Evo ja sam izvukao najvažniji dio tog texta:
“Mittal Steel” iz Zenice jedan je od najvećih korisnika Luke Ploče. Seid Kapetanović, koordinator “Mittal Steela” za odnose s državnim institucijama u BiH, ističe da bi otvaranje mogućnosti za korištenje Luke Ploče bilo od značaja za bh. privredu.
– Luka Bar veoma je atraktivna “Mittal Steelu”, ali problem je prijevoz. Od Zenice do Ploča je 250, dok je do Bara 468 kilometara. Luka Bar sigurno ne može toliko sniziti cijenu svojih usluga da bi to pokrilo razliku u cijeni željezničkog prijevoza – kaže Kapetanović.
Meni je nevjerojatna ova podcijenjenost LKPC u odnosu na LKRI.
Iako sam svjestan da LKRI ima veći potencijal po sadašnim fundamentalnim pokazateljima LKPC je podcijenjena nekoliko puta, a uz to joj je zaduženost/imovinu također nekoliko puta manja.
A ko se uzme u obzir da bi se cijena lkri i mogla vrtiti to još uvjek daje prostora LKPC da dođe u hipu do 4.000 kuna. I to ne bi bilo sve!
A ovo LKPC
P/E 58,90
P/B 4,20
P/S 4,8
Obratite pažnju na nizak P/S i pri tome uzmite u obzir porast “S” u narednom periodu koji slijedi proširenjem kapaciteta i razvojem industrije u BiH i realizacijom koridora Vc
netko uporno skuplja na 2500, no ne bojim se za lkpc, luka pred kojom je blistava budućnost i koja će ove godine ostvariti rekordan promet u zadnji 15 godina, još kad koridor 5c bude realiziran…
Imaš li neku skuplju Luku za usporedbu?
Nemam, očekujem od tebe da ih nađeš.
Psi laju, karavane prolaze!
Ljut?