LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ako raste jedna rast će i druga luka, to je cijela filozofija, kao i kod brodara. A čija je bolja luka apsolutno ne znači ništa.
Drugo, ima tu puno stvari koji utječu na cijenu dionice, a to nisu samo fundamenti.

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!


Ako raste jedna rast će i druga luka, to je cijela filozofija, kao i kod brodara. A čija je bolja luka apsolutno ne znači ništa.
Drugo, ima tu puno stvari koji utječu na cijenu dionice, a to nisu samo fundamenti.

normalno da ima i drugih stvari osim fundamenta….

ali meni su fundamenti temelje za daljnje odlučivanje (ne zovu se za niš baš fundamenti)…..

svakako ću kupit prije lkpc nego lkri….potencijal razvoja je veću kod ove dionice nego kod riječke….i itd itd ostali razlozi….sve znamo, ne trebam ponavljati….

DOKUP!

A OVO !!!!!!
Vaš link

A TEK OVO !!!!!!!
Vaš link



Moj perice, oni koji se razumiju u investiranje, znaju da se ulaže na temelju budućih projekcija, a ne na temelju prošlih zbivanja.
Ako ćemo o ciejni dionice, Luka Ploče je bila na 6 500 kuna ( šesttisućapetstotina kuna), a sada je cijena 1 600 kuna.
I to po kakvim prometima se tržilo u tim vremenima.

lp

Ovo je strašno,dakle argument je taj što je lkpc bila na 4x večoj cijeni nego sada,odnosno što je povoljnija kupnja od lkri(dionice koja je oduvijek bila jedna od najprecjenjenijih na tržištu.Katastrofa,pa to je kao da kažeš: Evo vidi ovu dionicu,u doba dotcoma je bila 2ox skuplja,ili ajde kupi ovaj moj stojadin za 50 tisuća eura,susjed svoj fiček prodaje za 100 tisuča eura.
[/quote]
ne argument je na zadnjih 5 stranica…

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...

ajmo po bidu ekipa kaj se štedite???? [thumbsup]

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...



Neko je ovdje pitao da li je izašla lista brodova za studeni. Konačno je!

http://www.luka-ploce.hr/hr/l_mj.php

37 brodova šta je smanjenje u odnosu na listopad za 2 broda. to ne izgleda puno ali u postotcima je značajna cifra – oko 5 posto. U tonaži to još izgleda okrutnije po dioničare Lkpc:
studeni 2008 – 294.984,695
studeni 2009 – 255.974,914
A neki vam ovdje pričaju bajke o projekcijama za budućnost. Projekcije su takve da će uskoro moje drage neretvanske trupe uplovljavat u luku s teretom.

Nastavljen je padajući trend

Figa, baš je suprotno.
Kolega svjesno obmanjuje, jer zna o ćemu se radi, moje skromno mišljenje, ali za ostale, evo o čemu se radi:

2008. je bila rekordna za Luku Ploče u prekrcaju tereta, što i piše u članku od danas u Poslovnom:

http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Iz luke poručuju kako treba uzeti u obzir da je u 2008. kroz luku prošlo 5,2 milijuna tona tereta, što je najbolji rezultat ikad ostvaren. "

DAkle, ovo neznatno smanjenje u studenom 2009. u odnosu na studeni 2008. koja je bila rekordna godina je zapravo fenomenalan rezultat po meni.

lp
[/quote]

Ja ne obmanjujem. Vidim svakodnevno luku i čujem radnike šta pričaju. Neznatno smanjenje u tonaži od 50 000 tona. Kolega Plavac jel vama matematika dobro ide? Iz mjeseca u mjesec sve gora situacija sve manje brodova sve manje profita a ovdje se pričaju najljepše bajke svjeta. S nazivom "širim kapaciteta a brodova ni". Reko sam već jednom luke su zajebane jer ne ostvaruju profit ako brodova nema dovoljno. Vjerovali ili ne!
Tako su gradili i Obrovac! [thumbsup]


A OVO !!!!!!
Vaš link

A TEK OVO !!!!!!!
Vaš link

Mislim da će ovaj brod Batavck / 2 sa nevjerojatnih 3 tisuće tona sode izazvati nevjerojatan bul na ovoj dionici!



Ako raste jedna rast će i druga luka, to je cijela filozofija, kao i kod brodara. A čija je bolja luka apsolutno ne znači ništa.
Drugo, ima tu puno stvari koji utječu na cijenu dionice, a to nisu samo fundamenti.

normalno da ima i drugih stvari osim fundamenta….

ali meni su fundamenti temelje za daljnje odlučivanje (ne zovu se za niš baš fundamenti)…..

svakako ću kupit prije lkpc nego lkri….potencijal razvoja je veću kod ove dionice nego kod riječke….i itd itd ostali razlozi….sve znamo, ne trebam ponavljati….
[/quote]

Govorimo o fundamentima i potencijalima, pa imam potrebu da se uključim.

Sve je super i sve je za pet reklo bi se za luku ploče po ovim fundamentalnim pokazateljima. Lijepo to izgleda kad je poduzeće solidno profitabilno, dobra likvidnost, niska zaduženost. I sve se karte bacaju na dodatni kapacitet terminala. I sve je to lijepo. Kao u bajci.
A onda u 2009. 40 posto manji promet. I niko se ne pita otkud sad to i čemu to vodi.

S druge strane, luka rijeka, poznato je svima, manje je pofitabilna, znači manja je efikasnost pri upravljanju, te slabija likvidnost ( prijašnje stanje zaduženosti je pokrpano ). Neću je nazvat konkurentom pločama, al opet, daleko bolji promet je ostvaren u rijeci u 2009 gledajući komparativno ( manji opseg pada prometa ).

Slijedom sveg navedenog znači da luka ploče radi značajnije profitabilno od luke rijeka i da je zapravo luci ploče usko grlo nekim višim prihodima sam promet! Ne kapaciteti, već promet. Ako nema prometa kapacitet ne znači ništa. Ako sam ja kupio bure od 20 litara a mogu nabavit samo 5 litara vina onda mi tolko bure ništa ne predstavlja.

Interesantno, komparativna prednost rijeke je oduvijek bila veća poslovna aktivnost i bolji geostrateški položaj. Usput posjeduju više nekretnina. Iz te pozicije se nije ni dandanas ništa promijenilo. I dalje rijeka ima veće prihode, bolji položaj/povezanost, da ne nabrajam.

Sve fundamentalne priče su jasne iz financijskih izvještaja. Al financijski izvještaji nisu proroci da nam govore kakva je budućnost, nju moramo sami zamislit.

Ajmo je zamislit. Tako luka rijeka po pitanju profitabilnosti ima daleko većih mogućnosti njenog poboljšavanja nego luka ploče. Znači naglasak je na mogućnosti poboljšavanja profitabilnosti. Svi će se složit da je lakše s ovog stanja rijeci povećat profitabilnost recimo 30 posto nego luci ploče za isto tolko ( koja je već dobro profitabilna ). Uostalom zar to nije cilj rijeci? Povećat profitabilnost? Zar se to ne očekuje uz pomoć stranih partnera ( ako već domaći ne znaju )? A koliko može komparativno to učinit ploče?

Isto tako, za luku rijeka će nekretnine sa zemljištem u blizini važne autoceste ( i blizine većeg grada, pa u širem kontekstu i susjednih srednjoeuropskih država ) jednog dana daleko više vrijedit u EU nego sve skupa što luka ploče posjeduje ( manji grad, blizina bosne ). A rijeka uz to ima daleko više nekretnina.

E tu bi vam dragi moji ovi vaši fundamenti mogli padat u vodu. Jasno je da luka ploče nije loše mjesto gdje ćete pogubit svoje novce ako tu ulažete. Al rijeka ni izbliza ne stoji tako loše kako neki insinuiraju ako se ukomponiraju mogući budući događaji ( šta se uostalom i očekuje pri ulaganju ).

Jasno je da po poslovnim aktivnostima luka rijeka šiša ploče. Jasno je da ima više nekretnina, bolji položaj, priliku za značajnijim popravljanjem profitabilnosti, a i promet kako god okreneš više gravitira prema rijeci ( bez obzira na kapacitete obje luke ), šta se i pokazalo ove godine. A proširen kapacitet će više doprinjeti na prometu u rijeci nego u pločama.

I gdje su onda u konačnici pored svih ovih činjenica veći poslovni potencijali? Odgovorite si sami. Već mi je muka objašnjavat elementarne stvari.

never surrender


Jasno je da po poslovnim aktivnostima luka rijeka šiša ploče. Jasno je da ima više nekretnina, bolji položaj, priliku za značajnijim popravljanjem profitabilnosti, a i promet kako god okreneš više gravitira prema rijeci ( bez obzira na kapacitete obje luke ), šta se i pokazalo ove godine. A proširen kapacitet će više doprinjeti na prometu u rijeci nego u pločama.

I gdje su onda u konačnici pored svih ovih činjenica veći poslovni potencijali? Odgovorite si sami. Već mi je muka objašnjavat elementarne stvari.

nisam dugo vidio veću hrpu napisanih gluposti. Luka Ploče je unazad 5 godina zaradila 90 milijuna kuna nakon amortizacije i poreza. U isto vrijeme Luka rijeka zaradila je 15. što je 6(šest) puta manje s time da ima 3(tri) puta veću tržišnu kapitalizaciju. [shocked]

kolega, napisali ste cijelu stranicu gluposti a ni izvješća niste pogledali. pa dajte se nemojte sramotiti.


Već mi je muka objašnjavat elementarne stvari.

Bravo kolega Peromadjar. Vidi se da ste ulagali u znanje i da potpuno razumijete materiju. Evo baš je na teve bila emisija od Milića gdje se puno toga na jednostavan način objašnjava. Neki od ovih drukera bi to trebali pogledat jer se bi onda razumjeli šta vi i ja pričamo. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]

100-ka od mene.

i zapamtimo, kod dionica se gleda budućnost a ne prošlost ko je koliko zaradio!

Čitajući našeg kolegu Pericu čovjek bi dao zaključiti da treba ulagati u neprofitabilne dionice, i one kojima će možda jednog dana nekretnine vrijediti nešto više, nakon ne znam čega, pa autoput je odavno završen, ajme meni, kakvo javno sramočenje.

Dobro vam je kolega Pericamađar napisao kolega Gubernator, u pet godina zarade 90 milijuna kuna Luka Ploče, a 15 milijuna kuna Luka Rijeka.
A Luka Rijeka po ovim cijenama vrijedi 3 puta više?

Pa tko je tu lud?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Reko je jedan investitor da se kod dionica gleda budućnost ne prošlost. Nego jesam li vam spomenuo da iz mjesec u mjesec ima sve manje brodova u luci…. pad u odnosu na prošlu godinu 50 000 tisuča tona za mjesec studeni. Šta će tek biti u prosincu radinici govore da neće bit dobro.

New Report

Close