A što se tiče ovog da su dionice u rukama velikih dečki to je vrlo vjerovatno istina jer je vrlo očito da ozbiljne prodaje skoro niti nema. Što je vrlo dobro za one koji imaju,ali kratkoročno bi to mogao biti problem jer je ozbiljni ulagači vjerovatno neće ni kupovati pored ovako šuplje prodaje.
hoće hoće. ali male količine. da sa malo novca podignu vrijednost onoj količini koju su mjesecima sakupljali. To vam se zove "rast na malom prometu nakon akumulacije". A kad će se to dogoditi, nema pojma. Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata. stara kineska.
srdačan pozdrav,
guvernerov mlaži brat, GUBERNATOR
Predsjednica Vlade Republike Hrvatske Jadranka Kosor sastat će se s Thomasom Mirowom, predsjednikom Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u petak, 20. studenog 2009. godine, u 13.00 sati, u Banskim dvorima.
Radovi vrijedni 1.2 milijuna EUR
U blizini ulaza u luku Ploče, u sklopu izmieštanja kolosijeka terminala tekućih tereta i priključka budućega kolosijeka kontejnerskog terminala, izvode se i radovi rekonstrukcije cestovnog prijelaza preko kolosijeka.
Radovi se izvode sukladno Ugovoru o izgradnji terminala kojega su potpisali Lučka uprava Ploče, kao investitor, i izvođač radova „Konstruktor“ Split. Do kraja godine će zagrebačka firma „Remont i održavanje pruga“, kao podizvođač „Konstruktora“, u suradnji s Luka Ploče gradnjom, obaviti radove, čija je vrijednost, uključujući i izgradnju dva kilometra kolosijeka, 1,2 milijuna eura.
Radovi vrijedni 1.2 milijuna EUR
U blizini ulaza u luku Ploče, u sklopu izmieštanja kolosijeka terminala tekućih tereta i priključka budućega kolosijeka kontejnerskog terminala, izvode se i radovi rekonstrukcije cestovnog prijelaza preko kolosijeka.
Radovi se izvode sukladno Ugovoru o izgradnji terminala kojega su potpisali Lučka uprava Ploče, kao investitor, i izvođač radova „Konstruktor“ Split. Do kraja godine će zagrebačka firma „Remont i održavanje pruga“, kao podizvođač „Konstruktora“, u suradnji s Luka Ploče gradnjom, obaviti radove, čija je vrijednost, uključujući i izgradnju dva kilometra kolosijeka, 1,2 milijuna eura.
Mislim da ste najbitnije dijelove pocrtali kolega.
[wink]
Kome nije jasno, neka malo prelista temu unazad nekoliko dana.
lp
Ovo mi ne izgleda obećavajuće za Luku Ploče, jer dobiva ozbiljnu konkurenciju, sa puno boljim položajem i infrastrukturom
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/zadarsku-luku-neprijateljski-preuzela-luka-koper%3f,61692.html
Ovo mi ne izgleda obećavajuće za Luku Ploče, jer dobiva ozbiljnu konkurenciju, sa puno boljim položajem i infrastrukturom
Kolega, molim da mi objasnite po kojim kriterijima se ravnate kada ste napisali da luka Zadar ima puno bolji položaj i infrastrukturu, naime LKPC i LKRI imaju daleko najbolji geostratešli položaj sa razvijenim lučkim kapacitetima i infrastrukturom, te ne vidim na koji način bi im bilo koja luka između njih mogla predstavljati bilo kakvu konkurenciju
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/zadarsku-luku-neprijateljski-preuzela-luka-koper%3f,61692.html
Ovo mi ne izgleda obećavajuće za Luku Ploče, jer dobiva ozbiljnu konkurenciju, sa puno boljim položajem i infrastrukturom
Pa u članku piše upravo suprotno.
" Dosad se najviše se kalkuliralo s mogućnošću da je zadarsku “Luku” preuzela Luka Koper i da je to neprijateljsko preuzimanje jer Slovencima nije u interesu razvoj hrvatskih luka. "
Koliko sam ja samo pročitao tih članaka gdje se pila naopako, ne bi to bio ni prvi ni zadnji.
Eno na Podravci svi imaju potrebu reći da nisu zainteresirani. To samo netko jako naivan može povjerovati.
A što ako Zadarsku Luku u stvari kupuje netko drugi a ne slovenci? Teško da netko ne kuži koliki je to potencijal. A što će onda raditi Luka Ploče? Pretovarivati malo balvana i koksa za Bosnu koja je pred bankrotom?
Mislim da ovaj forum nije mjesto gdje se iznose netočne prijenosi informacija iz dnevnih novina, ajmo mi o nećemu drugome, članak iz kraja lipnja ove godine:
" U izgradnji 160 milijuna eura vrijednoga terminala za rasute terete u Luci Ploče mogli bi sudjelovati kineski partneri. "
160 mil. Eura je ca 1,17 milijardi kuna, a tržišna kapitalizacija cijele LKPC po trenutnim cijenama na burzi je 395 milijuna kuna. Niej li to pomalo… neobično, u najmanju ruku?
" Za nas je najprihvatljivije da jedan dio potrebnih sredstava za nabavu opreme osiguramo dokapitalizacijom,"
Ovdje se spominje i mogučnost dokapitalizacije, koju nitko ovdje nije načeo na forumu.
[rolleyes]
Kaže se – gdje ima dima, ima i vatre.
lp