LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Čovjek se priupita kad ćete više kolega prestati se javno sramotiti opetovano to radite.

Kad mi to kaze netko tko se usudio usporediti LKPC sa Lukom Hamburg onda je svaki daljnji komentar suvisan.

Usput, vecini firmi je 4. kvartal poslovicno jedan od najboljih. Nadam se da znate zasto je tome tako (ne, nije zbog bajarama).


A kumulativna dobit 6,92x manja od prethodnog razdoblja. Zbilja perspektivno. Treba odmah po asku krenuti drmati

Potpuno ste u pravu Alien.
Treba se držati činjenica .

Pozdrav

Ok, minimini.
Onda ti je možda bolje da kupiš HT ili čak ERNT jer oni imaju bitno veći EPS.

Kolega frckavi, ja sam samo usporedio EPS Luke Ploče sa Lukom Rijeka kako bi istaknu da je EPS Luke Ploče bolji i da je ista zaradila više po dionici od konkurencije.
Moje mišljenje o poslovanju i budućnosti Luke Ploče je pozitivno i smatram da ima veliku perspektivu te mogućnost značajnog rasta cijene dionice. Mislim da ste me krivo razumjeli.
Hvala



A kumulativna dobit 6,92x manja od prethodnog razdoblja. Zbilja perspektivno. Treba odmah po asku krenuti drmati

Čovjek se priupita kad ćete više kolega prestati se javno sramotiti opetovano to radite.
Zadnje ste se osramotili sa onih 2 dana kraćeg putovanja, sada opet, ne znate ništa niti o čitanju financijskih izvješća vidim.

Pa da li vi pošto se bavite dionicama već godinama uopće išta znate o tim istim dionicama?
Pa čini mi se ništa.

Veleštovani kolega Alien, pa kumulativni rezultati za prva 3 mjeseca su se znali, bio je upitan samo 4. kvartal, molim vas ne spamajte temu, odite u školu i naučite nešto.

lp
[thumbsup]
[/quote]

Jedini koji se uporno sramote sa onom izjavom o dva dana kraćem putovanju ste Vi i uprava Luke. Jadna dionica kojoj uprava nezna osnovne činjenice o osnovnoj djelatnosti.
Samo za Vas cu ponoviti još jednom. Prije jedno god. dana (kada su vozarine bile na min.) manje se plaćao prijevoz kontenera brodom iz Kine u Ri, nego kaminom od Ri do ZG(cca 150km). Od ZG do Ploča je cca600km. Za tu lovu brod može ploviti još 5dana.
Kad bi barem bilo po vašem onda bi sve najveće luke EU bile na mediteranu. Ko bi plovio skroz na sjever do Hambruga i sl.?

Zanima me jer mi je rekla frendica da li bude nešto od dokapitalizacije i pod kojim uvjetima ?
Ja mislim da će kad otvore koridor C4 ova luka biti žila kucavica južne Europe.

Vježabaš ti sad bi ti reko šta?


Izvješće LKPC za 4Q.
Ostvareni promet roba na godišnjoj razini manji 44,22%,a u tromjesečju manji 41,5%!!!
Ukupni prihod na nivou grupe u godini pao 24,44%,a u tromjesečju 36,6%!!!
Neto dobit na godišnjem nivou smanjila se ogromnih 85,56%!!!

Vrlo slabo
Zar Vi kolega Plavi mislite da su ljudi nepismeni?
Pozdrav

Vrijedi isto kao i za kolegi Aliena, kod vas mi je jasno kolega vi ste svoje ne znanje dokazali minusom od preko 60 posto u samo nekoliko dana na Vupiku.

Evo copy:

Pa da li vi pošto se bavite dionicama već godinama uopće išta znate o tim istim dionicama?
Pa čini mi se ništa.

Veleštovani kolega bisakovi, pa kumulativni rezultati za prva 3 mjeseca su se znali, bio je upitan samo 4. kvartal, molim vas ne spamajte temu, odite u školu i naučite nešto.

Za pad prometa se znalo pa zato je dionica i pala toliko, što sada vi tu baljezgate koda je to nekakvo iznenađenje.

Meni je relevantna stabilna, najblaže rečeno, bilanca i 65 % većaa dobit u zadnjem kvartalu.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Jedini koji se uporno sramote sa onom izjavom o dva dana kraćem putovanju ste Vi i uprava Luke. Jadna dionica kojoj uprava nezna osnovne činjenice o osnovnoj djelatnosti.
Samo za Vas cu ponoviti još jednom. Prije jedno god. dana (kada su vozarine bile na min.) manje se plaćao prijevoz kontenera brodom iz Kine u Ri, nego kaminom od Ri do ZG(cca 150km). Od ZG do Ploča je cca600km. Za tu lovu brod može ploviti još 5dana.
Kad bi barem bilo po vašem onda bi sve najveće luke EU bile na mediteranu. Ko bi plovio skroz na sjever do Hambruga i sl.?

Dobro, vi nazivate upravu jedne kompanije naznalicama, ok, to je vaše pravo, ljudi vjerojatno nisu profesionalici nego volonteri pa rade u Upravi tvrtke.
Dajte nemojte biti smješni.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]




A kumulativna dobit 6,92x manja od prethodnog razdoblja. Zbilja perspektivno. Treba odmah po asku krenuti drmati

Čovjek se priupita kad ćete više kolega prestati se javno sramotiti opetovano to radite.
Zadnje ste se osramotili sa onih 2 dana kraćeg putovanja, sada opet, ne znate ništa niti o čitanju financijskih izvješća vidim.

Pa da li vi pošto se bavite dionicama već godinama uopće išta znate o tim istim dionicama?
Pa čini mi se ništa.

Veleštovani kolega Alien, pa kumulativni rezultati za prva 3 mjeseca su se znali, bio je upitan samo 4. kvartal, molim vas ne spamajte temu, odite u školu i naučite nešto.

lp
[thumbsup]
[/quote]

Jedini koji se uporno sramote sa onom izjavom o dva dana kraćem putovanju ste Vi i uprava Luke. Jadna dionica kojoj uprava nezna osnovne činjenice o osnovnoj djelatnosti.
Samo za Vas cu ponoviti još jednom. Prije jedno god. dana (kada su vozarine bile na min.) manje se plaćao prijevoz kontenera brodom iz Kine u Ri, nego kaminom od Ri do ZG(cca 150km). Od ZG do Ploča je cca600km. Za tu lovu brod može ploviti još 5dana.
Kad bi barem bilo po vašem onda bi sve najveće luke EU bile na mediteranu. Ko bi plovio skroz na sjever do Hambruga i sl.?
[/quote]

Kontejnerski brodovi plove na linijama koje su godinama išle na velike luke (Hamburg i Roterdam) sa ogromnim prometima. Osnovna stvar je da će sa razvojem prometne infrastukture doći do otvaranja novih kontejnerskih linija koje bi mogle ići prema Luci Ploče. Zašto bi roba putovala do Kopra kada može biti istovarena u Pločama i kraćim kopnenim putem ( budućim ) stići do svog odredišta.
Stvar je u razvoju i budućnosti koje se treba uračunati u cijenu.


Jedini koji se uporno sramote sa onom izjavom o dva dana kraćem putovanju ste Vi i uprava Luke. Jadna dionica kojoj uprava nezna osnovne činjenice o osnovnoj djelatnosti.
Samo za Vas cu ponoviti još jednom. Prije jedno god. dana (kada su vozarine bile na min.) manje se plaćao prijevoz kontenera brodom iz Kine u Ri, nego kaminom od Ri do ZG(cca 150km). Od ZG do Ploča je cca600km. Za tu lovu brod može ploviti još 5dana.
Kad bi barem bilo po vašem onda bi sve najveće luke EU bile na mediteranu. Ko bi plovio skroz na sjever do Hambruga i sl.?

Dobro, vi nazivate upravu jedne kompanije naznalicama, ok, to je vaše pravo, ljudi vjerojatno nisu profesionalici nego volonteri pa rade u Upravi tvrtke.
Dajte nemojte biti smješni.

lp

[/quote]
Luka Ploče je još uvijek u većinskom državnom vlasništvu pa nije nemoguće da i tamo sjede neznalice. Zadnjih pola godine je pokazalo da za sjediti u upravi državne firme i nije potrebno neko posebno znanje već isključivo dobri kontakti.

Osim toga, mislim da se kolegica pozivala na vaše neznanje što se tiče pomorskog prometa, a ne na nezanje Uprave Luke Ploče.

Evo jedno pitanje za ove koji ne znaju čitati izvješća:

Nabrojte firme u RH koje su u zadnjem kvartalu povećale dobit 65%, hvala.

Kad smo već kod kontenjera i zašto do sada nisu bili iskrcavani u Pločama pa valjda će trebati nekima ovdje nacrtati da se ti isti kontenjeri nisu imali gdje iskrcati, nije bilo terminala koji je to mogao primit za sve vas a vidim da vas velika većina ne zna to su liniski brodovi i oni znaju tačno vrijeme zadržavanja u luci gdje iskrcaju i svatko onaj tko ne može zadovoljiti te standarde oni ga zaobilaze pa zašto bi se išlo u izgradnju terminala? pa da se privuku veliki prevoznici kontenjera koji će izgradnjom terminala svraćati u Ploče, pa zar ne vidite da je Maersk već otvorio svoje predstavništvo u Pločama jer vam to govori nešto.

Ovo nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju sami odlučite jer to su ipak vaši novci.

lp

LOŠA GODINA
Luka Ploče: Godišnja dobit srušena 85,5%
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Luka Ploče je u 2009. godini ostvarila neto dobit od 4,11 milijuna kuna, što je čak 85,5 posto manje nego godinu prije.

Prošlogodišnji prihodi smanjili su se 24,4 posto na 159,15 milijuna kuna. Pad prihoda rezultat je pada prometa preko Luke Ploče (ZSE:LKPC-R-A), navodi se u izvješću. Istovremeno, smanjili su se i ukupni rashodi, s 182 milijuna kuna u 2008. godini na 154,96 milijuna u protekloj godini. Iz tvrtke među ostalim navode kako se kriza u globalnom gospodarstvu još uvijek odražava na njihovo poslovanje.

Stvar će možda spasiti dokapitalizacija o kojoj se nedavno ponovno počelo sve glasnije spekulirati, iako je iz kompanije službeno demantirana.

uff opet vas je plavi uvukao u "svoju" fondovsku dionicu…oni vanka a vi klipani unutra…
uff kaj ste mudri..
vidim nema ga više na temi adpl a bio je aktivan kao u dobra stara vremena na ingri

Moji postovi ne predstavljaju nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close