LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Neko je ovdje pitao da li je izašla lista brodova za studeni. Konačno je!

http://www.luka-ploce.hr/hr/l_mj.php

37 brodova šta je smanjenje u odnosu na listopad za 2 broda. to ne izgleda puno ali u postotcima je značajna cifra – oko 5 posto. U tonaži to još izgleda okrutnije po dioničare Lkpc:
studeni 2008 – 294.984,695
studeni 2009 – 255.974,914
A neki vam ovdje pričaju bajke o projekcijama za budućnost. Projekcije su takve da će uskoro moje drage neretvanske trupe uplovljavat u luku s teretom.

Nastavljen je padajući trend


Neko je ovdje pitao da li je izašla lista brodova za studeni. Konačno je!

http://www.luka-ploce.hr/hr/l_mj.php

37 brodova šta je smanjenje u odnosu na listopad za 2 broda. to ne izgleda puno ali u postotcima je značajna cifra – oko 5 posto. U tonaži to još izgleda okrutnije po dioničare Lkpc:
studeni 2008 – 294.984,695
studeni 2009 – 255.974,914
A neki vam ovdje pričaju bajke o projekcijama za budućnost. Projekcije su takve da će uskoro moje drage neretvanske trupe uplovljavat u luku s teretom.

Nastavljen je padajući trend

Figa, baš je suprotno.
Kolega svjesno obmanjuje, jer zna o ćemu se radi, moje skromno mišljenje, ali za ostale, evo o čemu se radi:

2008. je bila rekordna za Luku Ploče u prekrcaju tereta, što i piše u članku od danas u Poslovnom:

http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Iz luke poručuju kako treba uzeti u obzir da je u 2008. kroz luku prošlo 5,2 milijuna tona tereta, što je najbolji rezultat ikad ostvaren. "

DAkle, ovo neznatno smanjenje u studenom 2009. u odnosu na studeni 2008. koja je bila rekordna godina je zapravo fenomenalan rezultat po meni.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


kakav dokap? daj nemojte sanjat

dokap na način da će dioničari moći kupiti 4 dionice po nominali (400 kn nominala) na svaku koju posjeduju. Nekako se usudim reći da ATH na ovoj dionici nismo još vidjeli
[thumbsup]. No bilo kako bilo ja sam unutra od 1050 i ne mrdam! Sada fino pomalo kupujem i mirno čekam lansiranje i uopće me ne uzrujavaju niti broj brodova u ovoj godini niti promet, pa čak i da padne ponovno na 1000 kn. Nekako mi je to prihvatljiv rizik.

Mean people suck and nice people swallow!



Neko je ovdje pitao da li je izašla lista brodova za studeni. Konačno je!

http://www.luka-ploce.hr/hr/l_mj.php

37 brodova šta je smanjenje u odnosu na listopad za 2 broda. to ne izgleda puno ali u postotcima je značajna cifra – oko 5 posto. U tonaži to još izgleda okrutnije po dioničare Lkpc:
studeni 2008 – 294.984,695
studeni 2009 – 255.974,914
A neki vam ovdje pričaju bajke o projekcijama za budućnost. Projekcije su takve da će uskoro moje drage neretvanske trupe uplovljavat u luku s teretom.

Nastavljen je padajući trend

Figa, baš je suprotno.
Kolega svjesno obmanjuje, jer zna o ćemu se radi, moje skromno mišljenje, ali za ostale, evo o čemu se radi:

2008. je bila rekordna za Luku Ploče u prekrcaju tereta, što i piše u članku od danas u Poslovnom:

http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Iz luke poručuju kako treba uzeti u obzir da je u 2008. kroz luku prošlo 5,2 milijuna tona tereta, što je najbolji rezultat ikad ostvaren. "

DAkle, ovo neznatno smanjenje u studenom 2009. u odnosu na studeni 2008. koja je bila rekordna godina je zapravo fenomenalan rezultat po meni.

lp
[/quote]
Tako je zato je LKPC imala 40% manji promet nego u 2009, pa uopće ne vidim razlog proširenja kapaciteta jerbo se za ovu godinu prognozira rast na 40% pada, pa to u konačnici daje prognozu od barem 20% pada u odnosu na 2008 [bye]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima




Neko je ovdje pitao da li je izašla lista brodova za studeni. Konačno je!

http://www.luka-ploce.hr/hr/l_mj.php

37 brodova šta je smanjenje u odnosu na listopad za 2 broda. to ne izgleda puno ali u postotcima je značajna cifra – oko 5 posto. U tonaži to još izgleda okrutnije po dioničare Lkpc:
studeni 2008 – 294.984,695
studeni 2009 – 255.974,914
A neki vam ovdje pričaju bajke o projekcijama za budućnost. Projekcije su takve da će uskoro moje drage neretvanske trupe uplovljavat u luku s teretom.

Nastavljen je padajući trend

Figa, baš je suprotno.
Kolega svjesno obmanjuje, jer zna o ćemu se radi, moje skromno mišljenje, ali za ostale, evo o čemu se radi:

2008. je bila rekordna za Luku Ploče u prekrcaju tereta, što i piše u članku od danas u Poslovnom:

http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Iz luke poručuju kako treba uzeti u obzir da je u 2008. kroz luku prošlo 5,2 milijuna tona tereta, što je najbolji rezultat ikad ostvaren. "

DAkle, ovo neznatno smanjenje u studenom 2009. u odnosu na studeni 2008. koja je bila rekordna godina je zapravo fenomenalan rezultat po meni.

lp
[/quote]
Tako je zato je LKPC imala 40% manji promet nego u 2009, pa uopće ne vidim razlog proširenja kapaciteta jerbo se za ovu godinu prognozira rast na 40% pada, pa to u konačnici daje prognozu od barem 20% pada u odnosu na 2008 [bye]
[/quote]

Razlog proširenja je u većoj tonaži brodova i vrstama brodova koje mogu primati.
Bukvalno rečeno ne možeš imati isti terminal za prihvat motornog čamca i broda.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

A plavi nisi nam objasnio kako to da ploče šire kapacitete a promet im tako pada??
Zašto je pao 40 posto, a rijeci samo petnajstak?

Nešta mi ne štima ova računica na dodatne kapacitete, pa zar nije vidljivo da je promet gadno pao bez obzira na kapacitet. Očito nije kapacitet ograničavajuća stvar. Po tome ploče mogu imat i kapacitet od milijarde, al promet im je takav kakav je! 40 posto manji!

never surrender



kakav dokap? daj nemojte sanjat

dokap na način da će dioničari moći kupiti 4 dionice po nominali (400 kn nominala) na svaku koju posjeduju. Nekako se usudim reći da ATH na ovoj dionici nismo još vidjeli
[thumbsup]. No bilo kako bilo ja sam unutra od 1050 i ne mrdam! Sada fino pomalo kupujem i mirno čekam lansiranje i uopće me ne uzrujavaju niti broj brodova u ovoj godini niti promet, pa čak i da padne ponovno na 1000 kn. Nekako mi je to prihvatljiv rizik.
[/quote]
Ja se slažem da je ovo jedna od malobrojnih dionica koja će doći do ATH jer postoji perspektiva značajnijeg razvoja poslovanja.
Dokap ne treba shvaćati ozbiljno o tome se priča već godinama, postoji razlog zašto se nije dogodio.
Trenutačno ima i jeftinijih dionica pa ja ovdje još ne ulazim ne vjerujem da će preko 1800 kn tako brzo.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


A plavi nisi nam objasnio kako to da ploče šire kapacitete a promet im tako pada??
Zašto je pao 40 posto, a rijeci samo petnajstak?

Nešta mi ne štima ova računica na dodatne kapacitete, pa zar nije vidljivo da je promet gadno pao bez obzira na kapacitet. Očito nije kapacitet ograničavajuća stvar. Po tome ploče mogu imat i kapacitet od milijarde, al promet im je takav kakav je! 40 posto manji!

Evo da ti objasnim zašto je tako.
Kapacitete šire, i tek će ih početi koristiti, ne mogu primati nove brodove dok terminali nisu gotovi jel tako?
Dakle forcasti su odlični.

http://www.gradploce.ploc…catid=35:novosti-iz-grada

" Luka Ploče, u tom smislu, predstavlja ključnu intermodalnu poveznicu kopnenog i pomorskog prijevoza na V.c. koridoru, te kao složen tehničko – tehnološki sustav zahtjeva ubrzan razvitak sa željezničkim sustavom na koji se naslanja. HŽ željeznički sustav i Željeznice Federacije BiH već se pripremaju za liberalizaciju željezničkog prometnog tržišta da bi mogli konkurirati u novim uvjetima, s posebnim naglaskom na informatizaciju prijevoznih procesa i modernizaciju željezničkih vozila. Sudionici skupa složili su se da intermodalni prijevoz predstavlja jedinu prihvatljivu i održivu tehnologiju prijevoza robe, pa u njega treba intenzivno ulagati i stvarati uvjete za njegovu široku primjenu. "

http://www.poslovni.hr/130951.aspx

" Potpredsjednik Branko Radulović kaže da su šokantne informacije koje su dobili prilikom posjeta predstavnika Europskog parlamenata, koji su objavili da je za Europsku uniju prioritet luka Ploče i infrastruktura koja se naslanja na nju, a ne luka Bar i autocesta Bar – Beograd, što će utjecati na financiranje projekta. "

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

lkpc je dionica od koje se ljudi teško rastaju što se vidi po kupnji nemožeš kupit 2xx komada da cijena ne odleti u nebo. lkpc je dionica od koje imaoci nje očekuju pristojnu zaradu šta nemogu zaradit na nijednoj dionici a to nam je naj bitnije svima.- -Budi mo realni –Imaj te na umu da je mali broj slobodni dionica što se vidi a bitno je.pozdravčić


postoji razlog zašto se nije dogodio.

Da, bilo bi ispravno reći postojao je razlog. Sada kada je "razlog" riješen vrijeme je i za dokap
[thumbsup]

Mean people suck and nice people swallow!


Čak nisam primjetio da su dioničari luke ploče reagirali na ovu vijest o padu prometa za 40 posto.

Ako se uzmu najave čelnih ljudi ploča ( koji su ionako očekivali pad prometa od 30 posto početkom prošle godine za 2009 ), znači da su podbacili u prognozi za 10 posto ( korekcija prema negativno ). Ni ova činjenica se nije odrazila na cijenu dionice. Hm, čudno, u americi bi to već roknulo.

Al ne i kod nas, dionica je od početka prošle godine unatoč gore navedenom do sad narasla fantastičnih 65 posto!

S druge strane dionica luke rijeka je od početka 2009 do sad porasla svega 15-16 posto, iako su otprilike predvidjeli pad prometa za 15 posto, a iskazane brojke su potvrdile prognoze ( šta je opet daleko manje od pada prometa luke ploče ), uz činjenicu da su u nekim bitnijim segmentima popravili konkurentnost.

Zanimljivo, šta drugo reć.

LKRI je uvijek bila napumpana do bola! precijenjena dionica!

zato se ne pravi lud….ako je sudit po fundamentima onda je sasvim normalno da LKPC više naraste u odnosu na šugavu LKRI koja je i prije krize bila napuhnuti balon!

nakon panike i pada burze investitori su počeli kupovati lkpc jer je podcijenjenija u odnosu na lkri…

uostalom, ne moram ti ja ništa govorit, sam si iznio podatke o rastu jedne i druge dionice….burza priča sama za sebe….

DOKUP!


Moj perice, oni koji se razumiju u investiranje, znaju da se ulaže na temelju budućih projekcija, a ne na temelju prošlih zbivanja.
Ako ćemo o ciejni dionice, Luka Ploče je bila na 6 500 kuna ( šesttisućapetstotina kuna), a sada je cijena 1 600 kuna.
I to po kakvim prometima se tržilo u tim vremenima.

lp

Ovo je strašno,dakle argument je taj što je lkpc bila na 4x večoj cijeni nego sada,odnosno što je povoljnija kupnja od lkri(dionice koja je oduvijek bila jedna od najprecjenjenijih na tržištu.Katastrofa,pa to je kao da kažeš: Evo vidi ovu dionicu,u doba dotcoma je bila 2ox skuplja,ili ajde kupi ovaj moj stojadin za 50 tisuća eura,susjed svoj fiček prodaje za 100 tisuča eura.

New Report

Close