Uvažene kolege ako mi netko može objasniti:
– ekonomija u banani,
– brodari u banani,
Luka ima perspektivu??? Jednostavno ne kužim! Još ako je Real Bull ovdje onda mi je sve jasno.
evo neukima koji ne kuže..
Kakve veze ima brodarski sektor s lukom ploce…tak svejedno kaj "ce brodari bit u banani"..vozarine su nebitne za luku, a teret se mora negdje istovariti…
Koeficjent tekuce likvidnosti 4
luka ploce moze 10 godina radit s minusom i ne biti u problemima..
A radila je s PLUSOM [wink]
Uvažene kolege ako mi netko može objasniti:
– ekonomija u banani,
– brodari u banani,
Luka ima perspektivu??? Jednostavno ne kužim! Još ako je Real Bull ovdje onda mi je sve jasno.
Ti si svoje znanje pokazao kad si sve rasprodao na crobexu 1300 i nije mi jasno kako imaš hrabrosti uopće pisati sa ovim nickom daj promjeni nick kao što ti je običaj.
Kad bi bar znao učiti od boljih od sebe a ne se stalno kofrčiti rezultati ti bi ti bili puno bolji.
Špekulacije o dokapu, a i strateški značaj guraju vrijednost.
A što se tiče bilance ona je stvarno jaka.
Prihodi i dobit su pali, ali to je bilo očekivano s obzirom na II kvartal. [bye]
nije baš neko izvješće
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/LKPC-fin2009-3Q-NotREV-K-HR.pdf
bome nije, očekivao sam ipak malo bolje
kvartalno – Prihodi:-23% Oper. dobit:-78%
kumulativno – Prihodi:-19% Oper. dobit:-89%
Ja ću vam kolege reći samo jedno. Bacite oko na izvještaj o novčanom toku. Luka je uspjela zadržati pozitivan novčani tok od poslovnih aktivnosti unatoč svim političkim i ekonomskim problemima….
Postojana je luka. Tko misli drukčije neka proda.
I ja ću vam kolege reći samo jedno, Luka Ploče je luka za BiH a dok se oni ne opernate neće ni LKPC, znaći za jedno 3-5godina.
Uvažene kolege ako mi netko može objasniti:
– ekonomija u banani,
– brodari u banani,
Luka ima perspektivu??? Jednostavno ne kužim! Još ako je Real Bull ovdje onda mi je sve jasno.
Ti si svoje znanje pokazao kad si sve rasprodao na crobexu 1300 i nije mi jasno kako imaš hrabrosti uopće pisati sa ovim nickom daj promjeni nick kao što ti je običaj.
Kad bi bar znao učiti od boljih od sebe a ne se stalno kofrčiti rezultati ti bi ti bili puno bolji.
[/quote]
Uvaženi kolega. Lijepo Vas molim ali ja i dalje ne vidim tu nekakav value. Rasprodao sam dosta HGSPOT-a ovih dana pa bih htio uložiti u nešto novce. Fundamentalno mi se ovo čini koliko toliko OK ali me jako brine perspektiva pa ako može koja riječ bio bih duboko zahvalan.
evo neukima koji ne kuže..
Kakve veze ima brodarski sektor s lukom ploce…tak svejedno kaj "ce brodari bit u banani"..vozarine su nebitne za luku, a teret se mora negdje istovariti…
Koeficjent tekuce likvidnosti 4
luka ploce moze 10 godina radit s minusom i ne biti u problemima..
A radila je s PLUSOM [wink]
Teret [shocked]
Koji teret??
Samo 43 broda cijeli 09. mj. i to uglavnom petrol-koks, bukova građa, glinica i nešto kontejnera…kako uopće zarade za plaču radnicima!?
Kada se privatiziraju terminali u CG te izgradi auto cesta, preko luke Ploče će ići samo glinica i banane.
Kolega Feđa kakvih vas 1.100 kuna spopalo…………bv im je 816 kuna………….Bosna iz leđa (a u bankrotu)……………svjetska trgovina u padu——–brodari na mrtvom vezu a vi govorite o 1.100 kuna.
Dajte malo uložite u znanje……….više od pola knjigovodstvene ja tu ne bih riskirao
To daje cijenu od 408 kuna uz maržu sigurnosti………….to je za ove koji su čuli za Warrena Gostioničara [bye]
Kolega Feđa kakvih vas 1.100 kuna spopalo…………bv im je 816 kuna………….Bosna iz leđa (a u bankrotu)……………svjetska trgovina u padu——–brodari na mrtvom vezu a vi govorite o 1.100 kuna.
Dajte malo uložite u znanje……….više od pola knjigovodstvene ja tu ne bih riskirao
To daje cijenu od 408 kuna uz maržu sigurnosti………….to je za ove koji su čuli za Warrena Gostioničara [bye]
Imate pravo kolega, uzeo sam krive podatke za BV, ispričavam se.A šta ćete svakome se omakne greška,nije bilo s namjerom.Da, situacija je iznimno teška i ne znam što će biti ako ovdje država ne uleti s nekim spasonosnim prijedlogom.
Ono što je dobro je to da su Luka Ploče i Luka Bebić geografski povezani premda bi Luka Bebić mogla biti izravni konkurent ali na kraju krajeva Luka Rijeka naša najveća i najbolja Luka tako da ne vidim kako bi mogli uspjeti uz Luku Rijeka.
Jer ipak budimo realni puno je lakše naći Luku Rijeka na karti nego Luku Ploče.
Tako da je normalno da i većina prometa ide preko nje.