Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
LKRI | 7,50 | 750 | 100 | 7,10 | 7,45 | 5,63% |
ako usporedim lkri sa luko koper nije mi jasno kako da Rijeka tako raste
imao sam to dionico i prodao220 malo mi žao
ali to stvarno nisam očekivao
Premog za ljubljansko toplarno če možda do Rijeke a ne više u Koper
To znači za koper 8.5%manje rasutega tovora godišnje.
članak iz SLOVENSKA ISTRA
Svaka čast Luci Rijeka na planovima i projektima, ali meni sve ovo sliči na neko umjetno napumpavanje cijene. Možda sam u krivu, ali mi se čini na nisam.[smiley5]
ako hrvatska ulaže u ceste i železnico ovim tempom
luke imaju veliko prespektivu.
bojim se da LKRI neče imat se kuda širit koliko če imat posla.
Do kuda će LKRI ?
Komentar ?
Luke su sada hit, kao što su to bile plovidbe.
Očekujem cijenu od najmanje 500 kn do ljeta.
Promet stalno raste i proširuju se kapaciteti Ukratko, svijetla budućnost.
u pravu si da če LKRI i do 500 ali mislim da u ovi sitaciji
mora do male korekcije.
sada moraš imat muda da po ovi cijeni uđeš
Mali hint: morate napraviti razliku izmedju poduzeca Luka Rijeka d.d. (LKRI-R-A) i Rijecke luke.
LKRI-R-A je jedan od njenih koncesionara. Isto tako, Rijeka Gateway projekt se ne odnosi samo na LKRI-R-A (namjerno naglasavam ticker).
Pogledajte malo web od Lucke uprave Rijeka i procitajte podatke…http://www.portauthority.hr/rijeka/lucka_uprava_rijeka.shtml
Citiram s http://www.portauthority.hr/rijeka/razvoj.shtml:
Između Grada Rijeke, Lučke uprave Rijeka i LUKE Rijeka d.d, potpisan je Sporazum o suradnji, čiji je predmet i cilj uređenje međusobnih odnosa stranaka potpisnica kroz zajedničko sudjelovanje u realizaciji Projekta riječke luke i autoceste, a koji će se financirati sredstvima Svjetske banke. Zajednički interes stranaka potpisnica je rekonstrukcija riječke luke i prilagodba potrebama razvoja ovoga prometnog pravca s jedne strane, te potrebama stanovnika, kao korisnika urbane sredine s druge strane. Ovim Sporazumom preuzete su obaveze međusobne suradnje, pomoći i podrške u svim aktivnostima vezanim za realizaciju Projekta.
Sumnjam da će koncesiju nad novim kapacitetima dobiti netko drugi, a ne Luka Rijeka d.d.
I sada je Luka Rijeka d.d. jedini koncesionar za generalni teret, rasuti teret i stoku.