Kolega peromadjar, LKPC je u deluxe dionica i svaka usporedba sa Hr nogometnim klubovima je i više nego smiješna, takve usporedbe samo govoro o intelektualnom nivou autora.
Nadalje, ja sa LKPC aktivno radim već 2,5 godine i u tome periodu sam do najsitnijih detalja upoznao i izanalizirao tu tvrtku te mogu reći da sam jedan od boljih poznavaoca tvrtke Luka Ploče d.d. na ovome forumu,… a koje su vaše reference da se postavljate u poziciju da mene prozivate i koje ste to atribute izložili da na osnovu njih postavljate projekcije budućih vrijednosti LKPC … pa vi nemate minimum znanja o ovoj dionici te shodno tome niti možete imati projekciju budučih vrijednosti!
Evo da vam ukratko izložim "atribute" pa si iz njih napravite projekciju budučih vrijednosti:
LKPC je osnova ITT projekta ( integracija trgovine i transporta u bližoj i široj regiji)
Izgradnjom terminala, Luka Ploče će po kapacitetima terminala biti druga mediteranska luka u koju mogu uploviti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana.
Samim time stiječu se predispozicije za otvaranje prekrcajnih, gospodarskih, proizvodnih, bescarinskih i sl. zona na lučkome području a dovršetkom prometne infrastrukture prema Zagrebu skračuje se rok isporike za cijela dva dana.
Zbog geopolitičkog položaja, na LKPC se oslanja cijela jedna država a po izgradnji paneuropskog koridora 5c, osim robe za BIH, prekrcavati će se i robe za Mađarsku pa i dalje.
Ps.
kontejnerski terminal se otvara na proljeće…trebati će ga opremiti prekrcajnom opremom, zar ne [proud]
[/quote]
Barbosa,
kolega imam blagi osjećaj da se ponašate kao da analizirate dionice Lučke uprave Ploče a ne Luke Ploče, međutim između te ustanove i koncesionara nije znak jednakosti. Jedina prava vrijednost Luke Ploče jest prioritetna koncesija što je dobila od države, no ta se koncesija u nekom budućem vremenu može dodjeliti i nekoj drugoj firmi što obavlja lučke djelatnosti i gdje je onda vrijednost LKPC. Uglavnom, ja tu ne vidim nekim ludi potencijal, makar kratkoročno u periodu od naredne 2-3 godine, možda doduše na ovoj niskoj likvidnosti cijena špekulantski i značajnije skoči, no poslovanje ne može dovesti nekog ozbiljnog investitora in. Međutim, lijepo je da se luka gradi i da to jako cijeni Svjetska banka, može to biti fina priča, ali ne tako brzo, pa je oportunitetni trošak ulaska u ovu dionicu pregolem.
Da li je put dva dana kraći za brodove ako idu u Luku Ploče, nego da produže do Luke Rijeka ili nedaj bože do Luke Koper??
DA
Da li je izvjesno očekivati da se zbog toga poveča prekrcaj u Luci Ploče,, ako znamo da je vrijeme novac + potrošnja ?
DA
Već više puta čitam ovaj argument ‘da je bolje iskrcat kontejner u Pločama nego u Rijeci, pa da se onda šleperom preveze u ZG jer je to brže..’
Ovo je prestrašno. To su argumenti van svake pameti.
Pa jel vi znate kolega koji je najskuplji način prijevoza robe?
Cestovni. (moram dati sam odgovor jer očito vam to nije poznato.)
Zar bi vama bilo jeftinije iskrcati recimo 5000 kontejnera koji idu sa Dalekog istoka prema Zagrebu (ili recimo prema Budimpešti, Bratislavi) u Pločama, i onda sa 5000 tura šlepera dovesti to do Zagreba (ili dalje) ili bi bilo bolje otploviti do Rijeke i tamo to iskrcati i onda recimo željeznicom to otpremiti do odredišta. Može i cestovno, ali onda govorimo o 3 puta kraćoj relaciji.
Mislim da izvesti zaključak ovdje ne treba puno inteligencije ni znanja.
Da se razumijemo, ja nemam ni jednu dionicu ni LKPC ni LKRI, iako planiram uložiti u ovaj sektor jer je po meni vrlo perspektivan.
Možete slobodno propagirati perspektivu LKPC jer zaista postoji, ali molim Vas ne na ovakav način jer to vrijeđa zdrav razum ljudima.
Kolega peromadjar, LKPC je u deluxe dionica i svaka usporedba sa Hr nogometnim klubovima je i više nego smiješna, takve usporedbe samo govoro o intelektualnom nivou autora.
Nadalje, ja sa LKPC aktivno radim već 2,5 godine i u tome periodu sam do najsitnijih detalja upoznao i izanalizirao tu tvrtku te mogu reći da sam jedan od boljih poznavaoca tvrtke Luka Ploče d.d. na ovome forumu,… a koje su vaše reference da se postavljate u poziciju da mene prozivate i koje ste to atribute izložili da na osnovu njih postavljate projekcije budućih vrijednosti LKPC … pa vi nemate minimum znanja o ovoj dionici te shodno tome niti možete imati projekciju budučih vrijednosti!
Evo da vam ukratko izložim "atribute" pa si iz njih napravite projekciju budučih vrijednosti:
LKPC je osnova ITT projekta ( integracija trgovine i transporta u bližoj i široj regiji)
Izgradnjom terminala, Luka Ploče će po kapacitetima terminala biti druga mediteranska luka u koju mogu uploviti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana.
Samim time stiječu se predispozicije za otvaranje prekrcajnih, gospodarskih, proizvodnih, bescarinskih i sl. zona na lučkome području a dovršetkom prometne infrastrukture prema Zagrebu skračuje se rok isporike za cijela dva dana.
Zbog geopolitičkog položaja, na LKPC se oslanja cijela jedna država a po izgradnji paneuropskog koridora 5c, osim robe za BIH, prekrcavati će se i robe za Mađarsku pa i dalje.
Ps.
kontejnerski terminal se otvara na proljeće…trebati će ga opremiti prekrcajnom opremom, zar ne [proud]
[/quote]
Barbosa,
kolega imam blagi osjećaj da se ponašate kao da analizirate dionice Lučke uprave Ploče a ne Luke Ploče, međutim između te ustanove i koncesionara nije znak jednakosti. Jedina prava vrijednost Luke Ploče jest prioritetna koncesija što je dobila od države, no ta se koncesija u nekom budućem vremenu može dodjeliti i nekoj drugoj firmi što obavlja lučke djelatnosti i gdje je onda vrijednost LKPC. Uglavnom, ja tu ne vidim nekim ludi potencijal, makar kratkoročno u periodu od naredne 2-3 godine, možda doduše na ovoj niskoj likvidnosti cijena špekulantski i značajnije skoči, no poslovanje ne može dovesti nekog ozbiljnog investitora in. Međutim, lijepo je da se luka gradi i da to jako cijeni Svjetska banka, može to biti fina priča, ali ne tako brzo, pa je oportunitetni trošak ulaska u ovu dionicu pregolem.
[/quote]
aha, a alternativa LKPC je ulaganje u ATPL? [lol] [lol] oko ove dionice se bar vrti neka priča o dokapu i prvoj kotaciji. meni su fascinantni likovi koji tu pametuju oko poslovanja i pozivaju se na smak svijeta sljedeće godine dok u isto vrijeme kupuju brodare i građevinare [lol] dečki moji svi budete ostali i bez ono malog kaj imate [thumbsup]
Da se i ja malo ukljućim u ovo, svojevremeno sam bio vlasnim par 100 komada pa sam i naućio nešto o LKPC [smiley]
Kolega pero postavlja dobra pitanja i ukazuje da je u ovome trenutku cijena dionice maožda i malo presolidna za trenutno stanje LKPC i tržišta.
Kolega Barbosa je stvarno dugo u LKPC i ukazuje na potencijal širenja LKPC i nisam primjetio da pretjeruje.
Kolega gardist je tu pobrkao neke stvari jer je LKPC i izrazito povoljnom položaju, kao državna firma, LKPC, koja ima koncesiju od 38 godina na državno vlasništvo je ustvari partner Lučke uprave kojoj plaća naknadu za lučko područje iz postotka ostvarenog prometa
Kolga K-PAX je u pravu kada kaže da je šleperski prevoz najskuplji ali to samo jedan dio troškova, koji se može lako kompenzirati povoljnijom cijenom lučkih usluga.
Kolega plavi je fundamentalist, te je zbog solidnih fundamenata, novih zakona o ulagnju mirovinaca i maloga ff procijenio da bi dionica mogla odraditi izvanprosiječni prihod u kračem vremenskom periodu.
Ono što želim reći je da kada bi ovi kolege zajednički surađivali , da bi napravili odličnu analizu LKPC .
Barbosa,
kolega imam blagi osjećaj da se ponašate kao da analizirate dionice Lučke uprave Ploče a ne Luke Ploče, međutim između te ustanove i koncesionara nije znak jednakosti. Jedina prava vrijednost Luke Ploče jest prioritetna koncesija što je dobila od države, no ta se koncesija u nekom budućem vremenu može dodjeliti i nekoj drugoj firmi što obavlja lučke djelatnosti i gdje je onda vrijednost LKPC. Uglavnom, ja tu ne vidim nekim ludi potencijal, makar kratkoročno u periodu od naredne 2-3 godine, možda doduše na ovoj niskoj likvidnosti cijena špekulantski i značajnije skoči, no poslovanje ne može dovesti nekog ozbiljnog investitora in. Međutim, lijepo je da se luka gradi i da to jako cijeni Svjetska banka, može to biti fina priča, ali ne tako brzo, pa je oportunitetni trošak ulaska u ovu dionicu pregolem.
koncesija je preko 30 godina. Oportunitetni trošak ulaska u ovu dionicu je IMHO preko nekoliko puta manji nego ulazak u ATPL, kod koje su mnogi već pretrpili golem oportunitetni trošak unazad 6 mjeseci, a kako stvari stoje i još bi mogli. Ovo je uz JNAF, najjači forward na ZSE, a to je ono što pokreće dionicu.
Da se i ja malo ukljućim u ovo, svojevremeno sam bio vlasnim par 100 komada pa sam i naućio nešto o LKPC [smiley]
Kolega pero postavlja dobra pitanja i ukazuje da je u ovome trenutku cijena dionice maožda i malo presolidna za trenutno stanje LKPC i tržišta.
Kolega Barbosa je stvarno dugo u LKPC i ukazuje na potencijal širenja LKPC i nisam primjetio da pretjeruje.
Kolega gardist je tu pobrkao neke stvari jer je LKPC i izrazito povoljnom položaju, kao državna firma, LKPC, koja ima koncesiju od 38 godina na državno vlasništvo je ustvari partner Lučke uprave kojoj plaća naknadu za lučko područje iz postotka ostvarenog prometa
Kolga K-PAX je u pravu kada kaže da je šleperski prevoz najskuplji ali to samo jedan dio troškova, koji se može lako kompenzirati povoljnijom cijenom lučkih usluga.
Kolega plavi je fundamentalist, te je zbog solidnih fundamenata, novih zakona o ulagnju mirovinaca i maloga ff procijenio da bi dionica mogla odraditi izvanprosiječni prihod u kračem vremenskom periodu.
Ono što želim reći je da kada bi ovi kolege zajednički surađivali , da bi napravili odličnu analizu LKPC .
rijetko kvalitetan post kolega Jeff. Vrlo dobro rezonirano.
Da li je put dva dana kraći za brodove ako idu u Luku Ploče, nego da produže do Luke Rijeka ili nedaj bože do Luke Koper??
DA
Da li je izvjesno očekivati da se zbog toga poveča prekrcaj u Luci Ploče,, ako znamo da je vrijeme novac + potrošnja ?
DA
Već više puta čitam ovaj argument ‘da je bolje iskrcat kontejner u Pločama nego u Rijeci, pa da se onda šleperom preveze u ZG jer je to brže..’
Ovo je prestrašno. To su argumenti van svake pameti.
[/quote]
Prestrašno?
Pa nisam ja stručnjak za luke, ali volim poslušati što kažu stručnjaci, a jedan od takvih je sigurno i
Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur, koji kaže citiram:
http://www.rogotin.hr/_2009_arh/09_10_21_obustava_cedveljusa.html
" Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče "
Mislim da je ovime sve jasno, čija je perspektiva bolja, samo mi nije jasno kako Luka Rijeka ima 3 puta veću tržišnu kapitalizaciju od Luke Ploče??
Što se tiče ovog zaustavljanja gradnje ceste, to je tekst iz listopada 2009. jučer na Dnevniku HTV-a je bilo rečeno da su osigurana sredstva za dovršetak izgradnje ceste do Ploča.
[thumbsup]
lp
Što se tiče ovog zaustavljanja gradnje ceste, to je tekst iz listopada 2009. jučer na Dnevniku HTV-a je bilo rečeno da su osigurana sredstva za dovršetak izgradnje ceste do Ploča.
[thumbsup]
lp
neupitno je da će se završetak infrastrukture do LKPC biti sveden na najkraći mogući rok. Namjerno ne pišem "ceste" jer je to najmanje cesta. To je viadukt na viaduktu i most na mostu. Svi veći viadukti su već u završnoj fazi gradnje. Kako sam prošao onuda u nekoliko navrata ove godine, jako dobro znam koliko je napravljeno i koliko se gradi.
Oko LKPC se radi golema infrestruktura koja uključuje autocestu i izgradnju novih terminala. Nevjerojatan kapacitet i pravo vrijeme za ulaganje u LKPC.
Već više puta čitam ovaj argument ‘da je bolje iskrcat kontejner u Pločama nego u Rijeci, pa da se onda šleperom preveze u ZG jer je to brže..’
Ovo je prestrašno. To su argumenti van svake pameti.
[/quote]
Prestrašno?
Pa nisam ja stručnjak za luke, ali volim poslušati što kažu stručnjaci, a jedan od takvih je sigurno i
Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur, koji kaže citiram:
http://www.rogotin.hr/_2009_arh/09_10_21_obustava_cedveljusa.html
" Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče "
Mislim da je ovime sve jasno, čija je perspektiva bolja, samo mi nije jasno kako Luka Rijeka ima 3 puta veću tržišnu kapitalizaciju od Luke Ploče??
Što se tiče ovog zaustavljanja gradnje ceste, to je tekst iz listopada 2009. jučer na Dnevniku HTV-a je bilo rečeno da su osigurana sredstva za dovršetak izgradnje ceste do Ploča.
[thumbsup]
lp
[/quote]
kolega bit ce da prebacujete sredstva u lkri [rolleyes] lkpc smo znaci odradili…. [cool] puna usta su lkri [wink]
Već više puta čitam ovaj argument ‘da je bolje iskrcat kontejner u Pločama nego u Rijeci, pa da se onda šleperom preveze u ZG jer je to brže..’
Ovo je prestrašno. To su argumenti van svake pameti.
[/quote]
Prestrašno?
Pa nisam ja stručnjak za luke, ali volim poslušati što kažu stručnjaci, a jedan od takvih je sigurno i
Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur, koji kaže citiram:
http://www.rogotin.hr/_2009_arh/09_10_21_obustava_cedveljusa.html
" Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče "
Mislim da je ovime sve jasno, čija je perspektiva bolja, samo mi nije jasno kako Luka Rijeka ima 3 puta veću tržišnu kapitalizaciju od Luke Ploče??
Što se tiče ovog zaustavljanja gradnje ceste, to je tekst iz listopada 2009. jučer na Dnevniku HTV-a je bilo rečeno da su osigurana sredstva za dovršetak izgradnje ceste do Ploča.
[thumbsup]
lp
[/quote]
kolega bit ce da prebacujete sredstva u lkri [rolleyes] lkpc smo znaci odradili…. [cool] puna usta su lkri [wink]
[/quote]
Ako mogu biti iskren, u Luku Rijeka bih uložio, kada bi postojala nagradna igra najgori portfelj.
Tu bi Luka Rijeka sigurno bila jedan od pickova.
lp
Ja prije svega mislim da ste Vi vrlo bistar čovjek i da vi dobro razumijete ovo što sam ja gore napisao. Vidio sam ja i ranije ovu izjavu koju citirate i na koju se pozivate i zato sam i napisao što sam napisao.
To je besmislica i nemojte mi molim Vas pričati da vi u to vjerujete. Vaša logika je na puno višem nivou od logike ovoga kojeg citirate.
Inače..a što bi taj čovjek trebao reći? ”Mi smo ovdje slijepo crijevo i niko nema interesa da ovdje iskrca par kontejnera”…naravno da svaki cigo svoga konja hvali…kako bi inače opstali i navukli sve ove investicije?
Ne zaboravite da je južno od Ploča Bar, a sjeverno (prije Rijeke) Zadar. I oni snivaju da će pokupiti teret i da će skrenuti brodove matice koje već dolaze u Rijeku prema svojim terminalima. Ali to se neće desiti.
Previše je krokodila u toj maloj bari.
@Plavi,
Ja prije svega mislim da ste Vi vrlo bistar čovjek i da vi dobro razumijete ovo što sam ja gore napisao. Vidio sam ja i ranije ovu izjavu koju citirate i na koju se pozivate i zato sam i napisao što sam napisao.
To je besmislica i nemojte mi molim Vas pričati da vi u to vjerujete. Vaša logika je na puno višem nivou od logike ovoga kojeg citirate.
Inače..a što bi taj čovjek trebao reći? ”Mi smo ovdje slijepo crijevo i niko nema interesa da ovdje iskrca par kontejnera”…naravno da svaki cigo svoga konja hvali…kako bi inače opstali i navukli sve ove investicije?
Ne zaboravite da je južno od Ploča Bar, a sjeverno (prije Rijeke) Zadar. I oni snivaju da će pokupiti teret i da će skrenuti brodove matice koje već dolaze u Rijeku prema svojim terminalima. Ali to se neće desiti.
Previše je krokodila u toj maloj bari.
Za štovano čitateljstvo malo pojašnjenje, kolega K-PAX je dioničar LKRI, piše na temi LKRI, pa se nikako ne može pomiriti sa činjenicom koju je iznio nepobitni stručnjak, a to je ravnatelj jedne Lučke Uprave o boljim forcastima Luke Ploče u odnosu na Luku Rijeka.
Evo još jednom članak:
http://www.rogotin.hr/_20…_obustava_cedveljusa.html
" Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče "