odrađiva [lol]
ide to dolje još….neče tako brzo gore
prosjek na lkpc mi je 2800 kn… [sealed]
Samo se ti nadaj, target je 2450 kuna. [bye]
[/quote]
haha…je da, target je 2450 kuna…za nekih 1-2 godine možda…
vidi ovog pumpanja ovdje….vi očito ne vidite u kakvim je govnima hrvatska, a uz nju i cijela regija…
nema up up zasad….stagnacija kolege…od 1200 – 1600 kn, to ti je target…pa ko želi nek jaše na tim valovima..
samo mi nemojte počet sa nekim forama da drukam…jer gotovine nemam, a prosjek sam rekao koji mi je…
momak, da se ti i ja nešto dogovorimo
od kada je Konzum, tj. Agrokor počeo se dizati slušam o njegovom propadanju, i to vrlih stručnjaka kao ti
e pa ja ti kažem da su moji targeti i više nego stvarni, a ti se pitaj zašto, samo što ništa ne ide preko noći [bye]
LKPC je u zadnja dva dana pokazala da ne misli ispod 1500,00 što je u ovom valu korekcije crobexa po meni jako dobar rezultat i pokazatelj što možemo očekivati kad crobex ode u zeleno. Nisam očekivao toliko dobro držanje ove dionice jučer i danas. Ovo je potvrđen rast kad se pogleda cijeli tjedan. Tko nije iskoristio priliku kupnje na ovim razinama idući tjedan bi mogao žaliti, naravno pod uvjetom da opet indexi krenu u zeleno.
Pročitao sam u tekstu koji opisuje proširenje Luke Rijeka da je ove godine u Luki Ploče promet manji za cca.dvije trečine manji od prošlogodišnjeg.Nemam link pa ako je netko čitao isto neka stavi.A ko je to točno to bi značilo da je LKPC klinički mrtva [cry] [pray]
Pročitao sam u tekstu koji opisuje proširenje Luke Rijeka da je ove godine u Luki Ploče promet manji za cca.dvije trečine manji od prošlogodišnjeg.Nemam link pa ako je netko čitao isto neka stavi.A ko je to točno to bi značilo da je LKPC klinički mrtva [cry] [pray]
Kolega očito ste prerano izašli ali za to trebate sebe kriviti promet će ove godine biti manj za cc 1 milion tona a dogodine se planira rekordni promet koji nikada nije zabilježen a radovi na kontenjerskom terminalu koji će biti najsavremeniji u Europi su velikom zamaha i biti će godovi do kraja iduće godine a tada će promet kontenjera sa 40 tisuća porasti na 400 tisuća, planirani promet 2011 godine po svim procjenama će biti preko 10 miliona tona a rekordne prošle godine je bio 5 miliona tona, puno bi vam bolje bilo da se malo educirate i da koji puta dođete na skupštinu pa bi imali informaciju iz prve ruke a ovi drukovi vam neće nikako pomoći osim možda da umire vašu nečistu savjest i da sami sebe uvjerite da niste pogrješili iako je očito da jeste.
Nemam dionice LKPC ali je jedna od onih koje ću sigurno kupiti jer onaj tko ulaže u budućnost taj nemože pogriješiti sa ovom dionicom.
Pročitao sam u tekstu koji opisuje proširenje Luke Rijeka da je ove godine u Luki Ploče promet manji za cca.dvije trečine manji od prošlogodišnjeg.Nemam link pa ako je netko čitao isto neka stavi.A ko je to točno to bi značilo da je LKPC klinički mrtva [cry] [pray]
pa i cijena dionice je klinički mrtva…….kaj te buni? pa ne moraš dat 5000 kn za dionicu
pa i cijena dionice je klinički mrtva…….kaj te buni? pa ne moraš dat 5000 kn za dionicu
pa kako sad mrtva? bila je 650 kn, sad je 1500-rast od cca +130%. ja super zadovoljan [thumbsup]
izgleda da jedan čovjek kojeg zovu barba,ne želi prepustiti dionice radnicima,big fight je bio u zg-u,da ne kritiziram non-stop,objektivno brodovi dolaze sve više i više u lkpc,ali ne treba je radi toga bacati u nebo…ako barba ne prepusti dionice radnicima,postoji solucija sekundarne javne ponude,što je vrlo izgledno po mom mišljenju,jer da se dionice daju radnicima,vi koji imate dionice lkpc a niste radnici,bi spušili kajlu,unatoč tome što bi se odredio lock up u roku od 5 godina…država se mora u idućih godinu dana riješiti 30% lkpc,a kako će se riješiti,ostaje još u zraku,u svakom slučaju,onaj tko bude imao inside info,mogao bi dobro zaraditi,pitanje je samo kada će se ta odluka donijeti,a ta odluka je ključna za kretanje cijene dionice u budućnosti…pitajte bačića,on zna,ha,ha ali neće da kaže…
Što se tiče pada prometa, on je u ovoj godini iznosio 50 % (prosjek europskih luka je pad od 30 %). Dobra vijest je da je ipak najgore prošlo, da se promet lagano diže (i to poglavito pretovar za italiju) i da je i uz taj pad luka poslovala s dobiti. Uz to sve trebamo imati na umu da luka ima 60-70 milijuna kuna na računu od dobiti iz prošlih godina, da nije kreditno zadužena, te da u tom smislu i nema previše razloga za brigu.
Druga stvar je kod luke da ona nije dugoročno tehnološki konkurentna (u odnosu na Kopar i ozbiljnu konkurenciju) i da su potrebna ozbiljna ulaganja (100-ak milijuna eura) kako bi ona postala jedna perjanica gospodarstva spremna za ozbiljnu utrku sa europskom konkurencijom. Jedan dio tog novca će se osigurati iz zajmova svjetske banke, ali jedan dio bi luka trebala osigurati sama. Pošto je uprava luke protiv kreditnog zaduživanja jasno je da se do novca može doći ili poštenom dokapitalizacijom (koju su barbe zakočile kad je tržište bilo u idealnom momentu) ili prodajom državnog udjela nekom investitoru koji će tu lovu uložiti u razvoj luke.
Sad, ta privatizacija, slučajno preko nekih operativaca (barbinih rođaka) znam neke stvari baš o ovoj dionici i… Ne znam, čini mi se u tom smislu da bi ovo moglo mirisati na još jednu žalosnu privatizacijsku priču. Dakle, država se u dogledno vrijeme (prema ugovoru sa svjetskom bankom) treba riješiti 30-ak posto dionica i za to ima iduće opcije:
Prvo) PRODAJA DIONICA RADNICIMA: Što god uprava i radnici trubili mislim da ova opcija nije najmanje realna jer nitko od vrhuške nema nikakve koristi od nje (možda u političke svrhe država prepusti nekoliko posto). Treba se sjetiti i da su radnici nekoć davno i bili većinski vlasnici luke, ali je zbog neotplaćivanja dijela radnika (koji su dionice dobili na rate po nominalnoj cijeni od 400 kuna) država opet postala većinski vlasnik luke. Ta opcija je dalje i nepoštena i diskriminirajuća prema svim ostalim dioničarima luke.
Drugo) DOKAPITALIZACIJA NA BURZI putem koje država nesudjelovanjem prepusti svoje dionice dioničarima (sukladno njihovom trenutnom udjelu): Opcija koja je možda najviše fer prema svima i koja je dobra jer bi dokapitalizacijom luka došla do keša koji im je toliko potreban za investicije. Nažalost, opet mislim da nije realna jer je previše poštena: naime tu bi se sve trebalo odvijati transparentno i prilikom prodaje državne imovine vlast i politika bi ostala bez svojih "naknada". Svjedoci smo da se takve privatizacije jednostavno ne događaju u lijepoj našoj.
Treće) PRODAJA DRŽAVNOG UDJELA nekom strateškom partneru: Najrealnija opcija. Da je sve pošteno i trasparentno ova opcija također nije loša. Raspiše se javni i transparentni natječaj, onaj tko da najviše love dobije dionice, a ta se lova upotrijebi u razvoj luke. Najvjerovatnije bi pobijedio jedan od međunarodnih fondova specijaliziranih za luke i brodarstvo (par ih se već raspitivalo u fondu…) i oni bi uz lovu u luku donijeli i dodatni know-how, te odnose sa velikim europskim klijentima. Tako da bi i ta priča mogla biti dobra, ali u ovoj državi teško… Naime koliko sam ja uhvatio iz priča (od ljudi koji ne pričaju bezveze), određeni Barbin i Sandijev "pelješki krug" se zanima za kupnju luke, ali na način da je kupe skoro bez ikakve love (planiraju slično ko plan o preuzimanju podravke-novcem luke otkupit dionice luke :). Ta opcija bi bila katastrofalna za luku jer bi se lova s računa opeljušila, investicije bi stale, a neki kokošari bi postali vlasnici. Koliko ja znam barba i ti već odavno planiraju smijeniti Pavlovića i upravu (koji su koliko sam skužio na pas mater s barbom od početka privatizacijske piče), te provesti svoj plan, ali ih je strah. Strah ih je ponajviše sindikata (koji ima veliku potporu Matijaševića koji sjedi u NO fonda i koji zna za svu tu igru i jedva čeka da oplete po svima njima), zatim javnosti i novinara, osobito Gordana Malića, jednog od najutjecajnijih novinara EPH-a,
specijaliziranog za Barbine afere. Inače, Malić je sam rodom iz Ploča (i roditelji su mu radili u luci), a kako je prilično neustrašiv (poznat po tom što se prvi usudio opleti po Petraču; djelomično i stoga što se nalazi pod zaštitom MI-6 🙂 i utjecajan novinar (ovakve priče sigurno idu na naslovnicu jutarnjeg), tako da se ova privatizacija i s te strane budno prati…
VIdjet ćemo, mislim samo da bi vi moji dragi radnici zajedno s vašom upravom uskoro mogli imati veliki fight za očuvanje vlastite firme od ovih grabežljivaca na vlasti!!! Nadam se da nećete posustati i da će ova priča završiti sa happy endom.
Slažem se sa velikom većinom onoga što ste napisali osim sa podatkom da će pad prometa ove godine biti 50%.
Promet prošle godine je bio nešto veći od 5 miliona tona ove godine će biti preko 3,5 miliona tona što nikako nije 50%.
25.09.2009 > T: 22.09.09
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 98.780 44,37%
2. HZMO 37.493 16,84%
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 12.914 5,80%
4. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.402 1,98%
5. PBZ D.D. 3.568 1,60% +124
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.380 1,52% +43
7. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 1.917 0,86%
8. JAZIDŽIJA MARKO 979 0,44%
9. GRIZELJ MIRO 908 0,41%
10. PBZ D.D./NOVA LJUBLJANSKA BANKA 812 0,36% Ilirika je opet in, Erste je ispao