LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


vjesnik.com Srijeda, 7. travnja 2010

U Pločama će pristajati i najveći prekooceanski brodovi

Vrijednost investicije s gradnjom pristupne ceste i željezničkom infrastrukturom iznosi oko 36 milijuna eura. Riječ je o prvoj fazi modernizacije Luke Ploče

Vaš link

" Nakon toga će mogućnost kontejnerskog prometa biti oko 400.000 TEU-a. Tek realizacijom prve faze tog projekta stvorit će se pretpostavke za daljnji brži razvoj kontejnerskog prometa preko Luke Ploče. Očekuje se kako će taj suvremeni i zahtjevni projekt itekako pozicionirati pločansku luku na ušću Neretve kao hrvatsku luku najboljeg izbora za sve korisnike koji gravitiraju europskom koridoru 5c. "

http://www.luka-ploce.hr/hr/statistika.php

" Struktura prekrcaja roba u 2009. godini

Generalni tereti Rasuti tereti Tekući tereti
KONTEJNERI (25.931 TEU)

lp
[wink]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

08.04.2010. | 10:11

bosanskohercegovačka tvrtka u luci ploče mogla bi uskoro dobiti novoga vlasnika
Ruski ‘Zarubežnjeft’ bacio oko na Naftne terminale
Vaš link

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Nije mi vrag dao mira i krenuo ja danas za*ebavat onog "digitalnog". Prvo sam se igaro sa 30-ak komada i dizao za lipu dvije i onda mi sine "fantastična" ideja [proud] Reko, idem staviti nalog na bidu 1 lipu do prvog naloga na asku- tek toliko da probam tog hebenog "digitalca" natjerat da skine s aska. Stavim tako 5 kom na 1 lipu do aska – kad onu u istoj sekundi netko stavi 14 komada na ask 2 lipe niže [shocked] i naravno ja neplanirano kupim 5 komada lkpc. Raspi*đen idem ponovno, ali ovaj puta s 1 kom opet jednu lipu ispod aska-taman što sam potvrdio nalog neki "klatijajan" stavi 2 kmada 2 lipe ispod aska i tako ja opet neplanirano kupim 1 dionicu lkpc. Naučio sam svoju lekciju: nikada, ali baš nikada ne za*ebavat "digitalnog" [wink] P.S.: zadovoljan sam ja što sam kupio jer lkpc nikad dosta, samo ne volim što me kompjuter naguzio [lol]

Mean people suck and nice people swallow!


08.04.2010. | 10:11

bosanskohercegovačka tvrtka u luci ploče mogla bi uskoro dobiti novoga vlasnika
Ruski ‘Zarubežnjeft’ bacio oko na Naftne terminale
Vaš link

Upravu su "ONI " u vrijeme Smanadera htjeli preuzeti LKPC ,naravno za male novce.
Evo nesto vezano za Naftni Terminal.

Nepravilnosti kod NTF-a: Vlasnik Naftnog terminala Ploče radi bez koncesijeKako je za nacional.hr potvrdio čelni čovjek Lučke uprave Ploče Tomislav Batur, terminal se nalazi na pomorskom dobru, te kao takav, sukladno hrvatskim zakonima mora imati koncesiju da bi radio, a to nije slučaj

Nakon što je prošlog tjedna zbog duga od 4,8 milijuna dolara blokiran račun tvrtke NTF, vlasnika naftnog terminala u Pločama, sad je otkriveno i kako ta tvrtka već godinama posluje bez valjane koncesije za skladištenje tekućih tereta.

Naime, kako je za nacional.hr potvrdio čelni čovjek Lučke uprave Ploče Tomislav Batur, terminal se nalazi na pomorskom dobru, te kao takav, sukladno hrvatskim zakonima mora imati koncesiju da bi radio, a to nije slučaj: "Neosporna je činjenica da se terminal nalazi na pomorskom dobru, a to je, nakon dugog spora potvrđeno i sudskom presudom Trgovačkog suda u Dubrovniku.

Zemljište je pomorsko dobro

Dakle, tvrtka NTF, sljednica bosanskohercegovačkog Energoinvesta, neosporni je vlasnik nekretnina i opreme koji čine terminal, ali zemljište je pomorsko dobro i kao takvo može pripadati jedino Republici Hrvatskoj. Sukladno tome, NTF bi morao imati valjanu koncesiju za obavljanje svoje djelatnosti, ali je nema, prvenstveno zato što takva koncesija nikad niti nije izdana, niti je javni natječaj za njezino izdavanje ikad proveden.

Takvo stanje je potpuno neprihvatljivo iz najmanje tri razloga. Kao prvo, diskriminirani su ostali ovlaštenici koncesija na području luke, Lučka uprava ne može provoditi svoje zakonom propisane ovlasti u svezi poslovanja ovog subjekta, te na kraju država na ime ne naplaćene koncesijske naknade gubi 2 milijuna kuna godišnje. S obzirom da se radi o osjetljivom međudržavnom problemu dosad smo izbjegavali bilo kakve radikalne mjere, ali o svemu smo obavijestili nadležne hrvatske institucije i očekujemo kako ćemo uskoro krenuti u rješavanje tog problema".

Nema nikave sumnje kako bi se u budućem natječaju za koncesiju posebno vrednovala uloga i bivša ulaganja NTF-a i ntvrtkinih pravnih prednika, ali činjenica je kako je na ovaj način dodatno zakomplicirana ionako teška situacija u kojoj se NTF nalazi. Naime, tvrtka sama nema dovoljne prihode da bi u roku od 60 dana vjerovnicima isplatila traženih 4,8 milijuna dolara i tako se spasila od stečaja, pa su dužnosnici njezinog vlasnika tvrtke Terminali federacije već najavili kako pregovaraju s novim ulagačima koji bi navodno pokrili minuse terminala.

Brojne nepravilnosti u radu NTF-a

Ipak, vrlo je upitno postoje li ulagači koji su spremni uložiti gotovo 5 milijuna dolara, bez ikakvih garancija da će pobijediti na koncesijskom natječaju koji bi uskoro mogao biti raspisan i uopće moći koristiti terminal. S druge strane, Batur naglašava kako u radu NTF-a trenutno postoji cijeli niz nepravilnosti, koje Lučka uprava ne može otkloniti. Tako je tvrtka nedavno bez ikakve zakonske osnove ili ovlasti svojim korisnicima nametnula nove namete.

Jedan od takvih nameta je i "naplata pregleda ADR dokumenata", a Batur tvrdi kako se radi o nezakonitom nametu: "To je svojevrsni harač na koji NTF nema pravo. Mi smo ih upozoravali da to ne čine, ali mi dosad nismo imali ovlasti da ih spriječimo, upravo zato što su poslovali u drukčijem režimu od ostalih korisnika Luke. Baš zato je iznimno važno da se u što kraćem roku provede koncesijski natječaj, te da se poslovanje NTF-a dovede pod nadležnost Lučke uprave, odnosno u okvire hrvatskih zakona".



vjesnik.com Srijeda, 7. travnja 2010

U Pločama će pristajati i najveći prekooceanski brodovi

Vrijednost investicije s gradnjom pristupne ceste i željezničkom infrastrukturom iznosi oko 36 milijuna eura. Riječ je o prvoj fazi modernizacije Luke Ploče

Vaš link

" Nakon toga će mogućnost kontejnerskog prometa biti oko 400.000 TEU-a. Tek realizacijom prve faze tog projekta stvorit će se pretpostavke za daljnji brži razvoj kontejnerskog prometa preko Luke Ploče. Očekuje se kako će taj suvremeni i zahtjevni projekt itekako pozicionirati pločansku luku na ušću Neretve kao hrvatsku luku najboljeg izbora za sve korisnike koji gravitiraju europskom koridoru 5c. "

http://www.luka-ploce.hr/hr/statistika.php

" Struktura prekrcaja roba u 2009. godini

Generalni tereti Rasuti tereti Tekući tereti
KONTEJNERI (25.931 TEU)

lp
[wink]
[/quote]

Plavi, objasni investitorima kad očekuješ povećanje prometa s 26.000 TEU na 400.000 TEU, za ovu godinu il za 20 godina?

Plavi objasni investitorima koliko će kontejnerski promet otprilike iznosit u TEU do kraja godine uz novoizgrađen terminal. ( Pa ćemo usporedit ono šta napišeš sa službenim podacima na kraju godine ).

Plavi, objasni investitorima zašto veliki ulagači kupuju ovu dionicu na svima vidljiv način već dva mjeseca, a dionica ne raste već stoji na mjestu, a automatski podešeni nalozi na kupnji i prodaji održavaju taj nivo.

Plavi, objasni svima šta se točno događa i de se konačno izrazi kad će cijena dionice rast, kad misliš prodavat svoje dionice, odnosno koja cijena bi te zadovoljila da prodaš ove dionice i jesi li sačuvao love za eventualni dokup.

Vjerujem da svi gorljivo očekuju odgovore na ova pitanja iz tvojih usta, jer ipak si ti ovdje glavni glasnogovornik.

never surrender

[lol] [lol] [lol]

[thumbsup]

Dragi perice, nemam ti ja sada vremena, odo ja na more…samo mogu reći da automatizirani nalog je jedino na kupnji i sve kupi unazad dva tjedna, a na prodaji nema takvog naloga.

lp i ugodan vikend

[lol]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


[lol] [lol] [lol]

[thumbsup]

Dragi perice, nemam ti ja sada vremena, odo ja na more…samo mogu reći da automatizirani nalog je jedino na kupnji i sve kupi unazad dva tjedna, a na prodaji nema takvog naloga.

lp i ugodan vikend

[lol]

Nema problema, čekat ću te dok se vratiš s mora. Nadam se da ćemo čuti te odgovore, nije to neki problem, samo par brojeva i slova se napiše . Npr nešto ovako:
a ) za 10 godina
b ) 40.000 TEU
c ) skupljaju radi bolje pozicije za dokup
d ) 1750 kuna, nemam ništa slobodnog keša sve sam utukao u lkpc.

Vidiš, nije teško, samo minuta ti treba.

I pogledaj iskustva kolege PereS par postova iznad što se tiče automatiziranih naloga.

never surrender

I pogledaj iskustva kolege PereS par postova iznad što se tiče automatiziranih naloga.


Što jest, jest. Ja sam svoje naučio. Hvala Bogu s malom količinom. [sealed]

Mean people suck and nice people swallow!




vjesnik.com Srijeda, 7. travnja 2010

U Pločama će pristajati i najveći prekooceanski brodovi

Vrijednost investicije s gradnjom pristupne ceste i željezničkom infrastrukturom iznosi oko 36 milijuna eura. Riječ je o prvoj fazi modernizacije Luke Ploče

Vaš link

" Nakon toga će mogućnost kontejnerskog prometa biti oko 400.000 TEU-a. Tek realizacijom prve faze tog projekta stvorit će se pretpostavke za daljnji brži razvoj kontejnerskog prometa preko Luke Ploče. Očekuje se kako će taj suvremeni i zahtjevni projekt itekako pozicionirati pločansku luku na ušću Neretve kao hrvatsku luku najboljeg izbora za sve korisnike koji gravitiraju europskom koridoru 5c. "

http://www.luka-ploce.hr/hr/statistika.php

" Struktura prekrcaja roba u 2009. godini

Generalni tereti Rasuti tereti Tekući tereti
KONTEJNERI (25.931 TEU)

lp
[wink]
[/quote]

Plavi, objasni investitorima kad očekuješ povećanje prometa s 26.000 TEU na 400.000 TEU, za ovu godinu il za 20 godina?

Plavi objasni investitorima koliko će kontejnerski promet otprilike iznosit u TEU do kraja godine uz novoizgrađen terminal. ( Pa ćemo usporedit ono šta napišeš sa službenim podacima na kraju godine ).

Plavi, objasni investitorima zašto veliki ulagači kupuju ovu dionicu na svima vidljiv način već dva mjeseca, a dionica ne raste već stoji na mjestu, a automatski podešeni nalozi na kupnji i prodaji održavaju taj nivo.

Plavi, objasni svima šta se točno događa i de se konačno izrazi kad će cijena dionice rast, kad misliš prodavat svoje dionice, odnosno koja cijena bi te zadovoljila da prodaš ove dionice i jesi li sačuvao love za eventualni dokup.

Vjerujem da svi gorljivo očekuju odgovore na ova pitanja iz tvojih usta, jer ipak si ti ovdje glavni glasnogovornik.
[/quote]

Dragi perice, evo vratio sam se.
Ako se pitaš, da, bilo je fenomenalno na moru.
Nažalost doživljaj su pokvarili presretači na povratku kući.
Sva sreća pa sam shvatio da su iza mene, pa sam se stavio u desnu traku na 178 km/h.
DA su me uhvatili desetak minuta prije, kada sam išao preko 200, ode vozačka i 3 000 kunića.
Ovako sam pšrošao sa 500 kuna kazne.

No dobro, pomislio sam, ajde da se malo ovdje oraspoložim, ponadao sam se tvojem novom postu, ali ništa.

Aha.. tražio si neke odgovore.
Noije ti lako pretpostavljam, gubitak na Luki Rijeka je poveći znam.
Ali jesam li te dobronamjerno upozorio, nisam li?

JESAM.

LKPC.. vidiš i sam, polako shvačaš koliko ovdje ima perspektive, ne bih ulazio u odgovore na ova tvoja provokatorska pitanja oko LKPC, jer sam sve pojasnio u ranijim postovima, ja i još neki kolege, dakle sve piše.
Vidiš kako automatizirani nalog na kupnji sve skuplja, ne možeš kupiti, osim ako ne lupiš po asku.
Tako ti je to. A luku Rijeka neće nitko. Niti se ne ćudim, pa jesam sve pojasnio, nisam li?

JESAM.

Pametnom je dovoljno, pa ako si pametan… mislim da je dovoljno.Pročitaj malo bolje temu još jednom unazad koji mjesec. Ako niti tada ne bude jasno, daj još jednom. Možeš ti to.
Za ove statističke podatke, možda da pošalješ upit u Luku Ploče, ja ti nisam zaposlen tamo.

Što se tiče toga kada ću prodavati i da li imam za dokup, ne boj se.
Kod mene nema pravila, burza je improvizacija. A ja sam u tome poprilično dobar.
Sreća pa su mi uvalili tucete dionica ispod 1 600.
Kada me potuklo sa 80 komada na 1560 ili 1580, više se ne sjećam, tada sam se malo zabrinuo, ali samo malo.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Kada me potuklo sa 80 komada na 1560 ili 1580, više se ne sjećam, tada sam se malo zabrinuo, ali samo malo. Sve je u redu, po običaju. Pa znaš mene, kada sam pogriješio?
Nikada ( osim ako ne gledaš ulaganje i povrat na rok od tjedan ili mjesec dana, ali to nije investiranje onda, zar ne? )

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Automatiziran nalog???? Mislite na malog crnca s one strane ekrana, i svetim zadatkom da prati prvu kupnju i prodaju…. [lol]

Uhljebe na ulicu!!!!!

http://www.poslovni.hr/144595.aspx

halfte trinken, halfte Šarcu geben

New Report

Close