LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 21:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
LKRI
7,56
922
122
7,00
7,55
-1,31%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

ako usporedim lkri sa luko koper nije mi jasno kako da Rijeka tako raste
imao sam to dionico i prodao220 malo mi žao
ali to stvarno nisam očekivao

Premog za ljubljansko toplarno če možda do Rijeke a ne više u Koper
To znači za koper 8.5%manje rasutega tovora godišnje.

članak iz SLOVENSKA ISTRA

Do kuda će LKRI ?
Komentar ?

Svaka čast Luci Rijeka na planovima i projektima, ali meni sve ovo sliči na neko umjetno napumpavanje cijene. Možda sam u krivu, ali mi se čini na nisam.[smiley5]

LKRI
ce opet na 180 kad se magla oko napumpavanja raspuha.

ako hrvatska ulaže u ceste i železnico ovim tempom
luke imaju veliko prespektivu.
bojim se da LKRI neče imat se kuda širit koliko če imat posla.


Do kuda će LKRI ?
Komentar ?

Luke su sada hit, kao što su to bile plovidbe.
Očekujem cijenu od najmanje 500 kn do ljeta.
Promet stalno raste i proširuju se kapaciteti Ukratko, svijetla budućnost.

u pravu si da če LKRI i do 500 ali mislim da u ovi sitaciji
mora do male korekcije.
sada moraš imat muda da po ovi cijeni uđeš

Mali hint: morate napraviti razliku izmedju poduzeca Luka Rijeka d.d. (LKRI-R-A) i Rijecke luke.
LKRI-R-A je jedan od njenih koncesionara. Isto tako, Rijeka Gateway projekt se ne odnosi samo na LKRI-R-A (namjerno naglasavam ticker).

Pogledajte malo web od Lucke uprave Rijeka i procitajte podatke…http://www.portauthority.hr/rijeka/lucka_uprava_rijeka.shtml

Citiram s http://www.portauthority.hr/rijeka/razvoj.shtml:
Između Grada Rijeke, Lučke uprave Rijeka i LUKE Rijeka d.d, potpisan je Sporazum o suradnji, čiji je predmet i cilj uređenje međusobnih odnosa stranaka potpisnica kroz zajedničko sudjelovanje u realizaciji Projekta riječke luke i autoceste, a koji će se financirati sredstvima Svjetske banke. Zajednički interes stranaka potpisnica je rekonstrukcija riječke luke i prilagodba potrebama razvoja ovoga prometnog pravca s jedne strane, te potrebama stanovnika, kao korisnika urbane sredine s druge strane. Ovim Sporazumom preuzete su obaveze međusobne suradnje, pomoći i podrške u svim aktivnostima vezanim za realizaciju Projekta.

Sumnjam da će koncesiju nad novim kapacitetima dobiti netko drugi, a ne Luka Rijeka d.d.
I sada je Luka Rijeka d.d. jedini koncesionar za generalni teret, rasuti teret i stoku.

kakve su prognoze za LKRI nakon ovih skokova i padova ?????

New Report

Close