LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ma da, mirovinski fondovi jedva čekaju da pokupuju lkpc po 2500 kuna.
[lol]

A šta ako mirovinci procjene da im se, obzirom na situaciju pada prometa u lkpc i slabije perspektive zarade od predviđene ( kašnjenje radova na izgradnji autoceste do ploča, dijelom i zbog razvoja situacije u bih ), ne isplati u ovom trenutku toliko dati love?

Šta ako procjene da bi dali recimo 1200 kuna po dionici??

Šta ako takva spekulacija o dokapitalizaciji donese isto šta je donjela i ingri ( pad s 80 kuna na 40 ) i imunološkom zavodu ( pad s 330 na 190 kuna ). Konzultiraj malo recentnu povijest o nekim pokušajima dokapitalizacija. Jake li koristi za male dioničare od ovakvih dokapitalizacija.

Ne kažem da je dokapitalizacija loše rješenje, dapače, no pitanje je je KADA i pod KAKVIM uvjetima. Osobno čisto sumnjam da ćeš skoro vidjet ikakvu dokapitalizaciju tamo. Kolega kupuješ mačka u vreći ako ulažeš na temelju šturih informacija kakve se nude, a ne razmišljaš svojom glavom.

Drafgi perice, vidim da pišeš nebuloze, pa dopusti da ti pojasnim.
Ipak sam na tržištu kapitala i sudjelovao sam u tucet dokapitalizacija, pa nešto znam o tome.
A i o tržištu kapitala općenito.

Što se tiče usporedbe sa Ingrom, potpuno krivo pišeš, gledaj, dokapitalizacija Ingre je bila po 35 000 kuna, O dokapitalizaciji se počelo šuškati tamo negdje oko 25 000 kuna, netom prije objave o dokapitalizaciji ciejna je bila 33 000 kuna, tada sam ja bio na objavi dokaptalizacije, kada je cijeli forum o tome pričao, i čim je objavljena cijena od 35 000 kuna ciejna dionice je odmah došla na u cijenu.
Nakon toga cijena je skočila sve do 60 000 kuna. To je to što se tiče dokapitalizacije Ingre i porasta cijene, dakle sa ca. 25 000 na 60 000, to je porast od ca. 135 %.
Sve ono što se dogodilo nakon toga, nema apsolutno nikakve veze sa dokapitalizacijom već sa sveopćim padom tržišta koji se desio. To bi morao znati, ako imaš imalo znanja o tržištu kapitala, preporučuejm naučiti što je dokapitalizacija uopće i što ona donosi.
Inače čestitke za usporedbu, nekako si mislim da bi dokapitalizacija Luke Ploče, mogla biti možda na sličnim principima kao i dokapitalizacija Ingre, daj bože.

Što se triče perspektive, upravo je suprotno, perspektiva je ovdje ogromna, pa sve piše na temi, povečanje prometa, otvaranje dva nova terminala, izgradnja koridora Vc, pa što ćeš više?

Već sam ne jednom napisao, pogledaj predvidjenu dokapitalizaciju koja je propala kod Luke Ploče 2007. i porast cijene od ca. 100 %. Nema loše dokaptialzacije za male dioničare, jer su većina malih dioničara LČuke Ploče upravo radnici, raspitaj se malo!

Informacije nisu šture, već konkretne, a to što je netko shvatio da nije smio objaviti sve, zbog osjetljivosti informacija na tržištu kapitala, to je druga stvar.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Ej, Fedya jel se tebi spogoršalo ili je to kod tebe normalno stanje….nemreš bilivit koliko samo drukerskih gluposti možeš izguzeljati….da će HANDA će dokapitalizirati LKPC [shocked] jel ti uopće znaš što je to HANDA ?
Evo i tebi i svima neinformiranima :
Vaš link
a što se tiće nafte i LKPC , "LPT" d.o.o. ima samo jednu plutaču u kanalu, punilišta kamionskih i vagonskih cisterni te transportne cjevovode za dopremu produkata na Naftne terminale Federacije

nemreš vjerovati sa kakvim se ljigavostima ne služe samo da bi pljuvali po dionici

Dirty Sanchez is a term for a sex act when a man, after the anal sex, takes his penis and rubs it on the girls upper lip leaving a moustache.



Definitivno ne vidim interes mirovinskih fondova za LKPC na ovim cjenovnim razinama.
Logika da nešto kupiš skupo da bi mogao dokapitalizirati jeftinije je na rubu pameti.

Jesi li ikada sudjelovao u dokapitalizaciji? Jesi li ikada pratio kako su se kretale cijene kada je bila dokapitalizacija u drugim firmama? Dobar primjer ti je ULPL gdje je bilo nekoliko dokapitalizacija. Moja preporuka ti je da pogledaš par praktičnih primjera u nedavnoj prošlosti, pa da se javiš ponovo.
[/quote]

Kolega nalet, upravo je to i problem na ovoj temi, svi se raspisali, a pojma s oproštenjem – nemaju.
Ovaj kolega piše da nema interesa mirovinskih fondova, a predsjednik uprave Luke Ploče je rekao da bi Luku Ploče mogli dokapitalizirati ( između ostalih ) – mirovinski fondovi.
Što, čovjek na takvoj poziciji je lagao ili izmišljao?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Gospodine "Plavi" molim Vas da ne omalovažavate bez argumenata neistomišljenike poput
"Smarta" ili"Peremadjara" i to stalnim ponavljanjem poluinformacija koje izvlačite iz konteksta.
O Vašem (kao uostalom i našem)znanju ne može se suditi po količini"teških" riječi već po
valjanosti argumenata.


Gospodine "Plavi" molim Vas da ne omalovažavate bez argumenata neistomišljenike poput
"Smarta" ili"Peremadjara" i to stalnim ponavljanjem poluinformacija koje izvlačite iz konteksta.
O Vašem (kao uostalom i našem)znanju ne može se suditi po količini"teških" riječi već po
valjanosti argumenata.

Upravo se o tome i radi, ja argumentima i činjenicama, a oni pustim naklapanjima i vlastitom neinformiranošću dokazuju moju tezu koju sam nejednom iznio:

4 su faze učenja:

1. Ja neznam da ne znam
2. Ja znam da ne znam
3. Ja ne znam da znam
4. Ja znam da znam.

Mislim da su oni što se tiče LKPC, a koliko vidim i tržišta kapitala još na level 1.

Žao mi je , nije to uvreda to je samo moje mišljenje.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Plavi, još jednom…

Kakva perspektiva, kakav promet, kakav koridor, kakvi bakrači???

Promet pao i to gadno, ni blizu rekordne 2007, ni blizu 2008.

Koridor 5c u početnoj fazi izgradnje ( prva trećina od cijelog koridora gotova tek za 3-4 godine, a ostale 2/3 boktepitakad ).

Autocesta kroz hrvatsku do ploča – stala izgradnja.

Otvara se uskoro novi terminal al nema tereta da zadovolji ni postojeći terminal! Ne izgleda li ovo kao preuranjena investicija? Znaš li kakve su implikacije preuranjenih investicija? Odgovorit ću ti: mogu biti slične kao i kod zakašnjelih.

Lijep pozdrav i uživaj u svojoj investiciji i dokapu, kad god on bio i kakav god bio.

never surrender

Prilažem samo za ilustraciju argument i dokaz selektivnog izbora djela rečenice radi opravdanja vlastite
nemoći argumenta kolege "Plavog".
Tvrdi da sam napisao da mirovinski fondovi nemaju interes za LKPC, što je dakako netočno i jasno i
nedvosmisleno se vidi iz uvida u ono što je napisano.
REKAO SAM DA SUMNJAM U NJIHOV INTERES NA OVIM CJENOVNIM RAZINAMA.
Dakako da bi postojao vjerovatno interes za dokapitalizaciju po400 kuna
I još nešto,valjanost njegovih argumenata ocjeniti će prije svega burza i buduća dokapitalizacija


Plavi, još jednom…

Kakva perspektiva, kakav promet, kakav koridor, kakvi bakrači???

Promet pao i to gadno, ni blizu rekordne 2007, ni blizu 2008.

Koridor 5c u početnoj fazi izgradnje ( prva trećina od cijelog koridora gotova tek za 3-4 godine, a ostale 2/3 boktepitakad ).

Autocesta kroz hrvatsku do ploča – stala izgradnja.

Otvara se uskoro novi terminal al nema tereta da zadovolji ni postojeći terminal! Ne izgleda li ovo kao preuranjena investicija? Znaš li kakve su implikacije preuranjenih investicija? Odgovorit ću ti: mogu biti slične kao i kod zakašnjelih.

Lijep pozdrav i uživaj u svojoj investiciji i dokapu, kad god on bio i kakav god bio.

Dragi perice,

još jednom:

Kakva perspektiva?

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/89927/Default.aspx

Predsjednik Uprave Luke Ploče: " Cilj: 7 milijuna tona tereta "

" Kao glavne partnere u dokapitalizaciji vidimo četiri mirovinska fonda koja djeluju u Hrvatskoj, te Fond hrvatskih branitelja, posredstvom kojih bismo osigurali 50 milijuna eura "

Koncesija je dobivena za dva nova terminala, kontejnerski ( koji donosi javeću dobit lukama ), kreće u pogod u svibnju ove godine

Koridor Vc se polako pokreće, pa nitko nije niti rekao da će biti gotov za godinu dana, niti je to moguće. Kupuje se budučnost a ne prošlost.

Autocesta kroz Hrvatsku do Ploča, stalo, pa nakon nekoliko dana objavljeno da se radovi nastavljaju!

Novi terminal se otvara – tereti ne mogu doći dok se ne otvori terminal,a otvara se u svibnju, ne jednom je rečeno da će privuči upracvo dio tereta iz Luke Rijeka zbog toga jer je brodom dva dana kraće ako se ide preko Ploča nego preko Rijeke.
Gdje da se istovaruju sada ovi tereti, kad još terminal nije otvoren,u pličaku gdje se djeca i odrasli igraju picigina ?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Koliko druka na jednom mjestu [lol] .
Evo jedno čisto laičko,ali logičko pitanje. Zašto dokap. traže radnici, ako to neće ići na ruku njima i malim dioničarima? [shocked]

Inače, jel ko primjetio onu debelu crvenu svijeću na grafu lkpc nakon probijanja gornjeg bolingera?
Hvala na pažnji i doviđenja.
[bye]

never surrender


Inače, jel ko primjetio onu debelu crvenu svijeću na grafu lkpc nakon probijanja gornjeg bolingera?
Hvala na pažnji i doviđenja.
[bye]

[lol] [lol] [lol]
Candlestick analiza na LKPC, tko zna zna.

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

Da, da, veeelika debela crvena svijeća. A tek volumen!

Pa odavno nismo imali toliki veliki volumen, i uz to još zatvaranje na dnevnom minimumu ispod prethodnog vrha. Po svim definicijama ovo uopće ne izgleda obećavajuće.

Da slijedi velik rast graf bi nam definitivno izgledao drugačije, a ovdje je već drugi dan srezan taj rast u korjenu. I to na ogromnom prometu.

Pa kolege šta nam to govori? Meni govori da je onaj ko je nedavno skupljao dionice po 1500-1600 sada to lijepo ukeširao s +10 posto na temelju "izvanredne vijesti". Ne treba bit nekakav veleum da se shvati da se neko istresao.

Ali hajde, bar neke koristi ima od ovakvog kretanja cijene. Pomaknuto je lokalno dno pa ne iznosi više 1250 već oko 1400 kuna. Nije ipak na kraju ispalo tako strašno za dioničare. Sportski pozdrav.

never surrender

New Report

Close