" U listopadu 2007. godine Uprava Luke Ploče najavila je početak velike obnove i praktički gradnju skroz nove luke, koja bi se trebala završiti do kraja 2014. godine. Trebala bi se sagraditi tri nova suvremena terminala za prihvat najvećih brodova, nabaviti nova oprema te sagraditi nova skladišta, a u cijeli projekt će se uložiti, prema najavama direktora Ivice Pavlovića, oko 267 milijuna eura. U projektu prema modelu javno-privatnog partnerstva sudjeluju Luka Ploče, Lučka uprava Ploče, Vlada te Svjetska banka i Europska banka. Cilj projekta je povećati pretovar robe na 15 milijuna tona robe na godinu i iskočiti ispred dva glavna inozemna konkurenta na Jadranu: Luke Kopar i Trst. Na projektu se već počelo raditi, a ranije spomenuto gomilanje zaliha gotovine koristit će se za potrebe proširenja kapaciteta lučkog pristaništa. "
Na početku teksta piše da je ukuni pretovar u Luki Ploće bio 4,1 mil. tona robe, a povečanje se planira na čak 15 mil. to je skoro 4 puta više!!
I zaključak na kraju: Kako to da je fundamentalno Luka Rijeka toliko skuplja od Luke Ploče, ne bi li trebalo biti obrnuto?
lp
" U listopadu 2007. godine Uprava Luke Ploče najavila je početak velike obnove i praktički gradnju skroz nove luke, koja bi se trebala završiti do kraja 2014. godine. Trebala bi se sagraditi tri nova suvremena terminala za prihvat najvećih brodova, nabaviti nova oprema te sagraditi nova skladišta, a u cijeli projekt će se uložiti, prema najavama direktora Ivice Pavlovića, oko 267 milijuna eura. U projektu prema modelu javno-privatnog partnerstva sudjeluju Luka Ploče, Lučka uprava Ploče, Vlada te Svjetska banka i Europska banka. Cilj projekta je povećati pretovar robe na 15 milijuna tona robe na godinu i iskočiti ispred dva glavna inozemna konkurenta na Jadranu: Luke Kopar i Trst. Na projektu se već počelo raditi, a ranije spomenuto gomilanje zaliha gotovine koristit će se za potrebe proširenja kapaciteta lučkog pristaništa. "
Na početku teksta piše da je ukuni pretovar u Luki Ploće bio 4,1 mil. tona robe, a povečanje se planira na čak 15 mil. to je skoro 4 puta više!!
I zaključak na kraju: Kako to da je fundamentalno Luka Rijeka toliko skuplja od Luke Ploče, ne bi li trebalo biti obrnuto?
lp
obe luke imaju VELIKI POTENCIJAL ,razlika je u likvidnosti ,zivili
Povezanost LKRI s europom je puno bolja nego kod LKPC (auto-put, željeznica, blizina zapada), LKPC ima lijepu šansu da također postane jako bitan faktor lučkog prometa, ali LKRI to već je, očekujem rast i puno bolju likvidnost, osim toga egipćani su jako zainteresirani za nju, a to nije mala stvar.
I ne samo oni. A kad se i po tom pitanju počne nešto kuhati cijena će biti preko 500kn.
ako usporedim lkri sa luko koper nije mi jasno kako da Rijeka tako raste
imao sam to dionico i prodao220 malo mi žao
ali to stvarno nisam očekivao
znakovito ,prvi post LKRI ,na istim cjenovnim razinama cca , prije vise od 3 godine ista polemika…oko vrijednosti LKRI I LKPC , a znamo kamo su otisle cjene nakon toga…ali nije zurba ,ja bi jos dokupio ispod 220 ,nece bit potrebno drukanje kad krene…. [rolleyes]
KOLIKO LUKE I BRODARI ZARAĐUJU OD JEDNOG KONTEJNERA
PRIMJER: 40-stopni kontejner / relacija MALTA-ZAGREB PREKO LUKE RIJEKA
-veliki multiplikativni faktor riječke luke odnosi se na čitav niz djelatnosti vezanih uz luku
-prihodi poslovnih subjekata vezanih na prekrcaj:
– LUKA cca 100 USD
– BRODARI cca 270 USD
E sad, dovršetkom izgradnje luke Rijeka u 2011. godini projicirani promet kontejnera iznosit će
500.000 kontejnera [bye]
" U listopadu 2007. godine Uprava Luke Ploče najavila je početak velike obnove i praktički gradnju skroz nove luke, koja bi se trebala završiti do kraja 2014. godine. Trebala bi se sagraditi tri nova suvremena terminala za prihvat najvećih brodova, nabaviti nova oprema te sagraditi nova skladišta, a u cijeli projekt će se uložiti, prema najavama direktora Ivice Pavlovića, oko 267 milijuna eura. U projektu prema modelu javno-privatnog partnerstva sudjeluju Luka Ploče, Lučka uprava Ploče, Vlada te Svjetska banka i Europska banka. Cilj projekta je povećati pretovar robe na 15 milijuna tona robe na godinu i iskočiti ispred dva glavna inozemna konkurenta na Jadranu: Luke Kopar i Trst. Na projektu se već počelo raditi, a ranije spomenuto gomilanje zaliha gotovine koristit će se za potrebe proširenja kapaciteta lučkog pristaništa. "
Na početku teksta piše da je ukuni pretovar u Luki Ploće bio 4,1 mil. tona robe, a povečanje se planira na čak 15 mil. to je skoro 4 puta više!!
I zaključak na kraju: Kako to da je fundamentalno Luka Rijeka toliko skuplja od Luke Ploče, ne bi li trebalo biti obrnuto?
lp
obe luke imaju VELIKI POTENCIJAL ,razlika je u likvidnosti ,zivili
[/quote]
Slažem se, samo napominjem da je fundamentalni gap veliki, Luka Ploče je na ovim cijenama po meni nepravedno fundamentalno puno jeftinija nego Luka Rijeka, a u isto vrijeme bolje rade i imaju veću profitabilnost.
I naravno, najbitnije, Luka Ploče imala 2007. pretovar robe 4,1 mil tona, a planira se povećanje na, pazi sad – 15 milijuna tona!!
lp
Planirao je i Dinamo prezimit u Europi.
Veleštovani kolega Badman, pa da i sve padne u vodu ( a mislim da neće ), ostaje činjenica u velikoj podcjenjenosti Luke Ploče u odnosu na Luku Rijeka.
Naime, Luka Rijeka se trži na 3,69 booka, a Luka Ploće na 2,06 book,a dok u isto vrijeme Luka Ploče ima daleko veću proifitabilnost od Luke Rijeka.
Ima li tu logike?
I nema baš, zar ne?
DA Luka Ploče bude na barem 3 boka ( a Luka Rijeka je na 3,69 ) to Vam je cijena Luke Ploče na burzi od ca. 2 600 kuna. Danas je završilo na 1 775.
I po ostalim pokazateljima Luka Ploče daleko jeftinija, P/S kod Luke Ploče je 2,28, a kod Luke Rijeka, pazite sad – 5,65!!
I ostali pokazatelji govore o ogromnom nesrazmjeru, npr. P / Ebitda kod Luke Ploče 18, a kod Luke Rijeka – 68!!
Ovo su činjenice, a čitateljstvo neka presudi samo, ponavljam obje su po meni definitivno prilika, samo treba odabarti jednu, ili obje.
lp
Veleštovani kolega Badman, pa da i sve padne u vodu ( a mislim da neće ), ostaje činjenica u velikoj podcjenjenosti Luke Ploče u odnosu na Luku Rijeka.
Naime, Luka Rijeka se trži na 3,69 booka, a Luka Ploće na 2,06 book,a dok u isto vrijeme Luka Ploče ima daleko veću proifitabilnost od Luke Rijeka.
Ima li tu logike?
I nema baš, zar ne?
DA Luka Ploče bude na barem 3 boka ( a Luka Rijeka je na 3,69 ) to Vam je cijena Luke Ploče na burzi od ca. 2 600 kuna. Danas je završilo na 1 775.
I po ostalim pokazateljima Luka Ploče daleko jeftinija, P/S kod Luke Ploče je 2,28, a kod Luke Rijeka, pazite sad – 5,65!!
I ostali pokazatelji govore o ogromnom nesrazmjeru, npr. P / Ebitda kod Luke Ploče 18, a kod Luke Rijeka – 68!!
Ovo su činjenice, a čitateljstvo neka presudi samo, ponavljam obje su po meni definitivno prilika, samo treba odabarti jednu, ili obje.
lp
[/quote]
Ovo je otprilike usporedba LPLH i ATPL, LPLH je nevjerojatno podcjenjena u odnosu na ATPL, pa opet valjda zato postoje i određeni razlozi, brodari su očigledno u uzletu na vama je da odlučite hoćeti li ili nećete u LPLH? Ja mislim da nećete, baš kao što se niti ja ne mićem iz LKRI. Nikad Zastava neće biti Mercedes kolega.
Ovo je otprilike usporedba LPLH i ATPL, LPLH je nevjerojatno podcjenjena u odnosu na ATPL, pa opet valjda zato postoje i određeni razlozi, brodari su očigledno u uzletu na vama je da odlučite hoćeti li ili nećete u LPLH? Ja mislim da nećete, baš kao što se niti ja ne mićem iz LKRI. Nikad Zastava neće biti Mercedes kolega.
Kolega, ne bih se složio sa Vama, baš nasuprot.
Niste dobro uvidjeli, pa dozvolite da Vam ja približim malo dio ovog teksta gdje su navedene neke nepobitne činjenice.
Luka Ploče ima pretovar 4,1 milijun tona, a Luka Rijeka 2,7 milijun tona. ALi Luka Ploče planira to povečati na 15 milijuna tona!!!
PA tko je mercedes a tko zastava?
Ja bih rekao ovako, Luka Rijeka je mercedes po diskontu, a Luka Ploče je mercedes po cijeni zastave.
lp