Kolega u pravu ste. Skupština odlučuje propisanom većinom od 75% od prisutnih glasova.
Država ima preko 60% dionica. Koliko investitora iz free-floata treba sudjelovati na skupštini kako bi spriječili takvo izglasavanje? Računica je relativno jednostavna. Što mislite koliko će ljudi potegnuti do Ploča kako bi sudjelovali u skupštini?
sve zavisi od prijedloga dokapitalizacije, ako će biti potrebno nije problem doći do Ploča a postoje i punomoči
Kolega u pravu ste. Skupština odlučuje propisanom većinom od 75% od prisutnih glasova.
Država ima preko 60% dionica. Koliko investitora iz free-floata treba sudjelovati na skupštini kako bi spriječili takvo izglasavanje? Računica je relativno jednostavna. Što mislite koliko će ljudi potegnuti do Ploča kako bi sudjelovali u skupštini?
sve zavisi od prijedloga dokapitalizacije, ako će biti potrebno nije problem doći do Ploča a postoje i punomoči
[/quote]
polako, nije još ni donijeta odluka da se uopće ide u dokap, ne zna se ni model, a čini mi se da će najveći problem biti lova jer iz dana u dan svjedočimo da na burzi nema likvidnosti jer nema para. ako se malima dokap i odobri, pitane je hoće li im biti financijski zanimljiv?
puno je tu još nepoznanica, nezaposlenost u cijeloj zemlji raste prema crnim rekordima, deflacija je pred vratima, proizvodnja sve više opada…bojim se da će nam ubrzo dionice biti zadnja briga [sad]
Vidim da nekima treba pojasniti čitanje financijskih izvještaja, najgore od svega što se pouzdaju u naslov koji napiše jedan novinar koji je završio dva i pol razreda srednje škole i jedino što zna napisati je prepisati kumulativnu dobit, pa to je strašno.
Još strašnije je kada te neznalice, kao npr. kolega Alien, gledaju u to kao u sveti gral i misle pa ne valja dionica, imali su gubitak u prošloj godini ( kumulativno ).
Neki su stvarno zaslužili izgubiti na burzi, mislim na ove bahate, koji misle da nešto znaju, a ne znaju ništa.
DA ponovimo lekciju, 4 faze ljudskog znanja.
1. Neznam da neznam
2. Znam da neznam
3. Neznam da znam
4. Znam da znam.
Ovi o kojima sam ja pisao, su još nažalost u prvoj fazi.
I opet, kako je to nepisano pravilo, većina će kupovati LKPC na ca. 2100-2500 HRK, jer sada nema likvidnosti. Isto kako je bilo i sa ADPL i sa masom drugih dionica.
ALi to je škola, ljudi moji, nitko nije rođen da zna.
lp
DAnas vam je bilo na Dnevniku HTV-a:
Nakon ljeta kreće privatizacija tvrki u pretežito državnom vlasništvu.
Pametnom dovoljno.
lp
Porast dobiti u 4Q za 65%, jel to nešto govori ili je to slučajnost a od ove godine i novi kontenjerski terminal a Maersk jedan od najvećih prijevoznika kontenjera već otvorio svoje predstavništvo u Pločama.
lp
Kolega, za početak, Maersk je već dulje vrijeme prisutan u Pločama, a ne "od nedavno" , doduše njegovi brodovi koji ovdje svraćaju prometuju isključivo na lokalnim mediteranskim linijama ( ni jednoj prekooceanskoj ).
Nadalje porast dobiti u 4q vama nešto predstavlja?? Po meni je to čista šminka.
Dobit 3q09 je iznosila 1,19 milijuna kuna ( u 3q08 je iznosila 6,45 milijuna ).
Dobit 4q09 iznosi oko 2,2 milijuna kuna ( u 4q08 je iznosila 1,37 milijuna ).
Dobit u 2009 je iznosila 4,11 milijuna kuna ( u 2008 je iznosila 28,45 milijuna ).
Ja jedino što vidim ovdje je da dobit stagnira od 4q08 do danas na nekih 1-2 milijuna kuna po kvartalu.
Uzevši u obzir da su prihodi od prodaje kroz sva 4 kvartala praktički stagnirali na istim razinama ( oko 36 milijuna kuna ) to označava pad prihoda od oko 30 posto u odnosu na prethodnu godinu ( kvartalni prosjek oko 51 milijun kuna ).
To ujedno označava i da se prihodovna strana ne povećava kako se to pokušava ukazat kroz vaš račun rasta dobiti za 65 posto u zadnjem kvartalu. Dakle, upitna je uopće čitava konstrukcija na kojoj temeljite buduća očekivanja.
USPOREDNI PRIKAZ FIZIČKOG PROMETA U PRVA DVA MJESECA 2010. U ODNOSU NA ISTO RAZDOBLJE 2009. GODINE
2010. god 2009. god
siječanj 278.579,728 276.050,584
veljača 358.725,175 275.854,497
Kolega, vidim lako vas se da zbuniti s odnosima tonaže fizičkog prometa. Tonaža može bit vrlo varljiv podatak. Gledajući podatke koji ukazuju da postoji rast tonaže fizičkog prometa vi automatski pretpostavljate o jednakomjernom rastu prihoda tj da će društvo prikazat veću dobit. No ja vas uvjeravam da je to varljiv podatak.
Na dobit više utječe sastav tereta u toj tonaži ( da li je u pitanju generalni teret poput kontejnera il rasut teret poput šećera il tekući poput plinskog ulja ). Zna se da kontejneri ipak donose veću zaradu.
Najava brodova
Ime broda / vez Eta. Vrsta i količina tereta Agent / Špediter
Global Helena 16.03. glinica – 7 000 t Jadroagent
Arbalist / 13 18.03. gredice – 10 500 t Jadroagent
Iron Kalipso 18.03. ugljen – 73 438 t Jadroagent
Sea Boss 21.03. ugljen – 53 000 t Jadroagent
Nicholas 23.03. boksit – 38 766 t Jadroagent
A kao šta ste imali sami priliku vidjet, u zadnje vrijeme nema nikakvih kontejnera u luci, uglavnom rasuti i tekući teret. E sad, vidim da su lijepo maknuli statističke podatke iz 2009 gdje se lijepo vidi koliko je kontejnera dolazilo prosječno mjesečno ovdje. Bilo ih je barem 10-ak svakog mjeseca prošle godine, reći ću vam da ne tražite te podatke.
A koliko ih je bilo ovaj mjesec? Jel ko brojao? Ja sam ih vrlo vrlo malo izbrojao.
Da sve zbrojimo: Očito je da u luci težište bacaju na poslovanje rasutim teretom ( koji donosi manje prihode od kontejnera ) kako bi zadržali kakvu-takvu dobit. Očito je da prihodi od prodaje stagniraju i očito je da se dobit neće tako brzo oporavit kako se da zaključit iz nekih insuinacija na forumu.
O cijeni dionice lkpc uopće ne raspravljam jer sam rekao da ne želim o njoj raspravljat i nije tema ovog posta.
DAnas vam je bilo na Dnevniku HTV-a:
Nakon ljeta kreće privatizacija tvrki u pretežito državnom vlasništvu.
Pametnom dovoljno.
lp
Kolega plavi, vidim da pratite dnevnik. Pa mogli ste reći da je bilo na dnevniku i ovo:
Vaš link
Evo najinteresnijih vijesti s radilišta ( izdvajam razgovor reportera na kraju priloga ):
– Sofija, što je dalje s autocestom od Vrgorca prema Pločama?
– Ona traži golema sredstva. Danas smo razgovarali s inžinjerima sa trasa, oni kažu šta se tiče samih građevinskih radova, nekim realnim radnim tempom, mogla bi se ta dionica dovršiti do kraja 2013 godine, ali kako nam je poznato ova krizna financijska situacija, reći kada će ta dionica biti dovršena, to bi u ovom trenutku zaista bilo gatanje.
Kolega plavi, hoćemo gatat?
Lijep pozdrav.
Kolega, za početak, Maersk je već dulje vrijeme prisutan u Pločama,
Dragi perice, pa prije koji tjedan si rekao da Maersk ne vozi u Luku Ploče, a sada učiš druge da vozi u Luku Ploče, jesi ti sebe malo sposrao sa time s oproštenjem?
Moraš pisati konzistentno, molim te.
Kakav ti je to post o financijama, zar se i tu ideš javno sramotiti?
Pa gdje ti je ta šminka od povečanja dobiti od 65 % u zadnjem kvartalu?
Jesu imali izvanredne prihode?
Nisu. Pa oni su uz pad prihoda, koji se znao odavno, zato je tu dionica gdje i je, povečali dobit za 65 % u zadnjem kvartalu, perice..
Perice, spominješ kontejnere, bravo, sva sreća da nam se u prolječe otvara novi terminal za kontejnerski promet ( koji će uzeti dio prometa Luke Rijeka ), pa koliko će tek onda biti dobit Luke Ploče, uz još najavljeno i službeno objavljeno povečanje prihoda? U prva dva mjeseca povečan je promet 15 %.
Perice, evo link:
http://www.dubrovacki.hr/…likoj-ali-prolaznoj-krizi
http://www.slobodnadalmac…icleId/95421/Default.aspx
lp
Ma možete vi pričati priče do sutra.prihodi ovoliko, dobit onoliko.to ide ispod 1500 i to je to.jer kupnja je sve slabija i slabija a uvijek ima onih koji prodaju.kupnja se samo miče svaki dan sve niže i niže što je i normalno s obzirom na tržište.strpljivi će ovo dočekati i niže meni se čini.ovakvi mali padovi na malim prometima su najgori jer ne donose preokret nego samo polako dionica pada i pada
DAnas vam je bilo na Dnevniku HTV-a:
Nakon ljeta kreće privatizacija tvrki u pretežito državnom vlasništvu.
Pametnom dovoljno.
lp
Kolega plavi, vidim da pratite dnevnik. Pa mogli ste reći da je bilo na dnevniku i ovo:
Vaš link
Evo najinteresnijih vijesti s radilišta ( izdvajam razgovor reportera na kraju priloga ):
– Sofija, što je dalje s autocestom od Vrgorca prema Pločama?
– Ona traži golema sredstva. Danas smo razgovarali s inžinjerima sa trasa, oni kažu šta se tiče samih građevinskih radova, nekim realnim radnim tempom, mogla bi se ta dionica dovršiti do kraja 2013 godine, ali kako nam je poznato ova krizna financijska situacija, reći kada će ta dionica biti dovršena, to bi u ovom trenutku zaista bilo gatanje.
Kolega plavi, hoćemo gatat?
Lijep pozdrav.
[/quote]
Perice, gdje ti živiš?
U Mađarskoj?
PA neki dan ti je bilo na vladi da je donešen plan 15 milijardi ulaganja u infrastrukturu.
I izrijekom je spomenuta autocesta do Ploča, pa imaš i na ovoj temi link iz Jutarnjeg lista.
Pa ne može lova od jučer do danas doći samo tako, polako.
A mogao si i iz ovog Dnazovi Dnevnika citirati slijedeće:
" de li autocesta naprijed prema Pločama ili ne? Prije više od mjesec dana Hrvatske autoceste zaustavile su radove, no obećali su i nastavak radova na ključnoj prometnici prema jugu. " [tongue]
lp
Što se događa?
Kupnja se potpuno razbježala.
Da li netko ima neki info?
Da li netko nešto zna?
Što se događa?
Kupnja se potpuno razbježala.
Da li netko ima neki info?
Da li netko nešto zna?
Plavi zna!
Trebamo čekati da se javi i da nam objasni što se događa i sve će biti u redu…