Evo par stvari za dobro proučiti prije svake vrtoglave kupnje!
Rastući klin, padajući volumen, probijanje klina dolje, okretanje trenda.
Primjer sa slike i naravno objašnjenje pojma klina.
Skupljajte Cash ljudi, bit će potreban.
Dobro jutro radni narode[smiley]
Zar proboj ne bi trebao biti na 2/3 klina? Ovo na lkpc je otišlo skroz u špicu i onda "izmigoljilo" van, a ne probilo. I ima samo tri točke gdje dira "klin", čini mi se da to nije klin.
e da i jos jedno pitanje.
Što ste se tako raspisali na ovom kukolju?
Hahahahah, vidim vijesti se polako ali sigurno sire hahahaha
e da i jos jedno pitanje.
Što ste se tako raspisali na ovom kukolju?
Hahahahah, vidim vijesti se polako ali sigurno sire hahahaha
Izgleda da je tako, kolega hehe.
lp i zdravi i veseli bili.
16. veljače 2010 http://www.rogotin.hr
NAJZNAČAJNIJA GRAĐEVINA U HRVATSKIM LUKAMA
Na novome kontejnerskom terminalu u luci Ploče u tijeku su završni radovi, koji uključuju uređenje skladišnih površina i pokrova obalne konstrukcije, kao i postavljanje rasvjetnih tijela. Prema riječima Tomislava Batura, ravnatelja Lučke uprave Ploče, u završnoj je fazi izgradnja najznačajnije građevine lučke infrastrukture u posljednjih 50 godina u hrvatskim lukama! Vrijednost investicije, s pristupnom cestom i željezničkom infrastrukturom, iznosi 36 milijuna eura. Prva faza novog kontejnerskog terminala obuhvaća 310 metara obale s RO-RO rampom koja leži na 217 armirano betonskih pilota visine 45 metara i promjera 1,5 metara. Terminal se gradi na vrlo zahtjevnome terenu koji u svom sastavu sadrži samo mulj, blato i pijesak. Ukupna površina terminala u prvoj fazi je oko 40 tisuća
metara četvornih, dok je 250 tisuća metara četvornih konačna planirana površina terminala, nakon čega će mogućnost godišnjeg prometa kontejnera biti 400 tisuća TEU-a.
Završetak ovoga projekta, za otprilike tri i pol mjeseca, stvorit će pretpostavke za daljnji razvoj kontejnerskog prometa preko luke Ploče i pozicionirat će pločansku luku kao luku najboljeg izbora za sve korisnike koji gravitiraju Vc europskom koridoru. Jedna od glavnih pretpostavki za tu poziciju jeste završetak autoceste do luke i izgradnja cestovnog koridora kroz BiH, za što su europske banke susjednoj državi već osigurale milijardu eura kredita. Pomoćnik ravnatelja Lučke uprave Mladen Dugandžić istaknuo je činjenicu da je kompletan inženjering Projekta integracije i transporta u Luci Ploče Lučka uprava provela vlastitim kapacitetima. Primjerice, na sličnim projektima usluge vanjskih konzultanata znaju koštati i preko 300 tisuća eura godišnje. Dovršetkom izgradnje ceste i željezničke infrastrukture, lučki korisnici će imati direktan pristup do novoga terminala i RO-RO rampi. Kontejnerski terminal u luci Ploče gradi se već dvije godine, sredstvima iz proračuna RH, zajmom Svjetske banke i vlastitim sredstvima Lučke uprave. Želja je investitora da svečano otvaranje terminala bude 30. svibnja ove godine, na Dan župe Kraljice neba i zemlje.
dakle, LKPC ima 2-3 mj da skuca novce za opremanje terminala prekrcajnom opremom inaće otvaranje tih novih terminala nema nikakve svrhe
@vidra
evo 100 za podrum [lol] nisam ga napustio samo sam ga malo razbucao, hm morat ću ga ponovno posložiti. Nisam ja ovdje previsoko ušao, glavnina ulaza mi je na 1050, tako i ako padne na 1100 me ne zbrinjava jer je to odprilike nula. Ali nekako mi se čini da bude to ipak malo naraslo [smiley]
Moj scenarij kaže pad do 1460kn, nagli odbijanac do cca 1638kn i potom sunovrat prema 1100kn.
[/quote]
Tvoj scenarij je tolko loš i neozbiljan da bi ga svaki iole obrazovan režiser odmah bacio u smeće. [yawn]
Zanimljivo, danas sve plus, samo LKPC-R-A pada.
Zanimljivo, danas sve plus, samo LKPC-R-A pada.
Stvarno grozno, šta sada da radimo mi koji smo unutra, da prospem sve po bidu? Ili da pričekam dokap pa da bježim sa aska [wink]
Evo linka i slike sa gornjeg posta kolege Barbose:
http://www.rogotin.hr/_2010_arh/10_02_16_kontejner.html
lp
hac je izjavio da će se za 15 dana nastaviti gradnja autoceste do ploča,kontejnerski terminal će se otvoriti ove godine,pa mislim da bih onda mogao i dokap ići do kraja godine,to je u interesu i lkpc i države da se što prije lkpc pozicionira kao jak konkurent na tržištu..a to što nema nikoga na bidu mi je jasno,željeli su spustiti cijenu maksimalno,ali smo vidjeli da na razinama od 15xx nema uopće prodavatelja,pa valjda to sve govori da je dionica u tehbičkom smislu rasprodana,tj.da ne može više padati..to može primjetiti bilo tko ko ima bar 2-3 godine staža na burzi..kad krenu nalozi,teško će se zaustaviti..
Kakav promet, NULA iliti 0kn, to dovoljno govori gdje će ova dionica.
bolje ti je da kupiš dok je vrijeme,pogledaj ask,koja praznina,luka je puna brodova,nisam odavno vidio ovakvu,prebukiranu luku..