primati nove brodove dok terminali nisu gotovi jel tako?
Dakle forcasti su odlični.

http://www.gradploce.ploc…catid=35:novosti-iz-grada

" Luka Ploče, u tom smislu, predstavlja ključnu intermodalnu poveznicu kopnenog i pomorskog prijevoza na V.c. koridoru, te kao složen tehničko – tehnološki sustav zahtjeva ubrzan razvitak sa željezničkim sustavom na koji se naslanja. HŽ željeznički sustav i Željeznice Federacije BiH već se pripremaju za liberalizaciju željezničkog prometnog tržišta da bi mogli konkurirati u novim uvjetima, s posebnim naglaskom na informatizaciju prijevoznih procesa i modernizaciju željezničkih vozila. Sudionici skupa složili su se da intermodalni prijevoz predstavlja jedinu prihvatljivu i održivu tehnologiju prijevoza robe, pa u njega treba intenzivno ulagati i stvarati uvjete za njegovu široku primjenu. "

http://www.poslovni.hr/130951.aspx

" Potpredsjednik Branko Radulović kaže da su šokantne informacije koje su dobili prilikom posjeta predstavnika Europskog parlamenata, koji su objavili da je za Europsku uniju prioritet luka Ploče i infrastruktura koja se naslanja na nju, a ne luka Bar i autocesta Bar – Beograd, što će utjecati na financiranje projekta. "
[/quote]
– Nema niti jednog državnika s kojima sam u posljednje vrijeme razgovarala o gospodarskim pitanjima, a da nisam pri tom spomenula i riječku luku, koja će sigurno biti uključena u »mozaik« koji slažemo za 2010. godinu. Ovaj današnji ugovor za riječku luku uz otvaranje zaobilaznice čini dva lijepa događaja u Rijeci, koja su značajna ne samo za ovu regiju, nego i za cijelu zemlju. S našim potencijalima, znanjem i snagom možemo puno toga promijeniti i izgraditi gospodarski snažnu Hrvatsku, a ovih 189 milijuna biti će iznimno dobro uloženo, zaključila je Kosor.
http://www.novilist.hr/2009/12/24/projekt-prevazan-za-hrvatsku.aspx
i
Egipat od osamostaljenja Hrvatske pokazuje veliko zanimanje za koncesiju nad riječkom lukom (ZSE:LKRI-R-A) kako bi preko nje mogao plasirati svoju robu na zapadno tržište.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-egipat-zeli-gradnju-i-koncesiju,60022.html

Znaš mi ovdje pišemo o LKRI [bye] .

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Samo pogledaj koje države gravititaju Rijeci(cijela srednja Eu),a koje Pločama(Bih) pa mi objasni koja je to prednost? Ako nezna i u Rijeci se grade nova pristaništa.Osim toga pod luku rijeka spada i luka RAša čiji potenijal tek treba doci do izražaja. Prometna povezanost-neusporediva. Do ploča jos ni autoput nije dosao,a za Ri se gradi nova pruga. Samo ti čekaj novu najavu privatizacije,možda opet odu ploče na 6500.

pumpen sie bitte [wink]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Ja sam ušao u ovu dionicu još prošle godine i mislim ostat srednjeročno. U zadnjih par mjeseci je uglavnom bila mrtva, promet očajan, polako klizila prema dolje, u minusu sam.

Mislim da lokalno gledajući, u ovoj gospodarskoj situaciji Hrvatske, luka je prošla ok, bez nekih većih udara, tako da ne vjerujem da više može potonuti predaleko bez obzira na sve.

Inače u globalu dosta sam razočaran prema načinu upravljanja lukom, ali nije to jedina državna firma koja ima taj problem i preko koje se prepucavaju naši političari. Luka sa stvarno sa nevjerojatnim geostrateškim položajem, a po količinama tereta i upravljanju je stvarno jad i bijeda prema ostalim svjetskim lukama.

Ukratko puno gore nemože, a svaki pomak nabolje bi mogao podići cijenu dionice. 🙂

Moja prognoza:
kratkoročno – mrtvilo, jad i bijeda, uz povremene oscilacije gore – dolje
srednjeročno – do kraja godine pozitiva, svakako preko 200, možda i do 300 kn
dugoročno – ekplozija cijene nakon ulaska u EU i večeg udjela prviatnog vlasništa u upravljanju lukom

Pozdrav

Moj ulaz je 220 i nisam niti najmanje zabrinut jer se izgradio pun profila autoceste prema Mađarskoj jer je uveden vlak za Budimpeštu, jer u godini u kojoj je sva izgradnja stala država upucava 189 milijuna kuna, a radovi na proširenju luke počinju 01.02.2010,, gdje direktor luke izjavljuje da su konkurentniji od bilo koje luke sa sjevernog jadrana prema Mađarskoj, gdje ministar Kalmeta izjavljuje da je LKRI najvažnija luka u cro, ma šta o tome neki pričali, gdje gđa Kosor izjavljuje da je ona apsolutni prioritet hrvatskog gospodarstva, uostalom promet je u odnosu na 2008. pao samo za 13% i ovdje se ne radi o gubitašu koji treba kredite ili pomoć države da bi se možda izvukao. Definitivno jednas od najboljih kupnji,a budućnost će pokazati koliko će se zemalja za nju otimati jer ne zaboravimo svijet je izišao ili izlazi iz recesije, a samim time znači drastično povećanje prometa, a pogledajte njen geografski položaj, vrata zapada.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close