LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 19:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Egipat od osamostaljenja Hrvatske pokazuje veliko zanimanje za koncesiju nad riječkom lukom (ZSE:LKRI-R-A) kako bi preko nje mogao plasirati svoju robu na zapadno tržište. Stoga Hrvatskoj nudi gradnju i modernizaciju luke, u čemu egipatske tvrtke imaju veliko iskustvo, ali i podjednako raspolaganje lukom u Aleksandriji.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-egipat-zeli-gradnju-i-koncesiju,60022.html

Ne vidim da dečki imaju takve planove sa LKPC, pitam se zašto? Rijeka je malo bolje povezana i na malo boljem položaju od Ploča, da podsjetim 50 km od Italije, 50 km od Slovenije i ima autocestu koja ju spaja s drugima i to sve puno zapadnije od Ploča. E sad da vidimo Ploče, auto ceste nema, a 50 km od Herceg Bosne, ludnica, vrata zapada. [lol]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

@ Mcinha

Veleštovani kolega, vi se sprdate, a ne znate da je Luka Ploče ulaz tj. vrata ciejloj BiH, Srbiji, i ciejlom tom dijelu regije.
Nisam rekao da je LKRI loše ulaganje, dapaće, ali možemo usporediti današnju cijenu obje luke i vidjeti nakon par mjeseci, gdje će koja biti, tj. na kojoj je veći prinos.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


@ Mcinha

Veleštovani kolega, vi se sprdate, a ne znate da je Luka Ploče ulaz tj. vrata ciejloj BiH, Srbiji, i ciejlom tom dijelu regije.
Nisam rekao da je LKRI loše ulaganje, dapaće, ali možemo usporediti današnju cijenu obje luke i vidjeti nakon par mjeseci, gdje će koja biti, tj. na kojoj je veći prinos.

lp


Naime, činjenica je da je Luka Rijeka mnogo bolje prometno povezana s ostatkom Hrvatske (autocesta Rijeka – Zagreb, željeznički čvor) i dalje sa Srednjom Europom te da ima mnogo više imovine i time veći uslužni potencijal koji rezultira dvostruko većim prihodom od Ploča.

Evo malo činjenica iz teksta, pa da završimo s ovim. Uspješno na LKPC, ali zato postoji i tema LKPC ,a ne LKRI, best buy, komentari trgovanja i sl. gdje uvaženi kolega informira svekoliki puk o LKPC. Živili!

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

@ Mcinha

Warren Buffet bi izabrao LKPC između ove dvije.
Njemu je imovina nebitna, bitno je poslovanje, a tu LKPC dere LKRI i još je fundamentalno neusporedivo jeftinija.

Isto tako, Buffet voli tvrtke koje imaju dovoljno casha, a tu je opet u prednosti LKPC, kod LKPC je koeficijent likvidnosti fascinantnih 3,86 a kod LKRI 1,34.

Možda ste u pravu, ipak postiji tema LKPC, tekst je bio usporedba dviju luka pa sam se malo osvrnuo,
lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

kolega plavi evo malo starije vjesti ali vec realizirano http://www.privredni.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=1834&Itemid=2

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


Luka Ploče ima pretovar 4,1 milijun tona, a Luka Rijeka 2,7 milijun tona. ALi Luka Ploče planira to povečati na 15 milijuna tona!!!

PA tko je mercedes a tko zastava?
Ja bih rekao ovako, Luka Rijeka je mercedes po diskontu, a Luka Ploče je mercedes po cijeni zastave.

lp


Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!

Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.

http://www.poslovni.hr/104976.aspx

Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.

Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



Luka Ploče ima pretovar 4,1 milijun tona, a Luka Rijeka 2,7 milijun tona. ALi Luka Ploče planira to povečati na 15 milijuna tona!!!

PA tko je mercedes a tko zastava?
Ja bih rekao ovako, Luka Rijeka je mercedes po diskontu, a Luka Ploče je mercedes po cijeni zastave.

lp


Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!

Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.

http://www.poslovni.hr/104976.aspx

Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.

Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]

Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]




Luka Ploče ima pretovar 4,1 milijun tona, a Luka Rijeka 2,7 milijun tona. ALi Luka Ploče planira to povečati na 15 milijuna tona!!!

PA tko je mercedes a tko zastava?
Ja bih rekao ovako, Luka Rijeka je mercedes po diskontu, a Luka Ploče je mercedes po cijeni zastave.

lp


Ovo podcrtano nije točno. Promet LKRI prošle godine je bio 6 milijuna tona!

Ovo se barem dade jednostavno provjeriti. Ne razumijem čemu služe ovakve muljaže.

http://www.poslovni.hr/104976.aspx

Inače, moje mišljenje je da je LKPC bolje vođena tvrtka od LKRI. Riječka luka ima veliki višak zaposlenih, zastarjelu opremu i drugo. Management je politički postavljen (HDZ) i u stalnim sukobima sa gradom (SDP).
Svi projekti koje vodi lučka Uprava, a o kojoj ovisi razvoj luke prestrašno kasne i to je velika kočnica. Cesta koja spaja luku sa Autocestom u dužili 3,5 kilometra se gradi već 5 godina i slične stvari.

Ipak, Rijeka je Hamburg za Ploče [bye]
[/quote]

Kolega, u tekstu je bilo govora o 2007. a ne 2008.
Uostalom i ovih 6 mil tona Luke Rijeka, što je to prema najavljenih 15 milijuna tona Luke Ploče?

lp

[/quote]
Evo ja najvljujem da će za desetak godina cro biti švica i da će prosječna plaća biti 1200 ojra, kupujte dionice Mcinha d.d. jer time kupujete budućnost [lol]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Luka Rijeka je naravno naša jedina prava Luka i već sam na temi LKPC objasnio da nikad ništa od Luke Ploče jer jednostavno je pomorci ne mogu naći na kartama, tako da je perspektiva upitna.
Tako da je normalno da će Luka Rijeka samo povećavati promet dok kod Luke Ploče očekujem samo smanjivanje prometa, a naročito ako pogledate da im je najbolji klijent Bosna i Hercegovina koji samo što nisu bankrotirali.
Luka Rijeku žele Rusi a Luku Ploče ne želi nitko

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Veleštovani kolega Fedya, ako ste željeli nasmijati publiku, mislim da za to nije prikladna tema, imate na temi ležerno, možda preporuka za novi temu:

Šale i došalice.

Pa lijepo sam vam boldao da Luka Ploče namjerava povečati promet sa 4 na 15 mil. tona godišnje, kako će to utjecati na RDG molim Vas lijepo?

Ako laže Uprava Luke Ploče, lažem i ja.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Draga gospodo, mislim da je vrijeme da se otvori novi topic po uzoru na temu "brodari i usporedba brodara" s nazivom "luke i usporedba luka" . [thumbsup]
Bilo bi dobro da moderatori prebace postove s takvom polemikom, a ima ih na pretek, u tu novu temu.
U nadi pozitivnog riješenja, pozdrav svim forumašima !

Baš me zanim


Luke Ploče jer jednostavno je pomorci ne mogu naći na kartama, tako da je perspektiva upitna.

Luka Rijeku žele Rusi a Luku Ploče ne želi nitko

[lol] Prejako!
Evo mene si uvjerija da rasprodan cilu LKPC, dignen margin i sve ulupan u LKRI.
Samo me strah da pomorci ne nabave neko povećalo pa uoče LKPC na karti. Uh, to bi bilo zaj…

New Report

Close