Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,56 | 922 | 122 | 7,00 | 7,55 | -1,31% |
Veleštovani kolega Fedya, ako ste željeli nasmijati publiku, mislim da za to nije prikladna tema, imate na temi ležerno, možda preporuka za novi temu:
Šale i došalice.
Pa lijepo sam vam boldao da Luka Ploče namjerava povečati promet sa 4 na 15 mil. tona godišnje, kako će to utjecati na RDG molim Vas lijepo?
Ako laže Uprava Luke Ploče, lažem i ja.
lp
Kolega plavi već sam vam odgovorio na to pitanje ali ću ponoviti.
Što se tiče vašeg pitanja kako će planirano povećanje pretovara u Luki Ploče utjecati na RDG moram vas pitati da li mislite da će se planirana povećanja pretovara u RDG-u voditi pod AOP33a-Dugoročni golub na grani ili pod AOP33b-Kratkoročni mačak u vreći?
Ne ulazeć u vašu raspru evo kako LKPC povećava promet:
Budući da kolega Plavi pomno proučava svaku dionicu ostavljam dio posla i njemu.Nek izračuna ovogodišnje povećanje prometa.
Pa lijepo sam vam boldao da Luka Ploče namjerava povečati promet sa 4 na 15 mil. tona godišnje, kako će to utjecati na RDG molim Vas lijepo?
Ako laže Uprava Luke Ploče, lažem i ja.
lp
Kako će ovogodišnji brojevi utjecat na RDG?
Stipe Mesić: Luka Rijeka treba cargo centar u Zračnoj luci Zagreb i dobru prugu
Stipe Mesić: Luka Rijeka treba cargo centar u Zračnoj luci Zagreb i dobru prugu
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/mesic-luka-rijeka-treba-cargo-centar-u-zracnoj-luci-zagreb-i-dobru-prugu,61248.html
‘Proveden je natječaj, netko je pobjedio, ali nakon toga je sve zastalo’, istaknuo je Mesić.
Nešto pametno i konkretno od Mesića, a ubacio je i obaveznu pošalicu na račun Jure R. [thumbsup]
Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!
Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.
http://www.poslovni.hr/104976.aspx
Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.
Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]
Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?
lp
[/quote]
Kolega Plavi, da li vi provjerite kada podatke koje komentirate na forumu i na temelju kojih izvlačite svoje zaključke koje ovdje iznosite?
Promet LKRI u 2007. godini je bio 5,5 mio tona.
http://www.poslovni.hr/65255.aspx
Glede budućeg poslovanja, znate li koji je teret najprofitabilniji u poslovanju luke?
Kontejneri.
Znate li koliko kontejnera pretovara LKRI sada? cca 150.000 godišnje (detalje imate u ovim člancima)
Znate li koliko radi Kopar? cca 350.000 Trst? nešto manje od Kopra.
Sve tri luke zajedno (Rijeka, Kopar, Trst) rade cca 700-800 000 kontejnera.
Znate koliko radi samo Hamburg? cca 8-10 milijuna.
E sad..jeste čuli kad za RGP projekt?
Znate li kakav se kapacitet planira u Luci Rijeka?
cca 400.000-500.000 kontejnera na zapadnom terminalu (Brajdica) i cca 700.000 kontejnera na istočnom (ZG obala)
Dakle cca 1,2 milijun kontejnera. Pomnožite to sa cijenom po kontejneru (imate negdje gore u postu)
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?
Ajde sad malo još jednom razmislite o budućim kapacitetima i pretovaru (a shodno tome i prihodima i dobiti ovih luka)
Ponavljam, sva sranja u LKRI dolaze od države i politički instaliranog managementa.
P.S.
nemam ni jednu dionicu ni LKRI ni LKPC
@K-PAX
Svatko iz Rijeke može vidjeti kakvi su planovi proširenja, mislio sam jučer pojašnjavati potencijal plavom, ali ti si to puno bolje napravio. [thumbsup]
P.s.
Zasad imam samo LKPC, ipak mi je operativa trenutno važnija. Ali LKRI je uvijek na nišanu [smiley]
Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!
Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.
http://www.poslovni.hr/104976.aspx
Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.
Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]
Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?
lp
[/quote]
Kolega Plavi, da li vi provjerite kada podatke koje komentirate na forumu i na temelju kojih izvlačite svoje zaključke koje ovdje iznosite?
Promet LKRI u 2007. godini je bio 5,5 mio tona.
http://www.poslovni.hr/65255.aspx
Glede budućeg poslovanja, znate li koji je teret najprofitabilniji u poslovanju luke?
Kontejneri.
Znate li koliko kontejnera pretovara LKRI sada? cca 150.000 godišnje (detalje imate u ovim člancima)
Znate li koliko radi Kopar? cca 350.000 Trst? nešto manje od Kopra.
Sve tri luke zajedno (Rijeka, Kopar, Trst) rade cca 700-800 000 kontejnera.
Znate koliko radi samo Hamburg? cca 8-10 milijuna.
E sad..jeste čuli kad za RGP projekt?
Znate li kakav se kapacitet planira u Luci Rijeka?
cca 400.000-500.000 kontejnera na zapadnom terminalu (Brajdica) i cca 700.000 kontejnera na istočnom (ZG obala)
Dakle cca 1,2 milijun kontejnera. Pomnožite to sa cijenom po kontejneru (imate negdje gore u postu)
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?
Ajde sad malo još jednom razmislite o budućim kapacitetima i pretovaru (a shodno tome i prihodima i dobiti ovih luka)
Ponavljam, sva sranja u LKRI dolaze od države i politički instaliranog managementa.
P.S.
nemam ni jednu dionicu ni LKRI ni LKPC
[/quote]
Hmm kolega, mislim da ste ovim postom otvorili oči mnogim forumašima, ja najiskrenije nisam niti znao što držim u rukama (brokerskom računu), svaka čast, čista stotka, možda sad ovo treba postat na best buy, LKPC, što smo danas tržili i komentari trgovanja [lol]
Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!
Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.
http://www.poslovni.hr/104976.aspx
Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.
Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]
Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?
lp
[/quote]
Kolega Plavi, da li vi provjerite kada podatke koje komentirate na forumu i na temelju kojih izvlačite svoje zaključke koje ovdje iznosite?
Promet LKRI u 2007. godini je bio 5,5 mio tona.
http://www.poslovni.hr/65255.aspx
Glede budućeg poslovanja, znate li koji je teret najprofitabilniji u poslovanju luke?
Kontejneri.
Znate li koliko kontejnera pretovara LKRI sada? cca 150.000 godišnje (detalje imate u ovim člancima)
Znate li koliko radi Kopar? cca 350.000 Trst? nešto manje od Kopra.
Sve tri luke zajedno (Rijeka, Kopar, Trst) rade cca 700-800 000 kontejnera.
Znate koliko radi samo Hamburg? cca 8-10 milijuna.
E sad..jeste čuli kad za RGP projekt?
Znate li kakav se kapacitet planira u Luci Rijeka?
cca 400.000-500.000 kontejnera na zapadnom terminalu (Brajdica) i cca 700.000 kontejnera na istočnom (ZG obala)
Dakle cca 1,2 milijun kontejnera. Pomnožite to sa cijenom po kontejneru (imate negdje gore u postu)
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?
Ajde sad malo još jednom razmislite o budućim kapacitetima i pretovaru (a shodno tome i prihodima i dobiti ovih luka)
Ponavljam, sva sranja u LKRI dolaze od države i politički instaliranog managementa.
P.S.
nemam ni jednu dionicu ni LKRI ni LKPC
[/quote]
neka kamikaze prodaju ,jos bolje [thumbsup] 100tka
Ima još jedna stvar koju sam zaboravio napomenuti. Zašto bi neko svoj teret usmjeravao preko Luke Rijeka na ne recimo preko Hamburga ili slično?
Za teret koji sa dalekog istoka putuje negdje u središnju Europu, put preko sjevernog jadrana skraćuje plovidbu za 7 dana !!!
Tu je sva mudrolija ovog svijeta. Zato je položaj sjevernog jadrana bogom dan i zato čak ove tri luke i nisu neka konkurencija međusobno. Sve tri su kikiriki u ondosu na Hamburg i bit problema je da se promet usmjeri ovim pravcem.
Ploče su malo izvan ruke. Mogu nešto ugrabit, ali ipak će glavnina prometa jednog dana ići na sjeverni jadran.
P.S.
Inače, za izgradnju Zapadnog terminala najviše su zaiteresirani sami brodari. I to neke od najvećih svjetskih kontejneraša. Njima nije problem investirati 100-200 mio EUR-a u terminal, ako će oni njime upravljati. A tada će oni i teret dovesti. Razmislite malo o toem što će u Rijeci biti za cca 10-15 godina!
Decki bolje vam je prodati LKRI kupiti Luku Koper s obzirom da sabor prodaje ono malo jako bitnog mora Slovencima.
\
Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!
Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.
http://www.poslovni.hr/104976.aspx
Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.
Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]
Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?
lp
[/quote]
Kolega Plavi, da li vi provjerite kada podatke koje komentirate na forumu i na temelju kojih izvlačite svoje zaključke koje ovdje iznosite?
Promet LKRI u 2007. godini je bio 5,5 mio tona.
http://www.poslovni.hr/65255.aspx
Glede budućeg poslovanja, znate li koji je teret najprofitabilniji u poslovanju luke?
Kontejneri.
Znate li koliko kontejnera pretovara LKRI sada? cca 150.000 godišnje (detalje imate u ovim člancima)
Znate li koliko radi Kopar? cca 350.000 Trst? nešto manje od Kopra.
Sve tri luke zajedno (Rijeka, Kopar, Trst) rade cca 700-800 000 kontejnera.
Znate koliko radi samo Hamburg? cca 8-10 milijuna.
E sad..jeste čuli kad za RGP projekt?
Znate li kakav se kapacitet planira u Luci Rijeka?
cca 400.000-500.000 kontejnera na zapadnom terminalu (Brajdica) i cca 700.000 kontejnera na istočnom (ZG obala)
Dakle cca 1,2 milijun kontejnera. Pomnožite to sa cijenom po kontejneru (imate negdje gore u postu)
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?
Ajde sad malo još jednom razmislite o budućim kapacitetima i pretovaru (a shodno tome i prihodima i dobiti ovih luka)
Ponavljam, sva sranja u LKRI dolaze od države i politički instaliranog managementa.
P.S.
nemam ni jednu dionicu ni LKRI ni LKPC
[/quote]
Kolega baratajmo činjenicama, ja sam prenio ono što piše u stručno napisanom članku.
I što je tu nejasno?
Vidim da o Luci Rijeka znate dosta, ali o Luci Ploče puno manje.
A sve vam lijepo piše u tekstu.
PA zapamtimo današnje cijene dionica i sretnimo se ovdje recimo za 6 mjeseci, može?
Evo još jednom članak, pa neka čitateljstvo presudi.
lp
Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!
Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.
http://www.poslovni.hr/104976.aspx
Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.
Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]
Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?
lp
[/quote]
Kolega Plavi, da li vi provjerite kada podatke koje komentirate na forumu i na temelju kojih izvlačite svoje zaključke koje ovdje iznosite?
Promet LKRI u 2007. godini je bio 5,5 mio tona.
http://www.poslovni.hr/65255.aspx
Glede budućeg poslovanja, znate li koji je teret najprofitabilniji u poslovanju luke?
Kontejneri.
Znate li koliko kontejnera pretovara LKRI sada? cca 150.000 godišnje (detalje imate u ovim člancima)
Znate li koliko radi Kopar? cca 350.000 Trst? nešto manje od Kopra.
Sve tri luke zajedno (Rijeka, Kopar, Trst) rade cca 700-800 000 kontejnera.
Znate koliko radi samo Hamburg? cca 8-10 milijuna.
E sad..jeste čuli kad za RGP projekt?
Znate li kakav se kapacitet planira u Luci Rijeka?
cca 400.000-500.000 kontejnera na zapadnom terminalu (Brajdica) i cca 700.000 kontejnera na istočnom (ZG obala)
Dakle cca 1,2 milijun kontejnera. Pomnožite to sa cijenom po kontejneru (imate negdje gore u postu)
Koliko ono kontejnera prekrcava Luka Ploče?
Ajde sad malo još jednom razmislite o budućim kapacitetima i pretovaru (a shodno tome i prihodima i dobiti ovih luka)
Ponavljam, sva sranja u LKRI dolaze od države i politički instaliranog managementa.
P.S.
nemam ni jednu dionicu ni LKRI ni LKPC
[/quote]
Kolega baratajmo činjenicama, ja sam prenio ono što piše u stručno napisanom članku.
I što je tu nejasno?
Vidim da o Luci Rijeka znate dosta, ali o Luci Ploče puno manje.
A sve vam lijepo piše u tekstu.
PA zapamtimo današnje cijene dionica i sretnimo se ovdje recimo za 6 mjeseci, može?
lp
[/quote]
kolega krivu ste temu izabrali ,vas pick je LKPC ,imate svoju temu pa tamo polemizirajte, hvala