Ja ne mogu otvoriti link od plavoga, ali da se radi na kinezima govori i ova Baturova izjava:
Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče
Ja ne mogu otvoriti link od plavoga, ali da se radi na kinezima govori i ova Baturova izjava:
Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče
Evo link, nisam dobro kopirao:
lp
Ja ne mogu otvoriti link od plavoga, ali da se radi na kinezima govori i ova Baturova izjava:
Ravnatelj Lučke uprave Ploče Tomislav Batur naglašava da će Lučka uprava, kao investitor, u proljeće iduće godine pustiti u rad novi kontejnerski terminal. „Planirali smo privući dio kontejnera koji s Dalekog istoka dolaze u zagrebačku regiju preko riječke luke. Sada se od Rijeke do Zagreba, uključujući i neizostavne gužve u gradu, vozi oko 2,5 sata, a od Ploča do Zagreba bi se, nakon izgradnje prometnica, vozilo oko 4,5 sata. Međutim, pozicija pločanske luke bila bi neusporedivo bolja od riječke, jer putovanje brodom u Rijeku, računajući oba smjera, traje dva dana dulje nego u Ploče
Evo link, nisam dobro kopirao:
lp
[/quote]
ajme Plavi……. clanak iz 26.06.2009 ,nemam komentar na ovo…. [bye] ovo su mi vec ocajnicki potezi,nemojte se ljutit al ovo nisam ocekivao od vas….lp
Evo malo usporedbe luka, iz svibnja 2009.:
http://www.bankamagazine….ItemID/51293/Default.aspx
" Po vrijednosti poslovanja, među jadranskim lukama daleko najveća je upravo Luka Koper sa 120 milijuna eura godišnjeg prihoda dok su Luka Ploče i Luka Rijeka usporedive po veličini, s preko 200 milijuna kuna dok je crnogorska Luka Bar najmanja s oko 22 milijuna eura. Međutim, Luka Ploče i Luka Bar imaju i najjaču ekspanziju, godišnji rast prodaje od preko 40 posto. "
" Pokazatelji poslovanja ogledaju se i u tržišnoj cijeni dionica jadranskih luka pa po kriteriju tržišne kapitalizacije Luka Koper je također najveća, s vrijednošću više od 2,5 milijarde kuna, a slijedi je Luka Rijeka s nešto više od milijardu kuna, dok su Luka Ploče i Luka Bar obje preko 200 milijuna kuna. "
" Povrat na uloženi kapital najveći je u Luci Ploče. Dionica Luke Rijeka trenutačno je precijenjena, a Luke Ploče podcijenjena. Luka Bar zbog niske operativne dobiti ima iznimno visoke EV/EBITDA i EV/EBIT pokazatelje. "
" Omjer financiranja kreditima je najveći u Luci Koper – 42 posto. Zbog visokih kratkoročnih kredita i radni kapital je negativan, a zauzima čak 76 posto prihoda. Luka Ploče je daleko profitabilnija od Luke Rijeka, a Ploče su, uz nepromijenjenu operativnu maržu, zbog povoljne promjene tečaja ostvarile znatno poboljšanje neto dobiti u odnosu na 2007. godinu. "
lp
Lipo veliki nalog na prodaji, pa ko voli nek izvoli, ako se nije još ukrcao.
Već ga više nema.
krenula znatnija ekspanzija u istovaru papirnatih tereta
krenula znatnija ekspanzija u istovaru papirnatih tereta
To se kolega iskrcava ono bucalo od 100 kom, nekomu je pripelo.
Ma okanite se dokapitalizacije više to je stvarno toliko icijeđena tema da je nema potrebe spominjati u ozbiljnom kontekstu. A što se iče budućnosti, tu je kontejnerski terminal koji je već dobrim dijelom napravljen, gradit će se još neki terminali, te su "na putu" novci iz europe za neke nove projekte ali da ne pričam previše jer sam dosta toga već rekao na ovom forumu… [sealed]
pa na ‘novoj zvijezdi HR TK-a’ bi 100 komada nisko na prodaji trebala biti poslastica, ili se varam?