LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


BANJA LUKA – Iz Instituta za građevinarstvo Hrvatske u Banjaluku je stigao drugi dio projektne dokumentacije za izgradnju autoputa Banjaluka – Doboj, a radovi mogu da počnu poslije revizije kompletirane dokumentacije, reka je direktor preduzeća "Autoputevi RS" Dušan Topić.
Vaš link
Luka Ploče-vrata koridora 5c [smiley]

Ja bih molio kolegu barbosu da nam prikaže na karti kako on vidi da se ovaj autoput Doboj-Banja luka uklapa u koridor 5 c ? ?
[shocked] [shocked]

Kolega Barbosa kolko ste imali u školi iz zemljopisa? Vidim da ste potpuno profulali trasu. Il imate možda masterplan kako bi trebalo preuredit koridor?

A govoreći o koridoru 5c koji nema blage veze s navedenim vijestima, optimistične procjene su govorile da ionako neće bit gotov ništa prije 2014 godine, a te procjene su donešene prije nego je nastupila kriza. Baš me zanima kakve su sad kad je došao mmf. Možda 2024?

Sve u svemu vrlo perspektivno za ovu dionicu rekao bih. Nek se samo grade terminali.
[bye]

never surrender

Kolega, a dajte sami pogledajte svoju slikicu i onda procijenite kako se uklapa [undecid]

Ja nisam napisao da je predmetna trasa koridor 5c nego da je Luka Ploče vrata koridora 5c, a sami ste postavli kartu gdije se lijepo vidi kako će se dionica AC Banjaluka – Doboj naslanjati na koridor 5c koji će kad-tad biti izgrađen.
Inaće, izgradnja nema veze sa mmfom nego sa Svj bankom, EBRD, fondom Arapskih zemalja te Mađarskom sa kojim je i naša premijerka potpisala sporazum o podupiranju izgradnje dionice koridora Vc u BiH.
Koliko pratim, novci već čekaju, dio dokumentacije je riješen, samo se političari u Sarajevu prepucavaju oko dijelova trase i nikako da se dogovore.

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

Ne kolega, ne radi se o tome da je predmetna trasa koridor 5c, radi se o tome da republika srpska krajina sebi pravi svoju cestu da poveže banja luku i doboj, svoja dva velika grada koja su prometno vrlo loše povezana.

To šta vi želite vjerovat da ovo ima veze s koridorom 5c, a pogotovo da ima veze s lukom ploče, to je vaš problem.

never surrender

A šta se tiče koridora 5c reći ću ti sljedeće:

Do sada se od cijele priče koja traje od početka 2007 ( znači skoro 3 godine ) od ukupne dužine trase kroz BiH ( 337 km ), izgradila samo dionica Kakanj – Vlakovo ( u dužini 45 km ), a za preostalih 292 km je u toku izrada projektne dokumentacije ( prostorno-planska dokumentacija i ostalo ).

Znači u 3 godine se od predviđenog izgradilo tek 13 posto.

Za kolko će se završit ostalih 87 posto? Pa da je duplo tolko, trajat će bar do 2015.

Evo malo crtica iz prošlosti pa uspoređujte kako teku radovi:

24. 04. 2006. | 11:59
Federacija BiH, prema mjerama iz Prijedloga mogućih modela financiranja dionica autoputa na koridoru 5C na području FBiH, mogla bi do 2010. godine na koridoru imati izgrađenih 90 kilometara autoceste. Od 340 kilometara ovog autoputa kroz BiH, prema usvojenoj trasi, oko 80% je na prostoru Federacije BiH. Do sada je izgrađena dionica od Jošanice do Podlugova u dužini od 11 kilometara, a u tijeku je realizacija druge dionice od devet kilometara Podlugovi – Visoko.

never surrender

I usput pročitajte si malo štiva kojih je na internetu pregršt.

Kad govorim o MMFu ne govorim o načinu financiranja koridora ( tj njegovih dionica ) putem stranih ulagača već i o načinu na koji BIH mora postupit sa svoje strane. Pa neće stranci džabe bosni izgradit koridor, Bože kakvih gluposti se sve čovjek neće naslušat. Pa ko da europska investicijska banka jedva čeka samo da bosni da kredit da gradi cestu. Rate kredita se trebaju i vratit, a gradnja šteka li ga šteka.

Ma evo pročitajte si kakve su sve tegobe imali susjedi prije same krize ( početak 2008 ). I dobro pročitajte dio o domaćim mogućnostima financiranja ( novci od privatizacije državnih firmi, plaćanje goriva ) i uklopiti u sadašnju sliku BIH koja je pod palicom MMFa, koja je u banani i gdje je stopa nezaposlenosti 47 posto. Perspektivno za koridor nema šta.
Vaš link

I sad ajmo promatrati luku ploče u tom kontekstu.
[bye]

never surrender

Znači toliko o protuargumentima na sve ovo? Jedan post ocjenjen s 2 posto, a drugi s 1 posto?

Vidim sve puno optimista bez pokrića, s autoterapijskim djelovanjem u smislu zaljepit drugom kulju.

A još nitko nije odgovorio kolegi vidri koji će se to brodovi iskrcavat na Pločama i kojim putem će se ta silna roba prevozit. Ajmo, priznajem i loše drukanje.

never surrender

Kolega peromadjar…nešto ste neurozni!

Naravno da će se koridor 5c prije ili kasnije izgraditi,i to ne samo cesta nego i pruga, i također, naravno da svaka cesta u BiH kojom može preoći šleper ima veze sa Lukom Ploče!
I na kraju ne toliko bitno, ali,… naravno da će, izgradnjom terminala te prometne infrastrukture, LKPC uzeti jedan dobar dio posla LKRI i vi tu jednostavno ne možete ništa.
Pozdrav!

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

I na kraju ne toliko bitno, ali,… naravno da će, izgradnjom terminala te prometne infrastrukture, LKPC uzeti jedan dobar dio posla LKRI i vi tu jednostavno ne možete ništa.
Pozdrav!

Aha, baš sam nervozan, ne znam samo zbog čeg bi točno trebao bit nervozan?
Nego da poentiram o ideji razvoja lkpc:

Barbarosino razmišljanje o lkpc se moglo najprije shvatit isto kao i tezu da će NK Zadar osvojit 1.HNL ( a po mogućnosti i pokorit ligu prvaka ) kad se jednog dana u Zadru izgradi velik nogometni kompleks i nogometni stadion za 50 tisuća ljudi.

A onda kad mu se izlože svi atributi ove luke promjeni razmišljanje i sada se barem nada da će, figurativno rečeno, NK Zadar barem u tom slučaju otet Dinamu par bodova, kad već neće osvojit titulu prvaka 1.HNL.

Nije li to divan obrat u postavkama teza? Vidite kolega barbarosa kako su vam labavi kriteriji i projekcije budućih vrijednosti ove luke kada se stvari poslože na pravo mjesto?

never surrender

Nema promjena, standby:

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 98.780 44,37 Osnovni račun
2. HZMO 37.493 16,84 Zast. račun
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 12.914 5,80 Skrb. račun
4. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.361 1,96 Skrb. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.374 1,52 Skrb. račun
6. PBZ D.D. 3.119 1,40 Skrb. račun
7. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 1.917 0,86 Skrb. račun
8. PBZ D.D. 1.753 0,79 Skrb. račun
9. JAZIDŽIJA MARKO 979 0,44 Osnovni račun
10. GRIZELJ MIRO 908 0,41 Osnovni račun
Ukupno: 74,39

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Kolega peromadjar, LKPC je u deluxe dionica i svaka usporedba sa Hr nogometnim klubovima je i više nego smiješna, takve usporedbe samo govoro o intelektualnom nivou autora.

Nadalje, ja sa LKPC aktivno radim već 2,5 godine i u tome periodu sam do najsitnijih detalja upoznao i izanalizirao tu tvrtku te mogu reći da sam jedan od boljih poznavaoca tvrtke Luka Ploče d.d. na ovome forumu,… a koje su vaše reference da se postavljate u poziciju da mene prozivate i koje ste to atribute izložili da na osnovu njih postavljate projekcije budućih vrijednosti LKPC … pa vi nemate minimum znanja o ovoj dionici te shodno tome niti možete imati projekciju budučih vrijednosti!

Evo da vam ukratko izložim "atribute" pa si iz njih napravite projekciju budučih vrijednosti:

LKPC je osnova ITT projekta ( integracija trgovine i transporta u bližoj i široj regiji)

Izgradnjom terminala, Luka Ploče će po kapacitetima terminala biti druga mediteranska luka u koju mogu uploviti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana.

Samim time stiječu se predispozicije za otvaranje prekrcajnih, gospodarskih, proizvodnih, bescarinskih i sl. zona na lučkome području a dovršetkom prometne infrastrukture prema Zagrebu skračuje se rok isporike za cijela dva dana.

Zbog geopolitičkog položaja, na LKPC se oslanja cijela jedna država a po izgradnji paneuropskog koridora 5c, osim robe za BIH, prekrcavati će se i robe za Mađarsku pa i dalje.

Ps.
kontejnerski terminal se otvara na proljeće…trebati će ga opremiti prekrcajnom opremom, zar ne [proud]

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA



Kolega peromadjar, LKPC je u deluxe dionica i svaka usporedba sa Hr nogometnim klubovima je i više nego smiješna, takve usporedbe samo govoro o intelektualnom nivou autora.

Nadalje, ja sa LKPC aktivno radim već 2,5 godine i u tome periodu sam do najsitnijih detalja upoznao i izanalizirao tu tvrtku te mogu reći da sam jedan od boljih poznavaoca tvrtke Luka Ploče d.d. na ovome forumu,… a koje su vaše reference da se postavljate u poziciju da mene prozivate i koje ste to atribute izložili da na osnovu njih postavljate projekcije budućih vrijednosti LKPC … pa vi nemate minimum znanja o ovoj dionici te shodno tome niti možete imati projekciju budučih vrijednosti!

Evo da vam ukratko izložim "atribute" pa si iz njih napravite projekciju budučih vrijednosti:

LKPC je osnova ITT projekta ( integracija trgovine i transporta u bližoj i široj regiji)

Izgradnjom terminala, Luka Ploče će po kapacitetima terminala biti druga mediteranska luka u koju mogu uploviti brodovi najveće generacije, koji voze na liniji od Kine i Japana.

Samim time stiječu se predispozicije za otvaranje prekrcajnih, gospodarskih, proizvodnih, bescarinskih i sl. zona na lučkome području a dovršetkom prometne infrastrukture prema Zagrebu skračuje se rok isporike za cijela dva dana.

Zbog geopolitičkog položaja, na LKPC se oslanja cijela jedna država a po izgradnji paneuropskog koridora 5c, osim robe za BIH, prekrcavati će se i robe za Mađarsku pa i dalje.

Ps.
kontejnerski terminal se otvara na proljeće…trebati će ga opremiti prekrcajnom opremom, zar ne [proud]
[/quote]

Odlično! Sad imam bar s kim raspravljati na malo stručnijoj razini šta će se dogodit u budućnosti za luku Ploče.

Ajmo da vidimo.

Pa pretpostavljam da će luka imat velik kapacitet, valjda neće nigdje zapet ta gradnja. Neću čak ni dirati pitanje koncesije, amortizacije i sl…al gdje je sad trenutno luka ploče od tog velikog kapaciteta? Taj kapacitet se očekuje tek 2014! To je tek za 4 godine!

Nadalje, šta se ubraja u taj kapacitet, kako trenutno stoje s kontejnerima, jesu li ti kontejneri puni il prazni i kako to utječe na dobit?

Nadalje, koji to točno pomorski put iz Azije ulazi u luku Ploče? Molim ime firme i rutu. Koji su to budući veliki dobavljači? Na koji način će ih luka privuć? Hoće im reći : vidite koliko imamo kapaciteta, samo dođite!

Nadalje, kojim točno putem i na koja tržišta će se budući teret prevozit ( kolko je meni poznato: jug Hrvatske, BIH, Srbija i to je to ), kakva je trenutna infrastruktura ( cesta, željeznica ) i kad će se poboljšat ti uvjeti? I koliko Hrvatska u kojoj živimo općenito ima utjecaj na to, a koliko Bih gdje više manje vlada određeno rasulo?

Da me ne bi krivo shvatili, smatram da je pozitivno šta se luka razvija, smatram da se svakako sve naše veće luke trebaju razvijat, al ne treba od luke Ploče pravit ne znam kakav znanstveno fantastični projekt. Luka Ploče će se razviti skladno sa svojim potrebama a to je orjentacija na jug Hrvatske, Bih, Srbiju i možda nešto Madžarsku. I to je to. Nikakvi bajkoviti prometi neće podić cijenu dionice na neznamvećkolko, jer nikakvih bajkovitih prometa tako skoro ni neće bit.

A sad da čujem vaše odgovore i atribute? Ipak ste vi jedan od najboljih poznavatelja poslovanja ove Luke, pa objasnite meni koji imam minumum znanja o ovoj dionici ( a i ostatku neupućenih koji upijaju svaku vašu riječ ). Hvala.

never surrender

Perice, koliko si u krivu virjeme će pogađati, filozoriaš bez veze.

Da li luka kreće u slijedeće prolječe sa radom u proširenom kapacitetu za kontejnerski terminal?

DA

Da li je slijedeća godina 2010. a ne 2014??

DA

Da li je kontejnerski promet najprofitabilniji dio luka??

DA

Da li je put dva dana kraći za brodove ako idu u Luku Ploče, nego da produže do Luke Rijeka ili nedaj bože do Luke Koper??

DA

Da li je izvjesno očekivati da se zbog toga poveča prekrcaj u Luci Ploče,, ako znamo da je vrijeme novac + potrošnja ?

DA

Da li bi svima to trebalo biti jasno??

DA

Da li je tebi uopće išta jasno??

NE

Zašto?

NEKA ČITATELJSTVO SAMO PROCIJENI

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

New Report

Close