Bilo je rečeno da su dobili zemljište od bivše juge i da će raditi nekakvu željeznicu koja bi trebala biti gotova do prolječa, a to bi povećalo promet luke Ploče za 50 % !!
lp
[/quote]
brijem da je 50 brodova. nisam početak vidio tak da sad ne znam. jer ima ko bolji link
50 brodova, da, 50 brodova i novi logistički centar, zapošljavanje novih radnika..
http://www.hrt.hr/?id=enz&tx_ttnews%5Bcat%5D=377
lp
Bilo je rečeno da su dobili zemljište od bivše juge i da će raditi nekakvu željeznicu koja bi trebala biti gotova do prolječa, a to bi povećalo promet luke Ploče za 50 % !!
lp
[/quote]
brijem da je 50 brodova. nisam početak vidio tak da sad ne znam. jer ima ko bolji link
[/quote]
Ma link je ok, samo treba cijeli red iskopirati u adresni prostor browsera.
I jel na kraju 50% ili 50 brodova, streaming mi šteka [smiley]
Nažalost nema te vijesti koja će pomaknuti cijenu dok se ne definira način dokapitalizacije.
Mada se već i samo pitanje ,,Kada će,, pretvara u ,,Da li će,,
Do tada mogu brodovi stajat u redu od Otranta do Ploča, ali od +-1600 kn – nećemo.
Netko se baš trudi da cjena ne odluta ni lijevo ni desno.
Pa, prije par mjeseci, prije objave dokapa i brojnih dobrih vijesti smo bolje stajali.
Uprosječuje li se to cijena po kojoj će ići dokap ili ćemo zaista morati čekati predizbornu kampanju, kako se domislio kolega?
Ako je ovo drugo zaista je frustrirajuće.
iako sam na početku bio skeptičan,izgleda da su pogodili što su poslovanje preinačili sa dolara na euro,pun pogodak….7.32
Uprava LKPC najvjerojatnije gura model dokapitalizacije emisijom novoizdanih dionica u kojoj ne bi sudjelovala država i koju bi proveli Hrvatski fondovi, manjinski dioničari i zaposlenici LKPC kojih ima oko 1000 te bi se na taj način provela ugovorna obveza države i Svj. banke da se smanji drž.udio na 20%.
Međutim, evo iskustva sa terena na primjeru LKRI:
Do kraja godine Luka Rijeka trebala bi dobiti strateškog partnera na kontejnerskom terminalu Brajdica.
Nakon što se definira strateški partner, trebala bi krenuti realizacija oko 60 milijuna eura vrijedne investicije samo u kontejnerski terminal (toliki su iznos naveli u zahtjevu za produljenje koncesije).
Glavnina planiranih ulaganja trebala bi biti realizirana u sljedećih desetak godina.
Obveza strateškog partnera je opremiti terminal kontejnerskom dizalicom i ostalom opremom.
Bankamagazine.hr
LKPC se vodi izrazito konzrvativno što se pokazalo kao dobro upravljanje u ovim volantivnim vremenima, međutim, novim kontejnerskom terminalom te sa planiranim budućim terminalima okolnosti se uvelike mijenjaju i tu bi dosadašnja praksa vođenja LKPC vjerojatno bila kontraproduktivana, tj. vjerojatno se ne bi u potpunosti iskoristili potencijali novih terminala stoga ne bi bili loše razmotriti slijedeće Vukorepine rijeći:
"Ako želite igrati u prvoj ligi i biti svjetski priznati operator, onda morate imati nekoga tko je tamo već igrao. O najboljoj opciji i omjerima vlasništva još se razgovara. Partnerstvo nam donosi nekoga tko će zajedno s nama investirati, a investicije će rezultirati porastom prometa kontejnerskog terminala, njegovim razvojem, kao i stabilizacijom prometnog pravca, te novim zapošljavanjem. To sve skupa znači i nove poslove za cestovne prijevoznike, željeznicu, agente, banke…"
Kako god, sa dokapom ili strateškim partnerom i bez obzira na ovo katastrofalno stanje TK , ulaganje u LKPC bi se moralo višestruko isplatiti.
evo, ima i malo promijena
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.280 1,47 Skrb. račun -10
LOGISTIČKI CENTAR VRIJEDAN 10 MILIJUNA EURA
HŽ Cargo namjerava u Pločama izgraditi logistički centar vrijedan deset milijuna eura, koji bi zapošljavao preko 100 djelatnika. Projekt bi se realizirao u prvoj polovici iduće godine na zemljištu površine gotovo 63 tisuće metara četvornih, gdje se sada nalazi tvrtka „Novi Plobest“. Željeznička tvrtka za prijevoz roba preuzela bi i postojeće objekte i skladišni prostor, dok bi oprema za proizvodnju u vlasništvu „Novog Plobesta“ bila izmještena na drugu lokaciju. Posao je pred realizacijom, a Ploče bi, uz Zagreb, Rijeku i Slavonski Brod, bile četvrti hrvatski logistički centar, smješten na vratima Vc koridora, gdje je Luka Ploče, u kojoj pozdravljaju ovu investiciju, na sebe vezala brojne svjetske korporacije koje imaju strateške poslovne interese u Bosni i Hercegovini.
Integriranjem s Lukom Ploče i Željeznicama u BiH, te velikim gospodarskim sustavima u susjednoj državi, HŽ Cargu je otvorena mogućnost da postane vodeći logističar u transportnom tržištu na Vc koridoru. Iz neslužbenih izvora doznali smo da HŽ Cargo u obliku Join ventur kompanije planira preuzeti izgrađenu površinu u Pločama u idućih mjesec-dva dana. Tome je prethodio javni poziv HŽ-a za prodaju potraživanja od oko osam milijuna eura, koja imaju prema srbijanskim i nekim drugim željeznicama, nakon čega su vlasnici „Novog Plobesta“ ponudili tu tvrtku u zamjenu za potraživanja. Iako, saznajemo iz pouzdanih izvora, već postoje definirani potencijalni ulagači koji će godišnje preraditi dodatnih milijun tona robe, javnost će o njihovim imenima i djelatnostima biti naknadno obaviještena.
———————————————————————————————————————–
Apel Vladi RH
Dajte više skinite taj teret dokapitalizacije sa dionice LKPC, uopće je nevažno da li će se i kako sprovesti samo dajte bilo kakvu konkretnu činjenicu da ponovo prodišemo jer ovo mrtvilo nema smisla!!! [angry]
lijepo oni to napisaše da vlada odobrava početak dokapitalizacije ali ima jedan zez, nisu rekli koja vlada će odobriti završetak dokapitalizacije [undecid]
lijepo oni to napisaše da vlada odobrava početak dokapitalizacije ali ima jedan zez, nisu rekli koja vlada će odobriti završetak dokapitalizacije [undecid]
dok se oni odluče, LKPC će zviznuti na 1000 kn [angry]
bit će samo PC
koliko vidim splićo nije falia puno
iskrcavanje već duže vrijeme