LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

goran9141:

Zanimljivo je da se kroz novine sramežljivo spominje smanjenje vlasničkog udjela države kroz dokapitalizaciju. Ukoliko bi se to dogodilo dioničari bi mogli znatno profitirati budući da bi nakon prvog kruga ,gdje bi upisali sve dionice na koje imaju pravo te nakon što naznaće da žele sudjelovati i u drugom krugu dokapitalizacije (ukoliko do njega dođe) ,upisivali u drugom krugu dionice koje država ne bi upisala. Ono što me najviše zanima je sljedeće pitanje…ako država odobri ali i ne sudjeluje u dokapitalizaciji koliko bi dionica imali pravo upisati u dokapitalizaciji?

Kolega može li taj novinski članak gdje se spominje ne sudjelovanje države u dokapitalizaciji? [smiley11]

Kolega ,ako pogledate zadnjih par stranica foruma možete naći linkove na kojima se to indirektno spominje… Evo ja sam tu copy/pastao dva teksta koji su prije na ovaj forum prenjeli drugi ,a prema kojima se po meni navedeni rasplet može uzeti u razmatranje…

Igor Prstec, analitičar
19.10.2007 17:00
Pročitaj komentare(2)

……
……
……

Naravno, najavljena dokapitalizacija u visini od 125 milijuna kuna, odnosno 58,39 posto sadašnjeg kapitala, još je jedan plus ovoj dionici, jer je njeno odgađanje predstavljalo snažnu kočnicu dugoročne profitabilnosti. Dokapitalizacija Luke Ploče će tvrtki osigurati da bude vlasnik opreme nad novim terminalima (sada je to Lučka uprava), a gradit će se kreditom Svjetske banke, a još jedna pozitivna stvar je i neupitno smanjivanje vlasničkog udjela države i njene kontrole kroz taj proces.

Autor članka ne posjeduje dionice Luke Ploče i Luke Rijeka. Članak nije nagovor na prodaju ili kupnju dionica.

Pavlović 20.10.07 09:34

Da bi se to realiziralo u Pločama, moraju se promijeniti pojedini hrvatski zakoni. “Budući da u opremanje terminala za rasute terete trebamo uložiti 50 milijuna eura, nužno je provesti dLuka Ploče d.d. je s oko 1000 zaposlenih i sedam poduzeća u stopostotnom vlasništvu najznačajnija tvrtka u županiji, posebno ako se zna da je stopa nezaposlenosti u dolini Neretve 35 posto”, naglasio je Ivica Pavlović. Luka Ploče, koja je još uvijek u većinskom vlasništvu države, postat će privatno dioničko društvo. okapitalizaciju i novu emisiju dionica. Naša kreditna sposobnost je između 20 i 30 milijuna eura, 10 milijuna su vlastita sredstva iz tekućeg poslovanja, a 20 milijuna eura ćemo skupiti kroz novu emisiju dionica.

Država neče sudjelovati u dokapitalizaciji LKPC-R-A. Neče neče i neče-barem ja tako mislim.[smiley1][smiley2]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

Dokapitalizacija Luke ploče se odgađa za dva mjeseca, kako će se to sutra odraziti na cijenu, ha?[smiley6]

Luka Ploče postaje druga teretna luka na Jadranu

Dodao/la: Nevenka Stanković
Subota, 27 Listopad 2007

U Luku Ploče koja već godinama ima mali promet i lošu infrastrukturu u narednih osam godina uložit će se 267 milijuna eura. Ploče će time postati druga teretna luka na Jadranu. Radi se o potpuno novom teretnom terminalu koji će se graditi na samom ulazu u pločanski zaljev uz najsuvremeniju lučku opremu i infrastrukturu.

Postojeći terminal kojeg je vrijeme odavno pregazilo doživjet će potpuni preobražaj, nezabilježen u povijesti Ploča. Sredstva za tako velike investicije osigurana su zajmovima Svjetske i Europske banke u iznosu od 60 milijuna eura na što će Vlada Republike Hrvatske pridodati još 30 milijuna eura, dok će Luka Ploče osigurati dodatnih 177 milijuna eura. Predviđeno je da će se na morskom ulazu u grad i luku Ploče izgraditi ultramoderni terminal za rasuti i kontejnerski teret na koji će otpasti najveći dio ulaganja od oko 111 milijuna eura. Za prihvat velikih kontejnerskih brodova osjetno će se povećati i dubina gaza u pločanskom akvatoriju.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Ima neka nova vijest ili stalno se stavlja ista?[smiley1]
Pa koliko bi vi da raste?
I ovo je iznad svih mogućnosti.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Ovaj rast zadnjih 20 dana je špekulativne naravi.Sve vezano za dokapitalizaciju.Cijena pada ako objave da od kapitalizacije nema ništa-mada osobno vjerujem da neče biti problema.Cjena pada i u slučaju da do kapitalizacija uspije,i to drastično.
Ljudi meni je svejedno dal če narasti na 7, 8, ili 9000kn.Bitno je na kojoj cijeni če se stabilizirati nakon pada.[smiley2]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!

Danas u Slobodnoj Dalmaciji mali članak o odgodi dokapitalizacije za dva mjeseca, nevjerojatno da se to ne komentira.

&

čekajte zar dokapitalizacija luke ploče nije gotova stvar sa fixnim datumom i fixnim uvijetima 1,4 po postoječoj dionici x 400 kn ???

Tražim hitno posao sa radnim vremenom od 26 sekundi . Može i do sat vremena ali ne duže!!!Netreba plaća samo mirovinsko i socijalno.


Danas u Slobodnoj Dalmaciji mali članak o odgodi dokapitalizacije za dva mjeseca, nevjerojatno da se to ne komentira.

Komentirat ce sutra kad pocne malo padati.

GLAS IZ UPRAVE
Dokapitalizacija Luke Ploče, najavljena za 26. studenog ove godine odgađa se za dva mjeseca – rekao je kap.Ivan
Pavlović, predsjednik uprave “Luke Ploče”. U Pločama se uskoro očekuje početak izgradnje kontejnerskog terminala i terminala za rasute terete, vrijednih više od 250 milijuna eura

To je doslovno sve što piše.

&

Jedno pitanje,koja to tržišta gravitiraju luci Ploče?
Po mišljenju Kalmete i inih, valjda Mađarska,Slovačka,Češka,Austrija a ponajprije Zagrebačka županija.
Sve to o čemu oni pričaju postoji u Rijeci ali mi moramo i u Dalmaciji imati jednu Rijeku jer Rijeka je crvena
pa ju treba kazniti. Ove silne milijune Eura treba vratiti, samo ne znam od kuda-od kojeg prometa +kamate.
Inače na pomorskom dobru nema privatnog vlasništva a luke se nalaze na pomorskom dobru pa ne znam pokojem bi zakonu ovdje bilo to drugačije, što znači da je vlasnik – upravitelk na pomorskom dobru lučka uprava/RH.Oprezno, pogotovo kad je ovako visoko i kad se odgađa “konačna” odluka o dokapitalizaciji.
Treba vidjeti kako će proć izbori a nakon rezultata izbora ovisi da li će se u tu dokapitalizaciju uopće ići.
FYI u Rijeku dolaze kontejnerski brodovi koji voze do 4500 TEU dužine do 300 m a u luku ploče mali brodići Lošinjske plovidbe(koja je usput budi rečeno djelomično finacirana iz državnog proračuna) koji razvoze par kontejnera od Rijeke do Bara u Crnoj Gori.
I još nešto, da bi brodić od 300 metara u došao uneku luku mora platit cca.20-30 tisuća dolara troškova
te ne vidim da bi taj (moderan) kontejnerski terminal uopće zaživio svojim punim kapacitetom.
Po toj Kalmetinoj logici,mogli smo novu luku napraviti na krajnjem jugu Hrvatske i furat kontejnere u Zagreb i dalje. Vrlo ekonomično i brzo.
Još jednom oprez.

Bitno je da nema odustajanja od dokapitalizacije,jer bez novaca od nje nema ni nove luke.
Dakle nema zime i da je vijest točna.

New Report

Close