LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Čak nisam primjetio da su dioničari luke ploče reagirali na ovu vijest o padu prometa za 40 posto.

Ako se uzmu najave čelnih ljudi ploča ( koji su ionako očekivali pad prometa od 30 posto početkom prošle godine za 2009 ), znači da su podbacili u prognozi za 10 posto ( korekcija prema negativno ). Ni ova činjenica se nije odrazila na cijenu dionice. Hm, čudno, u americi bi to već roknulo.

Al ne i kod nas, dionica je od početka prošle godine unatoč gore navedenom do sad narasla fantastičnih 65 posto!

S druge strane dionica luke rijeka je od početka 2009 do sad porasla svega 15-16 posto, iako su otprilike predvidjeli pad prometa za 15 posto, a iskazane brojke su potvrdile prognoze ( šta je opet daleko manje od pada prometa luke ploče ), uz činjenicu da su u nekim bitnijim segmentima popravili konkurentnost.

Zanimljivo, šta drugo reć.

never surrender




http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "

U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!

Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !

lp


Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.

Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
[/quote]

Ma de pusti ga, brka i brojeve i žabe i babe.

Porast od 35 posto ( ako i dođe do njega ) u odnosu na 2009 će i dalje značit promet manji od 2008 (čak na razini 2007). I to AKO uopće dođe do 35 postotnog rasta prometa!

Pogledaj si koliki je bio promet u 2008: 5.150 mil T
Ako je u 2009 promet pao 40 posto znači da je promet u 2009: oko 3 mil T
Ako u 2010 promet poraste 35 posto, znači da će promet bit u 2010: oko 4,1 mil T

Jel ti sad jasno o kolkom se padu prometa ovdje priča i o kakvim se nadoknadama priča? Luka rijeka nema ovakvih problema. Promet pao samo 13 posto i još su dodatno osnažili konkurentnost ( blok vlak + autocesta ).

Bože moj kakvo šarlatanstvo.
[/quote]
Upravo tako kolega, nisam bio sat vremena za kompom tako da nisam mogao odgovoriti Plavom. Da Plavi ja stvarno ne kužim [tongue]. Ne želim ovdje postat što se počinje graditi i u kojem iznosu od 01.02. ove godine, ipak je to tema za LKRI [tongue]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima




http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "

U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!

Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !

lp


Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.

Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
[/quote]

Ma de pusti ga, brka i brojeve i žabe i babe.

Porast od 35 posto ( ako i dođe do njega ) u odnosu na 2009 će i dalje značit promet manji od 2008 (čak na razini 2007). I to AKO uopće dođe do 35 postotnog rasta prometa!

Pogledaj si koliki je bio promet u 2008: 5.150 mil T
Ako je u 2009 promet pao 40 posto znači da je promet u 2009: oko 3 mil T
Ako u 2010 promet poraste 35 posto, znači da će promet bit u 2010: oko 4,1 mil T

Jel ti sad jasno o kolkom se padu prometa ovdje priča i o kakvim se nadoknadama priča? Luka rijeka nema ovakvih problema. Promet pao samo 13 posto i još su dodatno osnažili konkurentnost ( blok vlak + autocesta ).

Bože moj kakvo šarlatanstvo.
[/quote]

Perice moj, tebi je krivo što je tako, ali tako je kako je.
Dakle: Luka Ploče rast 35 %
Luka Rijeka rast 0.
2008. je bila rekordna u povijesti za Luku Ploče, to ti piše u tekstu, prema tome..

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Čak nisam primjetio da su dioničari luke ploče reagirali na ovu vijest o padu prometa za 40 posto.

Ako se uzmu najave čelnih ljudi ploča ( koji su ionako očekivali pad prometa od 30 posto početkom prošle godine za 2009 ), znači da su podbacili u prognozi za 10 posto ( korekcija prema negativno ). Ni ova činjenica se nije odrazila na cijenu dionice. Hm, čudno, u americi bi to već roknulo.

Al ne i kod nas, dionica je od početka prošle godine unatoč gore navedenom do sad narasla fantastičnih 65 posto!

S druge strane dionica luke rijeka je od početka 2009 do sad porasla svega 15-16 posto, iako su otprilike predvidjeli pad prometa za 15 posto, a iskazane brojke su potvrdile prognoze ( šta je opet daleko manje od pada prometa luke ploče ), uz činjenicu da su u nekim bitnijim segmentima popravili konkurentnost.

Zanimljivo, šta drugo reć.

Ja očekujem da i jedna i druga odrade u idućem periodu sukladno boljim/lošijim postign ućima od očekivanih. Tako je svugdje tako će biti i kod nas

Kitio sam ja i veće ulagače od vas na ovom forumu i opet ću!!!!





http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "

U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!

Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !

lp


Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.

Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
[/quote]

Ma de pusti ga, brka i brojeve i žabe i babe.

Porast od 35 posto ( ako i dođe do njega ) u odnosu na 2009 će i dalje značit promet manji od 2008 (čak na razini 2007). I to AKO uopće dođe do 35 postotnog rasta prometa!

Pogledaj si koliki je bio promet u 2008: 5.150 mil T
Ako je u 2009 promet pao 40 posto znači da je promet u 2009: oko 3 mil T
Ako u 2010 promet poraste 35 posto, znači da će promet bit u 2010: oko 4,1 mil T

Jel ti sad jasno o kolkom se padu prometa ovdje priča i o kakvim se nadoknadama priča? Luka rijeka nema ovakvih problema. Promet pao samo 13 posto i još su dodatno osnažili konkurentnost ( blok vlak + autocesta ).

Bože moj kakvo šarlatanstvo.
[/quote]

Perice moj, tebi je krivo što je tako, ali tako je kako je.
Dakle: Luka Ploče rast 35 %
Luka Rijeka rast 0.
2008. je bila rekordna u povijesti za Luku Ploče, to ti piše u tekstu, prema tome..

lp
[/quote]

Pusti ti šuplje priče i prognoze od ovog ili onog, kako se prikaže na kraju godine to je jedino relevantno. A ja ću tebi dat svoju prognozu za 2010, pa ti na kraju godine uspoređuj.

Luka ploče: pad 5-10 posto
Luka rijeka : rast 10 posto.

A kakva je 2008. bila to me uopće ne zanima.
lp

never surrender





http://www.poslovni.hr/136723.aspx

" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "

U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!

Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !

lp


Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.

Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
[/quote]

Ma de pusti ga, brka i brojeve i žabe i babe.

Porast od 35 posto ( ako i dođe do njega ) u odnosu na 2009 će i dalje značit promet manji od 2008 (čak na razini 2007). I to AKO uopće dođe do 35 postotnog rasta prometa!

Pogledaj si koliki je bio promet u 2008: 5.150 mil T
Ako je u 2009 promet pao 40 posto znači da je promet u 2009: oko 3 mil T
Ako u 2010 promet poraste 35 posto, znači da će promet bit u 2010: oko 4,1 mil T

Jel ti sad jasno o kolkom se padu prometa ovdje priča i o kakvim se nadoknadama priča? Luka rijeka nema ovakvih problema. Promet pao samo 13 posto i još su dodatno osnažili konkurentnost ( blok vlak + autocesta ).

Bože moj kakvo šarlatanstvo.
[/quote]

Perice moj, tebi je krivo što je tako, ali tako je kako je.
Dakle: Luka Ploče rast 35 %
Luka Rijeka rast 0.
2008. je bila rekordna u povijesti za Luku Ploče, to ti piše u tekstu, prema tome..

lp
[/quote]
U odnosu na 2008. promet LKPC pao 40%, a LKRI 13%. Ubrojkama što se tiče LKPC dakle sa 5,3 na 3 miliona. S prognozama o povečanju od 30 do 35% do je dakle oko 4 miliona. Recimo da je LKRI imala isti promet, s padom od 13% to je recimo 4,6 milijona,a isti rezultat očekuju i u 2010.
Da vidimo,l start je jednak a kod LKPC se očekuje 4,1, a LKRI 4,6.
Plavi oprosti evo tek sad vidim koliko si u pravu LKPC ubija ovaj jadni LKRI [lol]

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima



Čak nisam primjetio da su dioničari luke ploče reagirali na ovu vijest o padu prometa za 40 posto.

Ako se uzmu najave čelnih ljudi ploča ( koji su ionako očekivali pad prometa od 30 posto početkom prošle godine za 2009 ), znači da su podbacili u prognozi za 10 posto ( korekcija prema negativno ). Ni ova činjenica se nije odrazila na cijenu dionice. Hm, čudno, u americi bi to već roknulo.

Al ne i kod nas, dionica je od početka prošle godine unatoč gore navedenom do sad narasla fantastičnih 65 posto!

S druge strane dionica luke rijeka je od početka 2009 do sad porasla svega 15-16 posto, iako su otprilike predvidjeli pad prometa za 15 posto, a iskazane brojke su potvrdile prognoze ( šta je opet daleko manje od pada prometa luke ploče ), uz činjenicu da su u nekim bitnijim segmentima popravili konkurentnost.

Zanimljivo, šta drugo reć.

Ja očekujem da i jedna i druga odrade u idućem periodu sukladno boljim/lošijim postign ućima od očekivanih. Tako je svugdje tako će biti i kod nas
[/quote]

Pa tako bi to trebalo bit, al pločama dajem jedan dodatni minus, a rijeci dodatni plus. Neću sad o tim razlozima.

Jedino mi nije jasno gdje pločani planiraju narokat onih spomenutih 35 posto rasta? Iz čega i od čega?
[shocked]

Šta su oni blagoslovljeni pa će rast više od prosjeka? Ma svašta.

never surrender

Moj perice, oni koji se razumiju u investiranje, znaju da se ulaže na temelju budućih projekcija, a ne na temelju prošlih zbivanja.
Ako ćemo o ciejni dionice, Luka Ploče je bila na 6 500 kuna ( šesttisućapetstotina kuna), a sada je cijena 1 600 kuna.
I to po kakvim prometima se tržilo u tim vremenima.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Moj perice, oni koji se razumiju u investiranje, znaju da se ulaže na temelju budućih projekcija, a ne na temelju prošlih zbivanja.
Ako ćemo o ciejni dionice, Luka Ploče je bila na 6 500 kuna ( šesttisućapetstotina kuna), a sada je cijena 1 600 kuna.
I to po kakvim prometima se tržilo u tim vremenima.

lp

Aha, po tome u narednom periodu slijedi tek gadan pad dionice lkpc u odnosu na lkri ( obzirom na prenapuhane neostvarive prognoze i prilično poražavajuć rezultat kroz godine 2009 i 2010 ). Hvala na ukazanoj informaciji!

never surrender


kakav dokap? daj nemojte sanjat

Evo kakav dokap:

http://www.dubrovacki.hr/clanak/12544/luka-bebic-neka-me-zamijeni-mladi-kadar

" Također je rekao da će se u roku od dva-tri mjeseca pripremiti dokapitalizacija Luke Ploče na način da država zadrži kontrolu kroz udio od 25 plus jednu dionicu. "

Pogledajte malo u top 10, koliko sada ima država pa izvedite sami zaključak.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]



Moj perice, oni koji se razumiju u investiranje, znaju da se ulaže na temelju budućih projekcija, a ne na temelju prošlih zbivanja.
Ako ćemo o ciejni dionice, Luka Ploče je bila na 6 500 kuna ( šesttisućapetstotina kuna), a sada je cijena 1 600 kuna.
I to po kakvim prometima se tržilo u tim vremenima.

lp

Aha, po tome u narednom periodu slijedi tek gadan pad dionice lkpc u odnosu na lkri ( obzirom na prenapuhane neostvarive prognoze i prilično poražavajuć rezultat kroz godine 2009 i 2010 ). Hvala na ukazanoj informaciji!
[/quote]

Kakve neostvarive prognoze, za Luku Ploče je zainteresirana direktno EU:

http://www.poslovni.hr/130951.aspx

" Potpredsjednik Branko Radulović kaže da su šokantne informacije koje su dobili prilikom posjeta predstavnika Europskog parlamenata, koji su objavili da je za Europsku uniju prioritet luka Ploče i infrastruktura koja se naslanja na nju, a ne luka Bar [/u]i autocesta Bar – Beograd, što će utjecati na financiranje projekta. "

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]



kakav dokap? daj nemojte sanjat

Evo kakav dokap:

http://www.dubrovacki.hr/clanak/12544/luka-bebic-neka-me-zamijeni-mladi-kadar

" Također je rekao da će se u roku od dva-tri mjeseca pripremiti dokapitalizacija Luke Ploče na način da država zadrži kontrolu kroz udio od 25 plus jednu dionicu. "

Pogledajte malo u top 10, koliko sada ima država pa izvedite sami zaključak.

lp
[/quote]
Ja sam na 3500 kn kupovao čekajući taj dokap. A na forumu svaki dan sutra će, sljedeći tjedan, idući mjesec itd… Bilo je zatišije par mjeseci i evo ponovno.
Plavi otkad si ti ušao i pišeš ovdje dionica samo pada, aj par dana nemoj ništa pisati vidit ćeš da će rasti.

New Report

Close