LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 16:10
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,55
619
82
6,05
7,70
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

– Vlasnik Cosco Groupa je kineska država, a jedan od glavnih ciljeva kompanije je rad u funkciji izvoza kineske robe. Očekujemo da će Rijeka dugoročno jačati pripadajući prometni pravac i servis prema zemljama zaleđa, prvenstveno Srbiji, BiH i Mađarskoj, jer možemo ponuditi najbolje uvjete za kontejnere Cosca prema ovim destinacijama. Ujedno je za nas posebno važno što su u uvjetima krize svi brodari ostali u Rijeci, pored čega smo dobili ovog uglednog i moćnog partnera iz Kine, ističe Manfreda, koji dodaje kako je Cosco u Rijeci osnovao i svoju agenciju što također potvrđuje namjeru trajnijeg vezivanja tvrtke uz riječku luku. JOS MALO ,DA NE ZABORAVIMO……

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

netko se malo naljutio, 1050 komada napad na bid

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

malo smo pali -7,29%. Što, zar nema više municije za po bidu? Ah, nisu niti naši menadžeri što su nekoć bili. [rolleyes]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Rijeka sve bliža Kopru
Luka Rijeka promet je od 2000. godine povećala čak za 50 posto, no i dalje ima neriješen problem prostora
RIJEKA – Iako se posljednjih godina približila prometu Kopra riječka luka i dalje se nalazi na čvrstom trećem mjestu na Sjevernom Jadranu, a tako će ostati i ove krizne godine, koju bi Rijeka trebala okončati sa gotovo 12 milijuna tona tereta, dok bi Kopar trebao imati blizu 15 milijuna tona. Pritom treba uzeti u obzir da je riječ o okvirnim i neslužbenim procjenama. Ubjedljivo prva, prvenstveno zbog tradicionalno velikog tekućeg tereta ostaje talijanska luka Trst, gdje se očekuje oko 45 milijuna tona.

Kretanja prometa u lukama Sjevernog Jadrana u posljednjih nekoliko desetljeća ukazuju na neke prilično zanimljive trendove. Preko riječkog prometnog pravca prolazilo je 1990. godine više od trećine ukupnog prometa sjevernojadranskih luka (oko 20 milijuna tona) da bi u 2000. godini ovaj udio iznosio tek 14,4 posto, jer se i promet u Rijeci doslovno prepolovio. Od te godine do danas promet riječke luke porastao je oko 50 posto, a time je porastao i udio u ukupnom prometu na sjevernojadranskom prometnom pravcu na 19 posto.

Kontejnerski promet također raste, pa su prošle godine Trst, Rijeka i Kopar zajedno odradili oko 800.000 TEU-a od čega je u Rijeci bilo oko 169.000 TEU-a, a u Kopru i Trstu nešto više od 300.000 TEU-a. Reklo bi se da ni te brojke nisu previše afirmativne za Rijeku, ali samo dok se ne uzme u obzir da je u razdoblju od 1999. do 2008. godine kontejnerski promet riječke luke porastao sa 6.866 TEU-a na 169.000 TEU-a, što je povećalo i njegov udio na sjevernojadranskom prometnom pravcu sa 2,5 na oko 20 posto.
Rijeka se polako približava Kopru, ali to nažalost uopće ne znači da će se uskoro vratiti situacija s početka devedesetih godina prošlog stoljeća kada je Kopar predstavljao malu i relativno nerazvijenu luku u odnosu na Rijeku. Najveća hrvatska luka i dalje ima neriješen problem prostora, pa tako i dalje zauzima desetak puta manju površinu od Kopra, pored čega je sve očitije kašnjenje u realizaciji važnih investicija, prije svega onih u širenju postojećih kontejnerskih termina (Brajdica), kao i onih u gradnji novih terminala (Zagrebačka obala). Kasni se i sa širom strategijom prometa, pa se i dalje ne zna hoće li i kada, luka preseliti izvan grada, na Krk ili neku drugu lokaciju. To bi moglo biti poznato iduće godine kad se završi Prostorno-prometna studija Primorsko-goranske županije. Sve je manje realna i ravničarska pruga u uvjetima opće štednje i rezanja investicija, iako je gradnja pruge Rijeka – Zagreb – Botovo daleko važnija i isplativija od bilo koje autoceste u državi. Bez nje je realno nemoguće govoriti o nekom ozbiljnijem razvoju riječkog prometnog pravca.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/rijeka-sve-bliza-kopru.aspx

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


malo smo pali -7,29%. Što, zar nema više municije za po bidu? Ah, nisu niti naši menadžeri što su nekoć bili. [rolleyes]

ovo najvise volim ,ISTRESANJE PO BIDU…. [rolleyes] sve manje dionica u eteru…..pogledati ff manje od 10% ,poceo sam drukati kao ivana 7 …al cinjenice su tu…. [cool]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Sad kad se Vukorepa opet posveti više luci nego 3maju valjda će se ta silna energija za promjenom očitovat u poslovanju te odrazit na dionicu.
Ili će po onoj da je lakše tuđim klatit….

Zadarsku Luku neprijateljski preuzela Luka Koper

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/zadarsku-luku-neprijateljski-preuzela-luka-koper%3f,61692.html



malo smo pali -7,29%. Što, zar nema više municije za po bidu? Ah, nisu niti naši menadžeri što su nekoć bili. [rolleyes]

ovo najvise volim ,ISTRESANJE PO BIDU…. [rolleyes] sve manje dionica u eteru…..pogledati ff manje od 10% ,poceo sam drukati kao ivana 7 …al cinjenice su tu…. [cool]
[/quote]

Ima kakve šanse ovdje za skoru privatizaciju? Neke priče oko toga opet su vrlo aktualne, a kako je država u ogromnoj besparici (u 1Q 2010. ddolazi 10 milijardi kuna za otplatiti), ne izgleda mi nemoguće, pogotovo što tu država ima oko 85% vlasništva i može LKRI zdilat na brzaka. [rolleyes]

Hrvatska ulazi u EU glasovima 30% biračkog tijela. 70% birača nije dalo svoj glas za ulazak u EU!


Zadarsku Luku neprijateljski preuzela Luka Koper

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/zadarsku-luku-neprijateljski-preuzela-luka-koper%3f,61692.html

kakve to veze ima s lukom ri

Ima kakve šanse ovdje za skoru privatizaciju? Neke priče oko toga opet su vrlo aktualne, a kako je država u ogromnoj besparici (u 1Q 2010. ddolazi 10 milijardi kuna za otplatiti), ne izgleda mi nemoguće, pogotovo što tu država ima oko 85% vlasništva i može LKRI zdilat na brzaka. [rolleyes]

meni se čini realnija opcija davanje luke u koncesiju, samo pitanje je po kojim uvjetima i kojoj cijeni

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Ja čak mislim da će se ići na nivo pojedinih terminala u luci.

npr. kontejnerski terminal u Rijeci operira tvrtka Jadranska vrata d.o.o koja je tvrtka kćer LKRI. Ideja je da novi zapadni terminal (ZG obala) također ima svog operatera. To bi mogla biti recimo tvrtka koja je u sastavu nekog velikog svjetskog brodara koji bi onda vjerojatno brinuo i za teret.
Terminal za rasuter terete može operirat neko treći itd.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Zadarsku Luku neprijateljski preuzela Luka Koper

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/zadarsku-luku-neprijateljski-preuzela-luka-koper%3f,61692.html

kakve to veze ima s lukom ri
[/quote]
Nema, ali istovremeno se prodaje luka Bar
http://limun.hr/main.aspx?id=529682&Page=1
,a što se tiče Rijeke
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-egipat-zeli-gradnju-i-koncesiju,60022.html
i
Nakon izgradnje cestovne mreže, na kojoj je potpredsjednik EIB-a čestitao Hrvatskoj, trebala bi uslijediti obnova i modernizacija željezničke mreže, osobito za prijevoz tereta, potvrđeno je tijekom susreta.
http://business.hr/hr/Naslovnica/Ekonomija/Mesic-zahvalio-EIB-u-na-1-7-milijardi-eura
Kad se krene u obnovu željeznica evo i jačeg pritiska stranaca na LKRI.

Ubrzo ćemo biti pametniji,ali luke su svakako in, što se po ZSE ne može zaključiti.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

New Report

Close