Kad će onaj izvješataj o brodovima koji su uplovili u 11 mjesecu. Ako je uopće koji i uplovio?
I zašto Plavi prodaje Lkpc na 1.500 kuna. Više mi ništa nije jasno
koliko sam ja pročitao, prodavao je na 1800, a kupovao je sad na oko 1550….mada ne znam kakve to ima veze s čime? nije valjda da radiš kako on piše ?? [lol]
12. siječanj 2010.| Ana Lučin
U lukama do 40% manje prometa
Konkurentnost Rijeke povećana je punim profilom autoceste i uvođenjem vlaka za kontejnere iz Budimpešte
Hrvatske morske luke u protekloj su godini zabilježile pad prometa i lošije poslovne rezultate. No, s obzirom na negativan utjecaj krize, pad poslovanja bio je očekivan pa su zahvaljujući mjerama štednje i racionalizaciji poslovanja u većini luka rezultati ipak bolji od očekivanih tako da luke posluju likvidno.
Povoljniji od Kopra
Ukupni promet Luke Rijeka u 2009. je tako, prema prvim procjenama, niži od prethodne godine do 13 posto. Prema riječima predsjednika Uprave Denisa Vukorepe ove godine predviđa se poslovanje u okviru rezultata prošle godine. "Kada govorimo o naturalnim pokazateljima, to znači da se planira promet od oko 5,2 milijuna tona tereta i pozitivan rezultat poslovanja", kaže Vukorepa. Luka Rijeka povećala je konkurentnost zahvaljujući izgradnji novih prometnica, posebno puni profil autoceste na koridoru prema Budimpešti. Krajem prošle godine uveden je i blok-vlak između ta dva grada pa se očekuje usmjeravanje kontejnerskog prometa za mađarsko tržište na riječki prometni pravac. "U novim uvjetima ovaj je pravac najkonkurentniji u odnosu na ostale europske pravce, pogotovo u odnosu na pravac preko luke Kopar i ostale u sjevernom Jadranu", pojašnjava Vukorepa.Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto. Međutim, Iz luke poručuju kako treba uzeti u obzir da je u 2008. kroz luku prošlo 5,2 milijuna tona tereta, što je najbolji rezultat ikad ostvaren. Prema riječima direktora Luke Ivana Pavlovića, loš poslovni rezultat tek se djelomično može pripisati utjecaju krize. "Znatan problem u poslovanju hrvatskih luka predstavlja Zakon o lukama i pomorskom dobru, birokratiziranost i visoka opterećenost sustava dodatnim troškovima", kaže Pavlović. Negativan utjecaj na Luku Ploče, prema njegovim riječima, ima i usporavanje dinamike izgradnje autoceste Zagreb-Dubrovnik jer je izgradnja kroz područje Bosne i Hercegovine u znatnom zakašnjenju.
Novi terminal
Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci. Splitskoj Sjevernoj luci promet je pao za 25 posto. Tijekom 2009. tako je prekrcano 252.000 tona tereta, a u 2008. 340.000 tona. Prema riječima Darka Smolića, pomoćnika direktora Luke za komercijalne poslove i financije, korisnici usluga najvećim su dijelom iz Hrvatske i BiH. "Ako oni budu uvozili sirovine i ostali komitenti ostvare ovogodišnji promet, iduće godine možemo očekivati promet na razini 2008.", najavljuje Smolić.
Isti članak, ala malo drukčija interpretacija:
Ukupni promet Luke Rijeka u 2009. je tako, prema prvim procjenama, niži od prethodne godine do 13 posto. Prema riječima predsjednika Uprave Denisa Vukorepe ove godine predviđa se poslovanje u okviru rezultata prošle godine. "Kada govorimo o naturalnim pokazateljima, to znači da se planira promet od oko 5,2 milijuna tona tereta i pozitivan rezultat poslovanja", kaže Vukorepa. Luka Rijeka povećala je konkurentnost zahvaljujući izgradnji novih prometnica, posebno puni profil autoceste na koridoru prema Budimpešti. Krajem prošle godine uveden je i blok-vlak između ta dva grada pa se očekuje usmjeravanje kontejnerskog prometa za mađarsko tržište na riječki prometni pravac. "U novim uvjetima ovaj je pravac najkonkurentniji u odnosu na ostale europske pravce, pogotovo u odnosu na pravac preko luke Kopar i ostale u sjevernom Jadranu", pojašnjava Vukorepa.Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto. Međutim, Iz luke poručuju kako treba uzeti u obzir da je u 2008. kroz luku prošlo 5,2 milijuna tona tereta, što je najbolji rezultat ikad ostvaren. Prema riječima direktora Luke Ivana Pavlovića, loš poslovni rezultat tek se djelomično može pripisati utjecaju krize. "Znatan problem u poslovanju hrvatskih luka predstavlja Zakon o lukama i pomorskom dobru, birokratiziranost i visoka opterećenost sustava dodatnim troškovima", kaže Pavlović. Negativan utjecaj na Luku Ploče, prema njegovim riječima, ima i usporavanje dinamike izgradnje autoceste Zagreb-Dubrovnik jer je izgradnja kroz područje Bosne i Hercegovine u znatnom zakašnjenju.
Novi terminal
Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci. Splitskoj Sjevernoj luci promet je pao za 25 posto. Tijekom 2009. tako je prekrcano 252.000 tona tereta, a u 2008. 340.000 tona. Prema riječima Darka Smolića, pomoćnika direktora Luke za komercijalne poslove i financije, korisnici usluga najvećim su dijelom iz Hrvatske i BiH. "Ako oni budu uvozili sirovine i ostali komitenti ostvare ovogodišnji promet, iduće godine možemo očekivati promet na razini 2008.", najavljuje Smolić.
Dakle, očekivanja za ovu godinu su:
LKRI 5,2 mil tona,
LKPC 4-4,3 mil tona
http://www.poslovni.hr/136723.aspx
" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "
U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !
lp
http://www.poslovni.hr/136723.aspx
" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "
U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !
lp
Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.
Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
http://www.poslovni.hr/136723.aspx
" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "
U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !
lp
Kad je riječ o planovima prometa za tekuću godinu ovi iz ploča lupaju gluposti.
Mogu povećat terminal miljon puta al promet im može porast tek nešta u odnosu na prošlu godinu zbog ostalih uvjeta.
Na koji način će oni točno povećat promet? Hoće reć: dođite ovamo, vidite kolko imamo mjesta za iskrcaj!
Da baš, kad bi to bilo tako jednostavno. Za povećanje prometa je potrebno da se posloži puno više stvari od pukok povećanja kapaciteta terminala. A ploče osim tog aduta nemaju baš ništa drugo šta bi privuklo brodare da se tamo iskrcaju.
Prema tome ovaj podatak da će ove godine doći do rasta prometa u luki ploče za 35 posto u odnosu na prošlu ( i isto toliko u odnosu na rast prometa u luci rijeka ) je nebuloza na kvadrat. A za neke samo snovi.
I ja isto mogu izjavit u novinama da očekujem da će mi firma ostvariti ove godine 50 posto veću dobit od prošlogodišnje, al dal će to tako bit uopće ne mora ovisit o meni, to su samo moje želje, a stvarnost je nešta drugo. Prema tome, ovo šta iz ploča pričaju su priče za malu djecu.
http://www.poslovni.hr/136723.aspx
" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "
U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !
lp
Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.
Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
[/quote]
Ti se šališ ili zezaš, ili stvarno ne kužiš??
Dragi moj, Tvoja Luka Rijeka ide na isto ko i 2009. a moja Luka Ploče ide na + 35 % te gradnju 2 dodatna terminala, može li bolje?
PA izračunaj, ako su u 2009. imali pad od 40 % u odnosu na 2008, to je dakle 3,1 milijun tona.
Piše da za 2010. planiraju između 4-4,3 milijuna tona tereta, to Ti je tih ca. + 35 %.
A Luka Rijeka banana.
I još gradimo dva terminala dodatna.
A jeftina Luka Ploče da jeftinija ne može biti, posebon ako uspoređujemo sa Lukom Rijeka.
Treba li još nešto nadodati?
Aha, da… najava dokapitalizacije kod Luke Ploče, tu bi tek omastili brk.
lp
ma koji promet koji bakarači! Dokap je bitan [thumbsup]
Ja volim sve, i ovce i novce.
I fundamentalno jeftino i growt story i dobre najave, i jeftino u odnosu na sektor.
sve.
lp
kakav dokap? daj nemojte sanjat
http://www.poslovni.hr/136723.aspx
" Kada je riječ o planovima za tekuću godinu, u Pločama očekuju porast prometa na razinu od 4 do 4,3 milijuna tona tereta. Do kraja 2010. trebala bi biti dovršena izgradnja novog kontejnerskog terminala u luci "
U 2010. dakle Uprava očekuje povečanje prometa od ca. 35 %. što je odlično, jer u istom članku Luka Rijeka najavljuje isto poslovanje kao i 2009. Bravo!
Usto najavljeno je otvaranje novog terminala.
Btw. za one koji ne znaju, gradi se još jedan teerminal ( oni koji su u Pločama mogu to potvrditi ) i to za rasute terete za brodove kapaciteta više od 150 000 t !
lp
Povećanje u odnosu na što?
Luka Ploče zabilježila je u odnosu na godinu ranije pad prometa od 40 posto.
Prognoziraju milijun tona tereta manje od rekordne 2008, koja je iznosila 5,3 milijuna tona, istovremeno je pad LKRI u 2009. bio 13%
[/quote]
Ma de pusti ga, brka i brojeve i žabe i babe.
Porast od 35 posto ( ako i dođe do njega ) u odnosu na 2009 će i dalje značit promet manji od 2008 (čak na razini 2007). I to AKO uopće dođe do 35 postotnog rasta prometa!
Pogledaj si koliki je bio promet u 2008: 5.150 mil T
Ako je u 2009 promet pao 40 posto znači da je promet u 2009: oko 3 mil T
Ako u 2010 promet poraste 35 posto, znači da će promet bit u 2010: oko 4,1 mil T
Jel ti sad jasno o kolkom se padu prometa ovdje priča i o kakvim se nadoknadama priča? Luka rijeka nema ovakvih problema. Promet pao samo 13 posto i još su dodatno osnažili konkurentnost ( blok vlak + autocesta ).
Bože moj kakvo šarlatanstvo.
A ovo ste preskočili??
Prema riječima direktora Luke Ivana Pavlovića, loš poslovni rezultat tek se djelomično može pripisati utjecaju krize. "Znatan problem u poslovanju hrvatskih luka predstavlja Zakon o lukama i pomorskom dobru, birokratiziranost i visoka opterećenost sustava dodatnim troškovima", kaže Pavlović. Negativan utjecaj na Luku Ploče, prema njegovim riječima, ima i usporavanje dinamike izgradnje autoceste Zagreb-Dubrovnik jer je izgradnja kroz područje Bosne i Hercegovine u znatnom zakašnjenju.
[tongue]