A naće se na 1900…i to bilo sve za danas…
bumo vidjeli
Luke Koper, Venecija i Ravenna ciljaju na 2,2 milijarde eura iz EU fondova
Avtor/izvor: Judita Rogina
LJUBLJANA – Europske zastupnike u Bruxsellesu danas su posjetili predstavnici udruženja sjeverno jadranskih pristaništa NAPA.
U udruženju, koje uz Luku Koper povezuje talijanska pristaništa Ravennu, Trst i Veneciju, su se obvezali da će sudjelovati na razvoju logistike i pomorskih djelatnosti Sjevernog Jadrana, u priopćenju za javnost prenijeli su iz Luke Koper (LJSE:LKPG). Predstavnici udruženja NAPA su prema navodima iz Luke Koper, europskim zastupnicima Antoniu Cancianiju, Debori Serracchiani i Tanji Fajon predstavili planove, s kojima bi sjeverno jadranska pristaništa ostvarila konkurentnost, te se pozicionirala kao europska logistička platforma za transport u srednju i srednjozapadnu Europu.
Za razvojne planove, pristaništa će trebati 3,4 milijarde eura, od kojih će posebnih sredstava biti približno 2,2 milijarde, a javnih milijarda eura. Za gradnju trećeg lučkog nasipa i kontejnerskog terminala u Kopru, će prema navodima iz Luke Koper biti potrebno oko pola milijarde eura.
Osim projekata koji se izvode u Luci Koper, nalazi se i 642 milijuna eura vrijedna gradnja logističke platforme, te obnova i lučkog nasipa u Trstu, 850 milijuna eura vrijedan terminal pomorskih autocesta i kontejnerski terminal u pristaništu Venecija, te 470 milijuna eura vrijedna investicija u pristaništu u Ravenni.
Sastanku troje europskih poslanika, kojem je danas slijedio prijem u europskom parlamentu, prema navodima iz Luke Koper, pridružio se i predsjednik uprave Luke Koper, Gregor Veselko.
Jel ovo ovaj skupljač boca tuče po asku, neka neka samo tu udri i ne boj se.
*exploited , Hrvatska je ptije 5 godina počela sa razvojem lučkih kapaciteta i infrastrukture i sada je na više od pola puta a NAPA još nije niti u fazi planiranja nego tek traže sredstva… i oni bi se pozicionirali kao europska logistička platforma za transport u srednju i srednjozapadnu Europu. [lol]
Dok oni to završe, LKPC i LKRI će več debelo zauzeti poziciju kao europska logistička platforma za transport u srednju i srednjozapadnu Europu. [smiley]
*exploited , Hrvatska je ptije 5 godina počela sa razvojem lučkih kapaciteta i infrastrukture i sada je na više od pola puta a NAPA još nije niti u fazi planiranja nego tek traže sredstva… i oni bi se pozicionirali kao europska logistička platforma za transport u srednju i srednjozapadnu Europu. [lol]
Dok oni to završe, LKPC i LKRI će več debelo zauzeti poziciju kao europska logistička platforma za transport u srednju i srednjozapadnu Europu. [smiley]
treba ce jos jedno 5-6 godina da LKPC i LKRI stignu zlovence u prometu
Npr. kada bi dokap išao 4/1 po nominali , HFP može raspisati interni tender za Hr fondove za privatnu ponudu iz portfelja HFP uvečanog za količinu dionica iz dokapitalizacije po npr. 500-600kn preko kojega će fondovi iskazati svoj interes te po uplati na neki prelazni račun rezervirati dionice koje će im država prodati nakon dokapitalizacije.
Zašto tako komplicirati?
Neka naprave kombinaciju privatne i javne ponude.
Za sve dioničare privatna ponuda po nominali 4, 5 ili više na jednu postojeću-koliko već treba dionica upisati.
A za državni udio (ako ne mogu nikog naći) javna ponuda pa nek se javi tko hoće, domaći ili strani.
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 98.780 44,37 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
2. HZMO 37.493 16,84 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 12.914 5,80 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
4. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.619 2,07 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.543 1,59 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 1.656 0,74 Skrb. račun SPLIT, HRVATSKA
7. PBZ D.D. 1.264 0,57 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. JAZIDŽIJA MARKO 1.053 0,47 Osnovni račun SINJ, HRVATSKA
9. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 981 0,44 Skrb. račun RIJEKA, HRVATSKA
10. PBZ D.D. 942 0,42 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 73,33
nevezano za temu molim pomoc EBRD ulaze u luku sibenik a ptkm je suvlasnica ali neznam u kojem postotku luke sibenik pa ako neko zna molio bi odgovor
Da mi je znati zašto baš infrastruktura? [proud]
nevezano za temu molim pomoc EBRD ulaze u luku sibenik a ptkm je suvlasnica ali neznam u kojem postotku luke sibenik pa ako neko zna molio bi odgovor
po Fi za 2009. PTKM ima udio u luci Šibenik d.o.o. od 2,9 mil. kn., čini mi se da je TNSA imala 50+% a PTKM je bila ispod 25% ali nisam siguran također, Šipad iz BiH tu nešto potražuje
Jadranka Kosor: Hrvatska može postati svjetska ulagačka destinacija
" Naša zemlja nudi ulagačima niz prednosti kao što su infrastrukturna opremljenost, izuzetan geoprometni položaj, kvalitetna i obrazovana radna snaga, konkurentan i atraktivan sustav poticaja i potpora za izravna ulaganja, rekla je Kosor okupljenim predstavnicima međunarodnih financijskih institucija, poslovnih banaka i investitorima. "
lp