LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-za-novih-330-metara-obale-brajdice-189-milijuna-kuna,63979.html
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-promet-ove-godine-pao-13%25,63071.html

Imamo ove dvije nove i izvrsne vijesti, a dionica iz dana u dan pada, čini mi se da će do N.G. morati u nadoknadu

ako želiš rast ,čekaj lošu vijest,tada će jaki podignuti cijenu da izađu . [cool]
[/quote]
[thumbsup] [wink]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak




http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-za-novih-330-metara-obale-brajdice-189-milijuna-kuna,63979.html
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-promet-ove-godine-pao-13%25,63071.html

Imamo ove dvije nove i izvrsne vijesti, a dionica iz dana u dan pada, čini mi se da će do N.G. morati u nadoknadu

ako želiš rast ,čekaj lošu vijest,tada će jaki podignuti cijenu da izađu . [cool]
[/quote]
[thumbsup] [wink]
[/quote]
Na žalost to je istinito, ali neću se iskrcavati, ovo ću skupo prodati sa zadovoljstvom strancima [kiss]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Ima li lkri kakve šanse za privatizaciju ili da se radnicima dodjele dionice za neku siću. Neznam što bi bilo gore. Sjetimo se kad su Đurini(ddjh) radnici dobili svaki 748 dionica po 20 kn a cijena na tržištu je bila 300 kn. Znamo kakav pad se tada dogodio. Zato se bojim kupiti lkri. Ako netko nešto zna neka napiše. Hvala!

Lojtra @ nema podjele dionica….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Što mislite, hoće li LKRI još malo dolje ili je ovih 170 kn nekakvo lokalno dno? Jest da je pala lijepo s 250 kn pa mi nije bed da još nešto sitno rokne, ali ne bih baš da ode na 140 kn recimo. Opet, slušam neke priče da će obje luke iduće godine Vlada zbog krize privatizirati po hitnom postupku pa sad ne znam da li skidati s prodaje ili i dalje čekati na kupnji? [sad]

pametan čovjek vidi filiju i skloni se...

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/projekt-prevazan-za-hrvatsku.aspx


Što mislite, hoće li LKRI još malo dolje ili je ovih 170 kn nekakvo lokalno dno? Jest da je pala lijepo s 250 kn pa mi nije bed da još nešto sitno rokne, ali ne bih baš da ode na 140 kn recimo. Opet, slušam neke priče da će obje luke iduće godine Vlada zbog krize privatizirati po hitnom postupku pa sad ne znam da li skidati s prodaje ili i dalje čekati na kupnji? [sad]

Možda je odgovor na pitanje u članku kojeg je linkao kolega willheim, pogotovo ovaj dio:

"Nema niti jednog državnika s kojima sam u posljednje vrijeme razgovarala o gospodarskim pitanjima, a da nisam pri tom spomenula i riječku luku, koja će sigurno biti uključena u »mozaik« koji slažemo za 2010. godinu. Ovaj današnji ugovor za riječku luku uz otvaranje zaobilaznice čini dva lijepa događaja u Rijeci, koja su značajna ne samo za ovu regiju, nego i za cijelu zemlju. S našim potencijalima, znanjem i snagom možemo puno toga promijeniti i izgraditi gospodarski snažnu Hrvatsku, a ovih 189 milijuna biti će iznimno dobro uloženo, zaključila je Kosor."

Meni ovo zvuči kao najava privatizacije u 2010.!
Obzirom da se lučka uprava ne može privatizirati, a ni sama luka kao takva jer je pomorsko dobro, jedino što bi moglo biti privatizirano i uključeno u "mozaik" za 2010. je dioničko društvo LKRI koje je koncesionar gotovo cijelog tog prostora, a u kojem država ima preko 80% dionica. Ovdje bi država mogla uzeti veliku lovu i to brzo [rolleyes]

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!


http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/projekt-prevazan-za-hrvatsku.aspx


Podsjećamo da se radi o dijelu projekta Rijeka Gateway, koji je »težak« čak 189 milijuna kuna koje je osigurala Svjetska banka i skojom je ugovor potpisan još prošle godine
Projekt vrijedan 189 milijuna kuna, a niti jedne poslovne novine ništa ne pišu nego takve stvari saznajemo iz "Novog Lista", vjerojatno je to slučajno [lol]
Svejedno, u tišini je počelo skupljanje

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima



Što mislite, hoće li LKRI još malo dolje ili je ovih 170 kn nekakvo lokalno dno? Jest da je pala lijepo s 250 kn pa mi nije bed da još nešto sitno rokne, ali ne bih baš da ode na 140 kn recimo. Opet, slušam neke priče da će obje luke iduće godine Vlada zbog krize privatizirati po hitnom postupku pa sad ne znam da li skidati s prodaje ili i dalje čekati na kupnji? [sad]

Možda je odgovor na pitanje u članku kojeg je linkao kolega willheim, pogotovo ovaj dio:

"Nema niti jednog državnika s kojima sam u posljednje vrijeme razgovarala o gospodarskim pitanjima, a da nisam pri tom spomenula i riječku luku, koja će sigurno biti uključena u »mozaik« koji slažemo za 2010. godinu. Ovaj današnji ugovor za riječku luku uz otvaranje zaobilaznice čini dva lijepa događaja u Rijeci, koja su značajna ne samo za ovu regiju, nego i za cijelu zemlju. S našim potencijalima, znanjem i snagom možemo puno toga promijeniti i izgraditi gospodarski snažnu Hrvatsku, a ovih 189 milijuna biti će iznimno dobro uloženo, zaključila je Kosor."

Meni ovo zvuči kao najava privatizacije u 2010.!
Obzirom da se lučka uprava ne može privatizirati, a ni sama luka kao takva jer je pomorsko dobro, jedino što bi moglo biti privatizirano i uključeno u "mozaik" za 2010. je dioničko društvo LKRI koje je koncesionar gotovo cijelog tog prostora, a u kojem država ima preko 80% dionica. Ovdje bi država mogla uzeti veliku lovu i to brzo [rolleyes]
[/quote]



http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/projekt-prevazan-za-hrvatsku.aspx


Podsjećamo da se radi o dijelu projekta Rijeka Gateway, koji je »težak« čak 189 milijuna kuna koje je osigurala Svjetska banka i skojom je ugovor potpisan još prošle godine
Projekt vrijedan 189 milijuna kuna, a niti jedne poslovne novine ništa ne pišu nego takve stvari saznajemo iz "Novog Lista", vjerojatno je to slučajno [lol]
Svejedno, u tišini je počelo skupljanje

[/quote]
ovo je dionica za investiranje a ne za trejdanje….za onog koji kupuje buducnost…imali smo prodavaca od nekoliko tisuca komada….dali je zavrsio ,neznamo….top 10 bez promjene …

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Meni je nešto LKRI danas uletjelo čekanjem na bidu, ali čini mi se da je taj završio s rasprodajom za sada, ima na 170,xx preko 300 komada na kupnji još od jutra ali više ne poklapa bid. Da li je prodao sve što je namjeravao ili će ostatak prodavati tek na višim razinama (iznad 200 kn) ostaje da vidimo.

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!

Dragi moji !

Jadan sam i mali hrvatski poduzetnik. Nemogu doć u priliku da im kažem par pametnih pa ću iskoristit ovaj forum. Tiče se i budućnosti ove dionice, makar je nemam i želim joj sve najbolje…

Ovako priča kreće. Brodom naručio neke pumpe iz Kine. 250 kg nije neka kilaža al brodom s krajnjom destinacijom do Zagreba 150 $, a avionom 2000 $ pa reko ko ga hebe nek čekaju pumpe kad ja čekam njih. Naravno naglasih kosookima da luka Rijeka bude iskrcaj, itd. Danas 2,5 mjeseca kasnije, i još na badnjak evo moje robe u Kopru u Sloveniji. Kažu, no problem, doć će ona do Zagreba al daj još 251 € za troškove iskrcaja ?!?! Kad vide uplatu puštaju robu. Imali smo jedan muški telefonski razgovor na sva tri jezika (engleski je treći) gdje sam im rekao da koju p.m. se guraju u preuzimanju robe kad se radi o drugoj državi. Ako to već radite onda iskrcajte o svom trošku. I gdje je greška. Pa u HGK, Kosorici, Vladi i svim tim lutačima po svjetu koji nisu uspjeli izborit ni to da nas nađu na karti kad već sloveniju vide (namjerno malim slovom). Hebiga sad moram platit i molit se da još ne dignu cjenu, a da meni daju Luku Ploče na godinu dana otvorio bi poslovnice na 4-5 bitnih mjesta na kugli od kojih je Shangai jedna. Posao dostave se očito tamo dogovara. Usporedite molim 150 $ brodom Shangai-Kopar i onda 400 $ iskrcaj Slovenca s viljuškarom i utovar na kamion kištre od 250 kg. Naravno da se isplati zajebat hrvašku po stoti put. (Glasat ću za Tuđmana jer hoću svoju državu).

Hrvoje Smuđ
dir. tvrtke Ponto projekt d.o.o.
Zagreb, 091/503-2975

Po podacima iz 2008. Luka Koper je imala ova predstavništva:
INFINITY LOGISTICS AND TRANSPORT Sdn.Bhd. No 2, Jalan Kasuarina 8/KS07, 41200 Klang, Selangor, Malezija (Choe Mae Fong, tel.: 0060333252926, fax: 0060333251023, e-mail: info@infinity.com.my)
LUKA KOPER – Predstavništvo Opernring 1/R/4, 1010 Dunaj, Avstrija (Miran Petrinja, tel.: 00431586419420, fax: 00431586419421, e-mail: wien.office@luka-kp.si)
LUKA KOPER – Predstavništvo Logodi utca 34a/III, 1012 Budimpešta, Madžarska (Marko Gabrijelčič, tel.: 003612120000, fax: 003612120001, e-mail: budapest.office@lukakoper.hu)
LUKA KOPER – Predstavništvo Konrad-Zuse-Platz 1Hans Schwindt Strasse 11, 81829 München, Nemčija (Mitja Dujc, tel.: 00498945108879, fax: 0049894510887920, e-mail: muenchen.office@luka-kp.si)
Predstavništvo za Bolgarijo 3 Vitoshka Zornica str., Sekcia 6, ap4, 1415 Sofia, Bolgarija (Ivo Konstantinov, tel.: 00359897818770 , fax: 0035924706485, e-mail: Ivo.Konstantinov@luka-kp.si)
Predstavništvo za Romunijo Calea Cometei 4 , 300208 Arad, Romunija (Ivo Konstantinov, tel.: 0040728596198 , fax: 0040356459284, e-mail: ivo.konstantinov@luka-kp.si)
SLOVENIJA TRADE Urešova 1384/8, 14800 Praga 4, Češka Republika (Boris Kroupa, tel.: 00420271914417, fax: 00420271914412, e-mail: b.kroupa@slotrade.cz)

a LKRI:
Predstavništvo Luke Rijeka d.d. – BEOGRAD
LUKA KONZULTING
Gđa: Dragica Pikula
Adresa: Nemanjina 4/1
11 000 Beograd, Jugoslavija
Tel/Fax: 00 381 11 2643 220

e-mail: dragapikula@sezampro.yu

Predstavništvo Luke Rijeka d.d. – BUDIMPEŠTA
gosp. Nenad Signorini
V., Szep 5/II/1
1053 BUDAPEST
Telefon +361 338 27 26
Fax: +361 318 07 00
e-mail: nenad.signorini@lukarijeka.hr

S obzirom na vrlo sličan geografski položaj ne treba biti previše pametan i LKRI treba samo otvoriti predstavništva gdje imaju i Koprani, meni bi to otprilike izgledalo kao i borba između T-com i VIP-a na našem tržištu mobilnih operatera. Na žalost LKRI je u većinskom državnom vlasništvu i izgleda da će se predstavništva otvarati tek kad se privatizira, a ja se iskreno nadam da se u tome varam.
S obzirom na ovolika ulaganja o kojima se piše ovih dana, nadam se da će biti dovoljno pametni i nešto tako pokrenuti i slažem se sa kolegom emojnarode otvaranje predstavništva na dalekom istoku bi bio jackpot (gdje se proizvodi sportska oprema najuglednijih marki i ne samo to), međutim ipak nije sve baš tako crno jer egipćani već odavno na nju pikiraju (da ne postam ponovno tekst u svezi toga).

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close