LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Oprostite kolege inverter, hoću i želim, samo moram odgovoriti kad se netko argumentirano raspravljas sa mnom, što je baš lijepo, za promjenu.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

@K-PAX

trava, 17.11.2009. u 21:18
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?

Kolega svratite malo u Ploče pa ćete viditi kakav se kontenjerski terminal gradi ja ću vam reći takav da će ga se postidi i Luke veće od LKRI jedno sto puta.

Planira se godišnje pretovarati preko 400 000 tisuća kontenjera sa dvadesetak ljudi, biti će jedan od namodernijih u Europi a biti će gotov iduće godine, gradi se obala na koju će pristajati brodovi nosivosti veće od 100 000 tona, ne kažem ja da LKRI ne valja ali jedno je činjenica dok se LKPC širi LKRI stoji u mjestu, njihovo tržište nije isto tako da jedna drugoj nisu neka konkurenkcija što i nije tako loše i obadvi će u narednim godinama imati posla i preko glave.

Evo pogledajte malo najave brodova u LKPC posla je svaki dan sve više a najave su jako dobre

Vaš link



@K-PAX

K-PAX, 17.11.2009. u 21:45
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?

Kolega svratite malo u Ploče pa ćete viditi kakav se kontenjerski terminal gradi ja ću vam reći takav da će ga se postidi i Luke veće od LKRI jedno sto puta.

Planira se godišnje pretovarati preko 400 000 tisuća kontenjera sa dvadesetak ljudi, biti će jedan od namodernijih u Europi a biti će gotov iduće godine, gradi se obala na koju će pristajati brodovi nosivosti veće od 100 000 tona, ne kažem ja da LKRI ne valja ali jedno je činjenica dok se LKPC širi LKRI stoji u mjestu, njihovo tržište nije isto tako da jedna drugoj nisu neka konkurenkcija što i nije tako loše i obadvi će u narednim godinama imati posla i preko glave.

Evo pogledajte malo najave brodova u LKPC posla je svaki dan sve više a najave su jako dobre

Vaš link
[/quote]
Kolega trava,
ja također vjerujem da je budućnost LKPC dobra i ne podcjenjujem tvrtku, a niti dionicu. Trenutno mislim da je to bolja dionica od LKRI.
Što se tiče razvoja, slažem se da trenutno LKRI stoji na mjestu, ali ponavljam zbog naših Hrvatskih budalaština i politike. Nisu Mađari, Talijani, Austrijanci i drugi bili bedasti zadnjih 100 godina pa tamo ulagali. Sve što sada vrijedi u LKRI su napravili još Mađari. Toliko o razvoju LKRI.
Svejedno, dugoročno, budućnost je neupitna i svijetla. Pokrenut je zamašnjak, samo on se jako sporo sada okreće. ALI kada krene, samljet će sve pred sobom.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



@K-PAX

plavi, 17.11.2009. u 21:49
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?

Kolega svratite malo u Ploče pa ćete viditi kakav se kontenjerski terminal gradi ja ću vam reći takav da će ga se postidi i Luke veće od LKRI jedno sto puta.

Planira se godišnje pretovarati preko 400 000 tisuća kontenjera sa dvadesetak ljudi, biti će jedan od namodernijih u Europi a biti će gotov iduće godine, gradi se obala na koju će pristajati brodovi nosivosti veće od 100 000 tona, ne kažem ja da LKRI ne valja ali jedno je činjenica dok se LKPC širi LKRI stoji u mjestu, njihovo tržište nije isto tako da jedna drugoj nisu neka konkurenkcija što i nije tako loše i obadvi će u narednim godinama imati posla i preko glave.

Evo pogledajte malo najave brodova u LKPC posla je svaki dan sve više a najave su jako dobre

Vaš link
[/quote]

Evo vidite kada se znalac, očiti, javi na temi.
Ja sam se skamenio jer ovo nisam niti znao oko kontejnera.

Uvažavajući ovo što je pisao K-Pax da LKRI trenutno 150.000 kontejnera godišnje, a da je to najprofitabilniji dio cijele priče, a da jke plan kod LKPC 400.000 kontejnera, onda je to jednostavno fascinantno.

Kolega trava, hvala na maloj školi, niti ne znate što ste napravili upravo.

[rolleyes]

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]




@K-PAX

trava, 17.11.2009. u 21:54
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?

Kolega svratite malo u Ploče pa ćete viditi kakav se kontenjerski terminal gradi ja ću vam reći takav da će ga se postidi i Luke veće od LKRI jedno sto puta.

Planira se godišnje pretovarati preko 400 000 tisuća kontenjera sa dvadesetak ljudi, biti će jedan od namodernijih u Europi a biti će gotov iduće godine, gradi se obala na koju će pristajati brodovi nosivosti veće od 100 000 tona, ne kažem ja da LKRI ne valja ali jedno je činjenica dok se LKPC širi LKRI stoji u mjestu, njihovo tržište nije isto tako da jedna drugoj nisu neka konkurenkcija što i nije tako loše i obadvi će u narednim godinama imati posla i preko glave.

Evo pogledajte malo najave brodova u LKPC posla je svaki dan sve više a najave su jako dobre

Vaš link
[/quote]
Kolega trava,
ja također vjerujem da je budućnost LKPC dobra i ne podcjenjujem tvrtku, a niti dionicu. Trenutno mislim da je to bolja dionica od LKRI.
Što se tiče razvoja, slažem se da trenutno LKRI stoji na mjestu, ali ponavljam zbog naših Hrvatskih budalaština i politike. Nisu Mađari, Talijani, Austrijanci i drugi bili bedasti zadnjih 100 godina pa tamo ulagali. Sve što sada vrijedi u LKRI su napravili još Mađari. Toliko o razvoju LKRI.
Svejedno, dugoročno, budućnost je neupitna i svijetla. Pokrenut je zamašnjak, samo on se jako sporo sada okreće. ALI kada krene, samljet će sve pred sobom.
[/quote]
Potpuno se slažem sa vama da je budućnost LKRI neupitna a tržište će svakim danom biti sve veće a time i profitabilnost ove Luke.

što se tiče 2007. godine u riječkoj luci ostvareno je 13,2 milijuna tona tereta, što je najviše u povijesti Rijeke, a od toga je 7,5 milijuna tona tekućeg tereta i 5,7 milijuna tona suhog tereta.

RIJEKA GATEWAY PROJEKT 2

dovršetak gradnje – projekt obale – kapacitet luke

2011. – dodatnih 300 m Brajdice – 350.000 TEU

2013. – 680 m Zagrebačke obale – milijun TEU

Bakar Gateway projekt vrijedan 70 milijuna eura

Po istom principu viđenom u Rijeci, Lučka uprava i Svjetska banka kreću prema bakarskom bazenu. Intenzivno se priprema Bakar Gateway projekt u suradnji s bakarskim lokalnim vlastima s ciljem uređenja bivšeg platoa koksare na kojem se planiraju povećati površine za lučku djelatnost na ro-ro terminalu, pored čega će se urediti i novi gradski sadržaji namijenjeni mještanima Bakra. Dodatnih 70 milijuna eura investicije dogovarat će se također sa Svjetskom bankom, a tim sredstvima, osim investicija u Bakru, predviđa se i uređenje te modernizacija luke Raša u Istri, gdje se iz Rijeke seli praktično sav promet drva. Dugoročno se također planira završetak modernizacije terminala za rasute terete u Bakru, koji bi morao dobiti zatvoreni sustav transporta od broda do skladišta.

[bye]

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich

Danas već postoje brodovi koji nose po 12 000 kontejnera. Da je samo jednog staviti na rutu do Jadrana bilo bi veselje. Gledao sam prije neke godine francusku emisiju o moru "Talassa" i u svakoj su bile prestavljene po jedna luka Šangaj, Petersburg, Hamburg i NY. To se jednostavno neda prepričati. Da ti mozak stane. Rus na kranu ima 1500$, Amer oko 7000$ i još kaže da kad mu treba stisne i preko 10000$
Jedini limit u količini posla mu je to što mora spavati inače… Ovi u Hamburgi rone pod svaki brod iz JA dok Kolumbijci iskaču iz kontejnera sa perajama i odjelom ali su predugo bili ukočeni pa su malo spori u hladnom moru itd. Uglavnom 300 čuda.

who dares, wins

http://www.seebiz.eu/cg/kompanije/transport/milutin-mrkonjic-srpske-i-italijanske-kompanije-zajedno-na-luku-bar,61212.html

Nije direktno vezano za LKRI, ali čini se da su luke postale hit [thumbsup]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

http://www.vjesnik.hr/html/2009/10/09/Clanak.asp?r=tem&c=1

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


\




Luka Ploče ima pretovar 4,1 milijun tona, a Luka Rijeka 2,7 milijun tona. ALi Luka Ploče planira to povečati na 15 milijuna tona!!!

PA tko je mercedes a tko zastava?
Ja bih rekao ovako, Luka Rijeka je mercedes po diskontu, a Luka Ploče je mercedes po cijeni zastave.

lp


Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!

Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.

http://www.poslovni.hr/104976.aspx

Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.

Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]

Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?

lp

[/quote]
Kolega Plavi, da li vi provjerite kada podatke koje komentirate na forumu i na temelju kojih izvlačite svoje zaključke koje ovdje iznosite?

Promet LKRI u 2007. godini je bio 5,5 mio tona.
http://www.poslovni.hr/65255.aspx

Glede budućeg poslovanja, znate li koji je teret najprofitabilniji u poslovanju luke?
Kontejneri.
Znate li koliko kontejnera pretovara LKRI sada? cca 150.000 godišnje (detalje imate u ovim člancima)
Znate li koliko radi Kopar? cca 350.000 Trst? nešto manje od Kopra.

Sve tri luke zajedno (Rijeka, Kopar, Trst) rade cca 700-800 000 kontejnera.
Znate koliko radi samo Hamburg? cca 8-10 milijuna.
E sad..jeste čuli kad za RGP projekt?
Znate li kakav se kapacitet planira u Luci Rijeka?
cca 400.000-500.000 kontejnera na zapadnom terminalu (Brajdica) i cca 700.000 kontejnera na istočnom (ZG obala)
Dakle cca 1,2 milijun kontejnera. Pomnožite to sa cijenom po kontejneru (imate negdje gore u postu)

Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?

Ajde sad malo još jednom razmislite o budućim kapacitetima i pretovaru (a shodno tome i prihodima i dobiti ovih luka)

Ponavljam, sva sranja u LKRI dolaze od države i politički instaliranog managementa.

P.S.
nemam ni jednu dionicu ni LKRI ni LKPC
[/quote]

Kolega baratajmo činjenicama, ja sam prenio ono što piše u stručno napisanom članku.
I što je tu nejasno?

Vidim da o Luci Rijeka znate dosta, ali o Luci Ploče puno manje.
A sve vam lijepo piše u tekstu.

PA zapamtimo današnje cijene dionica i sretnimo se ovdje recimo za 6 mjeseci, može?

Evo još jednom članak, pa neka čitateljstvo presudi.
lp
[/quote]
PLAVI @ Kontejnerski terminal riječke luke ostvario je u posljednjih deset godina povećanje pretovara kontejnera s 12.000 na 170.000, što je najveće povećanje obima tog posla u cijeloj Europi. Povećanju konkurentnosti riječkog prometnog pravca iznimno će pridonijeti i gradnja nizinske pruge Rijeka – Zagreb – Botovo (na mađarskoj granici) u dužini od 296 kilometara. To bi povećalo pretovar u toj luci sa sadašnjih 12 milijuna tona na više od 30 milijuna tona tereta te pretovar milijun kontejnera godišnje. Time bi Rijeka postala vodeća luka na Jadranu.

ovdje su cinjenice @

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


….
PA zapamtimo današnje cijene dionica i sretnimo se ovdje recimo za 6 mjeseci, može?
….

Apsolutno.
Evo da se ne zaboravi na dan 18.11.2009:

—————zaključna——–prosječna
LKPC-R-A — 1.790,02——–1.824,53
LKRI-R-A——-215,00 ——–217,43
***********************************************
OMJER ——–8,325 ———8,391

Budemo s vremena na vrijeme vidjeli kako će se stvari razvijati i tko će bolje proći, onaj tko uloži određeni iznos u dionicu jednu ili drugu.
Vi ste tvrdili da je LKPC fundamentalno duplo podcjenjena, ili da je LKRI duplo precjenjena u odnosu na LKPC i da će se taj GAP sigurno zatvoriti.
Ja tvrdim da postoji debeli razlog zašto se ove dionice ovako trže i taj razlog je budući potencijal i da je to ugrađeno u ove cijene.
Biti će oscilacija u cijeni s obe strane, ali ja tvrdim da se ovaj omjer neće bitno promijeniti u budućnosti.
Dapače tvrdim da je veća vjerojatnost da taj omjer bude još bolji u korist LKRI.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Super su mi ovi postovi kada se spominje sto ce biti za 10 godina, a dionicu ne drzite ni 10 dana [lol]

WWW.THEVENUSPROJECT.COM

New Report

Close