LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 05:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,65
161
21
7,65
7,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Da, ubrzo, nakon izbora, jer Mesić u svom dugogodišnjem mandatu nije uspio ništa kvalitetno dogovorit za hrvatsku privredu( osim za sebe), počevši od Libije ( u bolja vremena) pa do danas(kad je nešto kvalitetno vrlo upitno)
I zar su ovi u upravi luke toliko nesposobni da umjesto koncesija(to može i moja mala) ne ponude kvalitetne ugovore kao i ostali normalni svijet. Čak su i visoke škole za to završili pa misle da su bogom dani. A za što? Za gluposti bez odgovornosti. Jadni mi s takvima.



Ima kakve šanse ovdje za skoru privatizaciju? Neke priče oko toga opet su vrlo aktualne, a kako je država u ogromnoj besparici (u 1Q 2010. ddolazi 10 milijardi kuna za otplatiti), ne izgleda mi nemoguće, pogotovo što tu država ima oko 85% vlasništva i može LKRI zdilat na brzaka. [rolleyes]


Ja čak mislim da će se ići na nivo pojedinih terminala u luci.

npr. kontejnerski terminal u Rijeci operira tvrtka Jadranska vrata d.o.o koja je tvrtka kćer LKRI. Ideja je da novi zapadni terminal (ZG obala) također ima svog operatera. To bi mogla biti recimo tvrtka koja je u sastavu nekog velikog svjetskog brodara koji bi onda vjerojatno brinuo i za teret.
Terminal za rasuter terete može operirat neko treći itd.

Mislim da ste obojica na dobrom tragu, možda niste dovoljno pratili što se zbivalo, pa evo nekih linkova. Pričalo se o tome detaljnije na proljeće 2008 ako me pamet služi, a moglo bi sudeći po ovome postati vrlo aktualno.

Vaš link

Vaš link

Po mojoj " tehničkoj analizi "…danas je završen prekrcaj simbolične hiljadarke,i kreće skok pump do 220,onda forsirani na 230…i onda,tko zna,možda opet nazad na 210,to ovisi o ostatku tržišta.

Ako sam u krivu,do kraja tjedna smo na 160,kad je krenula ona prva simbolična 1000 ica.

Ako ništa drugo,moći ću reći – rekao sam Vam :-))))) ( jedna od varijanti će biti točna.)

Jeli pesimista nakrcan dionicama Optime - Optimista ?


Po mojoj " tehničkoj analizi "…danas je završen prekrcaj simbolične hiljadarke,i kreće skok pump do 220,onda forsirani na 230…i onda,tko zna,možda opet nazad na 210,to ovisi o ostatku tržišta.

Ako sam u krivu,do kraja tjedna smo na 160,kad je krenula ona prva simbolična 1000 ica.

Ako ništa drugo,moći ću reći – rekao sam Vam :-))))) ( jedna od varijanti će biti točna.)


evo i druga 1000 ica….netko mora van…. [tongue] bid je tu pa neka sipa….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Spominjali ste koncesije e pa ovako to rade ameri :
Vaš link

ni vrit ni mimo..oće netko van,ali mu se neda…

ps: to je napravio samo zato da ja ne budem u pravu [angry]

Jeli pesimista nakrcan dionicama Optime - Optimista ?

ovo sipanje po bidu ,cca 150 komada…ima li jos toga???? [proud]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Ne znam kad je zadnji put dionica lkri bila ispod vrijednosti dionice jdpl. Ovo nije dobro!

Zanimljivo je da je IGH s državom sklopio ugovor o projektiranju nove nizinske pruge Rijeka – Zagreb, vrijedan 74,9 milijuna kuna.
http://www.jutarnji.hr/tajne-veze-mocne-ministrice-i-hac-a–u-milijunskom-biznisu-kljucni-su-ljudi-marine-matulovic-dropulic/380637/

Članak je napad na ministricu Dropulić, međutim ovo gore je vrlo interesantno, ako to krene…

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

hehehe..ovakve prilike za kupnju više neće biti.

Jeli pesimista nakrcan dionicama Optime - Optimista ?

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-promet-ove-godine-pao-13%25,63071.html


http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-promet-ove-godine-pao-13%25,63071.html

Vukorepa je rekao da su od Hrvatskih željeznica dobili jamstvo da će ponuditi konkurentnu cijenu prijevoza, a ta luka, dodao je, želi ostvariti "bolje tarife za organizatore transporta" od onih između Kopra i Budimpešte.

Ovo je jako dobra vijest za LKRI.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close