U dva navrata danas po asku otišlo po 100 komada [shocked].Zašto ne napišete ako nešto znate. [angry]
[cool]
Mađarski premijer čestitao Jadranki Kosor na deblokadi pregovora s EU
Vaš link
Obje su zemlje, nadalje, zainteresirane za nastavak gradnje cestovnog koridora Vc, pa su Bajnai i Kosor najavili da će uputiti zajedničko pismo predsjedniku Europske komisije Joseu Manuelu Barrosu u kojem traže potporu za izgradnju dionica te autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu (BiH).
19.9.2009
Još 48 milijuna EUR za lučke terminale
Vaš link
Ministarstvo financija uputilo je zahtjev Svjetskoj banci za dodatnim financiranjem izgradnje Terminala za rasute terete u luci Ploče u iznosu od 48 milijuna eura. Lučka uprava Ploče već je potrošila oko tri milijuna eura za glavni projekt i pripremne radove na skladišnim kapacitetima, a trenutno na raspolaganju ima oko 40 milijuna eura, iz zajma Svjetske banke i Europske banke za obnovu i razvoj.
Dodatna financijska sredstva biti će potrebna u razdoblju 2011.- 2012. godine, a 34 milijuna eura iskoristit će se za povećanu produktivnost pretovara rasutih tereta za 30 posto, pretovar brodova dvostruko većih kapaciteta i istovremeni pretovar dvaju brodova za rasute terete, 11 milijuna eura iznosi prekoračenje troškova kontejnerskog terminala, dok se preostala tri milijuna odnose na kamate tijekom izgradnje. „Iako kriza još nije prošla, nekoliko je razloga zbog kojih je važno nastaviti izgradnju terminala.
Naime, zbog nedostatka investicija, cijena građevinskih radova niža je od uobičajene, cijena novca na svjetskom tržištu je, uz državnu garanciju, vrlo niska u odnosu na prošlu godinu, pa se zajam može dobiti uz kamatu od dva posto, a za tri godine, kada se terminal završi, kriza će vjerojatno proći“, rekao je Tomislav Batur, ravnatelj Lučke uprave Ploče.
U luci Ploče smatraju da bi izostanak suglasnosti za pribavljanje dodatnih sredstava rezultirao potpunom blokadom daljnje izgradnje terminala za rasute terete, što bi imalo katastrofalne učinke na strategiju razvoja luke. Jer dugoročno gledano, prekrcaj rasutih tereta glavni je izvor prihoda za Luku Ploče d.d. i Lučku upravu i odustajanje od izgradnje terminala zaustavilo bi daljnji razvoj pločanske luke, pogotovo zbog prekapacitiranosti postojeće luke, kao i zbog velikih ekoloških problema koji nastaju uslijed rukovanja rasutim teretima u blizini grada. Usporedno s izgradnjom terminala, Luka Ploče d.d., koja je dobila koncesiju na rok od 50 godina, mora osigurati oko 50 milijuna eura na nabavku prekrcajne opreme. Za proizvodnju i instaliranje takve opreme potrebno je najmanje 18 mjeseci.
Bid se ljepo slaže.Kad krene neko hrabar tući po asku ode Luka za Janafom [proud]
Usporedno s izgradnjom terminala, Luka Ploče d.d., koja je dobila koncesiju na rok od 50 godina, mora osigurati oko 50 milijuna eura na nabavku prekrcajne opreme. Za proizvodnju i instaliranje takve opreme potrebno je najmanje 18 mjeseci.
Da se dokap odvrti ako ga danas objave potrebno je cca.3-4 mjeseca.Oprema ma kakva bila neće biti isporučena prije od 6 mjeseci do godinu dana.Montaža traje 18 mjeseci najmanje,znači brat bratu dvije godine [proud]
Znači sad će ….samo što nije….datum skupštine,dnevni red,pravo na dokap imaju samo dioničari koji…bla bla bla. [thumbsup]
To kolega, to je prava računica [thumbsup]
Hrabri će ullaziti na na 4+++ kn, sada im je još prejeftino [lol]
Dobro je počelo mirisati iz ovoge lonca, Kinezi, Rusi, seminar u Japanu, zajedničko pismo sa Mađarima predsjedniku Europske komisije o podupiranju i ubrzavanju izgradnje dionice koridora Vc (Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče) te obaveza osiguranja oko 50 milijuna eura na nabavku prekrcajne opreme od strane LKPC i to ubrzo jer, kao što piše"Za proizvodnju i instaliranje takve opreme potrebno je najmanje 18 mjeseci", dakle 2010 novci moraju biti na računu [smiley]
Skoro uvijek je dionica nelikvidna na nižim razinama, vrijedi za sve dionice, znači, povećanjem cijene povećava se likvidnost, što znači da se većina priključuje kasnije, a jedini način da netko skupi veće količine je da plaši puk. Tada se masa pokreće i zove suseda da bu prodal, pa ovaj zove šogoricu, te ona povlači lovu iz fonda + sused 1 + sused 2 + itd…smanjenje vrijednosti cijene dionica, tj. imamo PAD. Svakim danom cijene većine dionica su prošlost. Uvijek treba biti oprezan, i ne srljati, ali činjenica je da sve raste, a pad je više kao manja korekcija. [thumbsup]
To kolega, to je prava računica [thumbsup]
Hrabri će ullaziti na na 4+++ kn, sada im je još prejeftino [lol]
Dobro je počelo mirisati iz ovoge lonca, Kinezi, Rusi, seminar u Japanu, zajedničko pismo sa Mađarima predsjedniku Europske komisije o podupiranju i ubrzavanju izgradnje dionice koridora Vc (Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče) te obaveza osiguranja oko 50 milijuna eura na nabavku prekrcajne opreme od strane LKPC i to ubrzo jer, kao što piše "Za proizvodnju i instaliranje takve opreme potrebno je najmanje 18 mjeseci ", dakle 2010 novci moraju biti na računu [smiley]
znači dokap uskoro? po kojoj cijeni ga očekuješ?
znači dokap uskoro? po kojoj cijeni ga očekuješ?
Po nominali!
Samo ima jedna razlika, onda je bio prijedlog povećanje temeljnog kapitala za 125 milijuna kuna, tj. izdavanja 312.500 novih redovnih dionica na ime, serije A, pojedinačne nominalne vrijednosti od 400 kuna, a sada se kalkulira o 50 milijuna eura što ispada 365 milijuna kuna, dakle 3X više!
Mnogo je to novaca pa je moguče da je u igri i dokap i strateški partner što je po meni najjača kombinacija.
Ma kakav koridor Vc??? Pa hoćemo li već jednom prestat sami sebe zavaravat s tim pričama??? Jel vi gospodo znate koliko treba godina da se izgradi koridor Vc kroz Bosnu? BAREM 7 GODINA!!! Pa dionica Sredanci – Osijek koja je duga oko 55 km se gradila 2,5 god. Nije bilo niti jednog tunela, niti jednog zahtijevnijeg vijadukta. Imali smo ravnu Slavoniju. A autocesta kroz Bosnu je sve samo ne ravnica. A Bosna za to nema love niti u snovima. Pa niti projekt još nije gotov, a da ne govorim o otkupu zemljišta, o natječajima itd. itd. Pa samo dionica od Osijeka do B. Manastira može početi tek u najboljem slučaju tek iduće godine na ljeto s time da u tome nisu uračunati arheolozi koji će se na tom području zadržati barem godinu dana. Dakle, koridor Vc kroz Hrvatski dio – još barem 3 godine, a kroz Bosnu bolje ne prognozirati jer bi brojka mogla biti dvoznamenkasta.
"Koridor Vc međunarodni je pravac koji je potvrdila i Europska unija s jasno određenom trasom Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, a Vijeće ministara i Parlament BiH su prihvaćanjem izvješća o realizaciji projekta prihvatili i trasu idejnog projekta na temelju studijske i projektne dokumentacije.
Istaknuto je kako su projektnu dokumentaciju zajednički radili Institut IPSA u Sarajevu i Institut građevinarstva Hrvatske (IGH) i to potpuno transparentno te na temelju javne rasprave, što je i rezultiralo odobrenjem 500 milijuna eura zajma za gradnju prvih 65 kilometara autoceste."
Kada bude, dobro bude, bitno je da se radi po tome pitanju….samo kada se koridor izgradi, dionica LKPC bude koštala bar X10