Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
misliš onih 37 dionica u petak? da..netko je znao i dobro stisnuo [lol] [lol] stil pisanja je svima poznat [lol]
Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
misliš onih 37 dionica u petak? da..netko je znao i dobro stisnuo [lol] [lol] stil pisanja je svima poznat [lol]
[/quote]
Pa dobro u četvrtak ,kad je već bio onaj promet 380 000. To je bilo ipak točno kao što su tehničari rekli. I evo sad kad se vijest zna, sad ćemo vidjeti i gdje je potpora na ovoj dionici.
Ovoj tvrtci bi jakooo dobro došla devalvacija kune..nesto se ovdje placa u dolarima
ali vama kolega Wanderlei nebi…
Sjetite se onog sendvića ( dvije šnite crnog a iznutra šnita bijelog umjesto salame)
Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
misliš onih 37 dionica u petak? da..netko je znao i dobro stisnuo [lol] [lol] stil pisanja je svima poznat [lol]
[/quote]
Pa dobro u četvrtak ,kad je već bio onaj promet 380 000. To je bilo ipak točno kao što su tehničari rekli. I evo sad kad se vijest zna, sad ćemo vidjeti i gdje je potpora na ovoj dionici.
[/quote]
Štrajk je već davno prestao kolega, a potpora je izgleda jako dobra stavljaju se mali nalozi i čim se jedan pojede dolazi drugi, ja sam spreman kupiti 500 komada na 1550-1500 ako dođe do tih razina.
Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
misliš onih 37 dionica u petak? da..netko je znao i dobro stisnuo [lol] [lol] stil pisanja je svima poznat [lol]
[/quote]
Pa dobro u četvrtak ,kad je već bio onaj promet 380 000. To je bilo ipak točno kao što su tehničari rekli. I evo sad kad se vijest zna, sad ćemo vidjeti i gdje je potpora na ovoj dionici.
[/quote]
Štrajk je već davno prestao kolega, a potpora je izgleda jako dobra stavljaju se mali nalozi i čim se jedan pojede dolazi drugi, ja sam spreman kupiti 500 komada na 1550-1500 ako dođe do tih razina.
[/quote]
kako je štrajk davno prestao kolega , kad još nije ni počeo? Pa u tome i je najveći problem. ako počne pravi štrajk Luku Ploče mogu odmah zatvoriti. Baš niste dobro upućeni. Vi ćete kupiti 500 komada kolega? 500 komada ukupno nije bilo na kupnji kad su pričali o dokapitalizaciji a ne sada. Osim toga bila vam je dionica na 1550 dva puta u zadnjih deset dana pa što niste kupovali.Kako to mislite ako dođe do tih razina? pa na tim razinama je stalno.zato i pitam na koliko je stvarna potpora jer tehničari najvaljuju pad Crobexa na 2000 bodova.
Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
misliš onih 37 dionica u petak? da..netko je znao i dobro stisnuo [lol] [lol] stil pisanja je svima poznat [lol]
[/quote]
Pa dobro u četvrtak ,kad je već bio onaj promet 380 000. To je bilo ipak točno kao što su tehničari rekli. I evo sad kad se vijest zna, sad ćemo vidjeti i gdje je potpora na ovoj dionici.
[/quote]
Štrajk je već davno prestao kolega, a potpora je izgleda jako dobra stavljaju se mali nalozi i čim se jedan pojede dolazi drugi, ja sam spreman kupiti 500 komada na 1550-1500 ako dođe do tih razina.
[/quote]
kako je štrajk davno prestao kolega , kad još nije ni počeo? Pa u tome i je najveći problem. ako počne pravi štrajk Luku Ploče mogu odmah zatvoriti. Baš niste dobro upućeni. Vi ćete kupiti 500 komada kolega? 500 komada ukupno nije bilo na kupnji kad su pričali o dokapitalizaciji a ne sada. Osim toga bila vam je dionica na 1550 dva puta u zadnjih deset dana pa što niste kupovali.Kako to mislite ako dođe do tih razina? pa na tim razinama je stalno.zato i pitam na koliko je stvarna potpora jer tehničari najvaljuju pad Crobexa na 2000 bodova.
[/quote]
Stvarno je nevjerovatno koliko ste loše upućeni štrajk je trajao tri-četira dana i prestao je kažete zašto nisam kupovao po 1500, jesam kolega kupovao sam ali sada imam jedan razlog više zašto utući sve do posljednje kune ovdje a vi će te ubrzo saznati i zašto.
lp
Blokada željezničkog prometa u BiH prouzročila milijun eura štete Luci Ploče
Zbog blokade pruge koja Ploče povezuje s tvrtkama u BiH, poput mostarskog Aluminija, zeničkog Arcelor Mittala i lukavačke Koksare, pločanska luka dnevno trpi štetu od 150.000 eura. "Ukupna šteta koju smo do sada imali, s obzirom na broj brodova koje ne možemo ukrcati ni iskrcati, iznosi milijun eura", izjavio je za Poslovni dnevnik direktor pločanske luke Ivan Pavlović.
Problem je, pojašnjava Pavlović, što veliki gospodarski sustavi u BiH ne mogu zaustaviti proizvodnju jer je to tehnološki zahtjevan i skup postupak. "Primjerice, ne može se ugasiti peć u Koksari niti isključiti elektroliza u Aluminiju. Oni će, ako ova blokada potraje, biti prisiljeni koristiti se kamionima za dovoz sirovine", objašnjava Pavlović, dodajući kako ni to neće riješiti problem zbog nepostojanja skladišta u luci za takvu vrstu tereta. Ako ovo potraje, štete će, upozorava, biti puno veće.
Šteta od ovih milijun eura je već sad veća od dobiti u prošloj godini a njihov direktor kaže da će biti i veća ako se to nastavi. Sad mi je malo jasnije ono iskrcavanje u petak.
Luka Ploče svaki dan gubi 1 milijun kuna
misliš onih 37 dionica u petak? da..netko je znao i dobro stisnuo [lol] [lol] stil pisanja je svima poznat [lol]
[/quote]
Pa dobro u četvrtak ,kad je već bio onaj promet 380 000. To je bilo ipak točno kao što su tehničari rekli. I evo sad kad se vijest zna, sad ćemo vidjeti i gdje je potpora na ovoj dionici.
[/quote]
Štrajk je već davno prestao kolega, a potpora je izgleda jako dobra stavljaju se mali nalozi i čim se jedan pojede dolazi drugi, ja sam spreman kupiti 500 komada na 1550-1500 ako dođe do tih razina.
[/quote]
kako je štrajk davno prestao kolega , kad još nije ni počeo? Pa u tome i je najveći problem. ako počne pravi štrajk Luku Ploče mogu odmah zatvoriti. Baš niste dobro upućeni. Vi ćete kupiti 500 komada kolega? 500 komada ukupno nije bilo na kupnji kad su pričali o dokapitalizaciji a ne sada. Osim toga bila vam je dionica na 1550 dva puta u zadnjih deset dana pa što niste kupovali.Kako to mislite ako dođe do tih razina? pa na tim razinama je stalno.zato i pitam na koliko je stvarna potpora jer tehničari najvaljuju pad Crobexa na 2000 bodova.
[/quote]
Stvarno je nevjerovatno koliko ste loše upućeni štrajk je trajao tri-četira dana i prestao je kažete zašto nisam kupovao po 1500, jesam kolega kupovao sam ali sada imam jedan razlog više zašto utući sve do posljednje kune ovdje a vi će te ubrzo saznati i zašto.
lp
[/quote]
Kako je štrajk prestao kolega kad još nije niti počeo? Ovo je bila blokada pruge a ne štrajk. Opći štrajk će tek početi kolega, evo vam citat iz članka.
" Ako se u idućih deset dana problem ne riješi, željezničari idu u opći štrajk."
Nemojte sad i vi početi sa tim pričama i bajkama o tome kako ćemo mi nešto saznati i kako se nešto kuha i tako dalje. Vas sam ipak smatrao poštenim forumašem za razliku od plavog i još nekih
Da remiziramo zbivanja u lkpc u dosadašnjem tijeku 2010.g.:
1 ) Pavlović je najavio povećanje prometa od 40 posto a prema trenutnim pokazateljima promet je u porastu za tek 15 posto ( što je i dalje 30 posto manje od rekordne 2008 ). Porast prometa se odnosi isključivo na rasuti teret.
2 ) Najavljeno je povećanje kontejnerskog prometa ( koje donosi najveću zaradu ) a jasno je već sada da do toga neće dođi, a čak naprotiv, kontejnerski promet je u padu. Postoji više razloga za ovo ali neću ovdje nabrajat.
3 ) Na sav glas je najavljivana dokapitalizacija, te je potom ista demantirana iz usta vodećeg čovjeka poduzeća. Očito se radilo o plasiranom probnom balonu koji nije izgleda dobro nekima sjeo, tako da je ubrzo uslijedio demant.
4 ) Najavljen je nastavak izgradnje autoceste do Ploča, pa obustava, pa je isti rok prolongiran za kraj 2012.
5 ) BiH drma teška kriza i u više navrata je rečeno da se izgradnja koridora 5c ne očekuje u bliskoj budućnosti ( najoptimističnija verzija govori o 2014.g.), a radit će se možda tek neke dionice u narednim godinama.
6 ) U više navrata je tijekom prethodnih godina u BiH znao bit prekidan željeznički promet zbog učestalih štrajkova na željeznici, ponekad i više puta godišnje. I ne očekuje se da bi bilo ikakvih pozitivnih promjena oko toga gledajući trenutnu situaciju.
7 ) Sve češće izranjaju kuloarske priče o ekološkim pitanjima i okolišnim ugrožavanjima koje se vežu uz ime luke Ploče.
8 ) Postoji ozbiljan problem lošije konfiguracije terena zbog čega većim brodovima prijeti nasukavanje u blizini terminala ukoliko se ne poznaje teren do u centimetar. Ovo je stanje prisutno od ranije.
9 ) Kontejnerski terminal je pri dovršetku, a luka još uvijek ne može naći kvalitetnog strateškog partnera za opremanje terminala. Napomena: opremanje se ne može obavit preko noći, kako izgleda neki forumaši sanjaju, to je proces koji praktički može potrajat i godinu dana jer prolazi određene faze od međunarodnog natječaja do same nabavke i implementacije opreme ( izgleda da nekima još nije jasno da terminal ne čine samo betonski blokovi ). A kašnjenje opremanja terminala uz pad kontejnerskog prometa je čista jednadžba za gubitak novaca.
Ne mogu se sad sjetiti postoji li još koji razlog, al i ovi su dovoljni da možemo zaključit da sve ovo u konačnici ipak vodi i upućuje na lošije poslovanje nego u protekloj godini. I to unatoč pompoznim najavama. Jedini napredak se vidi u povećanju prometa rasutog tereta, apsolutno sve ostalo je ( i u odnosu na procjene i prema službenim podacima ) il jednako negativno kao i ranije il još negativnije .
A epilog svega je da se dionica unatoč svemu ovome perfektno drži!
U 2009. se bilježi rast cijene od 17,3 posto. ( vs Crobex 16,3 posto )
U 2010. se bilježi rast cijene od 4,5 posto. (vs Crobex 6,5 posto )
U odnosu na prošlogodišnju najnižu vrijednost cijena dionice je napredovala 140 posto.
U odnosu na prošlogodišnju najvišu vrijednost cijena dionice je pala 11 posto.
Naprosto je ovo nevjerojatno dobro cijenjena dionica u rukama ulagača kad joj unatoč svemu iznešenom svi daju pozitivnu ocjenu i kad su uvjereni da bi cijena dionica morala bit i veća od sadašnje! A reklo bi se po tome i da su sve ove negativne vijesti već uračunate u cijenu dionice i to na način da cijena dionice relativno raste! Čudno ali istinito.
Al u biti, ulagači su jedini koji su u cijeloj ovoj priči bitni. Oni su ti koji vrednuju dionicu na burzi. A sudeći po njihovim vrednovanjima, vjerojatno su i dalje na snazi visoka očekivanja o boljim danima, pa ćemo pratit dalje situaciju kako se razvija. Možda je ipak prerano za donosit nekakve suvisle zaključke.
Kolege, ja vas uljudno molim, il prodiskutirajte gore navedeno il se nemojte uopće javljat. Najbolje je kad mi ovako neko zalijepi jedinicu a da ni slova iza toga ne napiše.
Ako imaš štagod za reći na navedeno daj koji argument, nije valjda da ti je najveći intelektualni domet zalijepit nekom jedinicu?!
Mislim kakav je to prosječan intelekt forumaša koji na iznešene činjenice zalijepi drugom jedinicu a da sam nema ništa pametnog za reći?!
Ako sam nekog ulagača lkpc uvrijedio na bilo koji način kulturno bi bilo od njega i objasnit svoj stav i pojasnit meni u čemu griješim dok analiziram, a ne samo blatit bez osnove.
Kao šta sam zadnji put rekao, dva najupečatljivija tehnička scenarija nam govore o daljnjem postraničnom kretanju oko zone 1600 kuna il padu na 1400 kuna.
Za prvi scenarij zapravo najviše idu u prilog vrlo malen volumen trgovanja i velika potporna linija. Također, obzirom da su oscilacije cijene ( koje se javljaju na malim volumenima ) praćene istovjetnim oscilacijama na većem broju tehničkih oscilatora, također bi se ovo moglo protumačit kao postranični trend. Vremenski okvir u kojem se promjene događaju također sugeriraju na vjerojatniji postranični trend.
Za drugi scenarij o padu idu više u prilog neki tehnički obrasci i gubitak nekih manjih potpornih linija. No kako vrijeme odmiče, ti obrasci se mogu dvojako interpretirati.
Vjerojatno će rasplet čitave situacije uslijediti na osnovu razrješenja vodećeg elementa procjene trenda, a to je trend linija. Dakle sve ovisi o trend liniji. Dok god je ona održana na snazi je prvi scenarij, a njenim probojem na scenu nastupa drugi scenarij. ( Također valja paziti na liniju otpora čijim se probojem iznad 1700, te zadržavanjem iznad 1725 ulazi u fazu rasta, no za sada je ovo najmanje izgledno ).
Moram biti iskren i reći da se ne usudim prognozirati šta je u ovom trenutku vjerojatnija opcija između ova dva scenarija. No i to je možda nekima napredak, jer sam donedavno davao više šanse za drugi scenarij.
Luka Ploče: Počela otprema naftnih derivata iz brodske Rafinerije morskim putem
BiH, 22.3.2010.
Vaš link
Iz luke Ploče je, prvi put nakon početka rata na prostorima bivše Jugoslavije, počela otprema morskim putem naftnih derivata proizvedenih u Rafineriji nafte Brod, za čiju se distribuciju koristi i riječni i kopneni transport.
Brod natovaren sa oko 5.500 tona plaformata, osnovne komponente za proizvodnju benzina, u petak je krenuo ka Malti, potvrdio je prvi zamjenik direktora Optima grupe, Slavko Šćepanović. Prema njegovim riječima, Optima grupa zakupila je rezervoare na terminalu u luci Ploče, i tokom ove godine očekuje se kontinuitet u isporukama naftnih derivata morskim putem prema zemljama Bliskog istoka i drugim destinacijama.
[smiley]