LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


da li mi netko može objasniti, vlasnik sam 5 dionica lkpc, koliko mogu komada dokupiti u dokapitalizaciji i po kojoj cijeni? [smiley6]

Trebao si napisati da si sretni vlasnik 5 dionica LKPC-a.
Ja sam nesretni bivši vlasnik [smiley1]

I love this game

Ja mislim 7 kom po 400kn.

Pored svega, Luka Ploče je za prvih 8 mjeseci imala 50% veći promet nego cijelu prošlu godinu.

Može netko stavit k/p?

Jel ko zna da li ovaj prospekt što ga treba potvrditi Hanfa ide tek nakon što na glavnoj skupštini bude usvojena odluka o povećanju temeljnog kapitala, ili to ide na potvrdu prije skupštine


Može netko stavit k/p?

[smiley2]

None but ourselves can free our minds.Life is one big road with lots of signs. So when you riding through the ruts, don't complicate your mind.Bob's words

Hvala Bare.

Molim neka mi netko objasni cijeli postupak dokapitalizacije Luke Ploče..do kojeg roka kupovati dionice, kako se izračunava koliko se dionica može kupiti u dokap. po 400 kn na (konkretan primjer na primjerice 10 dionica evidentiranih u SDA), šalju li se obavijesti i upisnice dioničarama na adrese, može li se kupiti više dionica od proporcionalnog omjera?

"Da ne mrzin,i buden pošten, iskren i odan, a razliku između zla i dobra, nisan naučija ni od fratra, ni hodže, ni popa "

Bok ekipa, evo od sada imate na forumu još jednog pobornika LUKE PLOČE kao jedne od najperspektabilnijih dionica na našem tržištu.

Inače, na LKPC ne samo da se može dobro zaraditi, nego dugoročno gledano strateški položaj Luke Ploče zbog važnosti za BiH, Slavoniju, dio Srbije i Mađarsku maximalno smanjuje bilo kakav rizik ulaganja u ovu dionicu.
Pošto radim u građevinskoj branši pouzdano znam da će prometno povezivanje kroz autocestu u Hrvatskoj i koridor 5c u BiH, zajedno sa magistralnim i prilaznim cestama, kao i nova željeznica na istoj trasi, dati veliki poticaj rastu cijene.

Osim ovoga gore navedenog bitne stavke za cijenu u budućnosti su:
1. Veliko povećanje proizvodnje uz uvoz/izvoz roba glavnih igrača u BiH isto tako(Aluminij, Mittal, i dr.), koji svi rade isključivo preko Luke Ploče.
2. Monopolistički položaj luke za cijelu BiH i spomenuta okolna područja.
3. Velike investicije Svjetske Banke i Vlade RH u gradnju dodatnih kapaciteta Luke koji će znatno premašiti predratne rezultate(rekordna 1990.g. je vrlo blizu, ali još uvijek nije dostignuta).
4. Najpovoljniji pokazatelji Luke Ploče u odnosu na sve ostale luke u regiji, višestruko bolji.
5. Eventualna gradnja LNG terminala u Luci Ploče koja se nalazi u “Strategiji energetskog razvitka BiH” ali koja zbog neaktivnosti naših susjeda još nije zaživjela kao ozbiljniji prijedlog (iako bi strateški mogla biti vrlo bitan energetsko-ekonomski projekt za cijelu BiH).

Nema bojazni, Luku Ploče čvrsto držite u portfelju i iza 26.11. idemo u dokapitalizaciju još podabljat svoju vrijednost!!!! 😉

Nikad nisam ništa napisao na nijednom forumu, ali kada sam vidio komentare “SLK” na zadnjih par stranica, definitivno sam morao dati malo svog doprinosa LKPC temi i začiniti ovaj komentar na način da naš Mercedes-boy bude u glavnoj ulozi!

Tako kolega “SLK” pun samopuzdanja uvjerava kako je točno znao kada želi izaći iz omiljene nam Luke Ploča, da ga je poklopila blokada jer nije gledao što se događa u tom trenutku, da je unatoč svemu opet dobro zaradio u svojim _ _%, da on ne želi sudjelovati u takvim dokapitalizacijama koje sada čine ovu dionicu neprivlačnom i ostala bla-bla-bla sranja…
U četvrtak tako svi forumaši na ovoj temi dobiše prvo onako malo prepotentni goodbye od dragog nam “SLK”(čovjek bi po stilu pomislio da nam to neka rock-zvijezda odlazi sa koncerta uz zadnji bis), a onda kasnije kakav je to samo povratak bio na pozornicu!? Između redaka se moglo osjetiti da bi si kroz sve to svoje dubokoumno pametovanje najradije ogrizao onu stvar…hehe.

Za kraj, u slučaju da ne bi prošla ona varijanta za rock-zvijezdu napisana gore, toplo preporučam da se okuša u saboru. Kalmeta ionako već dulje vrijeme traži novog kompanjona za vozača, a on se tu sa svojim “SLK” savršeno uklapa, zar ne? Još ak se dečki dogovore za neki biznis, mislim da im ne bi bilo kraja.. 😉


U četvrtak tako svi forumaši na ovoj temi dobiše prvo onako malo prepotentni goodbye od dragog nam “SLK” …

jes ti ga miš, a kakav je onda ovo welcome na forum? skromni? [smiley9]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Ma sorry TunaSalad, ali naživcirao me lik kako skoro nitko nije pa sam se istresao do kraja.
Ne podnosim te tipove koji sami sebi ujutro u kupaonici govore:
“Ogledalo, ogledalce moje, najljepši i najpametniji na svijetu tko je!?”, a onda ogledalce kaže: “Ti SLK” i on zadovoljno izađe iz kuće, sjedne u svoju Mećku i započne novi dan. [smiley1] Happy end!

Inače, baš mi je drago za sve nas koji smo ušli u ovu dionicu i ostali i dalje u njoj.
Pogotovo zato, što je objava dokapitalizacije i stampedo na kupovinu do max 5500 kn nakon skidanja blokade u četvrtak iza 14:30, vjerojatno samo početak jako dobrih stvari koje tek dolaze.

Krajem 2005 kad su uvrstili dionicu na burzu cijena je bila 500 kn.
Ja sam uzimao u 11.mj.2006. po 1800 kn.
Na današnji dan vrijedi 5000 kn.
Dakle, u 2 godine 1000% porast, i uz sve to čak i sad je još prilično podcijenjena s obzirom na potencijal, dokapitalizaciju i druge okolnosti.

Imam ovdje i jedan mali upitnik za sve nas, pa ajmo komentare da vidimo da li je to točno.
Naime, glavna 2 dioničara LKPC, “Hrvatski Fond za Privatizaciju” i “Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje” drže 136.273 komada dionica od 222.614 komada koje su sada u opticaju. To znači da država ima 61,2% dionica prije ulaska u dokapitalizaciju. Tako na sve nas ostale sretnike otpada 86.341 dionica ili 38,8% koje će jedine biti dokapitalizirane privatnim kapitalom!?
Drugim riječima, država smije u slobodnoj prodaji prodavati samo mrvice, a za veću količinu mora objaviti privatizaciju preko prospekta, pa je znatno smanjen prostor za kupnju veće količine dionica prije dokapitalizacije što nam itekako ide u prilog i samo nam podiže vrijednost!
Po logici stvari, država će sama isto dokapitalizirati trenutni tržišni udjel od 136.273 dionica x 1.4 koeficijent dokap. x 400 kn cijena novoizdane dionice.

Pa jel ne bi onda ovo trebao biti pravi biser našeg Jadrana? [smiley8]

New Report

Close